Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Всичко е точно, от Блу еър ми дадоха потвърждение и ми пратиха линк. Провеката на резервацията става на тази страница https://open.maxitours.be/findbooking.aspx? с PNR и фамилно име. Промениха ми майла, вече е моя не е на бравофлай.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Имам питане относно gotogate.fr симулирам резервация с Катар и гледам, че ми дава да избирам багаж - като 30кг е 3 евро за обработка, ръчен - безплатно. Та мисълта ми е, не влиза ли чекираният багаж в основната цена, както в сайта на Катарците или когато е с посредник се доплаща за обработката му? А също за избирането на места, ако реша да не доплащам, как ще ни сложи /ние сме 2ма/, ще ни пръсне ли на различни редове или ще сме един до друг?

Връзка към мнение

Не знам за багажа, но за места при катарците си ги избитате сами веднага, след като ви излезе резервацията на сайта им с PNR и фамилия.

Връзка към мнение

Но имай в предвид,че понякога може да платиш и да получиш отказ след това и сумата да остане блокирана незнайно до кога.Както на мен днес. :(

Nous sommes au regret de vous informer que le tarif du vol choisi n’est plus disponible et que votre demande de réservation a été annulée.

 

Aucun montant n’a été débité sur votre compte bancaire. Nous avons suivi notre procédure de sûreté appelée « limite de crédit temporaire », qui consiste à congeler temporairement le montant à payer, sans pour autant le débiter de votre compte. Même si nous libérons immédiatement ce montant, il se peut que cela prenne quelques jours avant de pouvoir le visualiser comme disponible sur votre compte, cette opération dépendant de votre fournisseur de carte bancaire.

 

Pour effectuer une nouvelle réservation, rendez-vous sur Bravofly

 

Pour toute information complémentaire n’hésitez pas à nous contacter aux numéros de téléphone indiqués ci-dessous.

 

Cordialement,

 

Service Clients

Връзка към мнение

В моя случай получих това съобщение: Merci pour votre réservation ! Si vous avez besoin de nous contacter, veuillez utiliser cet ID booking... И дотук с добрите новини. При опит за второ плащане със същото Маестро не се получи. Последва незабавна визита на най-близкия клон на ПИБ и процедура по сдобиване с нова Маестро, което обаче ще мога да използвам след 7 дни. :(Сега имам два билета София-Милано, Бергамо(закупени директно от сайта на Wizz за 35.57 лв.), и един Милано,Бергамо-София, който букнах днес през Bravofly за 2 лв.Ще видим кога и от къде ще резервирам втори в посока София :blush: .

Връзка към мнение

В моя случай получих това съобщение: Merci pour votre réservation ! Si vous avez besoin de nous contacter, veuillez utiliser cet ID booking... И дотук с добрите новини. При опит за второ плащане със същото Маестро не се получи. Последва незабавна визита на най-близкия клон на ПИБ и процедура по сдобиване с нова Маестро, което обаче ще мога да използвам след 7 дни. :(Сега имам два билета София-Милано, Бергамо(закупени директно от сайта на Wizz за 35.57 лв.), и един Милано,Бергамо-София, който букнах днес през Bravofly за 2 лв.Ще видим кога и от къде ще резервирам втори в посока София :blush: .

 

Това сьобщение и аз го получих пьрво ,ама след него дойде другото.Като дойде с PNR кода тогава е сигурно

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Купих билети за Лондон чрез tripadvisor.fr/bravofly с к.карта ам.експрес.Пратиха ми мейл,че всичко е ок.,след няколко часа обаче ми пратиха друг,чрез който се извиняват но резервацията била отхвърлена.Щели да ми възстановят парите по картата.По късно се опитах със същата карта да купя билети и беше отхвърлена.

Някой знае ли след колко време ще може да се ползва картата по сайтовете,след като покупка на практика няма?

Връзка към мнение

При подобна ситуация, и моето Маестро беше блокирано. Явно за тях няма значение липсата на реално плащане. Писах им майл да си ми го отблокират, но не постигнах резултат, пък и загубих интерес да се занимавам.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
Дани Магелани

Здравейте,

Не съм сигурна дали тук трябва да си поставя проблема, но зная че сте добри в покупките през просреднически сайтове, a аз съм новак. 

Билетите ми на азиатски авиокомпании, напр airasia, tiger, thai lion air са закупени през руския сайт бравоавиа, от групата на бравофлай, имам потвърждения с PNR код. Не си намирам резервациите в сайтовете на авиокомпаниите, както и в  www.checkmytrip.com – за Amadeus  и  www.viewtrip.com – за Galileo, а ми е нужно, за да се чекирам он лайн.

Може би е нещо елементарно, което не правя. Имал ли е някой такъв проблем?

Редактирано от Dani Magelan
Връзка към мнение

Лоу кост компании рядко ще намериш в checkmytrip и viewtrip, те се обслужват от големите GDS системи, на които лоу костовете не обичат да плащат :) Мисълта ми е, че няма нищо нередно. Вече за чекирането онлайн не знам как да стане. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Дани Магелани

Благодаря за отговора! Все пак нормално ли е сайтът на авиокомпанията да не ми разпознава PNR кода и фамилията?

Връзка към мнение

На летищата обикновено има и машини за self check-in.

За Air Asia някъде бяхме коментирали, че може да си направиш профил в сайта им и после да ползваш онлайн чата за да ти добавят резервацията. Само да се има предвид, че понякога се чака дълго (напр. час) да ти дойде реда на чата.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Дани Магелани

И ако оставя чекирането да стане на гише, може ли да възникнат проблеми? Тези авиокомпании имат ли такси за чекиране на гише?

Връзка към мнение

Тези авиокомпании имат ли такси за чекиране на гише?

Air Asia няма допълнителна такса. 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Дани, за Air Asia въпреки че са лоу кост няма проблем да се чекираш и на летището, безплатно е.

С другите не съм пътувала, но мисля, че в Азия лоу кост компаниите имат безплатно чекиране на летището.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Аз имам сходен проблем с билети на Thai smile air купени през Rumbo.За чекирането ясно,че ще става директно на летището.Не знам обаче дали няма да имам проблем с безплатния шатъл между двете летища в Банкок.Пише,че се показва билет за следващ полет.Аз на практика такъв нямам.Имам само потвърждение с PNR код от Rumbo.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.