Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 12 минути , Hakkâri Spor каза:

От ръководството на „СОФ Кънект“ тогава обясняваха, че ръкави не са необходими, защото ще бъде ползван основно от нискотарифните авиокомпании.

олеле... добре, че са си променили плановете

май в момента само Луфтханза, Остриън и ИТА са full service от Шенген,  нали?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това, което писах е изцяло копи-пейст на статията, без собствено мнение. Аз бях запомнил, че Т3 ще е лоукост терминал. (Wizz/Ryan/Easyjet), сега излиза, че ще е шенгенски терминал. Тоест и национални, и нискобюджетни превозвачи ще са си пак смесени, просто разделението ще е на принципа Шенген/неШенген. Но да вярваш на обещанията на Хесус Кабайеро е като да вярваш на 800-те дни на Симеон от 2001, "вЕрвайте ми"

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 31 минути , neuromancer каза:

олеле... добре, че са си променили плановете

май в момента само Луфтханза, Остриън и ИТА са full service от Шенген,  нали?

Източна, ама Европа...

Поляци, 2 гърци, румънци и латвийци летят също  😉

+ Швейцарците 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
В момента, neuromancer каза:

да бе, верно

а и България Еър забравих

ми това, че основно нискотарифни ще го ползват е голяма глупост тогава

Като брой пътници е така. Водят с много като съм гледал статистиката.

Но реално показва липса на визия. Няма план за развитие, опити за привличане на нови компании и т.н., ами просто "Кот доди" на самотек ...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
В момента, neuromancer каза:

 

ми това, че основно нискотарифни ще го ползват е голяма глупост тогава

 E отказаха се от тази идея. Няма да има терминал за нискотарифни. 

На Т2 ще са например полетите до Турция, Израел, Армения, Азербайджан, Йордания, ОАЕ, Катар, Великобритания, Ирландия, Кипър, разни чартъри до Египет, Тунис и далечни екзотики (изпускам някои)

А на Т3 всички останали. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

A пък затварянето на Т1 се отлага до приключване на ремонтите на Т2, като не се уточнява кои ремонти, но предполагам разширяването на чек ин зоната и смяната на багажната система и ето ти ги още 2 години мъки на Т1.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 14 часа, jorocontrola каза:

Източна, ама Европа...

Поляци, 2 гърци, румънци и латвийци летят също  😉

+ Швейцарците 

Румънците определено не са на ръкав. От дек 2021 имам над 40 полета с тях и нито един на ръкав.

Връзка към коментар
преди 1 минута , Duke каза:

Румънците не летяха ли с ATR-и? Защото с тях и да искат, няма как да са на ръкав...

Е то не е задължително. Бг Еър като могат да не би да ги ползват кой знае колко?

Връзка към коментар
преди 57 минути , Jorro каза:

Е то не е задължително. Бг Еър като могат да не би да ги ползват кой знае колко?

Аз имам предвид, че доколкото знам, специално този тип самолети не са пригодени за ръкав, което няма връзка с желанията на авиокомпанията...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 часа, jorocontrola каза:

Като брой пътници е така. Водят с много като съм гледал статистиката.

Но реално показва липса на визия. Няма план за развитие, опити за привличане на нови компании и т.н., ами просто "Кот доди" на самотек ...

То се вижда от космоса, че им липсва какъвто и да било план. Освен да набутат рекламни щендери там където не им е мястото (между лентите в залата за получаване на багаж и будки за продажба на кафе в и без това претъпканите стаички на долното ниво при излитащите на Т2.

А новите указателни табели са с микроскопичен шрифт и са по-зле от старите.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 16 минути , pr284 каза:

будки за продажба на кафе в и без това претъпканите стаички на долното ниво при излитащите на Т2.

Има и нововъведения в последните месеци на Т2. Не всички са негативни. 

 

Сложили са тронове да зяпаш навън в сравнително усамотение.

 

20240623_112534.jpg.af33319a3417c0a5d32e3ac5ac879122.jpg

 

Около В1-4 са нахвърляли барбарони, на които лежат отегчени от закъсненията пътници. Разбира се, до тези неща не можеш да се добереш, щото са малко, но да не прекаляваме с изискванията. 

 

Лично аз продължавам с все сили да избягвам да летя с уиз от София само заради Т1. Живея далеч и ми е трудно да си съгласувам таймингa, за да се появявам там максимално близо до часа на полета. 

Но има къде-къде по-лоши места, е казал оптимистът. 😄

  • Харесвам 13
Връзка към коментар
На 1.07.2024 г. в 11:55, Hakkâri Spor каза:

А лютите клетви бяха, че до края на 2023 това ще е станало и полетите на лоукостовете ще се преместят на Т2 временно, докато се построи Т3. 

Това никой и никога не си го е мислел сериозно. Терминал 2 няма капацитет да поеме и полетите на Т1. Сега след шенгенската преаранжировка пък съвсем.

Има и друг проблем за ремонта на чек-ин зоната на Т2 - има сценарий да се наложи прехвърляне на полети към Т1 докато трае ремонта. Но в СК всичко е препдоследно.

Връзка към коментар

Колко гейта има на Т2? Любопитно ми е. Все пак няма чак толкова полети от София.

 

Не разбирам как малките островни летища се справят с десетки полети на ден през 5-10 минути, а софийското да не може...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
В момента, adreno каза:

Това никой и никога не си го е мислел сериозно. 

Много хора в темата на Уизеър си го мислеха сериозно, защото се обсъждаше. И се надявахме най-накрая Уизеър да се премести на Т2 от началото на 2024. Да, ама не.

Връзка към коментар
преди 14 часа, WanderlustME каза:

Колко гейта има на Т2? Любопитно ми е. Все пак няма чак толкова полети от София.

 

Не разбирам как малките островни летища се справят с десетки полети на ден през 5-10 минути, а софийското да не може...

Някъде около 12 би трябвало да бъдат.

Проблемът е, че при сегашното разписание е лудница между 6 и 8 сутринта и в ранния следобед.

А има отрязъци от време с по 2-3 полета на час.

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
преди 5 часа, liliya каза:

Само от този пост не разбирам за нов салон ли става въпрос? От една страна пише, че е свободна зона, а след това - за премиум картодържатели. Някой бил ли е там?

 

Screenshot_20240725_183106_Instagram.jpg.e65bbf6dbe16f9446ee9383a42ff376d.jpg

 

 

Не е салон - просто зона с малко изчанчени дървени мебели и висящо лого на Мастъркард до  гейтовете.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.