Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Изобщо няма да я има линията... Нито от Любек, нито от Хамбург, както обявиха по едно време. Избесняла съм! Още не мога да намеря приемлив вариант за прибиране от Хамбург през август. Ако не се справя ще поискам помощ, но хайде първо сама да се поблъскам...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Изобщо няма да я има линията... Нито от Любек, нито от Хамбург, както обявиха по едно време. Избесняла съм! Още не мога да намеря приемлив вариант за прибиране от Хамбург през август. Ако не се справя ще поискам помощ, но хайде първо сама да се поблъскам...

 

Eйго къде е Скопие. :) Ще разгледаш  и новото строителството . :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Нямам идея на какво се базира този оптимизъм относно предстоящо сваляне на цените. Според мен няма как да се избяга от себестойност на услугата. По-ниските цени на билети от околните страни може би се дължат на други фактори, а не само на евентуално монополно положение на превозвача в България, което досега му даваше възможност да продава на високи цени. В крайна сметка ние сме твърде малък пазар, за да влияем съществено на ценообразуването. Не изключвам вероятност разпределението на ценовите категории за всеки полет да са различни в различните страни. Ще видим какво ще се случи, но не очаквам чудеса. Евентуално Лондон ще поевтинее, испанските дестинации надали...

Връзка към коментар

Аз също си мисля, че Уиз си дигат цените, просто защото могат да си го позволят и се надявам с конкуренцията да има промяна.

Пример - Бергамо за 19,99 с Дискаунт не се беше появявал поне от няколко години, но тази зима имаше за много дати, дори мернах на скоро и за месец Май.

Връзка към коментар

Новото дето се опитва да прилича на старо ли? :D 

"Ей, там строят един храм, който ще е от III век пр. хр." 

 

Иначе от Хамбург през август и мен живо ме вълнува, ама май ще е с фликсбус до Дортмунд и от там ... 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Цените на самолетните билети са може би най-кристалният пример за ценообразуване на база търсене/предлагане, а не по себестойност. Естествено, влияние си оказват цените на горивата, летищни такси и т.н., но общо взето като има повече седалки, от колкото пътници - цените ще падат. И за това има безброй примери с годините, когато има криза и има повече седалки, авиокомпаниите летят под себестойност, регистрират загуби, продължават с надежда за другата година. 

 

За това и затовареността не винаги е коректен фактор дали някоя линия е печеливша, защото ако самолета е продаден под себестойност, това не го прави печеливш, макар и да е пълен. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

"Ей, там строят един храм, който ще е от III век пр. хр." 

 

Иначе от Хамбург през август и мен живо ме вълнува, ама май ще е с фликсбус до Дортмунд и от там ... 

Връщам се от Вакен - палатка, раница, ботуши... без чекиран не става и цената отива... Инак това следя и аз - вечерния автобус от Хамбург, първия автобус за летището в Дортмунд и се подрежда... Защото летището го затварят....

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тоест, твоето мнение е, че цените ще падат?

 

Да, определено, задължително по дублираните дестинации. Бих се хванал и на бас, но много трудно ще го дефинираме, но да речем очаквам да има регулярно цени под 20лв на отсечка с дискаунт клуб, без трикове с карти за плащане. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Щом от Сърбия, Македония, че дори Румъния могат да си позволят ниски цени(съответно ниска себестойност), значи и тук могат. До сега, каквото и да си говорим, Уиз си бяха почти монополист. ТИМ не им бяха реална конкуренция. С интерес ще наблюдавам битката от ноември. Чист урок по навлизане на нов пазар е ситуацията в момента. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да, определено, задължително по дублираните дестинации. Бих се хванал и на бас, но много трудно ще го дефинираме, но да речем очаквам да има регулярно цени под 20лв на отсечка с дискаунт клуб, без трикове с карти за плащане. 

 

Да разбирам също така, че очакваш и увеличение на пътникопотока по дублираните линии в пъти, за да излезе аритметиката или считаш, че 180 продадени билета по 20 лева са в състояние да покрият разходите на който и да е превозвач по която и да е отсечка с печалба?

