Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 час, ivelina666 каза:

...Ако срещнете такъв хотел, пратете ми го ...

Ето при този хотел във Венеция виждам разлики и може да сравниш твоята цена с предлаганите в момента за различните статуси:

 

diana1.png.83007ebdbd224da4dda31cf401c83f15.png

 

 

без Genius

 

dianaNoG.png.4283df006a74c612d8b52bf25cf244d5.png

 

 

Genius 1

 

dianaG1.png.02c4c6cb63b8bdd742cae776208a9613.png

 

 

Genius 2

 

dianaG2.png.f728d813edf19e799999add0495cd53b.png

  • Харесвам 4
Публикувано:

Не е нито полезна опция, нито трик, но да споделя нещо изненадващо.

имам два профила в Букинг - основен с genius ниво 2 и втори с genius ниво 1. През основния профил си харесах апартамент за Коледа, но вьзможност за безплатно анулиране имаше само до края на август.

Влязох в сайта през втория профил /с по-ниското ниво/ - цената е сьвсем сьщата, но вьзможността за анулиране е с цели 3 месеца по-дьлга 🙂

  • Харесвам 6
  • Шок 2
Публикувано:

И аз съм сравнявала в двата си профила. Почти никаква разлика в цените на нощувките. За другите условия не мога да кажа със сигурност. Май тези нива ще се окажат голям балон.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 8 часа, noshtna_ptica каза:

Не е нито полезна опция, нито трик, но да споделя нещо изненадващо.

имам два профила в Букинг - основен с genius ниво 2 и втори с genius ниво 1. През основния профил си харесах апартамент за Коледа, но вьзможност за безплатно анулиране имаше само до края на август.

Влязох в сайта през втория профил /с по-ниското ниво/ - цената е сьвсем сьщата, но вьзможността за анулиране е с цели 3 месеца по-дьлга 🙂

Това и аз го имах преди месец като резервирах за Бейрут. Трябва да се сравнява. Отново точно 3 месеца разлика.

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Досега само при някои резервации имаше възможност за плащане с Дайнърс.Където се появеше опция за Discover,плащах с Дайнърс.За пръв път ми се случва да излезе Discover в падащото меню,да въведа данните на картата и да не я разпознае, съответно да не мине плащане.Случвало ли ви се е? Нещо започнах да се притеснявам,че орязват любимата ни карта от резервационните системи,първо edreams,сега и booking.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Чета в една група във фейса спор за резервация в хотел, който не се е оказал това, което са очаквали. В един от компютърите се казва, че лошите ревюта се триели от Букинг с цел да не влизат в спор с местата за настаняване, които всъщност ги хранели. Решавам да проверя едно мое такова ревю от хостел в Скопие, с който миналата година имахме големи проблеми. Дори собственика беше заявил, че не сме се явили и се наложи да доказвам с бележка от постерминала, че лъже. И хоп изненада, наистина ревюто ми го няма.

  • Шок 1
  • Замислям се 3
Публикувано:

Ревютата в Букинг “не са това, което са”, затова аз винаги преди да резервирам избраният вече хотел през Букинг, задължително изчитам ревютата на хотела в Трип Адвайзър, съответно често попадам на несъответствия..

  • Харесвам 3
Публикувано:

Да, аз също. И когато в Трипа няма много отзиви, започвам да гледам и по другите платформи - хотелс.ком, експедиа..., във фейс страницата им също се намират мнения (ако имат такава). 

  • Харесвам 1
Публикувано:

@chandni mobile deal през аппа сваля още 10% от цената в букинг в сравнение с обикновеният браузер , и трите скрийншота са от телефона за non refundable стая.

 

Отстъпката от 10% mobile deal през аппа на букинг се запазва дори и ако се отвори първоначално от аппа на топ кешбек , джиниъс отстъпката се запазва и тя.

