Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Малее, от двуцифрена сума за два билета с Уиз, сега на почти четирицифрeна с турските.

 

Реално промяната е от трицифрена на трицифрена (щото, нали знаеш, че пътуваме с поне един чекиран багаж и избираме места до прозорец и до пътека), но пак е прекалено голяма разликата. Нищо, така пък практически спечелих един цял ден, както и спестих няколко тигела напред-назад в Грузия...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Дани Магелани

Билетите ми на азиатски авиокомпании, напр airasia, tiger, thai lion air са закупени през руския сайт бравоавиа, от групата на бравофлай, имам потвърждения с PNR код...Не мога да се чекирам он лайн.[/

 

Докладвам:

Няма проблеми с чекирането на гише за горепосочените АК и е безплатно.

Връзка към мнение
  • 5 месеца по-късно ...

Здравейте, 

 

Минах през схемата jetcost.pt-rumbo.pt и си купих билет за Бургас-София за тази неделя, даде си ми отстъпка и ми го свали на 9.90. Както казаха и други по-нагоре, Мастъркард дебит на Райфайзен не я разпозна като такава и използвах Мастъркард Дебит на ЦКБ, плащането мина, даже 3D секюрити ми даде. След 2-3 минути ми дойде имейла. Уж е потвърдителен, има си confirmation code, даже видях и PNR кода. 

 

Проблемът е, че пише: 

Olá XXX
Obrigado por fazer a reserva connosco. 
Se precisar de entrar em contacto connosco, queira usar o seguinte Código de reserva:
 

Para verificar o código PNR em utilização: XXXX 
Número de bilhete eletrónico (bilhete eletrónico): XXXX
 
Проблемът е, че като тръгна да проверявам в сайта на България Еър с ПНР кода... ми дава грешна резервация и несъществуваща. Трябва ли да мине някакво техническо време, за да се появи? 
 
Там пише: 
"

1 ERROR(S)

  •  We are unable to find this confirmation number. Please validate your entry and try again or contact us for further information. (8104 - 1931)
"
 
Редактирано от Mrkwanten
Връзка към мнение
преди 40 минути , Loverboy каза:

Здравейте, 

 

Минах през схемата jetcost.pt-rumbo.pt и си купих билет за Бургас-София за тази неделя, даде си ми отстъпка и ми го свали на 9.90. Както казаха и други по-нагоре, Мастъркард дебит на Райфайзен не я разпозна като такава и използвах Мастъркард Дебит на ЦКБ, плащането мина, даже 3D секюрити ми даде. След 2-3 минути ми дойде имейла. Уж е потвърдителен, има си confirmation code, даже видях и PNR кода. 

 

Проблемът е, че пише: 

Olá XXX
Obrigado por fazer a reserva connosco. 
Se precisar de entrar em contacto connosco, queira usar o seguinte Código de reserva:
 

Para verificar o código PNR em utilização: XXXX 
Número de bilhete eletrónico (bilhete eletrónico): XXXX
 
Проблемът е, че като тръгна да проверявам в сайта на България Еър с ПНР кода... ми дава грешна резервация и несъществуваща. Трябва ли да мине някакво техническо време, за да се появи? 
 
Там пише: 
"

1 ERROR(S)

  •  We are unable to find this confirmation number. Please validate your entry and try again or contact us for further information. (8104 - 1931)
"
 

Виж дали имаш 2 резервационни кода - единият само букви, другият - букви и цифри. До колкото помня, Rumbo издаваха билетите през SABRE, които ползват 6-буквени кодове. Този код няма да работи в сайта на Bulgaria Air. Ако наистина такъв е случаят, трябва да са ти изпратили още един код.

Иначе забавяне по-скоро няма, винаги съм си виждал резервациите в сайта на БГ ер веднага. Изчаквал съм да ми издадат билета 15-20 мин. Ако ти имаш издаден билет (започващ с 623), няма от какво да се притесняваш.

