Прескочи до съдържание

MakeMyTrip - периодични промоции


Препоръчани мнения

За тези, които страдат от:

 

We searched everywhere and couldn't find that page.

 

image.png.ba862656508d0f7bc2e0c942f76d1d1f.png

 

 

 

Проблемът се дължи на това, че по някаква причина интерфейсът на търсачката не предава координатите на града, който търсите.

 

Пример:

 

image.png.6c2776a7e2ca5b9a8a5dd558416f6dd6.png

 

Работещ пример:

 

image.png.7517aa82584ff5a378637413dcbe69f0.png

 

 

Решение:

 

Отваряте https://www.latlong.net/ , търсите си града и дописвате след адреса следното:

 

image.png.8634c19c7bf82a4cec4e485d9a72bc54.png

 

&latitude=(лявото поле)&longitude=(дясното поле)

 

Биете Ентер и стискате палци.

 

Алтернативно, може да превключите на мобилната версия, сменяйки:

 

image.png.7c3cda16840104f23de315aef0f4d14d.png

 

на

 

image.png.a02496c8ab20f9cd688aba685bfb9c61.png

 

но тогава важат цените и кодовете за ап-версията..

 

 

  • Харесвам 8
  • Шок 1
  • Благодаря 6
Връзка към коментар
преди 3 часа, bad kid каза:

мерси, на мене често ми излиза, сега ще пробвам

 

не става 

Нещо бъркаш в процеса, ето още един пример:

https://www.makemytrip.com/mmthtl/site/hotels/search?checkin=09052018&checkout=09082018&roomStayQualifier=1e0e&city=CNS&searchText=Cairns, Australia&country=AU

 

https://www.makemytrip.com/mmthtl/site/hotels/search?checkin=09052018&checkout=09082018&roomStayQualifier=1e0e&city=CNS&searchText=Cairns, Australia&country=AU&latitude=-16.918551&longitude=145.778055

 

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 15 часа, macf1an каза:

 

в адреса ли дописваш координатите? пробвах и така и в полето с името на града

 

Връзка към коментар
преди 19 часа, macf1an каза:

и дописвате след адреса следното

 

преди 49 минути , bad kid каза:

 

в адреса ли дописваш координатите? пробвах и така и в полето с името на града

 

 

Връзка към коментар

MAXHOTEL дава 30% реално намаление, но при мен работи само при стаи, които са без закуска и/или приемат уолет пари. Ако не приемат уолет, кодът не върви също. Не е възможно обаче едновременно да се използват уолета и кодът.

 

Прави ми впечатление, че цената на стая  понякога при два акаунта на един и същ таблет, но само единият е ММТБлек , е различна с разлика до 1500 рупии в полза на обиновеният акаунт.

Редактирано от stanislavpp
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Здравейте, 

ММТ ми направиха изненада при последното пътуване, бях резервирал хотел с тях, при пристигането в хотела се оказа, че ММТ са канселирали резервацията и са си взели обратно платената сума.  Оставям на заден план нервите и обикалянето да намеря нов хотел в последния момент...

В течение на 2 седмици безрезултатно се опитвам да си върна платените към ММТ пари, но те твърдят че аз сам съм отменил резервацията,и съответно нямам право на рефънд. aз обаче не съм. 

Ако се оплача на банката през чиято карта е минало плащането , дали имам шанс за успех ? 

 

Както и да е, дотук съм с ММТ.  спестените пари от предишни резервации си ги избиха двойно и тройно от мен.... Всичко евтино излиза накрая скъпо.

  • Харесвам 2
  • Шок 2
Връзка към коментар
преди 7 минути , Martin каза:

Здравейте, 

ММТ ми направиха изненада при последното пътуване, бях резервирал хотел с тях, при пристигането в хотела се оказа, че ММТ са канселирали резервацията и са си взели обратно платената сума.  Оставям на заден план нервите и обикалянето да намеря нов хотел в последния момент...

В течение на 2 седмици безрезултатно се опитвам да си върна платените към ММТ пари, но те твърдят че аз сам съм отменил резервацията,и съответно нямам право на рефънд. aз обаче не съм. 

