Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 12 минути , Hakkâri Spor каза:

От ръководството на „СОФ Кънект“ тогава обясняваха, че ръкави не са необходими, защото ще бъде ползван основно от нискотарифните авиокомпании.

олеле... добре, че са си променили плановете

май в момента само Луфтханза, Остриън и ИТА са full service от Шенген,  нали?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Това, което писах е изцяло копи-пейст на статията, без собствено мнение. Аз бях запомнил, че Т3 ще е лоукост терминал. (Wizz/Ryan/Easyjet), сега излиза, че ще е шенгенски терминал. Тоест и национални, и нискобюджетни превозвачи ще са си пак смесени, просто разделението ще е на принципа Шенген/неШенген. Но да вярваш на обещанията на Хесус Кабайеро е като да вярваш на 800-те дни на Симеон от 2001, "вЕрвайте ми"

  • Харесвам 4
Публикувано:

Те сега разбрали, че можело и да влезем в Шенген и това им променило проектите за 2030...

  • Харесвам 2
  • Браво 3
  • Смея се 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 31 минути , neuromancer каза:

олеле... добре, че са си променили плановете

май в момента само Луфтханза, Остриън и ИТА са full service от Шенген,  нали?

Източна, ама Европа...

Поляци, 2 гърци, румънци и латвийци летят също  😉

+ Швейцарците 

  • Харесвам 2
Публикувано:

да бе, верно

а и България Еър забравих

ми това, че основно нискотарифни ще го ползват е голяма глупост тогава

  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, neuromancer каза:

да бе, верно

а и България Еър забравих

ми това, че основно нискотарифни ще го ползват е голяма глупост тогава

Като брой пътници е така. Водят с много като съм гледал статистиката.

Но реално показва липса на визия. Няма план за развитие, опити за привличане на нови компании и т.н., ами просто "Кот доди" на самотек ...

  • Харесвам 3
Публикувано:
В момента, neuromancer каза:

 

ми това, че основно нискотарифни ще го ползват е голяма глупост тогава

 E отказаха се от тази идея. Няма да има терминал за нискотарифни. 

На Т2 ще са например полетите до Турция, Израел, Армения, Азербайджан, Йордания, ОАЕ, Катар, Великобритания, Ирландия, Кипър, разни чартъри до Египет, Тунис и далечни екзотики (изпускам някои)

А на Т3 всички останали. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

A пък затварянето на Т1 се отлага до приключване на ремонтите на Т2, като не се уточнява кои ремонти, но предполагам разширяването на чек ин зоната и смяната на багажната система и ето ти ги още 2 години мъки на Т1.

  • Харесвам 3
Публикувано:

А лютите клетви бяха, че до края на 2023 това ще е станало и полетите на лоукостовете ще се преместят на Т2 временно, докато се построи Т3. 

Публикувано:
преди 14 часа, jorocontrola каза:

Източна, ама Европа...

Поляци, 2 гърци, румънци и латвийци летят също  😉

+ Швейцарците 

Румънците определено не са на ръкав. От дек 2021 имам над 40 полета с тях и нито един на ръкав.

Публикувано:
преди 1 минута , Duke каза:

Румънците не летяха ли с ATR-и? Защото с тях и да искат, няма как да са на ръкав...

Е то не е задължително. Бг Еър като могат да не би да ги ползват кой знае колко?

Публикувано:
преди 57 минути , Jorro каза:

Е то не е задължително. Бг Еър като могат да не би да ги ползват кой знае колко?

Аз имам предвид, че доколкото знам, специално този тип самолети не са пригодени за ръкав, което няма връзка с желанията на авиокомпанията...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 19 часа, jorocontrola каза:

Като брой пътници е така. Водят с много като съм гледал статистиката.

Но реално показва липса на визия. Няма план за развитие, опити за привличане на нови компании и т.н., ами просто "Кот доди" на самотек ...

То се вижда от космоса, че им липсва какъвто и да било план. Освен да набутат рекламни щендери там където не им е мястото (между лентите в залата за получаване на багаж и будки за продажба на кафе в и без това претъпканите стаички на долното ниво при излитащите на Т2.

А новите указателни табели са с микроскопичен шрифт и са по-зле от старите.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 16 минути , pr284 каза:

будки за продажба на кафе в и без това претъпканите стаички на долното ниво при излитащите на Т2.

Има и нововъведения в последните месеци на Т2. Не всички са негативни. 

 

Сложили са тронове да зяпаш навън в сравнително усамотение.

 

20240623_112534.jpg.af33319a3417c0a5d32e3ac5ac879122.jpg

 

Около В1-4 са нахвърляли барбарони, на които лежат отегчени от закъсненията пътници. Разбира се, до тези неща не можеш да се добереш, щото са малко, но да не прекаляваме с изискванията. 

 

Лично аз продължавам с все сили да избягвам да летя с уиз от София само заради Т1. Живея далеч и ми е трудно да си съгласувам таймингa, за да се появявам там максимално близо до часа на полета. 

Но има къде-къде по-лоши места, е казал оптимистът. 😄

  • Харесвам 13
Публикувано:
На 1.07.2024 г. в 11:55, Hakkâri Spor каза:

А лютите клетви бяха, че до края на 2023 това ще е станало и полетите на лоукостовете ще се преместят на Т2 временно, докато се построи Т3. 

Това никой и никога не си го е мислел сериозно. Терминал 2 няма капацитет да поеме и полетите на Т1. Сега след шенгенската преаранжировка пък съвсем.

Има и друг проблем за ремонта на чек-ин зоната на Т2 - има сценарий да се наложи прехвърляне на полети към Т1 докато трае ремонта. Но в СК всичко е препдоследно.

Публикувано:

Колко гейта има на Т2? Любопитно ми е. Все пак няма чак толкова полети от София.

 

Не разбирам как малките островни летища се справят с десетки полети на ден през 5-10 минути, а софийското да не може...

  • Харесвам 3
Публикувано:
В момента, adreno каза:

Това никой и никога не си го е мислел сериозно. 

Много хора в темата на Уизеър си го мислеха сериозно, защото се обсъждаше. И се надявахме най-накрая Уизеър да се премести на Т2 от началото на 2024. Да, ама не.

Публикувано:
преди 14 часа, WanderlustME каза:

Колко гейта има на Т2? Любопитно ми е. Все пак няма чак толкова полети от София.

 

Не разбирам как малките островни летища се справят с десетки полети на ден през 5-10 минути, а софийското да не може...

Някъде около 12 би трябвало да бъдат.

Проблемът е, че при сегашното разписание е лудница между 6 и 8 сутринта и в ранния следобед.

А има отрязъци от време с по 2-3 полета на час.

  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Само от този пост не разбирам за нов салон ли става въпрос? От една страна пише, че е свободна зона, а след това - за премиум картодържатели. Някой бил ли е там?

 

Screenshot_20240725_183106_Instagram.jpg.e65bbf6dbe16f9446ee9383a42ff376d.jpg

 

 

Публикувано:

Не уточнявате най-важното във въпроса: дали сте чекиран багаж ли сте или не... Защото от това уточнение зависи и нашият отговор 😉

Публикувано:
преди 5 часа, liliya каза:

Само от този пост не разбирам за нов салон ли става въпрос? От една страна пише, че е свободна зона, а след това - за премиум картодържатели. Някой бил ли е там?

 

Screenshot_20240725_183106_Instagram.jpg.e65bbf6dbe16f9446ee9383a42ff376d.jpg

 

 

Не е салон - просто зона с малко изчанчени дървени мебели и висящо лого на Мастъркард до  гейтовете.

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.