 

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 2
Връзка към мнение
15 minutes ago, yordanov said:

Виж дали нямаш 2 резервационни кода - единият само букви, другият - букви и цифри. До колкото помня, Rumbo издаваха билетите през SABRE, които ползват 6-буквени кодове. Този код няма да работи в сайта на Bulgaria Air. Ако наистина такъв е случаят, трябва да са ти изпратили още един код.

Иначе забавяне по-скоро няма, винаги съм си виждал резервациите в сайта на БГ ер веднага. Изчаквал съм да ми издадат билета 15-20 мин. Ако ти имаш издаден билет (започващ с 623), няма от какво да се притесняваш.

 

 

Интересното е, че имам и двата кода, но при опит за онлайн чекин или проверка на резервация (пробвах и двете) с PNR не го намира, не го намира и с билета, който наистина започва с 623. 

В случай, че продължат да не ми се показват в сайта на air.bg, какво да правя? 

 

 

EDIT: Обадих им се. С номера на билета (започващ с 623) веднага ми откриха билета и ми даде PNR код, който се различава от тоя, който са ми дали от rumbo. Проверих го него и си работи и ми излиза резервацията. :)

 

Редактирано от Mrkwanten
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Just now, dimitrov6 said:

Когато влизаш в резервацията ,използай имейл адреса ,който са ти пратили от Румбо.

4. Introduza o correio electrónico que lhe foi fornecido no momento da reserva:

Да, да, 

 

обадих се и с новия PNR, който те ми дадоха - става. :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 13 часа, Loverboy каза:

Както казаха и други по-нагоре, Мастъркард дебит на Райфайзен не я разпозна като такава и използвах Мастъркард Дебит на ЦКБ

 

 

Еее аз точно гледах също да си вземам така билет ама Мастър ми е на тази банка :( 

А каква е разликата Мастър дебит и само Мастър,че ги и двете за плащане а с едната цената скача?

Редактирано от Ivko
Връзка към мнение
преди 3 часа, Ivko каза:

А каква е разликата Мастър дебит и само Мастър,че ги и двете за плащане а с едната цената скача?

Mastercard по принцип е кредитна карта, Mastercard Debit е дебитна. Сайта сам си определя за кои карти да важи отстъпката, вероятно по партньорство с картоиздателя. Един път има отстъпка с една карта, друг път с друга.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Купувах билет на приятел в преди два дни, но не дойде потвърждение. След това се разбра, че съм объркал с една буква  пощата му.

Вчера вечерта звънях на кол центъра, но ги изтърва за 5 мин. Реших, че ще звъня днес отново, но вечерта им писах  и  през фейсбука, като написах грешната поща, която съм въвел, истинската поща и номера, който дава на екрана веднага след плащането.

 

Днес не можах да звънна в часа на отварянето им и само след около 30мин получих отговор през фейсбука, че всичко е оправено и е въведена новата поща. След това се разбра, че приятеля ми е получил  потвърждението си успешно.

 

Пиша всичко това информативно, за да се знае, че са много отзивчиви и могат да и свършат работа и през фейсбук.

  • Харесвам 13
Връзка към мнение

 

Здравейте, магеланци! Моля, ако не съм избрала подходящата тема, да бъде изместена в такава ! Извинявам се предварително!
Днес получих по имейл писмото по-долу и лекок се притесних, предвид моя много лош испански! 
От начало помислих, че е напомняне за онлайн чек ин , но разбрах за затваряне на чек - ин и че мога да го направя само до 22,35 днес?

Моля, ако някой има идея , какво е ТОЧНО написано да сподели!
Благодаря!
Acuérdate de efectuar el check-in online para tu próximo vuelo

Estimado/a XXXXXXXXX, 
tu vuelo saldrá en algunos días: has efectuado ya el check-in online e imprimido la tarjeta de embarque?
Si ya has efectuado el check-in online para cada uno de los siguientes vuelos ignora este email, sinó, aquí tienes como hacerlo:

 

INSTRUCCIONES PARA EFECTUAR EL SEVICIO DE FACTURACIÓN EN LÍNEA CON Ryanair (haz click aquí para leer las condiciones completas del servicio)
vuelo Barcelona El Prat, ES - Palma Mallorca

Atención: en éste momento el check-in online para éste vuelo è todavía cerrado, sarà posible efectuarlo a partir del mié 26 jul 2017 22:35.
Para mayor comodidad , te recordamos como efectuar el check-in online.