Ако се оплача на банката през чиято карта е минало плащането , дали имам шанс за успех ? 

 

Както и да е, дотук съм с ММТ.  спестените пари от предишни резервации си ги избиха двойно и тройно от мен.... Всичко евтино излиза накрая скъпо.

При мен се случи същото нещо. Отмениха ми 3 резервации - всичките дето бяха предстоящи в профила ми. За 2 от тях, които бяха с право на отмяна ми върнаха сумата, а третата беше без отмяна и нея не си я получих обратно. При цялата многократна кореспонденция с тях твърдяха, че аз си ги отменил сам резервациите. Това въобще не отговаряше на истината. От тогава съм им отинсталирал приложението.

Ако имаш и други предстоящи резервации виж какво се случва и с тях, дали ти стоят в списъка с предстоящите - да не би да са анулирали и тях.

  • Шок 3
Връзка към коментар
На 22.07.2018 г. в 15:46, macf1an каза:

 

Решение:

 

mac, благодарности за полезната подсказка! 

Може би за да е една идея по ясно, премести оградените думи след картинката, ето така: 

image.png.b6700ba5afb149ba0c7f6a65f041a94a.png
 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар
преди 28 минути , Martin каза:

 

 

преди 17 минути , vl_stamboliev каза:

 

Много странно и неприятно.Или имат някакъв бъг в системата или някой нечитав служител се вихри за сметка на клиента.Доста ги използвахме последните години,досега не е имало подобни проблеми,напротив съпорта им винаги е бил адекватен.Имаше възможност проблемни случаи да се ескалират на по-високо ниво.

Напоследък имам навика да пиша на хотела за да потвърди резервация,независимо през кой сайт е правена,да сме спокойни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Фичо каза:

mac, благодарности за полезната подсказка! 

Може би за да е една идея по ясно, премести оградените думи след картинката, ето така: 

image.png.b6700ba5afb149ba0c7f6a65f041a94a.png
 

Като натисна Find  и никаква реакция, може би има и нещо др. при мен.

На всичкото от горе , когато опитвам през мобилната версия, стигам до избор кликам върху него и .... моля проверете вашата интернет връзка.

Връзка към коментар
преди 33 минути , Фичо каза:

mac, благодарности за полезната подсказка! 

Може би за да е една идея по ясно, премести оградените думи след картинката, ето така: 

image.png.b6700ba5afb149ba0c7f6a65f041a94a.png
 

При мене не стана

Връзка към коментар
преди 2 минути , kakadu каза:

Абе и аз имам 2000 и кусур, ама не могат всичките наведнъж. Поне при мен. Взимат си част от тях. Как става това - само Буда знае.

Търси цена на хотел, която ти взема половината и после проверявай за часа, когато има "портфейл х2".

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

От няколко дни пробвам де що има код и не приема нито един,въпреки че,постоянно ми пращат съобщения с уж работещи кодове.Пробвах в различно време,за различен тип хотели - нищо.Някой попадал ли е скоро на работещ код?

Връзка към коментар
1 hour ago, Мари Николова said:

От няколко дни пробвам де що има код и не приема нито един,въпреки че,постоянно ми пращат съобщения с уж работещи кодове.Пробвах в различно време,за различен тип хотели - нищо.Някой попадал ли е скоро на работещ код?

Grabhotel, но ми сработи не знам как снощи на 1 единствен хотел, при другите не. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Във връзка с направена резервация в САЩ, днес получих от индийците следният имейл:

 

“This is in reference to your upcoming trip to United States on 9/18/2018. We would like to inform you that according to the press release by the Reserve Bank of India, on June 06, 2018, all Indian citizens travelling abroad for personal reasons need to furnish their PAN card details along with their international bookings.

To ensure compliance with the above statutory guidelines, please click here to share your PAN card details. In case your travel is for business purposes, please click on the ‘Yes’ button on the form here. For business travel you will not have to furnish your PAN card information.”

 

 Аз , естествено, кликнах върху ЙЕС бутона за бизнес пътуване.

 

 

 

Редактирано от macf1an
премахната лична информация
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.