Banditka Публикувано: 27 август, 2015 Сподели Публикувано: 27 август, 2015 А имам ли някакъв срок, в който да подам жалба в полицията по случая? Връзка към коментар
Leo Публикувано: 27 август, 2015 Сподели Публикувано: 27 август, 2015 А имам ли някакъв срок, в който да подам жалба в полицията по случая? Няма срок. В момента обаче върви точене на карти чрез измамен сайт на Пей Пал. Изпращат ти имейл уж от името на Пей Пал, с което те приканват на определен линк да си актуализираш данните /на картата, която си регистрирала в сайта/. Като кликнеш на този линк и въведеш отново данните на картата си, вече си ги предоставила на измамниците и започва едно пазаруване по света..... Така, че внимавайте! 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 27 август, 2015 Сподели Публикувано: 27 август, 2015 А какво мислите за това: http://bg.skimprot.com/ не е съвсем по темата, но би трябвало да защитава срещу сканиране на магнитната лента 1 Връзка към коментар
barbarabery Публикувано: 8 септември, 2015 Сподели Публикувано: 8 септември, 2015 Здравейте, обръщам се с молба към всички потърпевши писали в темата. От Нова телевизия търсим съдействие, за да разработим материал за измамите с кредитни и дебитни карти чрез интернет. Такъв материал би бил възможен само ако има човек, който би споделил историята си. Вие можете да бъдете този човек и вашият опит да предотврати подобни на вашия случай, т.е. хората да бъдат по-внимателни и предпазливи в някои уебсайтове и къде споделят информацията си. Благодаря предварително, ако желаете да се включите, моля оставете лично съобщение. 3 Връзка към коментар
baiKolio Публикувано: 8 септември, 2015 Сподели Публикувано: 8 септември, 2015 В момента обаче върви точене на карти чрез измамен сайт на Пей Пал. Изпращат ти имейл уж от името на Пей Пал, с което те приканват на определен линк да си актуализираш данните /на картата, която си регистрирала в сайта/. Като кликнеш на този линк и въведеш отново данните на картата си, вече си ги предоставила на измамниците и започва едно пазаруване по света..... Така, че внимавайте! Някъде имах скрийн шот на монитора от логването ми на фалшивия им пей-пал сайт, обаче няма толкова голяма червена точка та да го постна.... иначе прие акаунт нейм f*ck_you_bas*ards_in_the_*ss@s*ck_my_d*ck.com, а за паролата се досещаш, нали? Влязох и реших да поразгледам, ама нъцки - всичко останало неактивно. Мяза на пей-пал ама като се загледаш още на началната страница е с правописни грешки. 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 8 септември, 2015 Сподели Публикувано: 8 септември, 2015 Преди 2 или 3 седмици получих такова измамно писмо уж от paypal с измамен линк вътре. Чукнах да видя откъде идва, имах случайно и едно истинско потвърждение от paypal, та ето разликите между двете, както се казва, те нямат прилики. From =?utf-8?Q?PaypaI=20Service?= Sat Aug 29 07:31:46 2015X-Apparently-To: hhhhh@yahoo.com; Sat, 29 Aug 2015 07:36:49 +0000Return-Path: <pointblank@apollo.websitewelcome.com>Received-SPF: none (domain of apollo.websitewelcome.com does not designate permitted sender hosts)From "servicio@paypal.es" Tue Aug 25 14:22:01 2015X-Apparently-To: hhhhhh@yahoo.com; Tue, 25 Aug 2015 14:22:03 +0000Return-Path: <servicio@paypal.es>Received-SPF: pass (domain of paypal.es designates 173.0.84.227 as permitted sender) А ето и как изглеждаше Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 8 септември, 2015 Сподели Публикувано: 8 септември, 2015 "PayPal" ВИНАГИ адресират е-писмата си поименно. Ако не видите името си в обръщението най-отгоре - писмото е измама. 2 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 8 септември, 2015 Сподели Публикувано: 8 септември, 2015 "PayPal" ВИНАГИ адресират е-писмата си поименно. Ако не видите името си в обръщението най-отгоре - писмото е измама. Гадовете, вече и това са усвоили. Почти всеки ден ми се налага да препращам тези мейли на spoof@paypal.com. 