Прескочи до съдържание

Оплакване от booking.com


Щастливеца

Препоръчани мнения

Аз пиша редовно ревюта. Нямам никаква полза от това... Просто го считам за морален жест. Иначе преди два дни бях свидетел как Booking се опита да се свърже с мен по телефона - отказах разговора, защото шофирах, а и съм в чужбина (после разбрах, че е Booking), за да ми поискат час на пристигане според изискването на хоста, иначе може да не ме приеме. И мейл ми пуснаха... Мисля, че сме подвластни на преценки от конкретна случка, не и обективно.

Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...
преди 23 минути , Щастливеца каза:

Един съвет от мен.

 

Тези мизерници не ги ползвайте за нищо на света !!!

 

Чудесно! Как да не обичаш такива подробни и обосновани мнения?? :lol:

  • Харесвам 5
  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 10 минути , chandni каза:

Чудесно! Как да не обичаш такива подробни и обосновани мнения?? :lol:

 

Прав си.

Незная дали просто аз съм карък или наистина тези са супер некоректни.

Два дни преди пътуването ми се обаждат с информация , че резервацията ми е анулирана без да ми дадат обяснение защо. но с хубавото уточнение, че ще намерят подобно място за настаняване със сходна цена.

Първото предложение тройно по-скъпо.

Второто двойно по скъпо и на 15 км от центъра.

 

В други ден заминавам и най-вероятно ще трябва да платя дост по голяма цена за нощувките само защото пичовете от букинг са скапаняци.

 

 

Връзка към мнение

Аахаха и на мен ми се оправи настроението. Аз съм имал ужасно много вземане - даване с тях (даже и приятелката ми работеше там) и въпреки, че понякога много са ме натягали все пак сме си стискали ръцете.

 

Update: Я малко ги натисни дали не трябва те да покрият разходите, аз съм имал отмяна на резервация по вина на хоста и са ме слагали на по-скъпо и ми върнаха разликата, но не знам дали е същия случай.

Редактирано от MARTiNSHO
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 2 минути , Щастливеца каза:

 

Прав си.

Незная дали просто аз съм карък или наистина тези са супер некоректни.

Два дни преди пътуването ми се обаждат с информация , че резервацията ми е анулирана без да ми дадат обяснение защо. но с хубавото уточнение, че ще намерят подобно място за настаняване със сходна цена.

Първото предложение тройно по-скъпо.

Второто двойно по скъпо и на 15 км от центъра.

 

В други ден заминавам и най-вероятно ще трябва да платя дост по голяма цена за нощувките само защото пичовете от букинг са скапаняци.

 

 

Права, Щастливецо, права! :)

 

Относно анулацията - Booking са посредник - те сами не са ти отменили резервацията - направили са го от мястото за настаняване. Щом не си доволен от местата, които ти предлагат, намери си място, което те устройва и комуникирай с тях - те ще поемат разликата. 

Връзка към мнение
преди 28 минути , chandni каза:

Права, Щастливецо, права! :)

 

Относно анулацията - Booking са посредник - те сами не са ти отменили резервацията - направили са го от мястото за настаняване. Щом не си доволен от местата, които ти предлагат, намери си място, което те устройва и комуникирай с тях - те ще поемат разликата. 

 

Извинявай ! Права си :)

 

Те писаха , че ако има допълнителни разходи свързани с новото място за настаняване което те предлагат, ще ги поемат . Но до колкото разбрах , аз си плащам цената, която е по оферта в букинг и разликата си е за моя сметка а те ще осребрят евентуални други разходи свързани с релокирането.

 

преди 34 минути , MARTiNSHO каза:

 

Update: Я малко ги натисни дали не трябва те да покрият разходите, аз съм имал отмяна на резервация по вина на хоста и са ме слагали на по-скъпо и ми върнаха разликата, но не знам дали е същия случай.

 

Написах им един драматичен имейл, но лошото е че няма много време , а те не бързат да отговарят.

 

Абе пустиняци са.

Връзка към мнение

Ти си плащаш сумата, след което те ти покриват разликата с цената на анулираното място. Естествено няма как да си имал резервиран 2-звезден хотел за 30-ина € (примерно) и след като ти анулират резервацията, да си избереш 5-звезден на цена 500€ и Booking да ти покрият 470€... :) Трябва да са сходен клас местата за настаняване. :) Не бързай да ги "оплюваш" - комуникирай си с тях и току-виж се оказало, че ще се разберете. :) 

преди 4 минути , Щастливеца каза:

Написах им един драматичен имейл, но лошото е че няма много време , а те не бързат да отговарят.