 

TopCashback (6-10% отстъпка) > Booking  mobile deal (10% отстъпка )

Genius (10-17% отстъпка)

F1481A00-A350-41BC-B45F-4426C4251935.jpeg

F4DD869C-C5AE-466A-BB9E-8BAC17432B5A.jpeg

CA29EC7B-F79C-449A-9A63-47783FC6BD7A.png

  • Харесвам 7
  • Благодаря 5
Публикувано:

А как отиваш на Mobile deal. Аз никъде не виждам такова нещо в приложението. Виждам само лятната разпродажба, която е до края на август, но друга промоция нямам.

Публикувано:
1 minute ago, ivelina666 said:

А как отиваш на Mobile deal. Аз никъде не виждам такова нещо в приложението. Виждам само лятната разпродажба, която е до края на август, но друга промоция нямам.

И на мен ми е излизал надпис- като избереш хотела.

Публикувано:
На 13.06.2018 г. в 18:57, Фичо каза:

Това някаква нова мода ли е, или само аз за пръв път го виждам? 

image.png.b204ac9b3173b0087996e9e10ffb1492.png
 

Някой резервирал ли е booking.basic ? 

 

Цената беше с около 45% по-ниска спрямо нормална резервация и реших тоя път да пробвам.  Потвърждение дойде след около час. 

Това са условията :

 

IMG_20190815_154104.jpg

IMG_20190815_154136.jpg

Публикувано:
преди 30 минути , stanimir каза:

Някой резервирал ли е booking.basic ? 

 

Цената беше с около 45% по-ниска спрямо нормална резервация и реших тоя път да пробвам.  Потвърждение дойде след около час. 

Това са условията :

 

IMG_20190815_154104.jpg

IMG_20190815_154136.jpg

Стаята ще бъде тази, която избере хотела, затова и обикновено няма описание на конкретна такава.

Възможно е да бъдете в друг хотел от същата верига или в относителна близост на този, за който резервирате като условията ще отговарят на описаните /това съм срещал в информацията за този тип резервация./

  • Харесвам 4
Публикувано:
Преди 1 час, ivelina666 каза:

А как отиваш на Mobile deal. Аз никъде не виждам такова нещо в приложението. Виждам само лятната разпродажба, която е до края на август, но друга промоция нямам.

Отстъпката през приложението се предлага само от хотели/хостове, които са решили да си увеличат резервациите по този начин, а не от всички, така че или има надпис "Отстъпка през мобилен телефон/Mobile Discount" на самата оферта или няма. Не е нужно да правиш нищо освен да използваш приложението, препоръчителната отстъпка е 10%, с която повечето се съобразяват, но някой може да избера и друг процент.   

  • Харесвам 6
Публикувано:

Значи доволен съм от кредитите сега ми преведоха едновременно два за резервации приключили на 12-ти и 15-ти юли и предния месец също преведоха два едновременно за резервации в разлика от седмица. И двата превода направени в рамките на месец. До сега никога не съм се налагал да им пиша за забавяне, като при мен макс е било до месец и половина.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте! Имам следния казус: Резервирах през букинг апартамент в Йерусалим, който беше с безплатна отменяема резервация до 02.11.19 и плащане на място. След няколко дена видях от същия хотел - нова оферта на по-добра цена за моите дати и си направих нова резервация, при което анулирах старата и получих потвърждение от букинг, че е анулирана без да дължа нищо. Обаче между двата периода (на резервация и анулиране) хотелът си е дръпнал парите от кредитната ми карта (независимо, че пишеше плащане на място). Писах на хотела, че явно е допусната грешка, писах и на букинг. До момента нямам никакъв отговор. Проверих в банката - дадоха ми извлечение, че хотелът си е дръпнал парите.

Моля за съвет как да процедирам, за да си върна парите. 

Публикувано:

Това е гаранция за резервацията най-вероятно, която са авторизирали от карата и няма нищо общо кога и как се плаща. Би трябвало ако си спазил условиата на анулация да ти бъдат върнати или не си догледал някое условие. Може ли линк към апартамета.