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 10 септември, 2015 Сподели Публикувано: 10 септември, 2015 Включвам се пак с надеждата отново да получа вашата помощ. Моля! Получих известие от банката, което съдържа следното: 1. Обяснение надълго и нашироко колко важен е 3D кода. Подчертават, че фирмата, в която са направени плащанията има опция за 3D код, аз не съм се възползвала, а ако съм регистрирала 3D код, това е нямало да се случи. 2. Изпращат ми разплащателните документи, с които са се снабдили от банката, обслужваща търговеца и искат от мен "становище относно разпознаваемост от Ваша страна и коректност на регистрираните плащания". Това, което аз разпознавам е, че плащанията са направени от моята карта, ясни са датите и направленията на билетите. Изобщо не е ясно на чие име са, т.е. кой е пътувал, нито пък кой е пазарувал. 3. Съветват ме да се обърна към полицията и да пусна жалба. Моля ви за помощ: 1. Кои общи условия за издаване и обслужване на банкови карти са валидни в моя случай: Тези, които съм подписала към датата на издаване на к.к. или тези, които са валидни към датата на събитието? Въпросът ми е принципен, нали банката по всяко време може да променя условията си... 2. Опитват се да ме обвинят в това, че не съм регистрирала 3D код. На какво мога да се позова, че нямам задължението да го правя? 3. Ясно е, че обезщетение от две места не мога да търся. В този смисъл пускането на жалба до полицията би ли накърнило по някакъв начин правата ми да оспорвам транзакциите и да си получа парите от банката? Много ми беше трудно да изпляскам тук тъпите си въпроси, но юристите с които говорих бяха съвсем на Ви с картовите разплащания и огромната ми надежда за инфо е тук... Връзка към коментар
Sju Публикувано: 10 септември, 2015 Сподели Публикувано: 10 септември, 2015 (редактирано) 3. Когато от картата на баща ми бяха изтеглени неправомерно пари, той подаде жалба и в полицията. Те правиха разследването съвместно с банката. Все пак това е престъпление. Моята логика е, че полицията е институцията, която би могла например да изиска информация от авиокомпанията, от която са купени билетите, за името на човека, пътувал с билетите. В нашия случай, макар и по-различен от твоя, парите бяха възстановени след около месец, така че намесата на полицията не е попречила. Редактирано 10 септември, 2015 от Сю_ 3 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 10 септември, 2015 Сподели Публикувано: 10 септември, 2015 Благодаря много, Сю! Утре отивам. Оказа се, че жалбата не се пускала по местоживеене /както си мислех/, а по място на установяване на престъплението. Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Благодаря много, Сю! Утре отивам. Оказа се, че жалбата не се пускала по местоживеене /както си мислех/, а по място на установяване на престъплението. По място на извършване. В моя случай бях подала по местоживеене, те служебно установиха на територията на кое РПУ се намира банкомата от който са изтеглени парите и прехвърлиха преписката в друго РПУ. Задължително трябва да се подаде жалба в полицията. Аз за валидността: Погледни ОУ към датата на която си сключила договора с банката. Ако в тях пише, че могат да ги променят и промените важат и за стари договори/карти, то тогава отиваш и гледаш последните валидни. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 (редактирано) "PayPal" ВИНАГИ адресират е-писмата си поименно. Ако не видите името си в обръщението най-отгоре - писмото е измама. Не е голяма философия ако имаш мейла на някого, да му пратиш поименен мейл. Редактирано 11 септември, 2015 от Topfly 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Включвам се пак с надеждата отново да получа вашата помощ. Моля! Получих известие от банката, което съдържа следното: 1. Обяснение надълго и нашироко колко важен е 3D кода. Подчертават, че фирмата, в която са направени плащанията има опция за 3D код, аз не съм се възползвала, а ако съм регистрирала 3D код, това е нямало да се случи. 2. Изпращат ми разплащателните документи, с които са се снабдили от банката, обслужваща търговеца и искат от мен "становище относно разпознаваемост от Ваша страна и коректност на регистрираните плащания". Това, което аз разпознавам е, че плащанията са направени от моята карта, ясни са датите и направленията на билетите. Изобщо не е ясно на чие име са, т.