Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

преди 32 минути , AlexandraKo каза:

Вчера пак си мешахме капите с тия от Близу-то.:elf:

Отивам да плащам, всички такси с по 2 лева отгоре.

Питам що тъй?

Щото, до сега били пуснали спортни канали безплатно, сега вече ще са платени.

Аз питам, като не съм поръчала, че у нас никой не гледа такива канали /то и телевизия не гледаме, ама това е  друг въпрос/, защо са ми ги начислили тези пари?

Обяснението : трябвало изрично да кажем, ЧЕ НЕ ИСКАМЕ, иначе, като не сме казали, значи искаме.:unsure:

Не да поръчаме, ами да се откажем от нещо, което не сме поръчали. Не я сФанах тая антилогика.

Че кат се разфучах:wizard:, тихичко и змийско, всичко си застана на място.

Тъй че, който ползва Близу, да го има предвид.:codemafia:

 

 

В тази връзка, за новите договори на мтел ( нали и близуто е към тях вече), ти активират тази простотия с мелодиите, дето надуваш главите на хората, докато чакат да вдигнеш и ако не я изключиш, към сметката ти се добавят едни 60ст. на месец.

Връзка към мнение
преди 3 минути , T.E.Lawrence каза:

 

В тази връзка, за новите договори на мтел ( нали и близуто е към тях вече), ти активират тази простотия с мелодиите, дето надуваш главите на хората, докато чакат да вдигнеш и ако не я изключиш, към сметката ти се добавят едни 60ст. на месец.

Аууу, това пък, е голяма простотия, ние всички сме на БОБ, дали и за там важи?

Връзка към мнение

Искам да се оплача от Wizz air!

Преди месец купихме два билета отиване и връщане от Wizz air. При плащането заби сайта даде грешка. Опитахме с друга карта и стана. Оказа  се, че тез юнаци са дръпнали 3 пъти от едната и два пъти от другата карта сумата/по50 лева всяко/. Писахме им и смед месец отговарят, че ще въстановят 3-те плащания по еднната но от втората карта ще си вземат 80 лева и ще върнат само 20 - две административни такси отгоре. Писахме че не сме съгласни за техни грешки да ни начисляват такси. Ето отговора:

 

Уважаеми господин ...,

 

Благодаря Ви за отговора. Моля, имайте предвид, че действително забелязахме технически неизправности с Вашата резервация. Именно поради това и Ви изпратихме ръчно нов Пътен План, тъй като такъв не бяхте получили, а без който нямаше да можете да се чекирате онлайн за своите полети. Друг проблем, който коригирахме, е именно липсата на двете задължителни такси за двамата пътници. С оглед на това да можем да издължим надлплатената от Вас сума, тези такси трябваше да бъдат възстановени във Вашата резервация. С други думи, в сумата, която Вие сте считали за окончателна за Вашата резервация, по една или друга причина не са включени административните такси, които представляват неразделна част от Вашия билет. Бихме желали да уточним, че това не са такси, които сме начислили за извършването на текущата поискана от Вас корекция относно плащането.

 

Оставаме на Ваше разположение за допълнителна информация.

 

С уважение,

 

PRESLAVA PETROVA

CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT|Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

 

Как ви изглежда цялата тази работа?

Връзка към мнение
преди 2 часа, AlexandraKo каза:

Вчера пак си мешахме капите с тия от Близу-то.:elf:

Отивам да плащам, всички такси с по 2 лева отгоре.

Питам що тъй?

Щото, до сега били пуснали спортни канали безплатно, сега вече ще са платени.

Аз питам, като не съм поръчала, че у нас никой не гледа такива канали /то и телевизия не гледаме, ама това е  друг въпрос/, защо са ми ги начислили тези пари?

Обяснението : трябвало изрично да кажем, ЧЕ НЕ ИСКАМЕ, иначе, като не сме казали, значи искаме.:unsure:

Не да поръчаме, ами да се откажем от нещо, което не сме поръчали. Не я сФанах тая антилогика.

Че кат се разфучах:wizard:, тихичко и змийско, всичко си застана на място.

Тъй че, който ползва Близу, да го има предвид.:codemafia:

 

Егати наглите типове. Благодаря, че ме информира. През чата им онлайн можете да се откажете.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ама, супер-нагли. Може ли, да се явят Дюк или Мил и да се изкажат по тоз казус, моооооооля!

