Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси: 25.10.2013 - 27.01.2016


Препоръчани мнения

Ryanair в София ще са по-голяма конкуренция за Wizz, отколкото за БГ ер. При основните дестинации ще са поне трета авиокомпания, а това значи тежка битка. Отделно, че централните столични летища, на които кацат се броят на пръсти - там няма кой да ги субсидира. А и в Източна Европа те избягват преки сблъсъци с Уиз, освен по направления, които има място и за двете

Ето част от дестинациите на Раян от Източна Европа:

 

Чехия: Прага - Шарлероа, Станстед, Бремен, Дъблин; Брно и Острава - Станстед. Уиз от Прага - Рим, Неапол, Бари, Венеция, Лутън. От Брно - Айндховн и Лутън

 

Словакия: Братислава - Бергамо, Чампино, Шарлероа, Лутън, Станстед, Бове, Шьонефелд, Атина, Мадрид, Малага, Палма, Барселона (Жирона). Уиз летят от Кошице до Бергамо само

 

Румъния: Букурещ - Бергамо, Чампино, Шарлероа, Станстед, Мадрид, Болоня. Уиз летят до всички тези + още 20 дестинации от Букурещ + още 40 дестинации от 8 града

 

Унгария: Будапеща - Баргамо, Чампино, Барселона Ел Прат, Мадрид, Шарлероа, Бове, Тревизо, Пиза, Манчестър. Уиз летят от Будапеща до всякъде, имат и няколко полета от Деберцен - Лутън, Шарлероа, Айндховен, Малмьо, Бове

 

Полша: и Wizz, и Ryan летят от Варшава, Гданск, Люблин, Шчечин, Катовице, Познан, Вроцлав... Там битката е тежка, а и ЛОТ никак не се дават

 

Черна Гора: Подгорица - Шарлероа, Станстед. Уиз не летят

 

Сърбия и Македония: Раян нямат полети, Уиз - много

 

Гърция - Ryan летят до много места в Европа, Уиз - до Будапеща , Варшава, Букурещ

 

Та предвид горното до къде точно да пуснат полет, който хем да затруднява България Ер, хем да не се натресат на Уиз, и едновременно с това да могат да пълнят 190 местен самолет? Берлин, maybe  ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Тук искам да направя следната забележка :

Гледах как в Румъния се конкурираха 4 компании, преди Раянеър да обявят разширението на дестинациите си основно за Италия.

Понастоящем Уизеър, Блуеър, Алтиалиа и  Таром оперират по същите линии, за които Раянеър обявиха разширение на мрежата си от октомври, 2015 - така конкурентите стават 5, отделно Вуелинг си летят ( ама може вече и да не лятят, не гледах преди да пиша ) до Флоренция , където не каца друга от другите 5 компании.

Колкото до Полша - това е първата и засега единствена източно-европейска страна, за която Раянеър имат лиценз и за извършване на вътрешни полети - аз не вярвам да намалят своя пазарен дял дори и след рестарта на LOT.

В предвид на последните действия на Раян еър с билети по 1 Е в Гърция, не вярвам много на предположенията, че се стремят да не се настъпват с други НТА.

Стига да има пътникопоток, ще стъпят където и да е , а и е видно, че има място за всички.

Връзка към коментар

Имаше някакво интервю с шефа на летище Пловдив, който каза, че линията спира, защото няма достатъчно пътници.

 

Преди 2 години зимата линията също я нямаше, миналата зима я запазиха.

 

Ясно е, че се безпардонно защитават нечии икономически интереси, а не се мисли дългосрочно.

2019 не е чак толкова далече. Няма начин да няма нови линии, въпросът е кога ще стане.

Връзка към коментар

Тук искам да направя следната забележка :

 

Гледах как в Румъния се конкурираха 4 компании, преди Раянеър да обявят разширението на дестинациите си основно за Италия.

 

Понастоящем Уизеър, Блуеър, Алтиалиа и  Таром оперират по същите линии, за които Раянеър обявиха разширение на мрежата си от октомври, 2015 - така конкурентите стават 5, отделно Вуелинг си летят ( ама може вече и да не лятят, не гледах преди да пиша ) до Флоренция , където не каца друга от другите 5 компании.

 

 

 

До Флоренция летят Blue air. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Примера за Румъния е точен, как там има 4-5 компании на дестинация, същото е и в Европа.

Tarom, wizz, blueair, ryanair и по-слабо vueling

Когато easyjet имаха повечко полети от София и бяха три компании с полети София-Мадрид, аз не съм видял празен самолет, тогава летях основно с easyjet докато го спряха и самолетите им бяха винаги пълни, не броя, ако са оставали 5 или 10 места. Та явно може.

Връзка към коментар

Не искам да съм съм черноглед, но ако наистина направят това, очаквам austrian.com да се изнесат, a мутраеър вероятно и ще затворят.

Редактирано от bat.galin
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ох, стискам палци, но съм песимист. Информацията е от шефа на летището в Братислава, а ако съдя по това колко линии отваряха нашите шефове на летища, то шанса да се случи е минимален. Ryanair освен това не са компания, която ще позволи, чисто договорно, някой друг първи да им обявява дестинациите. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В Румъния им трябваше доста време, като се има в предвид, че там явно нещата стават по-лесно. Първо имаха 1-2 полета от Констанца, после ги махнаха и чак накрая тръгнаха от Букурещ, очаквам скоро и от другите им големи градове.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В Румъния им трябваше доста време, като се има в предвид, че там явно нещата стават по-лесно. Първо имаха 1-2 полета от Констанца, после ги махнаха и чак накрая тръгнаха от Букурещ, очаквам скоро и от другите им големи градове.

 

Следва да се махнат от Пловдив, за да почнат София. :) Друго  е столицата .

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Така и не разбрах защо Ryanair не обявяха навремето Пловдив като "София-юг"

Под 2 часа път магистрала и 7-8 евро трансфер с автобус ...Оslo Torp или Ryge ряпа да ядат ...

Връзка към коментар

Така и не разбрах защо Ryanair не обявяха навремето Пловдив като "София-юг"

Е как що, ти представяш ли си? :biggrin:  Ми нали пловдивчани щяха да ги обесят с главата надолу по стълбовете на Главната ... :lol:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Така и не разбрах защо Ryanair не обявяха навремето Пловдив като "София-юг"

Под 2 часа път магистрала и 7-8 евро трансфер с автобус ...Оslo Torp или Ryge ряпа да ядат ...

 

То не зависи само от тях. Това са си имена одобрени от IATA или подобна там бюрократщина, имаха даже някакви условия, например редовен транспорт до обявеното име на летището. Летището в Ротердам така изведнъж стана Ротердам-Хага :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Този слух ме накара да настръхна като Мария Илиева в X-Factor. Пряка конкуренция между Wizz и Ryan от едно летище е най-доброто, което мое да иска един пътешественик :D

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ryanair може от зимата да залетят и от/до Амстердам, а дано :)

 

http://atwonline.com/airports-routes/ryanair-offered-amsterdam-slots

Редактирано от Константин
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.