Прескочи до съдържание

Оплакване от booking.com


Щастливеца

Препоръчани мнения

преди 22 минути , Karik каза:

Дори и да е след 6 месеца хотела може да провери дали картата е реално, съответно и намеренията ви за резервацията.

Това ми е пределно ясно - нека правят преоторизация, но да я направят за 0€, както я правят Booking или като правят преоторизация на цалата сума за 1-вата нощувка, поне да я освободят след това, а не да чакат блокирането да падне от самосебе си и да не можеш да разполагаш с парите си по 1 месец. 

Връзка към мнение

Да продължа: днес бях в банката издател на кредитната карта. Увериха ме, че особено след като имам и-мейл от букинг, в който пише че от мое име и с мойта карта през друг и-мейл е направена резервацията няма да има проблем с връщането на парите. Вече веднъж ми възстановиха надвзета сума от сайт, така че .... чакам до 45 дни.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 7 часа, Kris каза:

Аз спестих много пари с тях и продължавам. Не са за отхвърляне. След като индийците не са вече същите.

Никой не говори за отхвърляне, но ако искаш да спестяваш още повече все пак си прави труда да сравняваш цените и по другите сайтове. В огромна част от случаите хотелите се намират по-евтино на amoma.com, agoda.com, hotelopia.com, orbitz.com и много други знайни и незнайни сървъри.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Сега реших да променя резервацията си.Бях направил резервация за 3 нощувки,трябваше да откажа едната и Booking се държи все едно правя нова резервация - предлага други стаи и без право на промяна,а не просто да отмени едната нощувка.Това нормално ли е?

Връзка към мнение
преди 8 минути , traveler каза:

Сега реших да променя резервацията си.Бях направил резервация за 3 нощувки,трябваше да откажа едната и Booking се държи все едно правя нова резервация - предлага други стаи и без право на промяна,а не просто да отмени едната нощувка.Това нормално ли е?

Не, не е нормално. Вероятно е някакъв бъг в системата или Виж вместо промяна в датите да не си кликнал на промяна в стаята. Имаше и такава възможност.

Може поради някакъв бъг да подава грешна функция.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

От две години вече ползвам САМО И ЕДИНСТВЕНО booking-a за настаняване. Пропътувал съм половин Европа и никога не съм имал проблеми с хотелите или хостелите. Преди да резервирам стая, внимателно, ама много внимателно търся хотелите според МОИТЕ КРИТЕРИИ, гледам на картата в кои части на града са, оценки на други пътешественици, услуги предлагани в хотела, и т.н.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 1 час, Георги Матеев каза:

Никой не говори за отхвърляне, но ако искаш да спестяваш още повече все пак си прави труда да сравняваш цените и по другите сайтове. В огромна част от случаите хотелите се намират по-евтино на amoma.com, agoda.com, hotelopia.com, orbitz.com и много други знайни и незнайни сървъри.

Точно така. Прослушвам поне 5-6 сайта преди да взема решение, както и тези. Относно booking имах предвид спестяването от бонусите за атракции и кешбека. Вместих се и съм доволен.

Връзка към мнение
На 9.05.2017 г. в 18:21, slujitel каза:

А опитали да се свържеш с Букинг и да се оплачеш?

 

Аз се свързах с Букинг след възникнал проблем със собственик-идиот на един миризлив коптор и резултатът беше нула!!! Пратиха ми няколко мейла със заучени отговори и накрая си го казаха в прав текст, че са просто един безотговорен посредник-комисионер и няма какво да направят, освен да изкажат най-куртоазните си съжаления и, от тях да минело, да ме компенсират с някакъв смешен ваучер като "жест на добра воля". Естествено им срах на ваучера и оттогава съм ги пратил в най-тъмното кьоше на черния си списък. Пълни мизерници и боклуци!

 

Ще разкажа по-подробно за случката, като ми поулегнат негативните емоции към тези помияри. Изглежда, че още съм афектиран, въпреки че вече минаха близо три месеца.

 

 

Редактирано от Meidj
Връзка към мнение
На 10.05.2017 г. в 1:17, neuromancer каза:

Не ми се ще да ставам адвокат на дявола, ама мазета и гълъбарници би трябвало да си личат от описание, оценки и ревюта и да се различават от истинските хотели. Ако избираш само по цената не се знае на какво ще попаднеш.