е. кой е пътувал, нито пък кой е пазарувал. 3. Съветват ме да се обърна към полицията и да пусна жалба. Моля ви за помощ: 1. Кои общи условия за издаване и обслужване на банкови карти са валидни в моя случай: Тези, които съм подписала към датата на издаване на к.к. или тези, които са валидни към датата на събитието? Въпросът ми е принципен, нали банката по всяко време може да променя условията си... 2. Опитват се да ме обвинят в това, че не съм регистрирала 3D код. На какво мога да се позова, че нямам задължението да го правя? 3. Ясно е, че обезщетение от две места не мога да търся. В този смисъл пускането на жалба до полицията би ли накърнило по някакъв начин правата ми да оспорвам транзакциите и да си получа парите от банката? Много ми беше трудно да изпляскам тук тъпите си въпроси, но юристите с които говорих бяха съвсем на Ви с картовите разплащания и огромната ми надежда за инфо е тук... Т.е. плащането не е направено с 3d secure, а просто го е имало като опция на сайта? Аз през цялото време си мислех, че проблема, е че някой ти е разбрал паролата и в този случай банката не е отговорна. Много ключов детайл е това. 1. Мисля, че важат текущите условия. Те като ги променят май дават някакъв период да се откажеш... 2. На това, че никъде не им го пише в условията като задължение, надявам се При положение, че не си ползвала този код, шанса оспорването да мине успешно нараства според мен! 3. Не мисля, че ги накърнява. Ти при всички положения искаш обезщетение от банката, не от полицията. Но и не виждам жалбата в полицията дали би помогнала с нещо, но не виждам и да навреди... Непрофесионален съвет е, да си кажа. 2 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Т.е. плащането не е направено с 3d secure, а просто го е имало като опция на сайта? Аз през цялото време си мислех, че проблема, е че някой ти е разбрал паролата и в този случай банката не е отговорна. Много ключов детайл е това. Това е, защото кражбите станаха доста и историте се преплитат. Мисля, че на Бандитка бяха използвали 3D кода и там пък това усложняваше нещата и даваше възможност на банката пак да се измъква. 1 Връзка към коментар
temporary Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Т.е. плащането не е направено с 3d secure, а просто го е имало като опция на сайта? Аз през цялото време си мислех, че проблема, е че някой ти е разбрал паролата и в този случай банката не е отговорна. Много ключов детайл е това. При Banditka има плащане с 3d 3 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Аз пък за първи път чувам за сайт на търговец, който да дава възможност за избор между плащане с 3-D secure и без него. Или е едното, или е другото. Жалбата към полицията няма отношение към обезщетението. Едното производство е наказателно, а другото гражданскоправно. Валидни са общите условия на банката към деня на събитието... 3 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Дюк, но липсата на жалба често е използвана от банките като мотив да откажат плащане. Като твърдят, че след като тегленето е осъществено с валиден ПИН, то това ясно идентифицира, че тегленето е извършено от картодържателя. Истински случай. 2 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Може би не се изразих достатъчно ясно. Казвам, че жалбата към полицията няма отношение към оспорването пред банката, защото тази жалба има наказателноправен характер, а оспорването има гражданскоправен характер. Напротив, съветвам да се подаде жалба в полицията, макар че не съм убеден доколко резултатна ще бъде тази жалба. Въпросът беше дали жалбата до полицията ще попречи за евентуално изплащане на обезщетение. Отговорът е, категорично не... 4 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 (редактирано) Не е голяма философия ако имаш мейла на някого, да му пратиш поименен мейл. Така е, но аз по паспорт и по регистрация в "PayPal" не съм 3Dmaniac, да ти кажа. А легитимните съобщения ми идват с име и фамилия, както си му е редът. Съответно, намирам за не много умно