Прескочи до съдържание

Оплакване от booking.com


Щастливеца

Препоръчани мнения

преди 54 минути , neuromancer каза:

Само допълнителен data point, ако може - картата запаметена ли беше в букинг, или всеки път я въвеждаш?

Да, ако е била от запаметените или с нея е направена резервацията, т.е. е оторизирана от Букинг, проблема става сериозен! 

Връзка към мнение
преди 1 минута , Doctor Who каза:

Да, ако е била от запаметените или с нея е направена резервацията, т.е. е оторизирана от Букинг, проблема става сериозен! 

Запаметена е и с нея е направена резервация.

Връзка към мнение

Явно, че хакерите освен че могат да изпращат съобщения през букинг, имат и достъп до запаметените карти, което е много сериозно, според мен букинг абсолютно неглижират проблема с това 

Цитат

да не отварям никакви линкове в техните писма

Те трябва да си затворят пролуките в системата, за да няма фалшиви линкове в техните писма.

Оттук нататък, само еднократна виртуална карта в букинг, ако въобще не е по-добре да се избягват тотално.

Редактирано от neuromancer
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз като им писах на Букинг (преди да започна да им звъня), те ми отговориха след няколко дена (не в рамките на 24 часа, както твърдят) с един генеричен имейл по въпроса с измамите, копирам го тук:

 

Some customers have reported that they have received emails or phone calls that are suspicious and could be from criminals pretending to represent Booking.com or the property. With this email, we want to help you identify when you are being contacted by a criminals pretending to be Booking.com or the property.

How to identify whether you are being contacted by Booking.com or by a criminal:

  • We will never ask you to share credit card details via email or on the phone.
  • We will never ask you to make a bank transfer that is different from your reservation conditions.
  • We will always email from an official booking.com email address (ending in @booking.com) and the email will not have link to a non-Booking.com or non-Villas.com website.

For us to be able to support and protect you, please choose the option that applies to you:

Thank you again for choosing Booking.com. We are available 24 hours a day to assist you, and assure you once more that the security of your personal information is our utmost priority.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
На 15.11.2023 г. в 16:23, searus каза:

Аз като им писах на Букинг (преди да започна да им звъня), те ми отговориха след няколко дена (не в рамките на 24 часа, както твърдят) с един генеричен имейл по въпроса с измамите, копирам го тук:

И аз получих същото писание. Сега продължаваме да се тормозим взаимно през чата. Ако кажат нещо по-интерсено от бла-бла, ще докладвам.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.