Длъжна ли съм да се отказвам от нещо, което нито е мое, нито съм го поръчала/купила?

И като остана малко по-свободна, пак ще ги заливам с гневни писма.:wizard:

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 17 минути , Kamen каза:

Егати наглите типове. Благодаря, че ме информира. През чата им онлайн можете да се откажете.

Имаше срок до 31.03.2017 за отказване от новите им канали без да се начислява такса.

Всъщност си проверете дали няма да представляват интерес за вас тези канали и да не се налага да ги спирате, защото разбрах, че там ще дават вече волейбол, тенис на корт и разни други интересни събития, които преди това май са били излъчвани по Диема. 

Редактирано от Polina
Връзка към мнение
преди 36 минути , AlexandraKo каза:

Ама, супер-нагли. Може ли, да се явят Дюк или Мил и да се изкажат по тоз казус, моооооооля!

Длъжна ли съм да се отказвам от нещо, което нито е мое, нито съм го поръчала/купила?

И като остана малко по-свободна, пак ще ги заливам с гневни писма.:wizard:

Александра, то няма какво да се коментира. Това са неизгодни клаузи и е необходимо само да информираш КЗП. Веднага ще ги накарат да си променят условията. Използват момента да свият някои лев от хората и със сигурност знаят, че скоро клаузата ще бъде отменена.

 

Обаче е от значение дали по някакъв начин си била информирана за тази новост. Една колежка каза, че са и изпратили СМС за това, че има нови ОУ.

Редактирано от mililia
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Казусът е спорен. От една страна имаме реално начисляване на такса за непоискана услуга, което е незаконно. От друга страна имаме промоционални условия за лоялни клиенти, които са в пъти по-изгодни от тези за нови клиенти. Компанията е изпратила текстови съобщения до лоялните клиенти, с които ги е уведомила за промоционалните условия. Както казах, казусът е спорен...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

За Мтел и порочните им практики, книга може да се напише. Друг капан е при подновяване на предплатена услуга за мобилен телефон, идва СМС с някакво съдържание, че за 5 лв. получаваш в рамките на 15 дни някакъв брой минути. Но това "изпомпва" цялата предплатена сума и ако не се откаже на определен СМС - гориш. Често ползватели на тази услуга са възрастни хора и не могат да се оправят с СМС-и и точно на това разчитат. А и странното е, че услугата, ако не се "стопира" веднага ще се отнася за следващото зареждане и 5 лв. пак отиват.... Тези безумия не бяха ясни и на продавачите в магазините и се наложи сама да ги разгадая за да "изчистя" от тежести телефона на една възрастна дама. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

наистина понякога са потресаващи Мтел, хем съм им абонат от 1997 година, хем още им се учудвам

преди 2 седмици бях в офис да си сменям фирмени планове, да прехвърлям номера и все такива неща, които при положение, че бяха предварително уговорени с акаунт мениджъра ми, пак отнеха към 1 час на място - през това време в офиса им станаха 3 чутовни скандала - с бизнесмен, възрастен дядо и млада мацка - и тримата бяха дошли да проверят защо им излиза по още някакво неплатено задължение; вместо да им обяснят, че явно имат въведена някаква нова политика на предплащане /на мен ми го съобщиха, че били вече такса и половина напред предплащане, след като се заслушах в скандалите/, супер арогантно се отнесоха към хората, като едва ли не ги обвиниха, че не могат да си броят периодите по фактурите... най-грозно беше с дядото, защото нито беше устат, нито разбираше защо го правят на маймуна :( другият абсурд е, че ме караха да се подписвам на договорите, с електронна писалка, обаче без да виждам съдържанието им..... момент!! накарах ги да разпечатват и да четем, и чак тогава - и така хванах поне 3 неща, които нито съм искала, нито съм знаела, че ще ми набутат в договора; но и това не беше краят - на следващия ден, вече в сила новите планове, влизам им в сайта за потребители да проверя дали всичко е така, както е договорено - нищо подобно, отново изпуснати разни допълнителни пакети за интернет и от сорта, та пак звънях на акаунта да ги оправя, такава неорганизираност нямам представа на какво се дължи - некомпетентен персонал или просто инструкции да постъпват по този начин, пък ако мине?

  • Харесвам 10
Връзка към мнение
Щастливеца

Всички мобилни оператори действат по ръба на закона даже често и отвът него, но за мен Мтел е нещо ужасно гнусно.