Връзка към коментар

Да, определено, задължително по дублираните дестинации. Бих се хванал и на бас, но много трудно ще го дефинираме, но да речем очаквам да има регулярно цени под 20лв на отсечка с дискаунт клуб, без трикове с карти за плащане. 

 

Tрудно ще има с членсто под 20 лв

 

Щом от Сърбия, Македония, че дори Румъния могат да си позволят ниски цени(съответно ниска себестойност), значи и тук могат. До сега, каквото и да си говорим, Уиз си бяха почти монополист. ТИМ не им бяха реална конкуренция. С интерес ще наблюдавам битката от ноември. Чист урок по навлизане на нов пазар е ситуацията в момента. 

 

Къв пазар те гони. :lol: Единствено конкуренция ще има до Лондон от София. Всичко друго е  с по едно полетче на ден на съответната компания. Да ти **** и на конкуренцията.На ТИМ им дреме на Боингите, защото всичките златни кокошки са техни. Защо ли?! :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Цитираното от мен Бергамо го има от Букурещ по 9,99 евро и без членство и то редовно.

 

Колко компании летят до Милано от Букурещ?Същата цена я има и от София с една нискотарифна.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Колко компании летят до Милано от Букурещ?Същата цена я има и от София с една нискотарифна.

 

20 лв без Дискаунт клуб не съм виждал от София, понякога има , но с Дискаунт

Връзка към коментар

Да разбирам също така, че очакваш и увеличение на пътникопотока по дублираните линии в пъти, за да излезе аритметиката или считаш, че 180 продадени билета по 20 лева са в състояние да покрият разходите на който и да е превозвач по която и да е отсечка с печалба?

 

 Не съм твърдял, че ще са на печалба - от една страна стоят разходите на авиокомпанията, от другата страна стоят цените, които пазара е готов да плати. Авиокомпаниите се надяват втората променлива да е по-голяма от първата, ако не им се получи - летят на загуба, ако не им се получи като мине време - прекратяват дестинацията. 

 

А пътникопотока ще се увеличи, със сигурност, и двете компании като цяло успяват да си затовярят самолетите прилично. С ултра ниски цени, ако се наложи. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Tрудно ще има с членсто под 20 лв

 

 

Къв пазар те гони. :lol: Единствено конкуренция ще има до Лондон от София. Всичко друго е  с по едно полетче на ден на съответната компания. Да ти **** и на конкуренцията.На ТИМ им дреме на Боингите, защото всичките златни кокошки са техни. Защо ли?! :biggrin:

  А ти сънуваш по два-три полета ли? Е чак толкова огромен пазар не сме.  :lol:

Връзка към коментар

 

 

А пътникопотока ще се увеличи, със сигурност, и двете компании като цяло успяват да си затовярят самолетите прилично. С ултра ниски цени, ако се наложи. 

 

Принципно съм съгласен с твоята логика, но ей това последното ме съмнява сериозно и оттам идва моят скептицизъм. Единствената отсечка, по която самолетите винаги ще бъдат затоварени независимо от честота на дневни полети и броя на обслужващи оператори е тази до Лондон. Всичко друго е химера. Затова и негодувам по отношение на дублираните дестинации с WizzAir. Не вярвам това да ни донесе по-ниски цени в дългосрочен план, а по-скоро съществува риск за оттегляне на последните от така или иначе мижавия български пазар. Дано не съм прав, естествено...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Връщам се от Вакен - палатка, раница, ботуши... без чекиран не става и цената отива... Инак това следя и аз - вечерния автобус от Хамбург, първия автобус за летището в Дортмунд и се подрежда... Защото летището го затварят....

и аз заради Вакен го мисля ;) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Принципно съм съгласен с твоята логика, но ей това последното ме съмнява сериозно и оттам идва моят скептицизъм. Единствената отсечка, по която самолетите винаги ще бъдат затоварени независимо от честота на дневни полети и броя на обслужващи оператори е тази до Лондон. Всичко друго е химера. Затова и негодувам по отношение на дублираните дестинации с WizzAir. Не вярвам това да ни донесе по-ниски цени в дългосрочен план, а по-скоро съществува риск за оттегляне на последните от така или иначе мижавия български пазар. Дано не съм прав, естествено...

