Прескочи до съдържание

Оплакване от booking.com


Щастливеца

Препоръчани мнения

преди 15 минути , Щастливеца каза:

booking.com

Най-големите боклуци !!!!!

На 1000%.

Повече никога с тия долни мизерници!!!!!

Не, че нямаш право на мнение, но като изказваш такива много емоционални квалификации е редно да се аргументираш. Какво точно се е случило и как?

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
преди 7 часа, Георги каза:

Не, че нямаш право на мнение, но като изказваш такива много емоционални квалификации е редно да се аргументираш. Какво точно се е случило и как?

Извинявам се за лошия тон.

Три пъти тотална излагация и чашата преля.

1. Бергамо. Хоста си плюл на петите и няма кой да ме настани.

2. Сиракуза. 40 Евро нощувката 45 евро за почистване и чаршафи.

3. Цюрих. Объкана била цената и не могат да ме настанят , ако не дополатя.

 

Това беше с тях.

Сайта им е много хубав , с много места за настаняване,  но качеството на обслужване и цените тотално не съвпадат. Да не говорим , че се напълниха с всякакви мазета, абонатни и гълабарници , в който собствениците си правят, каквото искат.

 

Лично мнение подчертавам.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 минути , Щастливеца каза:

Извинявам се за лошия тон.

Три пъти тотална излагация и чашата преля.

1. Бергамо. Хоста си плюл на петите и няма кой да ме настани.

2. Сиракуза. 40 Евро нощувката 45 евро за почистване и чаршафи.

3. Цюрих. Объкана била цената и не могат да ме настанят , ако не дополатя.

 

Това беше с тях.

Сайта им е много хубав , с много места за настаняване,  но качеството на обслужване и цените тотално не съвпадат. Да не говорим , че се напълниха с всякакви мазета, абонатни и гълабарници , в който собствениците си правят, каквото искат.

 

Лично мнение подчертавам.

А опитали да се свържеш с Букинг и да се оплачеш? За случай 2 това не го ли пише в сайта? Защото и аз имам много проблеми с хотелите, но в такива случаи намирам интернет, резервирам друго място, вземам фактура и после се оплаквам и ми възстановяват разликата, но е неприятно, признавам. Вярно, че Букинг не са това, което бяха.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Не ми се ще да ставам адвокат на дявола, ама мазета и гълъбарници би трябвало да си личат от описание, оценки и ревюта и да се различават от истинските хотели. Ако избираш само по цената не се знае на какво ще попаднеш.

И на мен ми се иска всякакви частни апартаменти и подобни места с по една стая да си седят в Airbnb, ама...

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Трябва да се четат оценките и мненията на предишни гости, доста често съм резервирал B&B през Букинг, почти нямам лошr попадения, често собствениците са ни чакали пред вратата на сградата, за да не се лутаме, успявал съм и да договоря час за настаняване извън посочения на сайта без проблем. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 21 часа, Щастливеца каза:

booking.com

Най-големите боклуци !!!!!

На 1000%.

Повече никога с тия долни мизерници!!!!!

Това е прекалено, сори. Ползвам сайта от години. Имам и лоши попадения, но проблема си е бил в мен. Недоглеждане. Оттогава чета по два пъти всяка запетайка и мнения. И проблеми нямам.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
14 hours ago, Щастливеца said:

Извинявам се за лошия тон.

Три пъти тотална излагация и чашата преля.

1. Бергамо. Хоста си плюл на петите и няма кой да ме настани.

2. Сиракуза. 40 Евро нощувката 45 евро за почистване и чаршафи.

3. Цюрих. Объкана била цената и не могат да ме настанят , ако не дополатя.

 

Това беше с тях.

Сайта им е много хубав , с много места за настаняване,  но качеството на обслужване и цените тотално не съвпадат. Да не говорим , че се напълниха с всякакви мазета, абонатни и гълабарници , в който собствениците си правят, каквото искат.

 

Лично мнение подчертавам.

За първи проблем пишеш или звъниш на букинг. Те или се свързват с хоста или ти намират друго място за настаняване като ако е по-скъпо разликата ти я връщат.

Втори проблем - ако не е описано в сайта като си избирал стаята принципа е същия фактура и връщат. (аз на много места съм виждал примерно инфо че в стаята не влиза почистване или нещо подобно)

Трети проблем - пишеш/звъниш, фактура и връщат.

 

И в трите случая е без значение при кой е проблема винаги ще ти възстановят. Вече ако е в хоста това възстановяване ще си го вземат от тях ако е от букинг те ще си загубят.

 

П.С. Аз винаги преди да наближи резервацията пиша на хоста кога ще пристигна и питам дали всичко е ок с резервацията. Така преди 2 години писах на 28.12 на хоста ми в Белград кога ще пристигнем на 31.12 и изведнъж той ми каза, че вече си продал апартамента и не го отдава ама май бил забравил да го свали от реклама. Два телефонни разговора с букинг и ми намериха нов хотел като после си взех фактура и ми възстановиха разликата.