човек да си прави е-адреса с истинските си имена. Редактирано 11 септември, 2015 от captain_oveur 3 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Може би не се изразих достатъчно ясно. Казвам, че жалбата към полицията няма отношение към оспорването пред банката, защото тази жалба има наказателноправен характер, а оспорването има гражданскоправен характер. Напротив, съветвам да се подаде жалба в полицията, макар че не съм убеден доколко резултатна ще бъде тази жалба. Въпросът беше дали жалбата до полицията ще попречи за евентуално изплащане на обезщетение. Отговорът е, категорично не... Така си прав. Всъщност ако не помогне, няма и да навреди. Но всъщност полицаите не си мърдат много пръстите и приключват със заключение "липса на извършител". Аз лично бих посъветвала да се направи всичко възможно, вкл. и жалби до помирителната комисия към КЗП. 1 Връзка към коментар
nisti75 Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Аз бих пуснала жалба в полицията, че и копие от нея ще занеса в банката. Предполагам, че банката има застраховка с покрит риск "неоторизирани транзакции", сключена със застрахователно дружество и жалбата ти би й помогнала да си прибере парите, които би ти платила като обезщетение от застрахователя т.е улесняваш и себе си, и банката. 2 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 11 септември, 2015 Сподели Публикувано: 11 септември, 2015 Благодаря за включването на всички ви! Днес пуснах жалбата - беше голяма веселба. Разбрах едно - всички вицове за полицаи са истина! Останалото си го знаем... 9 Връзка към коментар
airborne Публикувано: 15 септември, 2015 Сподели Публикувано: 15 септември, 2015 Днес получих неприятно обаждане от банката. От картата ми е направен опит за съмнителна транзакция, дали аз съм се опитвал да пазарувам от Apple Store, казах че не съм и започнаха мъките. Все още не знам дали няма успешни други транзакции, утре ще се опитам да разбера, но с Уникредит се работи малко тежко, ако не попаднеш на подходящия служител. Преди няколко седмици получих писмо от booking.com, че хотела ми в Маями няма данните от кредитната ми карта и понеже имат право да ми таксуват първата нощувка, да им ги изпратя. Между другото, това ми се случва за първи път. Изпитвах известни съмнения, но като цъкнах на линка, бях пренасочен към сайта на booking.com със зеления сертификат, казах си че сигурно няма проблем и си въведох данните от картата и сега - изненада .... Та се чудя дали няма да имам проблеми с резервацията? Все пак се радвам, че това става докато съм в България, а не в чужбина. Малко съм бесен на банките, печелят милиарди, а една сигурна система за раплащания не измислиха за толкова години. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 септември, 2015 Сподели Публикувано: 15 септември, 2015 Днес получих неприятно обаждане от банката. От картата ми е направен опит за съмнителна транзакция, дали аз съм се опитвал да пазарувам от Apple Store, казах че не съм и започнаха мъките. Все още не знам дали няма успешни други транзакции, утре ще се опитам да разбера, но с Уникредит се работи малко тежко, ако не попаднеш на подходящия служител. Преди няколко седмици получих писмо от booking.com, че хотела ми в Маями няма данните от кредитната ми карта и понеже имат право да ми таксуват първата нощувка, да им ги изпратя. Между другото, това ми се случва за първи път. Изпитвах известни съмнения, но като цъкнах на линка, бях пренасочен към сайта на booking.com със зеления сертификат, казах си че сигурно няма проблем и си въведох данните от картата и сега - изненада .... Та се чудя дали няма да имам проблеми с резервацията? Все пак се радвам, че това става докато съм в България, а не в чужбина. Малко съм бесен на банките, печелят милиарди, а една сигурна система за раплащания не измислиха за толкова години. Не е зле да пишеш на букинг да проверят дали този имейл е изпратен от тях. Като цяло се случва редовно да поискат допълнително данни за кредитна карта, ако по някаква причина хотела не може да я таксува... Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега