Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Публикувано:
На 19.08.2024 г. в 18:46, iceman00 каза:

Минавам да предупредя за схемата с безплатния едномесечен пробен абонамент за eDreams и регистрацията с един и същ gmail с добавена точка/и някъде в името. Не знам дали е точно заради мейла или друга информация, която съм давал - име, телефон, адрес, банкова карта, но са ме засекли, че вече съм ползвал free trial и са ме таксували автоматично, няколко дни след като купих prime билети през нов профил.

За съжаление в картата имаше достатъчно пари и плащането е минало. Не мисля, че има смисъл да се разправям с тях, единствено да се опитам да оспоря транзакцията. Но като цяло се чудя дали ми се занимава или просто да си ползвам абонамента. Само с два купени билета избих почти 50 лева. Опитвам се да разбера как работи резервацията за други хора. Пише до 4 човека на една резервация, но тези 4-ма фиксирани ли са или могат да са различни хора всеки път. Например какво се случва ако са на различни резервации за един и същ полет? Мисля, че @Георги Матеев има активен абонамент, ако може да помогне с разясняването на това? 

 

Успя ли да успориш таксуването? Аз току що полуих мейл за таксуван прайм след стартиране на абонамент вчера и регистрация с мейл, който никога не съм ползвал, но явно съм ползвал същата карта или по имена, не знам как е станало. Сега се чудя как да ги накарм да го рефънднат, че вече е 90 паунда и определно няма да успея да си го избия.

Публикувано:
На 17.09.2024 г. в 23:07, Jorro каза:

Успя ли да успориш таксуването? Аз току що полуих мейл за таксуван прайм след стартиране на абонамент вчера и регистрация с мейл, който никога не съм ползвал, но явно съм ползвал същата карта или по имена, не знам как е станало. Сега се чудя как да ги накарм да го рефънднат, че вече е 90 паунда и определно няма да успея да си го избия.

Отказах се, ползвам си членството. Мизерници са, но не съм намирал друг сайт, през който може да вземеш билет за 4-5-6 лева. Отделно и за хотели излизат добри цени, купувах билети и на приятели.

Не знам дали картата, с която си плащал я ползаш често, но внимавай - 1-2 седмици след като ми активираха членството автоматично, ми изпратиха същия мейл как вече съм ползвал безплатен пробен период и автоматично ми активират членство, съответно няколко пъти вече се опитват отново да дръпнат сумата за годишен абонамент. И двете ми карти, които съм ползвал стоят блокирани. Не знам системата ли им има бъг или неправомерно се опитват да дърпат още пари ако мине номера.

Публикувано:
преди 8 часа, iceman00 каза:

Отказах се, ползвам си членството. Мизерници са, но не съм намирал друг сайт, през който може да вземеш билет за 4-5-6 лева. Отделно и за хотели излизат добри цени, купувах билети и на приятели.

Не знам дали картата, с която си плащал я ползаш често, но внимавай - 1-2 седмици след като ми активираха членството автоматично, ми изпратиха същия мейл как вече съм ползвал безплатен пробен период и автоматично ми активират членство, съответно няколко пъти вече се опитват отново да дръпнат сумата за годишен абонамент. И двете ми карти, които съм ползвал стоят блокирани. Не знам системата ли им има бъг или неправомерно се опитват да дърпат още пари ако мине номера.

И аз ще си го ползвам по неволя. 😄 Явно засичат по карта, защото с нея саме асоциирали с другите акаунти и между другото много готино са го измислили как да ти го презентират.

Цитираха ми всички акаунти, в които съм участвал, полетите до където съм взел билети и най-вече отстъпката която съм получил за тях. Най-много ми хареса как при въпроса ми дали биха направили изключение ме холднаха и като се върна със супер положителен изказ ми казаха, че са попитали супервайзър и даже е бил склонен да го направи, но видиш ли системата не позволявала и бутона за кенсъл бил неактивен, но пък все пак 90 паунда на фона на 400 които съм бил спестил от миналата година до сега са нищо и най-вече как ми давали възможност за всички полети да поискам рефънд без да се обяснявам и да получа 80% от ст-стта на билета при канселиране и т.н...В общи линии условията им звучат добре, просто за нашите стандарти 90 паунда са си доста пари за абонамент и най-вече защото си спомням промо цените до скоро, но се опитвам да го приема философски! 😄  😄 😄 

Дано наистина пускат добри оферти и да си ги избия тия пари, т.к до момента с изключение на полета, който букнах не виждам нещо уау.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 12 часа, Jorro каза:

И аз ще си го ползвам по неволя. 😄 Явно засичат по карта, защото с нея саме асоциирали с другите акаунти и между другото много готино са го измислили как да ти го презентират.

Цитираха ми всички акаунти, в които съм участвал, полетите до където съм взел билети и най-вече отстъпката която съм получил за тях. Най-много ми хареса как при въпроса ми дали биха направили изключение ме холднаха и като се върна със супер положителен изказ ми казаха, че са попитали супервайзър и даже е бил склонен да го направи, но видиш ли системата не позволявала и бутона за кенсъл бил неактивен, но пък все пак 90 паунда на фона на 400 които съм бил спестил от миналата година до сега са нищо и най-вече как ми давали възможност за всички полети да поискам рефънд без да се обяснявам и да получа 80% от ст-стта на билета при канселиране и т.н...В общи линии условията им звучат добре, просто за нашите стандарти 90 паунда са си доста пари за абонамент и най-вече защото си спомням промо цените до скоро, но се опитвам да го приема философски! 😄  😄 😄 

Дано наистина пускат добри оферти и да си ги избия тия пари, т.к до момента с изключение на полета, който букнах не виждам нещо уау.

Ехаа, на мен само ми бяха написали датата, на която съм актививал безплатния период предишния път. Иначе рекламират и best price guarantee, че даже връщат разликата двойно. Aко са коректни (ама те не са), годишната такса ще се избие лесно, но мисля да пробвам някой път ако разликата в цената е малка.
А защо са ти взели 90 паунда като абонамента би трябвало да е 60. В us версията е даже 60 долара и 70 за prime+.

Публикувано:
преди 7 часа, iceman00 каза:

Ехаа, на мен само ми бяха написали датата, на която съм актививал безплатния период предишния път. Иначе рекламират и best price guarantee, че даже връщат разликата двойно. Aко са коректни (ама те не са), годишната такса ще се избие лесно, но мисля да пробвам някой път ако разликата в цената е малка.
А защо са ти взели 90 паунда като абонамента би трябвало да е 60. В us версията е даже 60 долара и 70 за prime+.

В момента в Uk версията е 89.99 GBP . Иначе и на мен ми я рекламираха и също ще ги пробвам, но ми е интересно дали наистина ще връщат парите по карта, а не във ваучери ри канселиране, защото изрично ги попитах и уж ти си избираш пък ще видим. Ако ми се наложи някъде да я ползвам тази услуга ще пиша.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Trip.com са си променили някои условия напоследък, не в наша полза.

1. Отстъпките за самолетен билет от приложението са вече само три годишно. 

2. За нивата въведоха изискване от оборот за последните две (има ново ниво).

Което е разумно от тяхна гледна точка, защото стигнах до диамант с няколко самолетни билета и повече евтини за влак.

Screenshot_20240920_103639_Tripcom.jpg.c4f5cdbbc68031e76dc6a224bdf41366.jpg

 

В момента имам две неизползвани безплатни посещения за салон, които мога да реализирам само с купени билети в трип-а. Т.е. салони в София, Рига, Стокхолм са налични, а Атина незнайно защо - не.

 

  • Харесвам 6
Публикувано:

Пускам тук информация за промените в Условията на трип за ползване на лаунджовете от октомври. За да се ползват лаунджовете вече ще трябва да има минала хотелска резервация с тях. Не мога да разбера много добре от въпросите и отговорите, които са пуснали, но май за завареното положение също ще важи и ако е така ще трябва бързо да си наместим лаунджовете, ако нямаме планове за хотелска резервация.

https://uk.trip.com/customer/announcement?transparentBar=1&locale=en-GB&curr=EUR

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 20.09.2024 г. в 10:48, Argentique каза:

1. Отстъпките за самолетен билет от приложението са вече само три годишно. 

Някой има ли представа дали отстъпките от приложението са 3 пъти на календарна година или 3 пъти за година от датата на регистрация / първа резервация? По принцип, съобщението им гласи 'You've reached your app discount limit for this year', което би трябвало да означава, че са до 3 пъти на календарна година, но не успях да намеря по-детайлна информация в условията им.

Публикувано:

Драма с bravofly....

Имам билет El Calafate - Cordoba през Buenos Aires (AEP) с престой на летището около 5 часа.

Сега обаче Aerolineas Argentinas решават, че първия полет няма да промени часовете дори с минутка, ама ще кацне на другот летище на Буенос Айрес (EZE).

Това означава, че аз трябва да се грабна с багажа от едното летище на другото, което са 40 километра и да платя или за такси или да се люшкам с автобуса, не знаейки дали ще стигна навреме.

На чата с Бравофлай повдигнах въпроса....

Тая почти ме отсвири в началото и вика: да съм се обадел на авиокомпанията.

Да, ама аз имам опит с Търкиш и знам, че авиокомпанията ще ме отсвири към посредника. Та я налазих тая от Бравофлай и тя ми вика: еми сори, ама полети с до 3 часа разлика във времето се потвърждават автоматично от системата.

Хубаво ама тая система е потвърдила полет за друго летище, а не за смяна на часовете....

Обясних й всичко, че ще си изпусна полета, че ще платя пари, ще изпитам стрес, не мога да си нося сам багажа и т.н. и нищо....тая все едно не съм и казал нищо...Съжалявала, ама системата била потвърдила вече. 

На изказването, че ако тя не може да ми помогне искам да ме свърже с мениджъра си, тая ми кпира още един път отговорите, излезна от чата и ми се включи пак чатбота....

Просто нямам думи.

Сега се чудя тоя чат да го пратя някъде, ама не знам къде...някой да дава идеи, ако може.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, boogy83 каза:

Драма с bravofly....

Имам билет El Calafate - Cordoba през Buenos Aires (AEP) с престой на летището около 5 часа.

Сега обаче Aerolineas Argentinas решават, че първия полет няма да промени часовете дори с минутка, ама ще кацне на другот летище на Буенос Айрес (EZE).

Това означава, че аз трябва да се грабна с багажа от едното летище на другото, което са 40 километра и да платя или за такси или да се люшкам с автобуса, не знаейки дали ще стигна навреме.

На чата с Бравофлай повдигнах въпроса....

Тая почти ме отсвири в началото и вика: да съм се обадел на авиокомпанията.

Да, ама аз имам опит с Търкиш и знам, че авиокомпанията ще ме отсвири към посредника. Та я налазих тая от Бравофлай и тя ми вика: еми сори, ама полети с до 3 часа разлика във времето се потвърждават автоматично от системата.

Хубаво ама тая система е потвърдила полет за друго летище, а не за смяна на часовете....

Обясних й всичко, че ще си изпусна полета, че ще платя пари, ще изпитам стрес, не мога да си нося сам багажа и т.н. и нищо....тая все едно не съм и казал нищо...Съжалявала, ама системата била потвърдила вече. 

На изказването, че ако тя не може да ми помогне искам да ме свърже с мениджъра си, тая ми кпира още един път отговорите, излезна от чата и ми се включи пак чатбота....

Просто нямам думи.

Сега се чудя тоя чат да го пратя някъде, ама не знам къде...някой да дава идеи, ако може.

Имах същия проблем със смяна на летището. Билета беше купен през посредник .Писах директно на Aerolineas Argentinas, без проблем ми смениха полета, дори ме питаха, кой полет ми е по-удобен. Дори 2 пъти играхме тази игра.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 6 минути , boogy83 каза:

А имаш ли контакти, за да им пиша и аз.

Пробвай директно през сайта, вкарай pnr и пробвай да промениш удобен за теб полет. Виж на финала дали ще иска плащане. Имах подобен проблем преди време и си направих промяната директно през сайта безплатно.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 47 минути , boogy83 каза:

А имаш ли контакти, за да им пиша и аз.

ventasonline@aerolineas.com.ar

преди 38 минути , Kamen каза:

Пробвай директно през сайта, вкарай pnr и пробвай да промениш удобен за теб полет. Виж на финала дали ще иска плащане. Имах подобен проблем преди време и си направих промяната директно през сайта безплатно.

И аз се опитвах през сайта, но ми искаше доплащане.

  • Харесвам 1
Публикувано:

На мейла получих отговор да се свържа с Aerolineas Argentinas по телефон или на фейсбук, инстаграм или Х (туитър).

На ФБ реагираха бързо с отговор, но ми казаха, че не могат да направят нищо, тъй като билета е издаден от бравофлай (както си и мислех...отговора на Търкиш и най-вероятно на всички други авиокомпании вече). Казаха ми да им пишша пак.

Писах им, ама пак нищо. Тоя път беше по-разбран агент, ама ми каза тотално различно нещо. Авиолинията променила летището на алтернативно и не била дала на бравофлай възможност да променя полета. Затова и бравофлай само ме уведомили за промяната. А те реално даже не са ме уведомили, аз случайно го видях.

Искат ми 35 евро за промяна...или да се свържа с Aerolineas Argentinas и да искам от тях обезщетение...

Та другата седмица ще пробвам по телефона да видим дали ще стане нещо. 

Много тъпа ситуация от страна и на Аржентинците. Как може два полета на един билет и единия да го променят през алтернативно летище без да ти дадат възможност за промяна.

