Прескочи до съдържание

Оплакване от booking.com


Щастливеца

Препоръчани мнения

Разликата наистина идва от "booking com pays". На мен ми искаха скрийншоти също, бях си подготвил, пратих им ги и след това ми казаха, че искат скрийншоти във валутата на мястото за настаняване, а не в левове...Пратих им и такива при нова, но незавършена резервация. Излязоха с оправданието, че по-високата цена била, ако се плати на момента. Но такава опция липсваше изобщо. Питах ги защо показват ниска цена, която не може да се постигне - не ми отговориха.

Имал съм доста подобни проблеми преди с букинг като дори без скрийншоти са се разрешавали, но явно и те почнаха да затягат коланите.

Връзка към мнение

Сега, да поясня. Имам и друга резервация в момента в Букинг с друг профил. Там си пише изрично, че резервацията ми е за 300€, но аз ще заплатя в мястото за настаняване 280€. Написано е съвсем ясно. Тук, при тази резервация, няма такова нещо. При запитването ми отговориха, че дължа по-високата цена. То е видно, че разликата идва от Booking.com pays, но в случая плащането от Букинг просто не се случва и аз трябва да си платя и тази част. Та претенцията, която уважиха, и очаквам да възстановят, следва да е това неслучило се Booking.com pays 😂

И както писах в първия пост, миналия месец пак ми се случи с една резервация. Натиснах Book now на финалната стъпка на една цена, потвърждението секунда по-късно показа друга цена. И си я дръпнаха. Веднага си влязох в банкирането и проследих. Не ми се занимаваше тогава и не реагирах. Ползвам Букинг от сто години, имам приличен брой резервации, не е като да не знам какво се случва… Надявам се просто да заостря вниманието на който ги ползва. 🙂

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 8 часа, dunaika каза:

Сега, да поясня. Имам и друга резервация в момента в Букинг с друг профил. Там си пише изрично, че резервацията ми е за 300€, но аз ще заплатя в мястото за настаняване 280€. Написано е съвсем ясно. Тук, при тази резервация, няма такова нещо. При запитването ми отговориха, че дължа по-високата цена. То е видно, че разликата идва от Booking.com pays, но в случая плащането от Букинг просто не се случва и аз трябва да си платя и тази част. Та претенцията, която уважиха, и очаквам да възстановят, следва да е това неслучило се Booking.com pays 😂

И както писах в първия пост, миналия месец пак ми се случи с една резервация. Натиснах Book now на финалната стъпка на една цена, потвърждението секунда по-късно показа друга цена. И си я дръпнаха. Веднага си влязох в банкирането и проследих. Не ми се занимаваше тогава и не реагирах. Ползвам Букинг от сто години, имам приличен брой резервации, не е като да не знам какво се случва… Надявам се просто да заостря вниманието на който ги ползва. 🙂

По-горе помолих за мястото на настаняване. Разликите, които се получават може да са резултат от бъг, който може да проработи в полза на клиента. 

 

Връзка към мнение
преди 28 минути , Doctor Who каза:

По-горе помолих за мястото на настаняване. Разликите, които се получават може да са резултат от бъг, който може да проработи в полза на клиента. 

 

Пропуснала съм, извинявай. 
 

92B82477-8904-4E21-9A33-40E5F3CA52A3.jpeg

  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Много пъти е ставало въпрос, но явно се забравя. При резервация в тази платформа, а и не само в нея, задължително се избира опция за показване на цени и съответно плащане в местна валута. Всяка друга опция е крайно непрепоръчителна. Освен това, почти на 100% подобни несъответствия и проблеми се случват по резервации на места за настаняване от различен тип - апартаменти, вили, стаи и т.н. Обикновено при стандартни хотелски резервации проблеми не се забелязват. Очевидно платформата не работи гладко с този тип резервации дали поради проблеми със съответния хост, дали поради проблеми с ценообразуване и банкови транзакции. За над 15 години активно ползване на booking.com никога, повтарям никога, не съм имал подобен тип проблеми. Резервирам само хотелски стаи, а апартаменти съм резервирал единствено през Airbnb...  

Връзка към мнение
преди 19 минути , Duke каза:

Много пъти е ставало въпрос, но явно се забравя. При резервация в тази платформа, а и не само в нея, задължително се избира опция за показване на цени и съответно плащане в местна валута. Всяка друга опция е крайно непрепоръчителна. Освен това, почти на 100% подобни несъответствия и проблеми се случват по резервации на места за настаняване от различен тип - апартаменти, вили, стаи и т.н. Обикновено при стандартни хотелски резервации проблеми не се забелязват. Очевидно платформата не работи гладко с този тип резервации дали поради проблеми със съответния хост, дали поради проблеми с ценообразуване и банкови транзакции. За над 15 години активно ползване на booking.com никога, повтарям никога, не съм имал подобен тип проблеми. Резервирам само хотелски стаи, а апартаменти съм резервирал единствено през Airbnb...  