 

Те прогнозите винаги са си въздух работа, но поне до сега такава е практиката. Пак да дам пример с Берлин. Когато имаше три превозвача, регулярно България Ер летяха за 80 евро двупосочно, почти целогодишно, почти на всички дати такива им бяха цените. Празни самолети не мисля че имаше, но тази цена СЪС СИГУРНОСТ не им покриваше разходите след като дори компании като Уиз и Раян трудно докарват осреднена цена от 40€ на отсечка разходи. Мина време, едната компания се дръпна, другата стана сезонна, нещата се нормализираха. 

 

Въобще не разбирам скепитицизма ти, кое е най-лошото, което може да стане? Ценова война, в която единия да избута другия и в крайна сметка да останем пак само с един доминиращ лоу кост...което е всъщност ситуацията в момента. Така, че най-лошото, което може да стане е просто нещата да си останат същите като сега.

 

А кое е най-доброто? Балансиран пазар без монопол на тоя и оня и повече възможности откъм часове, дни, опции за багаж и по-ниски цени.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Принципно съм съгласен с твоята логика, но ей това последното ме съмнява сериозно и оттам идва моят скептицизъм. Единствената отсечка, по която самолетите винаги ще бъдат затоварени независимо от честота на дневни полети и броя на обслужващи оператори е тази до Лондон. Всичко друго е химера. Затова и негодувам по отношение на дублираните дестинации с WizzAir. Не вярвам това да ни донесе по-ниски цени в дългосрочен план, а по-скоро съществува риск за оттегляне на последните от така или иначе мижавия български пазар. Дано не съм прав, естествено...

 

То не е задължително ултраниските цени да са за целия самолет, важното е да ги има - както сумати народ дебне за 19 лева на Уиз - малко са, но ги има и им се носи славата, че дават цени по 19 лева.

 

Що се отнася до дублираните дестинации, именно по дублирани направления може да има първо намаление на цените - там, където конкуренцията е най-директна.

 

Другата възможност за намаление на цените е индиректна. Ако имаш свободен уикенд или няколко дни, които искаш да оползотвориш без претенции за мястото, авиокомпания А предлага цена Х, а авиокомпания Б предлага цена Х-10 до друго място, което генерира равностоен интерес, ще отидеш на второто. Пак печелим.

 

Освен това завоюван дял не се дава без бой. Затова си мисля, че дори и там, където едната АК отстъпи, ще има период на ултраниски цени. Ако авиокомпания отпадне от битката за дадена дестинация и открие нова, тя трябва да предложи достатъчно атрактивни цени, които да привлекат загубените и клиенти към нея. Ще има много нови дестинации, закрити стари. Уиз спечелиха много с Будапеща. Прага е неразработена, Виена чака, Полша, Португалия. С двама играчи могат да си играят на сезонни дестинации - Португалия не можем да я поддържаме цяла година, но половин може със сигурност.

 

Изобщо не споделям скептицизма, че нямало да има добри цени. Нещата при един доставчик на услуга и двама или повече са несравними. Тепърва нашият пазар навлиза в тази фаза.

 

Мисля, че даже и цените на Изиджет ще се променят надолу. Ако досега за всички полети на ден е имало примерно 600 места на ден и 650 потенциални пътуващи, вече местата ще са 800 при 700 пътуващи. Ха познайте дали ще паднат цените. Бройките са илюстративни.

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

  А ти сънуваш по два-три полета ли? Е чак толкова огромен пазар не сме.  :lol:

 

Ти не ги ли сънуваш? ГЛедей как след време полети до милано стават през ден. :D Балоня не я има ли??? :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

 

Мисля, че даже и цените на Изиджет ще се променят надолу. Ако досега за всички полети на ден е имало примерно 600 места на ден и 650 потенциални пътуващи, вече местата ще са 800 при 700 пътуващи. Ха познайте дали ще паднат цените. Бройките са илюстративни.

 

намалят се полети.  Баш Изи в конкурентна среда ги няма никви у БГ. Скоро и без тях.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.