Имат софийски офис. Ако трябва им се обади по телефона, разберете се и поискай да ти изпратят потвърждение по имейла за това, за което сте се разбрали.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 4 минути , Щастливеца каза:

 

Извинявай ! Права си :)

 

Те писаха , че ако има допълнителни разходи свързани с новото място за настаняване което те предлагат, ще ги поемат . Но до колкото разбрах , аз си плащам цената, която е по оферта в букинг и разликата си е за моя сметка а те ще осребрят евентуални други разходи свързани с релокирането.

 

 

Написах им един драматичен имейл, но лошото е че няма много време , а те не бързат да отговарят.

 

Абе пустиняци са.

Ще поемат изцяло разликата в цената и ако си направил резервацията през линк за отстъпка,не забравяй да си потърсиш и тази сума.Ама се подготви психически за повечко мейли.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Е това е топ ако за хотел 30 евро, който е анулиран ти предложат хотел за 500 и ти кажат, че ще поемат разликата трябва да ходиш да ги целуваш (ще ти дам контакт).

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 37 минути , MARTiNSHO каза:

Е това е топ ако за хотел 30 евро, който е анулиран ти предложат хотел за 500 и ти кажат, че ще поемат разликата трябва да ходиш да ги целуваш (ще ти дам контакт).

Я дай контакт да ходя да ги нацелувам... ей така профилактично :) Току-виж почнат да обаждат по-добри оферти.

 

Последните ми 20-ина резервации - без никакво изключение - са средно с 35% по-евтини отколкото същите хотели в booking. Май голямо целуване трябва да падне.

Редактирано от Георги Матеев
  • Смея се 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, slujitel каза:

Имала съм много такива случаи, винаги са поемали разликата. Обади се по телефона и се разберете, с имейлите е бавно.

Те ли ти избираха хотела , който да замени първоначалния избор?

И какво представлява процеса по възстановяване ?

Връзка към мнение

Ако Booking отменят резервация и предложат сходно настаняване с по-висока цена, разликата остава за тяхна сметка или за сметка на хотела, отказал настаняването - те си знаят. Имал съм 2 такива случая.

Достатъчно е да се представи документ за плащането от новото място и връщат разликата по картата, с която е резервирано.

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 29 минути , Щастливеца каза:

Те ли ти избираха хотела , който да замени първоначалния избор?

И какво представлява процеса по възстановяване ?

Ако предложените хотели не ти харесват, избираш си ти. Разликата ти я връщат след престоя. Най-добре по мейла кореспондирай, всичко да си го има черно на бяло и при тях това остава и на тая база възстановяват.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, Щастливеца каза:

Те ли ти избираха хотела , който да замени първоначалния избор?

И какво представлява процеса по възстановяване ?

В случаите, като твоя се обаждах по телефона и заедно намирахме подходящия хотел, след което винаги пращат имейл, никога не остава на устна договорка. Имала съм случаи, когато например един чичка ни изгони от един гестхауз в Колумбия и каза, че нямам резервация, тогава намерих интернет и резервирах друг гестхауз, взех фактура, писах имейл на Букинг за случая и прикрепих снимка на фактурата. Разликата я връщат по картата. Винаги искат фактура и връщането винаги става след престоя.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 години по-късно ...

Влизам тук за да се оплача как за трети път тази година Букинг едностранно ми отменя резервация,защитавайки безусловно мнението на хотела,без никакъв опит за изслушване на клиента.

Схемата вече ми е до болка позната,чак ми е смешно. И за съжаление за нашенски хотели работи безотказно.

Предстои ни през юли пътуване до София във връзка с медицински прегледи на децата.Имахме си чудесна резервация в любимия ни Бест Уестърн,но ровейки в Букинг,виждам семеен хотел,с намалени цени за всички помещения,като предложението за подходящо за нас настаняване е 92 лв. със закуска и естествено 10 евро паркинг. Това е цената с Genius 2. Решавам ,че ни устройва и фактически е само 10 лв. по-евтино от първоначалния избор. Изненадата дойде на другия ден, когато ми се обадиха от хотела,за да ми кажат,че всъщност Букинг са "вкарали" грешна цена и трябва да разбирам цената като такава в евро и " трябва аз да анулирам" резервацията като не ме устройва новата цена, придружено с коментара как имат заплати да плащат ...