Ами човек се учи цял живот и за всяко нещо има първи път. 🙂 Затова съм във форума, черпя информация и опит. За което благодаря! 
Между другото парите вече са в сметката ми. 🙂

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 1 час, Duke каза:

Обикновено при стандартни хотелски резервации проблеми не се забелязват

При мен проблемът беше точно с хотел - Hotel Roma 62 в Палермо, който е от скоро в букинг, може би има значение това. И с друг хотел съм имал подобен проблем - Summer Dream в Ретимно.

Връзка към мнение
преди 5 минути , jorrro каза:

При мен проблемът беше точно с хотел - Hotel Roma 62 в Палермо, който е от скоро в букинг, може би има значение това. И с друг хотел съм имал подобен проблем - Summer Dream в Ретимно.

Което ме подсети и за най-важното правило. Лично аз резервирам хотели с рейтинг над 8,5 и минимум 300 отзива. Едно от хубавите неща тук е, че отзивите са реални и човек много лесно може да се ориентира в обстановката...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

 

Симулация за резервация през профили без ниво, и Джениус 1, 2 и 3 - навсякъде е едно и също.

 image.png.7e7aa48771e79e33974d89fa0bcf40f7.png

image.png

През реферал на УИЗ цената се вдига с 21 евро, за да върне 13 и причината е, че тук Букинг не плаща горната сума от 21.12 евро.

 

image.png.2a8d2770c200d858f5f0660586f18fe0.png

image.png.b863c09e1124356e9f54d0224f3f5227.png

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 5 минути , Doctor Who каза:

 

Симулация за резервация през профили с без ниво, и Джениус 1, 2 и 3 - навсякъде е едно и също.

 image.png.7e7aa48771e79e33974d89fa0bcf40f7.png

image.png

През реферал на УИЗ цената се вдига с 21 евро, за да върне 13 и причината е, че тук Букинг не поема тази сума - 21.12 евро.

 

image.png.2a8d2770c200d858f5f0660586f18fe0.png

image.png.b863c09e1124356e9f54d0224f3f5227.png

 

 

Разликата е, че във втория случай се плаща на място,  а в първия предварително. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 7 минути , slujitel каза:

Разликата е, че във втория случай се плаща на място,  а в първия предварително. 

Съгласен съм, но за отстъпка 21 евро /9 %/ съм съгласен да чакам да ми върнат парите след отказ, а и датите за безплатна анулация са еднакви.

Очевидно опцията за плащане веднага не се предлага при ползване на реферала /или при мене и при трите опита не излезе/.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
преди 18 минути , Надя Воденичарова каза:

Здравейте,

мога ли да резервирам в букинг през моя профил за други лица т.к. аз няма да съм гост?

Може да резервирате от вашия профил за други лица, без да присъствате в резервацията. Трябва само да отбележите в процеса на резервиране името на госта,  който ще бъде настанен

Връзка към мнение
Надя Воденичарова
преди 1 минута , a6olq каза:

Може да резервирате от вашия профил за други лица, без да присъствате в резервацията. Трябва само да отбележите в процеса на резервиране името на госта,  който ще бъде настанен

Благодаря, така и направих, но се притеснявам, че никъде не намерих в общите условия такава възможност.

Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Едно на ум с букинг! Аз категорично няма да ги ползвам!!! 

За резервация снощи искаха 22 евро, а изтеглиха 36.90. Н разбивката на цената пишеше, че букинг ще плати 14.90,а аз 22 евро, ама ме излъгаха. От съпорта искат екранна снимка. Та, правете сиснимки на всяка цена, ако ви обищават отстъка!!! 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 11 месеца по-късно ...

Станах жертва на фишинг от ... booking! Преди няколко дни ми дойде съобщение за промяна на името на хотела ми в Мадрид. Снощи пристигна мейл от тях за проверка на кредитната карта и т.н.  След като потвърдих плащането, дойде искане за потвърждение на следващо за 2-3 пъти по-висока сума и тук вече предположих нещо гнило. След доста мъки по телефона се свързах с жив човек от банката, ефектът беше, че ми обясниха в много учтива форма една крилата фраза на Любо Пенев.

А преди малко дойде ново съобщение от хотела чрез букинг, в което хората обясняват нищо да не правят и за фишинга.

 

Чувствам се като пълна тъпанарка, букинг си измиват ръцете, че не носят отговорност, а вече не съм сигурна като им давам данни за кредитна карта при резервация, дали няма да има други последици.