"Гълъбарникът" от последния ми горчив опит беше с рейтинг 8,4! Топ 3 на най-мизерните места, на които съм спал, са били с рейтинг над 8,0.

Връзка към мнение
преди 4 минути , Meidj каза:

"Гълъбарникът" от последния ми горчив опит беше с рейтинг 8,4! Топ 3 на най-мизерните места, на които съм спал, са били с рейтинг над 8,0.

Кажи кой е този "гълъбарник",ако не е против правилата на форума,да не се набутват и други.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Тия неща, дето ги разправяте,  все едно за непознат сайт ми звучат. Аз от много години все през Букинг резервирам и до сега нямам такива неприятни случки.

Няколко пъти имах нужда от тяхната намеса и веднага ми помогнаха.

Един път бях предплатила хотел,  без право на промяна,а от АК  смениха датата на полета. Обадих  им се по телефона,  от сайта се обадиха на хотела, за да ми канселират  резервацията и да ми я сменят с новата дата. Смениха ми я ,без проблем.

Втори път - букнала съм хотел с безплатна отмяна и плащане в хотела.Много преди датата от КК беше изтеглена сума, като за една нощувка.Писах им, след малко получих мейл от хотела, че те са дръпнали пари за първата нощувка.

Трети път - за ония 75 евро.Бях направила две резервации през този линк - в моя и в на мъжа ми акаунта. Понеже не беше ясно какво става, им писах.

Отговориха , че автоматично два работни дни след приключването  на резервацията ще получа имейл, а 7 работни дни след него, парите ще са в картата. 

Така и стана.

Дайте, да си отворим една тема за лоши хотели, хостели,  дето ,който е недоволен, да споделя.

За да не попадне и някой друг на това място.

Ето, Мейджи, очакваме да споделиш! 

Щото, след като си пътувал, уморен, очакваш креват и топла баня,се окаже, че просто си на пътя, няма как да не си разстроен.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Аз също до сега резервирах предимно от букинг и не съм имала проблем, но този път просто ми казаха да си гледам работата с това : " обърнете се към полицията или банката издател на картата". Е направих го , но със сигурност ще загубя при тях статута си на " често пътуващ".

Връзка към мнение

Вчера се върнах от пътуване в Швейцария, Лихтенщайн и Италия. Резервациите за хотелите си направих през Booking както обикновено. Всичко беше наред. Допълнителни услуги, като трансфер от летището до хотел договарях с Booking, а те с хотелите, като ми връщаха потвърждение. При плащане с картата получавам съобщение от банката, какви пари и кой ги е изтеглил. Сумите бяха изтеглени от съответните хотели. Нямам случай  да е теглено от Booking.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Тегленето на парите след плащане на нощувка става от хотела, но блокирането като като гаранция по резервация в случаея според хотела е букинг. Макар, че парите за втората неползвана и ненаправена от мен резервация парите бяха изтеглени от хотела, но имаше разлика в посочения като титуляр на сметката - уж същия хотел и същото място, но в началото имаше нещо различно.

Редактирано от Mamas
Връзка към мнение
На 8/30/2017 в 10:56, Mamas каза:

Да продължа: днес бях в банката издател на кредитната карта. Увериха ме, че особено след като имам и-мейл от букинг, в който пише че от мое име и с мойта карта през друг и-мейл е направена резервацията няма да има проблем с връщането на парите. Вече веднъж ми възстановиха надвзета сума от сайт, така че .... чакам до 45 дни.

Чудесно, радвам се за добрата развръзка. Стана ми интересен вашия казус и реакцията ви срещу booking.com (не им адвокатствам ни най-малко), вместо да негодувате срещу издателя на картата ви, който ще задържи вашите пари 45 дни :mad: Спирането на неоторизирано плащане (както във вашия случай) е отговорност на банката, издала кредитната ви карта, и колкото по-бързо реагира тя, толкова по-добро е нейното обслужване, което следва да повиши и вашето доверие и лоялност към нея (в усовията на развит и конкурентен пазар на финансови услуги).