Извинявм се на всички мислещи различно.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Биг МаГ, много благодаря за статията.:)

Много благодаря и на Дюк и Мил, че се включиха компетентно.:)

Даже, аз късно съм се възмутила. Ама не съм получавала СМС-и и разбрах вчера при поредното плащане.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Благодаря за предупреждението. Оказа се, че и аз имам активиран "спортен пакет". Дезактивирах го през *88.  А пък си имат и едно гласово меню в "услуга на клиента".....

Връзка към мнение

Е тогава и аз да си изкажа болката от тея същите :-D някъде от 99та трябва да съм била с тях, допреди година, когато се завръщам в страната, за да открия, че предплатената ми карта е вече невалидна, паричките в нея (към 30 лв) са си ги лапнали и аз пих една студена вода. Не мога да разбера как е възможно една страна по договор да си сменя когато си иска и както си иска общите условия, уведомява, не уведомява (не съм длъжна да си включвам постоянно телефона в чужбина, за да не им пропусна някоя малоумщина), и просто ги зарязах, не че им пука, ама поне аз няма нужда да ги трая... И Близуто го смених много набързичко, докато и другите ме ядосат ;-) 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

От доста време насам ваучерите по предплатените им карти се нулират автоматично ако сумата не бъде изговорена до 90 дни от зареждането...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 45 минути , Duke каза:

От доста време насам ваучерите по предплатените им карти се нулират автоматично ако сумата не бъде изговорена до 90 дни от зареждането...

Чак от доста не е, защото най-редовно не съм си ползвала телефона по доста повече от три месеца и не са ставали изненади... 

Връзка към мнение

От известно време в Мтел има доста неприятни изненади, а най-лошото е, че и на доста високо ниво има потресаваща некомпетентност. На мен в работата ми се налага да комуникирам редовно и с трите оператора, следователно съм на мнение, че и при трите е доста плачевно положението и това ме спря да сменя мтел с други и преди два месеца преподписах договор, което си беше цяла одисея, защото 10 дни не съумяха да ми изпратят нова сим карта. Много тъжна история.

Забелязвам също, че в офисите на Мтел се е напълнило с доста арогантни служители, които очевидно не са минали нито някакво обучение за работа с клиенти, нито осъзнават каква точно им е позицията, което допълнително ще доведе до отлив на клиенти в полза на другите оператори. Никой не е длъжен да търпи подобно нещо. Преди няколко месеца даже не се сдържах и се включих в спор, където един доста некултурен младеж се караше на възрастен мъж, защото втория искаше да получи някаква информация по условията и услугите, които плаща. Направо бях потресен от грубото отношение и се намесих да напомня на въпросния служител, че не може да крещи и нагрубява човек, който има питания.

  • Харесвам 9
Връзка към мнение
преди 35 минути , Raybeez каза:

От известно време в Мтел има доста неприятни изненади.......,

Да се оплача и аз.
 
Никой не е цвете, но Ментел са гении.
Преди 7-8 години ги отсвирих и дълго време не исках да чувам за тях. В един слънчев ден, преди година и нещо, реших да си взема една карта само интернет. Казах си, какво толкова може да обърка, всичко е фиксирано няма възможност за издънки.
Мина времето и отидох да спра въпросната карта един месец по-рано. Там един учтив младеж ме посъветва, че така или иначе имам още месец да не бързам и даже ако отида няколко дни преди крайния срок всичко ще е ОК.  
Както и да е, отидох подадох заявлението, спряха картата, стиснахме си ръцете и по живо по здраво,........ но на датата нова пълна сметка, въпреки че датата се предплаща за месец напред, т.е, те имат да ми връщат, ако съм спрял картата няколко дни по-рано. Вземам договора, отивам в същия офис. “-Добър ден, Може ли да погледнете договор .........?
-Мммммм, ами той е прекратен миналия месец.
-А защо имам сметка?
-Станала е грешка, ще пишем на колегите и ще я сторнират до десетина дни.
След две седмици:
-Добър ден,............ сметката още виси?
- Наша грешка, извинявайте, ще пиша отново."
След още две седмици...... още една нова сметка. Побеснях, влитам отново в офиса леко на гюрултия, дръпнаха ме настрани, звъняха тук-там и обещаха, че вече всичко ще е ОК, и ..................на третия месец излезе сума за плащане 0,58лв, отидох и си я платих, потвърдиха уж, че е финала, но мисля да си пазя бележката, че още не вярвам.
 