Instrucciones para efectuar la facturación online con Ryanair:
1. Accede a la dirección
2. Selecciona la Opción 1
3. En la casilla Número de reserva indica: XXXXX

4. En la casilla Dirección de correo electrónico indica: XXXXXX
5. En la casilla "Procedente de", selecciona en la lista el aeropuerto de salida Barcelona El Prat, ES y en la casilla "Con destino" selecciona el aeropuerto de llegada Palma Mallorca.
6. Concluye la facturación online imprimiendo la tarjeta de embarque, y recuerda que debes llevarla contigo al aeropuerto, junto con un documento de identidad válido (carné de conducir no incluido).

Връзка към мнение

Не че и моят испански е добър, но в случая в съобщенинето се казва, че в момента още не е възможно да се чекираш, но от 22:35часа на  26-ти юли вече ще бъде възможно. 

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 2 минути , Фил каза:

Не че и моята испански е добър, но в случая в съобщенинето се казва, че в момента още не е възможно да се чекираш, но от 22:35часа на  26-ти юли вече ще е възможно. 

 

Много странно, полетът ми е за 10.08...... в сайта на райън сякъш всичко изглежда добре. Мога да се регистрирам, ако желая да платя място... Успяха да ме притеснят , определено! 

Връзка към мнение
преди 43 минути , reinamarsela каза:

подходящата тема

Ще помогнеш ако кажеш от кого си го получила ..

Също така, http://translate.google.com може да ти свърши чудеса и да ти спести такива нерви :)

Връзка към мнение
преди 21 минути , reinamarsela каза:

Много странно, полетът ми е за 10.08...... в сайта на райън сякъш всичко изглежда добре. Мога да се регистрирам, ако желая да платя място... Успяха да ме притеснят , определено! 

Може да влезете в резервацията си в сайта на райън ,с PNR  кода и имейла от точка 4 ,който са ви пратили и след това променете данните за контакт с ваш имейл.Тогава вече ще четете на български,кога да се чекирате в сайта на райън,все едно сте ги купили оттам.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 9 минути , macf1an каза:

Ще помогнеш ако кажеш от кого си го получила ..

Също така, http://translate.google.com може да ти свърши чудеса и да ти спести такива нерви :)

Получих го от мейла по-долу. Същият, който ми изпрати кодовете за резервация през бравофлай.

"reservation@es.customer-travel-care.com" 


Даааа, копнах го в гугъл транслейт, ама не ми го превере, нещо се бъгна.... за това се обърнах за помощ тук

Връзка към мнение
преди 39 минути , reinamarsela каза:

Много странно, полетът ми е за 10.08...... в сайта на райън сякъш всичко изглежда добре. Мога да се регистрирам, ако желая да платя място... Успяха да ме притеснят , определено! 

Не се притеснявай.Това е стандартна процедура за чекиране при Райан когато билета е взет от Румбо и сие.Малко е по-особено затова получаваш мейл.

@dimitrov6 го е описал подробно.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Днес си взех билет през volagratis.it пише, че всичко е наред но aз вече един час не съм получил потвърждение по пощата, до колкото време трябва да дойде то 

Връзка към мнение
преди 12 минути , Божидар каза:

Днес си взех билет през volagratis.it пише, че всичко е наред но aз вече един час не съм получил потвърждение по пощата, до колкото време трябва да дойде то 

Това, че не си получил потвърждение по мейла не е добре, защото ти трябва поне номера на резервацията... обикновено идва до 5 мин. ... може да си объркал посочения мейл за връзка или просто да се бавят повече време. Затова аз винаги си копирам номера на резервацията след плащането - за всеки случай, защото това ти трябва за регистрация в сайта на превозвача и чек-ин евентуално. Но винаги има начини да се свържеш с  тях и да им пишеш с повече инфо за плащането, полета, името и т.н. Не вярвам да имаш проблем... ако изобщо не получиш потвърждение, може да им пишеш на английски, аз имах един казус преди и се разбрахме накрая  ;)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 31 минути , Божидар каза:

не съм получил потвърждение по пощата

Това е твоята тема.