 

image.png.88952f3cf235c0354665c5dcdad7c29f.png

  • Шок 3
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 20 минути , Madelin каза:

Станах жертва на фишинг от ... booking! Преди няколко дни ми дойде съобщение за промяна на името на хотела ми в Мадрид. Снощи пристигна мейл от тях за проверка на кредитната карта и т.н.  След като потвърдих плащането, дойде искане за потвърждение на следващо за 2-3 пъти по-висока сума и тук вече предположих нещо гнило. След доста мъки по телефона се свързах с жив човек от банката, ефектът беше, че ми обясниха в много учтива форма една крилата фраза на Любо Пенев.

А преди малко дойде ново съобщение от хотела чрез букинг, в което хората обясняват нищо да не правят и за фишинга.

 

Чувствам се като пълна тъпанарка, букинг си измиват ръцете, че не носят отговорност, а вече не съм сигурна като им давам данни за кредитна карта при резервация, дали няма да има други последици.

 

image.png.88952f3cf235c0354665c5dcdad7c29f.png

Спокойно. 

Отиди в банката и пусни рекламация. 

Предостави всички данни. 

Абсолютно съм сигурен, че ще възстановят парите. 

Ако е така, както описваш няма да имаш проблем. 

 

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 2 часа, Madelin каза:

Станах жертва на фишинг от ... booking!

E, не е от букинг, хакнали са ги. Друг е въпросът, че това вече трае месеци, трябваше да са ги оправили тоя лайна.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 6 часа, Madelin каза:

Станах жертва на фишинг от ... booking! Преди няколко дни ми дойде съобщение за промяна на името на хотела ми в Мадрид. Снощи пристигна мейл от тях за проверка на кредитната карта и т.н.  След като потвърдих плащането, дойде искане за потвърждение на следващо за 2-3 пъти по-висока сума и тук вече предположих нещо гнило. След доста мъки по телефона се свързах с жив човек от банката, ефектът беше, че ми обясниха в много учтива форма една крилата фраза на Любо Пенев.

А преди малко дойде ново съобщение от хотела чрез букинг, в което хората обясняват нищо да не правят и за фишинга.

 

Чувствам се като пълна тъпанарка, букинг си измиват ръцете, че не носят отговорност, а вече не съм сигурна като им давам данни за кредитна карта при резервация, дали няма да има други последици.

 

image.png.88952f3cf235c0354665c5dcdad7c29f.png

Виж 

 

и това

дигни им един скандал, защото вече няколко месеца са ги хакнали, а booking нищо не са направили и измамите си вървят

И според мен не слушай учтивите им фрази в банката, а пускай chargeback на транзакцията

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към мнение

И аз имах проблем с букинг преди няколко дни. Получих имейл от тях да актуализирам картата, че не могат да обработят плащане. В противен случай ще ми канселират резервазия. Нищо не направих и след няколко часа получих имейл от хотела да не правя нищо, и че резервация ми е валидна. Сигнализирах на букинг и не получих никакъв отговор.

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Замислям се 3
Връзка към мнение
Преди 1 час, Marisha каза:

И аз имах проблем с букинг преди няколко дни. Получих имейл от тях да актуализирам картата, че не могат да обработят плащане. В противен случай ще ми канселират резервазия. Нищо не направих и след няколко часа получих имейл от хотела да не правя нищо, и че резервация ми е валидна. Сигнализирах на букинг и не получих никакъв отговор.

Е то точно това е хакерският номер, хубаво е, че си сигнализирала на букинг, странно е, че не си получила поне някакъв автоматичен отговор. Особено са ми забавни, като почнат да повтарят до втръсване колко съжаляват за неудобството (и устно, и писмено)...

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към мнение
На 10.11.2023 г. в 20:33, Marisha каза:

И аз имах проблем с букинг преди няколко дни. Получих имейл от тях да актуализирам картата, че не могат да обработят плащане. В противен случай ще ми канселират резервазия. Нищо не направих и след няколко часа получих имейл от хотела да не правя нищо, и че резервация ми е валидна. Сигнализирах на букинг и не получих никакъв отговор.

Има и продължение на случката. Хакната ми е картата Револют, която ползвам само в букинг. Платено нещо за 1.5 долара в американси сайт. След сигнализиране на букинг след 2 дни получих дежурен имейл без извинения да не отварям никакви линкове в техните писма. Не съм и отваряла никакви ликове.  

От Револют реагира ха светкавично, закрита картата и върнаха парите.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 9 минути , Marisha каза:

Хакната ми е картата Револют, която ползвам само в букинг.

Само допълнителен data point, ако може - картата запаметена ли беше в букинг, или всеки път я въвеждаш?

Връзка към мнение
преди 56 минути , neuromancer каза:

Само допълнителен data point, ако може - картата запаметена ли беше в букинг, или всеки път я въвеждаш?

Запаметена.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.