В резултат получавам през системата на Букинг мейл,че има грешка в цената и действителната цена е 260 лв. на вечер(няма такава цена месеци наред,а и никога не е имало) и като знак на добра воля, ни разрешават да запазим резервацията си на цена 170 лв на вечер.Смешното е,че в момента мога да резервирам при същите условия за 140лв. без "специално" предложение.

Разбира се,че може да е грешка,разбирам и трудностите пред които са изправени хотелиерите,но те са трудности за повечето от нас. Обаче това безпардонно високомерие не го разбирам. Вероятно сега ще излъжат някой,ама няма ли да им трябват клиенти и в бъдеще?Както и да е,те да си мислят бизнеса...В крайна сметка хотели да искаш.

Попитах Букинг как ще ме компенсират като клиент. Благодариха ми за лоялността и ми казаха,че ще анулират резервацията безплатно.😄 Това е.

За пореден път обаче виждам как Букинг заемат безусловно позицията на хотелиерите,от което в моя случай ще спечели Expedia.

Предусещам,че ако продължават в този дух обаче,ще имат сериозен отлив на клиенти. Което пък може да доведе до нови "гениални" промоции в техен стил.😁

 

 

  • Харесвам 3
  • Шок 2
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 35 минути , mamaivy каза:

когато ми се обадиха от хотела,за да ми кажат,че всъщност Букинг са "вкарали" грешна цена и трябва да разбирам цената като такава в евро и " трябва аз да анулирам" резервацията като не ме устройва новата цена, придружено с коментара как имат заплати да плащат ...

Евтини номера :wacko: ... имали заплати да плащат, а ти парите сигурно ги береш от дърветата на двора.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
В момента, Фил каза:

Евтини номера :wacko: ... имали заплати да плащат, а ти парите сигурно ги береш от дърветата на двора.

@Фил,по-лошото е,че всеки хотел,пуснал цена на промоция,за да закачи клиенти,може по всяко време да каже,че цената е грешка и няма да търпи никакви последици от това. 

Отчитам и факта,че ми се случва трети път тази година. И ако досега са предлагали алтернатива,сега  от Букинг минават с едно мерси.😕

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 5 часа, mamaivy каза:

е,от което в моя случай ще спечели Expedia.

Разбираема е фрустрацията ви , но имайте предвид , че съпорта на Експидия е почти нулев и на “светлинни години” от този на Букинг.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 години по-късно ...
Дани Магелани

Случвало ли ви се е нещо подобно:

Резервирам нощувки в Крит. Част от сумата е от портфейла. Плащането е веднага към Букинг, но имам право да отменя резервацията. Давам данните на карта Дайнерс. Кликвам за плащане. Цялата сума се блокира в Дайнерс, от портфейла нищо не се взема, не се появява резервацията нито като имейл, нито в моите резервации. Какво да правя? Да звъня ли на Дайнерс  и да блокирам плащането?

Връзка към мнение
Дани Магелани

На денонощният телефон, обслужващ картата, могат само да я блокират окончателно, а не временно, което означава преиздаване със съответната такса. Временно спиране не било възможно. Доста тъпо. @Георги Матеев и други експерти някаква идея?

Връзка към мнение
преди 2 минути , Дани Магелани каза:

На денонощният телефон, обслужващ картата, могат само да я блокират окончателно, а не временно, което означава преиздаване със съответната такса. Временно спиране не било възможно. Доста тъпо. 

Точно същият проблем не съм имала. Преди година имах много странна ситуация, за която се оказаха виновни Дайнърс. Платих резервация като сумата беше в евро.Освен, че получих съобщение за платена сума, много по-висока от тази в Букинг, след това получих няколко мейла за неуспешно плащане, а така и не получих потвърждение от букинг. Свързах се с Дайнърс, казаха ми, че имат технически проблем, че ще анулират транзакцията, ще отблокират парите и ще ми звъннат когато мога да направя плащане.  Обадиха се след 10тина минути, платих с Кръв пред Дайнърс и всичко беше наред. 

Лошото е, че през уикенда отговарят от картовия отдел на ПИБ, а те никаква работа не вършат за собствените си карти, камо ли за Дайнърс.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

по принцип е така, няма как да спреш една транзакция като грешка и да си продължиш да ползваш картата.

аз лично бих предположил, че е станало някакво омазване и бих се разбрал първо с букинг или хотела какво е станало преди да спирам картата (все пак транзакцията е от теб инициирана, не от някой друг).

много пъти ми се е случвало блокираната сума да няма нищо общо с платената накрая

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.