Конкретно във вашия случай аз също смятам, че е грешка, допусната в хотела (чисто техническа, несъзнателна, за което или не са искали да си признаят или не са имали времето и компетенциите да го установят) и наистина да канселирате дублираната транзакция е най-бързият и лесен начин за решение в случая. Може да е също грешка на софтуеъра, който ползва хотела или booking.com (зависи от хотела и какъв софтуер за управление на резервациите и фронт офиса ползва). Вероятно не сте попаднали и на много добър агент обслужване на клиенти в booking.com, след като не е успял да разреши проблема ви така, че да ви спечели като клиенти завинаги. Най-общо booking.com е посредник и не винаги получава цялата необходима информация и разполага с необходимите ресурси да гарантира разрешаване на казуса в полза на клиента.

Аз също ползвам booking.com основно за опции и ориентация относно цените на хотелите според сезона, местополжението и деня на настаняване, въпреки че не съм резервирала през тях последните година-две, но това си има други обективни причини.

Връзка към мнение

В зависимост от начина на гарантиране на резервацията, картата ви може да бъде чарджвана при самата резервация (ако се изисква депозит) или при настаняването - оторизация (ако е необходима само кредитна карта за гаранция). Крайното таксуване на ползваните услуги става по време на чек-аута или дори след него - тогава оторизираната сума се освобождава и се чарджва сумата на реално ползваните услуги, която може и да е по-малка от оторизираната, защото оторизацията освен цената на нощувката включва и incidental charges (един вид депозит срещу евентуално ползвани допълнителни услуги в хотела). Оторизация от 0,01 е или проверка на картата (странно, има си софтуеър за това), или системна грешка, която не позволява да се запази резервацията с избрания метод на гарантиране (бъгове се случват доста често). Но, всички разплащания се извършват с хотела , а не с посредника с цел опростяване на осчетоводяването на процеса. 

Връзка към мнение

Аз също ползва предимно букинг, но на последното пътуване в Москва гест хаусът не съществуваше от повече от месец. Е, когато се върнах и говорих с букинг те дори не знаеха и ми викат сори, даже ми се обаждат от Амстердам и ми говорят на български . Сори, сори ама не става така и му викам на този "как сори та вие ме оставите в 8 ч на улицата в Москва" . Кой ще ми покрие главоболие и разходите по търсене на ново място. Този ми вика пак сори и аз  го питах да ми даде някой по-висшестоящ. Да ама той щял да ми каже същото и нямало смисъл да ме свързва. И се дърпа пак да ме свърже . А тога му казах, че искам да се оплача от него на супервайзера му и този млъкна. Съвзема се и ми вика ама те не говорили български. Ама това не е твоя грижа бе приятел! След няколко разговора букинг пробвах всякакви методи да ми кажат само сори, но в крайна сметка ми преведоха пари за таксито и горницата, която надплатих за хотел. Внимавайте в Русия. Проблем имаше и в Петербург

Редактирано от peter118
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 23 минути , Knowall каза:

Стана ми интересен вашия казус и реакцията ви срещу booking.com (не им адвокатствам ни най-малко), вместо да негодувате срещу издателя на картата ви, който ще задържи вашите пари 45 дни :mad: Спирането на неоторизирано плащане (както във вашия случай) е отговорност на банката, издала кредитната ви карта, и колкото по-бързо реагира тя, толкова по-добро е нейното обслужване, което следва да повиши и вашето доверие и лоялност към нея (в усовията на развит и конкурентен пазар на финансови услуги).

Да уточня само, че банката не задържа парите 45 дни, защото те вече са дръпнати от хотела. 45 дни е срокът, по който се произнасят след оплакване за каквито и да било неоторизирани транзакции. Всъщност след като бъде прието оплакването ми, те го ще го удовлетворят с връщане на парите - цялата процедура трае до 45 дни. Вече имах подобен случай с интернет пазаруване - за 38 дни ми възстановиха сумата.