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар
На ‎10‎.‎05‎.‎2017 в 9:11, Kris каза:

Това е прекалено, сори. Ползвам сайта от години. Имам и лоши попадения, но проблема си е бил в мен. Недоглеждане. Оттогава чета по два пъти всяка запетайка и мнения. И проблеми нямам.

Радвам се , че е така. Дано и за напред да бъде .

Връзка към коментар

Благодаря за съветите.

Като цяло винаги има решение и съм от търпеливите потребители. Зная , че грешки винаги могат  да се получат, но когато те се натрупат не е приятно.

Не искам да влиая с мнението си на никого, но аз ползвам услугите им от много време и имам много повече резервации от средно статистическия им потребител и въпреки всичко успяха да се превърнат в затворена страница за мен(Е за инфо ще ги ползвам де :laugh:).

 

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Георги Матеев

За 12 месеца имах 3 проблема с booking.com (последно преди 6 дни в Нова Зеландия). И трите "потвърдени" резервации не бяха уважени от хотелите и се наложи на място да търся нови настанявания, а телефонният съпорт на booking беше практически безполезен.

Хотелите не бяха дупки и имаха добри оценки/коментари, та явно и това не е 100% гаранция. И не знам случайност ли е, но такива гафове са ми се случвали САМО с резервации от booking.com. НИКОГА с друг сайт. Да, те после платиха разликата, но цялата процедура по събиране/сканиране/пращане на фактури + имейл комуникация и чакане на refund е адски досадна. Въобще да не споменавам неудобството и стреса от ласт минит търсенето на нови хотели.

 

Като взема предвид и височките им цени booking.com лично за мен вече се превърнаха в една добра база данни, в която намирам интересуващите ме хотели, които после резервирам от други сайтове. И ще трябва доста да се постараят за да ми променят мнението :)

  • Харесвам 17
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 10 минути , Фичо каза:

А на какво основание не ги уважиха?

2 пъти просто въобще нямаше свободни стаи без да се дават повече обяснения. Третия път точно моята стая се била наводнила заради проблем с банята, но 99% беше чиста лъжа - не бях удобен клиент с единичната си нощувка и то на двойно по-ниска цена (защото бях резервирал 8 месеца по-рано). Най-тъпото е, че мениджърите често не предупреждават предварително нито клиента нито booking и те поставят пред свършен факт на място.

 

Мисълта ми беше, че напоследък хотелиерите сравнително лесно отсвирват booking, поне това показва моя опит. Подчертавам, че това никога не се е случвало с резервации от други сайтове. Цялостното ми впечатление е, че вече не се гледа толкова сериозно на booking, може би реномето на сайта е паднало или генерално са си влошили условията и повечето собственици не изгарят от желание да работят с тях.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Много съм учудена.Нищо подобно не мога да кажа за сайта.

Не ви знам какво резервирате, ама, сега си погледнах резервациите. Около 80, буквала съм навсякъде по света. И до сега, такова нещо не ми се е случвало. Резервирам предимно през Букинг. Веднъж бях платила без право на отмяна, от АК смениха деня на полета. Обадих се на съпорта на Букинг и те ми съдействаха за промяна на датите и в хотела.

Сега, вярно е, че аз винаги ползвам 4 и 5 звездни хотели, може би, това също има значение за качеството на услугата.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И понеже виждам , че букинг е мана небесна за много от съфорумниците, ще допълня и аз нещо.

Много от потребителите, които отдават места за настаняване в букинг тотално им е през .... за букинга. Комисионните и условията направо им извиват рацете. От там  идва и проблема с това , че важна за нас ползващите услугите на сайта информация изобщо недостига на време или изобщо не я получаваме.

Страхотен сайт, с уникална база данни, а пък за хора , които цената и качеството не са на първо място е направо супер.

Когато човек повиши критериите си обаче картинката се променя.  

преди 3 минути , AlexandraKo каза:

Много съм учудена.Нищо подобно не мога да кажа за сайта.

Не ви знам какво резервирате, ама, сега си погледнах резервациите. Около 80, буквала съм навсякъде по света. И до сега, такова нещо не ми се е случвало. Резервирам предимно през Букинг. Веднъж бях платила без право на отмяна, от АК смениха деня на полета. Обадих се на съпорта на Букинг и те ми съдействаха за промяна на датите и в хотела.

Сега, вярно е, че аз винаги ползвам 4 и 5 звездни хотели, може би, това също има значение за качеството на услугата.

С последното изречение ама отговори на въпроса си.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Щастливеца каза:

И понеже виждам , че букинг е мана небесна за много от съфорумниците, ще допълня и аз нещо.

Много от потребителите, които отдават места за настаняване в букинг тотално им е през .... за букинга. Комисионните и условията направо им извиват рацете. От там  идва и проблема с това , че важна за нас ползващите услугите на сайта информация изобщо недостига на време или изобщо не я получаваме.

Страхотен сайт, с уникална база данни, а пък за хора , които цената и качеството не са на първо място е направо супер.

Когато човек повиши критериите си обаче картинката се променя.  

