Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

rumbo.es-> мога ли да добавям багаж, Swiss е авиокомпанията? Трябват ми 3 билета, един с багаж, тъй като вече по подразбиране билетите вървят само със стандартен ръчен.

Мислех за вариант 2-та билета без багаж да са през rumbo, а този с багажа през сайта на Swiss,. Но освен, че губя отстъпката на румбо, после почти сигурно системата ще ни разпредели местата в различни части на самолета, не ми се искаше също да плащам допълнително за места. Та, има ли някакви цъкалки за добавяне на "екстри" още при резервацията?

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Някакъв мейл на Rumbo.es търся, стана една галимация голяма с билети за Blue air купени през Румбо, НЕ ИЗЛИЗАТ НИКЪДЕ, нямам номера на електронни билети, имам само един 6 знаков PNR, който не се разпознава от сайта на Блуеър и не излиза в сайтовете за проверка. На варненския колцентър само свиват рамене и нищо не могат да направя, да съм си искала номера от резевационната система на Блуеър от посредника.

Връзка към мнение

Някакъв мейл на Rumbo.es търся, стана една галимация голяма с билети за Blue air купени през Румбо, НЕ ИЗЛИЗАТ НИКЪДЕ, нямам номера на електронни билети, имам само един 6 знаков PNR, който не се разпознава от сайта на Блуеър и не излиза в сайтовете за проверка. На варненския колцентър само свиват рамене и нищо не могат да направя, да съм си искала номера от резевационната система на Блуеър от посредника.

Тук е по-подходящо място.

Погледна ли назад в темата?

 

Този сайт видя ли ? https://www.rumbo.com/html/home/AAC.html

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Някакъв мейл на Rumbo.es търся, стана една галимация голяма с билети за Blue air купени през Румбо, НЕ ИЗЛИЗАТ НИКЪДЕ, нямам номера на електронни билети, имам само един 6 знаков PNR, който не се разпознава от сайта на Блуеър и не излиза в сайтовете за проверка. На варненския колцентър само свиват рамене и нищо не могат да направя, да съм си искала номера от резевационната система на Блуеър от посредника.

Здравей, и аз наскоро купувах билети от тях за Blue air и много се бях притеснила, защото не ми излизаха билетите. Оказа се че в мейла където са ми изпратили този PNR номер, по надолу има някакъв странен e-mail, който те са ми направили. Когато в сайта на Blue air написах този e-mail заедно с PNR номера се отвори резервацията.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Нещата се разрешиха с един мейл до Румбо на следния адрес clientes@rumbo.com, пратиха ми мейл, с който да вляза в сайта на Блу еър, резервацията е потвърдена. 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

имам въпрос за rumbo.es Не мога да се ориентирам, не знам испански. За двупосочен билет Милано - Маракеш ми дава цена 52 евро или 42 евро при плащане с карта Maestro. Има ли някакви други такси, които самия сайт си взема? Извинявам се за елементарния въпрос...

 

 

https://secure.rumbo.com/booking/flight/2E26072DBAFCF38EF8EFA2E6C7DAF23CAD3F0C0AF449EF2EA6F45683CAA5A3C8

Връзка към мнение

Каквото пише на страницата за плащането - това е.


имам въпрос за rumbo.es Не мога да се ориентирам, не знам испански. За двупосочен билет Милано - Маракеш ми дава цена 52 евро или 42 евро при плащане с карта Maestro. Има ли някакви други такси, които самия сайт си взема? Извинявам се за елементарния въпрос...

В тази тема можеш да откриеш различна информация за сайта и резрвациите в него.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Хора, помощ. Имам нова карта маестро, искам да ползвам схемите, но когато въведа данните ми сменя автоматично на mastercard и казва, че това не е маестро. Интересното е, че картата започва с 5, но погледнах и видях, че и други държави вадят маестрота, които кода им започва с 5. Писах им веднага email казаха да пробвам пак, аз им викам 100 пъти, че пак не става и накрая викат обадете ни се, обаче проблема е, че не знам на кой номер да им звънна, пробвах в германия, каза ми, че не мога. ПРобвах тоя worldwide и пак не става... Някой да има да предложи нещо?