Редактирано от Georgi_G
  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Аааа, не са само тия, за съжаление. Ние имахме случай на закрит стационарен телефон, след точно три години, да ни искат някакви 5-6 лева неплатена сметка. Никой не можа да обясни , каква точно е тази сметка , след 36 месеца.

На всичкото отгоре бяха дали телефона на мъжа ми на фирма, дето събира задължения и звъняха, предимно вечер, след 20ч.

Там колко разправии и нерви изхабих и не можах да се преборя.

Накрая, отидох в един офис на Виваком, направих грандиозен скандал на всеослушание и ги платих тия 5 лева.

Просто нямах повече нерви да се разправям.

 

Друг случай: сменят електромерите от ЕВН, за една година - два пъти.

Нали са изнесени на улицата, правят си, каквото си решат - били тяхна собственост. Плащам си аз сметките редовно, в един момент се получава писмо след година, може би. И там пише, че при втората подмяна те са установили, че ТЕХНИЯТ електромер, до който ние нямаме достъп, нещо не работел, както трябва. В резултат на което, ни е начислена глоба от 50 лева.

Оказа се, че без да се усетя, това съм го платила и не съм и разбрала. Нямаше и да разбера, ако не беше писмото.

Нямаше и как да се разправям.

Толкова ми е писнало от такива простотии, мога да напиша ръководство " Институции за унищожаване на клиента/потребителя", че всичко ходя да плащам лично.

Вече нищо не плащам през сметки или през нета.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 3 минути , AlexandraKo каза:

Вече нищо не плащам през сметки или през нета.

Аз плащам през нета, ама след изрично одобрение от моя страна. Точно поради тези причини изключих всякакви автоматични комунални плащания.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Хах, едва ли има човек, който да не е имал някоя случка с мобилен оператор, която да не го е докарала до бяс, но пък нещата не са винаги толкова черни.

Един два пъти съм им оспорвала сметки само по имейл и винаги без проблем са оправяли проблема в моя полза.

Имах и една случка, която ме изкара извън нерви, но за която сега се сещам с усмивка.

Преди години отивам да сключвам договор за всички услуги - телевизия, интернет, мобилен и домашен телефон. Девойката, с която комуникирам супер доволна ми носи подарък - някакъв модел на Нокия (по това време бяха предпочитана марка, но пък моделът е елементарен). Аз не търся телефон, но пък го приемам, щом е подарък и го подарявам на възрастни близки, защото е много опростен модел. Минаха се няколко месеца и една сутрин нямам нито телевизия, нито интернет, нито телефон. Обаждам им се от служебния мобилен и съобщавам за някаква повреда, като обяснявам проблема. Там правят проверка и ми обясняват, че съм си купила телефон, който не съм платила. Изумена съм и в първия момент изобщо не зацепвам за какво става дума. После се сещам за подаръка и им обяснявам, обаче те ми искат квитанция за плащането му, което аз естествено нямам. Решавам да отида в офис на място и да се разберем. Там пак отговарят същото, трябва да си платя телефона, който съм купила. Цената е 10 лв. Пак обяснявам, че телефона ми е подарък от тях, а не съм го искала. Момчето ми казва, че действително е подарък, защото телефонът струвал 78 лв., а аз трябва да платя само 10 лв. и че ако го продам на някой ще съм на печалба. Толкова се ядосвам, на този отговор, че направо онемявам. Пак се опитвам да влея някакъв разум в главата му, че как си представя просто да си взема някакъв телефон и да си тръгна от офиса, без да го платя, а той ми отговоря че сигурно колегата им нещо се е бил объркал, но телефонът е 10 лв. и аз трябва да го платя. Нищо не помага и ако искам да ми включат телефона и всичко останало трябва да платя тези 10 лв. Е, плащам ги, няма как, а младежът пак ми казва да не съжалявам, че съм си взела този телефон, като пак ми дава акъл да го продам и да спечеля от него. Аз още повече се ядосвам, защото телефонът вече е подарен, тъй като никога не съм имала нужда от него иначе щях да им го върна. Не ми е за 10 лв., а за това че ме правят на маймуна и то толкова очевидно, че чак ми е неудобно.

На другия месец в сметката ми включени и някакви пари - глоба за това, че не съм си била платила сметката на време и е трябвало да ме изключват и включват от мрежата.

От тогава, щом някой ми се обади да ми подарява нещо от Мтел категорично отказвам всякакви подаръци.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.