Не те разбирам. На кое му викаш висок критерий - на 40 евро нощувката в на някого апартамента ли?

1. Бергамо. Хоста си плюл на петите и няма кой да ме настани.

2. Сиракуза. 40 Евро нощувката 45 евро за почистване и чаршафи.

3. Цюрих. Объкана била цената и не могат да ме настанят , ако не дополатя.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не мога и не искам да разбера категоричното заклеймяване на сайта.Тази година и аз имах две отменени от хотелите резервации,при това едната от добър четиризвезден хотел в България.Вероятно наистина хотелиерите лесно се отърват от резервациите в Букиг при овърбукинг.Но е факт,че съпортът им(но в разговор)е железен.Предлагат алтернативи,комуникират с хотелите при проблеми.На мен ми предложиха да ни настанят в двойно по-скъп и с много по-добра локация хотел,като ще възстановят разликата в цената.Защото ми се е случвало и хотел да ми откаже резервация ,направена през сайта му,в последния момент и даже после сме се разправяли за капарото.

Връзка към коментар
преди 16 минути , AlexandraKo каза:

Не те разбирам. На кое му викаш висок критерий - на 40 евро нощувката в на някого апартамента ли?

1. Бергамо. Хоста си плюл на петите и няма кой да ме настани.

2. Сиракуза. 40 Евро нощувката 45 евро за почистване и чаршафи.

3. Цюрих. Объкана била цената и не могат да ме настанят , ако не дополатя.

За да ме разбереш трябва да можеш да гледаш не само от собствената си гледна точка.

За едни по-високи критерии са възможно най-ниска цена за даденото място за настаняване.

За други са коректностна при обслужването от страна на сайта.

За трети това може да е нещо различни и така до много , много различни интерпретации.

Радвам се , че имаш достатъчно средства и можеш да си позволиш скъпи хотели, но това не ти дава правото да съдиш останали те . Цитирам: "На кое му викаш висок критерий - на 40 евро нощувката в на някого апартамента ли?" ?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз мисля, че основните критерии са два: за колко време се резервира и за коя страна. Виждам ,че голяма част от хората, доволни от букинг, резервират семейно за по седмица+. Естествено, че тях ще ги третират като топ клиенти и при проблем ще изгори този единичната нощувка. За страните, изглежда в Европа не им пука особено къде кой ще отсвирят. Ояденият гръцки хотелиер явно си е надскочил масрафа. В един  Виетнам, например, по-скоро ще ме настани в неговата къща при проблем, дори и половин нощувка да съм резервирал, отколкото да помисли, че теоретично бих могъл да оставя лошо ревю. Дори получаваш често безплатни ъпгрейди. 

 

За известна застраховка върши работа следното: проверяваш в трипадвайзър за ревюта тип "стая номер х е супер, препоръчвам!" След това резервираш стая в хотела, свързваш се с тях и казваш "искам точно стая х". Обикновено фаловете се свеждат до минимум така. 

Редактирано от T.E.Lawrence
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 минута , mamaivy каза:

Не мога и не искам да разбера категоричното заклеймяване на сайта.Тази година и аз имах две отменени от хотелите резервации,при това едната от добър четиризвезден хотел в България.Вероятно наистина хотелиерите лесно се отърват от резервациите в Букиг при овърбукинг.Но е факт,че съпортът им(но в разговор)е железен.Предлагат алтернативи,комуникират с хотелите при проблеми.На мен ми предложиха да ни настанят в двойно по-скъп и с много по-добра локация хотел,като ще възстановят разликата в цената.Защото ми се е случвало и хотел да ми откаже резервация ,направена през сайта му,в последния момент и даже после сме се разправяли за капарото.

Всеки има право на мнение, нали за това е форум.  Аз изказвам , моята гледна точка, виждам че има много хора, които са на съвесем обратната.

Въпрос на мнение и разбиране. Всеки има право да преценява за себе си .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 7 минути , mamaivy каза:

Не мога и не искам да разбера категоричното заклеймяване на сайта.Тази година и аз имах две отменени от хотелите резервации,при това едната от добър четиризвезден хотел в България.Вероятно наистина хотелиерите лесно се отърват от резервациите в Букиг при овърбукинг.Но е факт,че съпортът им(но в разговор)е железен.Предлагат алтернативи,комуникират с хотелите при проблеми.На мен ми предложиха да ни настанят в двойно по-скъп и с много по-добра локация хотел,като ще възстановят разликата в цената.Защото ми се е случвало и хотел да ми откаже резервация ,направена през сайта му,в последния момент и даже после сме се разправяли за капарото.

Съжалявам, но мен не ме интересува да спя дори и в тройно по-скъп хотел, ако това ще ми причини първоначално неудобство.

 

Единствено искам да имам 100% сигурни резервации за избраните от мен места и да не се чудя до последно дали ще ме настанят или не.

 

Не ми се занимава с никакви съпорти, нито ми се пращат имейли, фактури и тн. Времето ми е прекалено ценно за да го пилея в такива глупости.

  • Харесвам 13
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.