Връзка към мнение
преди 22 минути , peter118 каза:

 Внимавайте в Русия. Проблем имаше и в Петербург

Аз Юни бях в Москва и Санкт Петербург. 3 различни хотела наети през букинг и нямаше проблем. Всъщност като се замисля в първия имаше малко разминаване....бях поръчал тройна стая със собствена баня и тоалетна, но отивайки на място се оказа, че в тая стая тече яко ремонт (основен ремонт в доста напреднала фаза, но недовършен). Жената ми се извини и предложи друга стая без собствена баня за по-малко пари или в друг хотел да ни заведе, ама на малко по-кофти локация. Това няма общо с букинг обаче, те едва ли са знаели, че стаята която се предлага е в ремонт. А другите два хотела бяха прекрасни.

Връзка към мнение

Аз се чудя какво точно е неоторизирана тразакция, защото веднъж за резервация през букинг ми дръпнаха парите от картата супер рано, при положение, че имах плащане в хотела и безплатна анулация. В крайна сметка се оказа грешка, но за да не се обяснявам с букинг, реших да се обадя в банката. Те ми казаха, че щом доброволно съм се логнала в сайта и доброволно съм предоставила данните от картата си на хотела, това не е неоторизирана транзакция и няма какво да направят. Трябва да се разбера с хотела. 

Връзка към мнение
преди 11 минути , Алекс каза:

щом доброволно съм се логнала в сайта и доброволно съм предоставила данните от картата си на хотела, това не е неоторизирана транзакция и няма какво да направят.

В моя случай не е съвсем така, защото котаго съм се логнала в сайта и съм предоставила номера на картата, аз съм направила само една резервация и само тя излиза в сайта - в моя профил и нея съм си я ползвала и платила в хотела. Другата резервация не е от моя профил и не е ползван моя и-мейл - само името и номера на каратата, които явно сайтът е позволил да бъдат взети.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
На 11.05.2017 г. в 3:27, Георги Матеев каза:

2 пъти просто въобще нямаше свободни стаи без да се дават повече обяснения. Третия път точно моята стая се била наводнила заради проблем с банята, но 99% беше чиста лъжа - не бях удобен клиент с единичната си нощувка и то на двойно по-ниска цена (защото бях резервирал 8 месеца по-рано). Най-тъпото е, че мениджърите често не предупреждават предварително нито клиента нито booking и те поставят пред свършен факт на място.

 

Мисълта ми беше, че напоследък хотелиерите сравнително лесно отсвирват booking, поне това показва моя опит. Подчертавам, че това никога не се е случвало с резервации от други сайтове. Цялостното ми впечатление е, че вече не се гледа толкова сериозно на booking, може би реномето на сайта е паднало или генерално са си влошили условията и повечето собственици не изгарят от желание да работят с тях.

Здравейте,

включвам се като хост, който работи с booking.

Да,те не са вече предпочитан партньор, защото в последната година изключително много заложиха на стимули към гостите за писане на ревюта. Т.е стимулират госта да се оплаква с подвеждащи въпроси. 

Освен това дадоха доста права на госта и никакви на хоста. 

Или с други думи госта през booking "винаги е на почит", вандалства, обижда, оплаква се и хоста може да го изгони според booking само с протокол от полицията. 

И след всичко това booking му изпращат покана да си напише ревюто. 

Пълно безумие!!!!

За това все повече собственици вече не предпочитат booking  като партньор!

 

  • Замислям се 3
Връзка към мнение
Преди 1 час, Tevi каза:

Здравейте,

включвам се като хост, който работи с booking.

Да,те не са вече предпочитан партньор, защото в последната година изключително много заложиха на стимули към гостите за писане на ревюта. Т.е стимулират госта да се оплаква с подвеждащи въпроси. 

Освен това дадоха доста права на госта и никакви на хоста. 

Или с други думи госта през booking "винаги е на почит", вандалства, обижда, оплаква се и хоста може да го изгони според booking само с протокол от полицията. 

И след всичко това booking му изпращат покана да си напише ревюто. 

Пълно безумие!!!!

За това все повече собственици вече не предпочитат booking  като партньор!

 

За мен лично като турист именно ревютата са нещото, заради което ценя букинг.  Винаги оставям такива и не мисля, че въпросите стимулират оплаквания. Ако съм останала доволна, няма как един въпрос да ме накара да се оплача. Иначе напълно те разбирам за туристите. Има някои, които не спират дори като им кажеш, че ще извикаш полиция. Дано не ти се случват често такива. 

Редактирано от Алекс
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.