Връзка към мнение

Райфайзен... Чехия. А опита ли се да се свържеш, защото аз само заради тея сайтове си я поисках и ако не става ще я върна. Допита ли се до тях?

Връзка към мнение

Имам и такава, но е използвана най-малко 30тина пъти и вече отече :D, иначе с нея ясно, че става. Бахти мръсниците, че не са си актуализирали сега е мой проблем. Има ли някой във форума, който е купил от тези сайтове с Маестро, което започва с 5-ца?

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Налага се да сменя имена на пътуващ, но къде трябва да го направя, през Уиз или през Rumbo, откъдето съм купил билетите?  Мерси!

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Налага се да сменя имената на пътуващ, но къде трябва да го направя, през Уиз или през Rumbo, откъдето съм купил билетите?  Мерси!

 

Уиз

Връзка към мнение

Налага се да сменя имена на пътуващ, но къде трябва да го направя, през Уиз или през Rumbo, откъдето съм купил билетите?  Мерси!

Подобни въпроси - в тази тема.

Връзка към мнение

Моля за съвет:

Купих билети с Луфтханза през rumbo.es - естествено без багаж. Полетът наближава и днес цял ден се опитвам да добавя багаж, но не се получава.

Като посоча, че искам да видя или променя резервацията, има едно поле, в което пише: Unfortunately we cannot perform your rebooking request online this time. Please contact your Travel Agency. Thank you for your understanding.

Почвам да добавям багаж, стигам до плащане и на финала не го приема. Пробвах с три карти, от две банки. Ако са ме чарджнали всички (поне 15) пъти... :angry:  Уж не са де, поне според онлайн банкирането. Сменях държавите - не става.

Някакви идеи как да добавя багаж?

Връзка към мнение
 

Питането ти не е свързано с мнение за полетите на Луфтханза, така че по-добре да е в темата за Румбо.

Направи ли каквото ти пише сайта им? Свърза ли се с Румбо ? Погледни назад в темата за сходни проблеми.

Редактирано от macf1an
Връзка към мнение

Благодаря. Няма информация в темата, нито подобен проблем с Луфтханза.

A и проверих - проблемът не е в румбо. След купуване на билета, румбо препраща към сайта на Луфханза за инфорация как да се закупи багаж. Така че въпросът ми не е и за тук.

Утре ще пробвам от Полша, имам съмнения, че проблемът е в БГ.

Редактирано от Надя
Връзка към мнение

Нека Сю_ да каже как е успяла да го направи. Суис = Аустриан = Луфтханза относно закупуването на багаж.

 

rumbo.es-> мога ли да добавям багаж, Swiss е авиокомпанията? Трябват ми 3 билета, един с багаж, тъй като вече по подразбиране билетите вървят само със стандартен ръчен.
 

Връзка към мнение

И при мен в Румбо.ес вече не приема плащане с Маэстро.Сигурно има лимит на плащанията за 3 месеца,въпреки че никъде не са ми писали докога.

Няма кой да ти пише,  написали са го в началото още, след като излязат цените и намаленият от търсенето.

 

Los precios mostrados tienen carácter promocional e incluyen un descuento máximo de 29,50€ por persona y trayecto válido pagando con Maestro. Puedes cambiar el método de pago seleccionando el que prefieras en la parte inferior izquierda de esta página. Los otros métodos de pago podrían no incluir el mismo descuento. Promoción limitada a una compra cada 3 meses.

Доста хора минаха с повече от едно плащане на три месеца, но напоследък държат на това

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Нека Сю_ да каже как е успяла да го направи. Суис = Аустриан = Луфтханза относно закупуването на багаж.

Не мога да кажа, не купих багаж, пътувахме само със стандартен ръчен

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз съм правил до преди 1 месец по 10 плащания месечно минимум с едни и съща карта, ама вече отмина офертата.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.