Ако абсолютно нищо не си получил, най-вероятно е да имаш проблем с мейла в регистрацията. Иначе, билет се получава до 24 часа.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 17 минути , lyubo21 каза:

Това, че не си получил потвърждение по мейла не е добре, защото ти трябва поне номера на резервацията... обикновено идва до 5 мин. ... може да си объркал посочения мейл за връзка или просто да се бавят повече време. Затова аз винаги си копирам номера на резервацията след плащането - за всеки случай, защото това ти трябва за регистрация в сайта на превозвача и чек-ин евентуално. Но винаги има начини да се свържеш с  тях и да им пишеш с повече инфо за плащането, полета, името и т.н. Не вярвам да имаш проблем... ако изобщо не получиш потвърждение, може да им пишеш на английски, аз имах един казус преди и се разбрахме накрая  ;)

И аз си копирах номер след резервация но той е с 10 цифри няма да мога да се чекирам с него 

Връзка към мнение
преди 14 минути , Божидар каза:

И аз си копирах номер след резервация но той е с 10 цифри няма да мога да се чекирам с него 

Използвайки мейла, който си дал по време на резервацията, отиди на тази страница (браво, румбо и вола са едно и също): https://secure.bravofly.com/account/login?businessProfileId=BRAVOFLYCOUK

и дай забравена парола. Трябва да ти изпратят парола (дори и да не си се регистрирал) и като се логнеш, ще видиш статуса на резервацията. 

 

Така се сдобих с акаунт при тях аз. Може да са променили нещо от тогава де. Иначе всеки път намирам резервациите си в този акаунт, защото ги свързват с мейла, който ползвам.

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 9 минути , yordanov каза:

Използвайки мейла, който си дал по време на резервацията, отиди на тази страница (браво, румбо и вола са едно и също): https://secure.bravofly.com/account/login?businessProfileId=BRAVOFLYCOUK

и дай забравена парола. Трябва да ти изпратят парола (дори и да не си се регистрирал) и като се логнеш, ще видиш статуса на резервацията. 

 

Така се сдобих с акаунт при тях аз. Може да са променили нещо от тогава де. Иначе всеки път намирам резервациите си в този акаунт, защото ги свързват с мейла, който ползвам.

Пише ми, че адреса не е регестриран

Връзка към мнение
преди 5 минути , Божидар каза:

Пише ми, че адреса не е регестриран

Хм, ами може и да е променено това вече. Ако искаш може да пробваш да си направиш регистрация, за да видиш дали ще имаш нещо в акаунта.

 

Макар че, както другите писаха, може да си сбъркал мейла?

Веднъж имах проблем с резервация, при който не получих потвърждение, а мейл с инфо, че резервацията ми е pending и ще се свържат с мен. Та обадиха ми се по-късно и трябваше да канселираме и т.н, но мисълта ми е, че и при проблем известяват по мейл минимум.

Щом пазиш номера, значи им звънни утре (нямаха 24/7 съпорт май) и ще ти помогнат. 

Редактирано от yordanov
Връзка към мнение
В момента, yordanov каза:

Хм, ами може и да е променено това вече. Ако искаш може да пробваш да си направиш регистрация, за да видиш дали ще имаш нещо в акаунта.

 

Макар че, както другите писаха, може да си сбъркал мейла?

Веднъж имах проблем с резервация, при който не получих потвърждение, а мейл с инфо, че резервацията ми е pending и ще се свържат с мен. Та обадиха ми се по-късно и трябваше да канделираме и т.н, но мисълта ми е, че и при проблем известяват по мейл минимум.

Щом пазиш номера, значи им звънни утре (нямаха 24/7 съпорт май) и ще ти помогнат. 

направих си регистрация с пощата и влязох в профила си всичко е наред, много ти благодаря

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.