Публикувано: (редактирано)
преди 3 минути , Ivko каза:

Това е гаранция за резервацията най-вероятно, която са авторизирали от карата и няма нищо общо кога и как се плаща. Би трябвало ако си спазил условиата на анулация да ти бъдат върнати или не си догледал някое условие. Може ли линк към апартамета.

https://www.booking.com/hotel/il/check-in-jerusalem.bg.html?label=gen173nr-1DCAEoggI46AdIM1gEaBeIAQGYAQO4ARjIAQzYAQPoAQGIAgGoAgS4As_M-eoFwAIB;sid=2bd187c5a10a86b7a9d5ccedbc84510c;all_sr_blocks=113943702_131020612_3_0_0;bhgwe_cep=1;checkin=2019-11-17;checkout=2019-11-18;dest_id=900000000;dest_type=city;dist=0;group_adults=3;group_children=0;hapos=1;highlighted_blocks=113943702_131020612_3_0_0;hp_group_set=0;hpos=1;req_adults=3;req_children=0;room1=A%2CA%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;srepoch=1566471355;srpvid=f2404cddf3930161;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

 

Би трябвало да ми ги върнат, но са ги взели на 31.07.19, аз анулирах на 04.08.19, а сега сме 22.08.19. Не виждам да са се засилили да ми ги връщат.

Редактирано от DGTG
Публикувано:
преди 23 минути , DGTG каза:

Би трябвало да ми ги върнат, но са ги взели на 31.07.19, аз анулирах на 04.08.19, а сега сме 22.08.19. Не виждам да са се засилили да ми ги връщат.

Тук една колежка имаше подобен казус също с анулация и на нея й ги бавеха доста време, но мисля после ги върнаха. Иначе това което виждам относто анулацията е: "Може да анулирате безплатно до 14 дни преди пристигането. Ще бъдете таксувани 50% от общата сума, ако анулирате в рамките на 14 дни преди пристигането и общата сума, ако анулирате в рамките на 7 дни преди пристигането"

 

Това, че пише безплатно анулиране и плащане на място означава, че в момента на резервацията не се плащ, а на по-късне етап и до определен период може да анулираш безплатно. Много хора бъркат с това, че се плаща на място, но повечето места винаги искат някакви пари преди пристигане дали цялата сума или на първата нощувка с цел да се подсигурят. Иска ли ти данни от карта за да резервираш почти сигурно е че ще ти преорторизират каратата с пари дали за гаранция или плащане. До момента само на едно място бях отседнал където не ми искаше данни от карта, плащах на място и можех да анулирам в деня на пристигане, но реално без карта няма какво да ми удържат.

Публикувано:
В момента, Ivko каза:

Тук една колежка имаше подобен казус също с анулация и на нея й ги бавеха доста време, но мисля после ги върнаха. Иначе това което виждам относто анулацията е: "Може да анулирате безплатно до 14 дни преди пристигането. Ще бъдете таксувани 50% от общата сума, ако анулирате в рамките на 14 дни преди пристигането и общата сума, ако анулирате в рамките на 7 дни преди пристигането"

 

Това, че пише безплатно анулиране и плащане на място означава, че в момента на резервацията не се плаща на по-късне етап и до определен период може да анулираш безплатно. Много хора бъркат с това, че се плаща на място, но повечето места винаги искат някакви пари преди пристигане дали цялата сума или на първата нощувка с цел да се подсигурят.

Проблемът е, че моето безплатно анулиране беше до 02.11.19, а аз доста по-рано анулирах. Дори получих потвърждение от букинг, че съм анулирала безплатно. Явно се бавят с връщането....

Публикувано:
В момента, DGTG каза:

Проблемът е, че моето безплатно анулиране беше до 02.11.19, а аз доста по-рано анулирах. Дори получих потвърждение от букинг, че съм анулирала безплатно. Явно се бавят с връщането....

 Възможно е да са си удържали сума за гаранция, която се връща...би трябвало да я върнат.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имах подобен проблем с тях. Обади се в хотела и помоли да ти пратят имейл, с това, че не дължиш пари за тази резервация. След това се обаждаш на банката и им пращаш въпросния имейл. Освободиха ми парите веднага . Букинг в случая са само посредник и не правят нищо. Когато правя такива резервации (отменям и правя нова в същия хотел, винаги сменям името - давам на мъжа ми, по лесно е за ориентация).

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.