  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Вчера купих билети с райън и уиз през приложението trip.co.uk, не се посвених да отворя втори профил с мое име и данни. 😎 Може и трети да направя за друг човек, но дотам. Намаление 12€/билет от цена по сайтовете им.
- За райън навсякъде излиза инфо за непременно одобрение до 30 мин. в сайта на райън. След покупка излезе бутонче, цъкнах и всичко ок. Получих номер, добавих в сайта, имам достъп до резервацията, верификациите май са в миналото.

- За уиз номер на резервация получих чак днес и то два отделни за двамата човека при купени заедно. Не знам откога, но в сайта на уиз вече може да се добавя резервация в профила и не трябва да се въвежда всеки път. Само че трип са ни записали за търсене там с личните имена, а не с фамилиите, но за без пари толкова. 

  • Харесвам 6
  • Благодаря 2
  • Браво 2
Публикувано:
преди 1 час, Argentique каза:

Вчера купих билети с райън и уиз през приложението trip.co.uk, не се посвених да отворя втори профил с мое име и данни. 😎 Може и трети да направя за друг човек, но дотам. Намаление 12€/билет от цена по сайтовете им.
- За райън навсякъде излиза инфо за непременно одобрение до 30 мин. в сайта на райън. След покупка излезе бутонче, цъкнах и всичко ок. Получих номер, добавих в сайта, имам достъп до резервацията, верификациите май са в миналото.

- За уиз номер на резервация получих чак днес и то два отделни за двамата човека при купени заедно. Не знам откога, но в сайта на уиз вече може да се добавя резервация в профила и не трябва да се въвежда всеки път. Само че трип са ни записали за търсене там с личните имена, а не с фамилиите, но за без пари толкова. 

Когато купуваш за двама души как брои билетите? Отиване и връщане за двама като два броя ли?

Публикувано:
преди 2 минути , blueriver каза:

Когато купуваш за двама души как брои билетите? Отиване и връщане за двама като два броя ли?

Не купувам отиване и връщане, а еднопосочни, т.е. да, два билета стават. За двама еднопосочно намалява за всеки човек по 12€. И сега от три опита с този профил ми остава един с намаление.
Вероятно при двупосочен ще намали цялата сума с 12€, а при еднопосочните - с 24€.
---------
По-рано купувах мултисити с Аirbaltic, там целия билет с 4 отсечки намали с 12€, но крайната сума беше по-добра, отколкото за единични.

  • Харесвам 5
Публикувано:

При смяна на полет, купен през Trip, къде трябва/може да се потвърди дали приемам или не?

Полетът е с Бритиш, въведох го в профила там, получих уведомление и от Trip, и от ВА за смяната с възможност за приемане, анулиране или смяна, в който случай доплащам евентуална разлика.

Разликата е с един ден и още обмислям вариантите.

Публикувано:
преди 33 минути , Zaro каза:

При смяна на полет, купен през Trip, къде трябва/може да се потвърди дали приемам или не?

Полетът е с Бритиш, въведох го в профила там, получих уведомление и от Trip, и от ВА за смяната с възможност за приемане, анулиране или смяна, в който случай доплащам евентуална разлика.

Разликата е с един ден и още обмислям вариантите.

И аз имам същото питане за променен полет, закупен от trip. С  Трансавия. За месец май е, имам време(или поне така си мисля). Моля да споделиш като потвърдиш.

Публикувано:

Някой ползвал ли е Resecentrum https://rcg.se/ ? Достигам до тях през шведска версия на scyscanner. Че предлагат добра цена за Япония от Истанбул или е твърде хубаво, за да е истина? :smile:

Screenshot.png.2c42eb42f4b5d09e7751ff05f404f345.png

Публикувано:
25 minutes ago, Argentique said:

твърде хубаво, за да е истина?

По вероятно е да е това, цената на сайта на авиокомпанията е точно двойна. Иначе, ако някой се насочва в тази посока, от Будапеща CS доста често пускат добри цени до Япония, редовно има под 400€ до големите градове. В момента са малко по-високи, но пак е ок:

 

IMG_1405.jpeg

  • Харесвам 4
Публикувано:

Благодаря, те и от Истанбул пускат. Просто гледам нещо за Великден, но през европейски летища ще бъде гарантирано скъпо в периода, а до Истанбул транспортът ми по земя е 50€ двупосочно с все багаж и спокойно си го натъкмявам без нощувка (не съм в София). 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Китайските АК и без друго са достатъчно тегави за комуникация при всякакви промени и проблеми , дори за полети купувани през сайта им , а представи си какво ли ще е през посредник.В случая е възможно като стигнеш до плащане цената да отскочи или да платиш а да не могат да издадат билет.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Ако цената е много добра, какво губи? Кака, мисля, е относително гъвкава откъм график. Да провери и полетите сега дали са с това разписание. Ако отменят, парите ще се върнат по един или друг начин...

  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.