iMari Публикувано: 9 юли, 2022 Сподели Публикувано: 9 юли, 2022 Опитах се да намеря телефон на букинг, но при избиране на помощен център иска да посоча резервацията с която имам проблем, а аз нямам активна такава. А, успях да намеря този номер: Май е във UK , може би със Скайп кредит ще излезе най-евтино. Поне да ти кажат виждат ли въобще плащане към тях. 1 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 9 юли, 2022 Сподели Публикувано: 9 юли, 2022 преди 6 минути , iMari каза: Опитах се да намеря телефон на букинг, но при избиране на помощен център иска да посоча резервацията с която имам проблем, а аз нямам активна такава. А, успях да намеря този номер: Май е във UK , може би със Скайп кредит ще излезе най-евтино. Поне да ти кажат виждат ли въобще плащане към тях. Аз намерих имейл, който са ми изпращали от съпорта по повод предишна моя резервация. Писах им. Не се върна имейла, дано ми отговорят! Има само авторизация към момента, но до понеделник може да ги дръпнат. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 9 юли, 2022 Сподели Публикувано: 9 юли, 2022 преди 4 часа, Дани Магелани каза: Случвало ли ви се е нещо подобно: Резервирам нощувки в Крит. Част от сумата е от портфейла. Плащането е веднага към Букинг, но имам право да отменя резервацията. Давам данните на карта Дайнерс. Кликвам за плащане. Цялата сума се блокира в Дайнерс, от портфейла нищо не се взема, не се появява резервацията нито като имейл, нито в моите резервации. Какво да правя? Да звъня ли на Дайнерс и да блокирам плащането? Съвсем скоро правих резервация в букинг и резервацията не се показа в профила ми. Няколко пъти вече получавам имейлите със закъснение, чак на другия ден или изобщо не ги получавам. При въпросната резервация, обаче, запазих на екрана си номера и кода и с тях вкарах резервацията след това в профила си. Нямаше плащане. Според мен не блокирай картата, а в последствие можеш да оспориш транзакцията. Постъпвала съм така при закупуване на самолетни билети, при които ми е изписвало, че нямам билет, поради неуспешно плащане, но всъщност парите бяха дръпнати. 1 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 9 юли, 2022 Сподели Публикувано: 9 юли, 2022 Преди 1 час, mililia каза: Съвсем скоро правих резервация в букинг и резервацията не се показа в профила ми. Няколко пъти вече получавам имейлите със закъснение, чак на другия ден или изобщо не ги получавам. При въпросната резервация, обаче, запазих на екрана си номера и кода и с тях вкарах резервацията след това в профила си. Нямаше плащане. Според мен не блокирай картата, а в последствие можеш да оспориш транзакцията. Постъпвала съм така при закупуване на самолетни билети, при които ми е изписвало, че нямам билет, поради неуспешно плащане, но всъщност парите бяха дръпнати. Нищо не излезе на екрана, нито код, нито пин, които да запиша. След като кликнах за плащане, изчезна екрана, както когато излиза грешка. Но авторизацията се появи в Дайнерс. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 10 юли, 2022 Сподели Публикувано: 10 юли, 2022 преди 6 часа, Дани Магелани каза: Нищо не излезе на екрана, нито код, нито пин, които да запиша. След като кликнах за плащане, изчезна екрана, както когато излиза грешка. Но авторизацията се появи в Дайнерс. Говори първо с букинг и ако нямаш резервация и откажат да върнат парите оспори транзакцията. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 19 юли, 2022 Сподели Публикувано: 19 юли, 2022 Аз ли недовиждам или са премахнали филтъра "Безплатна анулация"? Връзка към коментар
Бръмбар Публикувано: 19 юли, 2022 Сподели Публикувано: 19 юли, 2022 преди 8 минути , chandni каза: Аз ли недовиждам или са премахнали филтъра "Безплатна анулация"? Преди малко гледах и си го имаше: 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 19 юли, 2022 Сподели Публикувано: 19 юли, 2022 Гледам за Малта, има настанявания с безплатна анулация, но филтъра го няма... Влязох в инкогнито и без регистрация и пак го няма. Връзка към коментар
tanil1965 Публикувано: 19 юли, 2022 Сподели Публикувано: 19 юли, 2022 преди 52 минути , chandni каза: Гледам за Малта, има настанявания с безплатна анулация, но филтъра го няма... Влязох в инкогнито и без регистрация и пак го няма. Изглежда има някакъв проблем с букинг, защото непрекъснато дава грешка, бавно зарежда или пък въобще не иска. Това и от компютъра и от приложението. 1 Връзка към коментар
dunaika Публикувано: 7 септември, 2022 Сподели Публикувано: 7 септември, 2022 Здравейте, имам спомен, че някъде тук четох за такъв проблем, но не го намирам и пускам тема. Правя втора резервация в Букинг в последния месец, като цената, която виждам като крайна и съответно я плащам, се променя в потвърждението на резервацията, което получавам впоследствие. Тоест набутвам се с някаква сума при свършен факт. Първият път не ми се занимаваше и не реагирах. Сега вече писах на съпорта, от там ми искат скрийншот на двете цени. Логично е, но нямам навик да снимам преди и след резервация. Някой, минал по този път, може ли да даде идея, как да действам? Или да приема, че изгърмях и с тази резервация и в бъдеще да правя скрийншотове на килограм... Редактирам се - съпортът нищо не направиха. Правете си скрийншотове на цената преди да платите. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 7 септември, 2022 Сподели Публикувано: 7 септември, 2022 Цената е ясно обозначена по време на трите стъпки на резервация и може да се види вдясно на екрана. Понякога в зависимост от настройките в профила е възможно към първоначалната цена да бъде добавена и туристическа такса, но отново подчертавам, че дори и при това положение окончателната цена е видима вдясно на екрана и няма как да остане скрита... 1 Връзка към коментар
dunaika Публикувано: 7 септември, 2022 Сподели Публикувано: 7 септември, 2022 Цената не е скрита. Явно има някакъв проблем. Направих нова резервация, като снимах всяка стъпка. Отново имаше разминаване в цените. Изпратих снимките на съпорта и от там ми потвърдиха, че има проблем и крайната цена не съответства. Чакам развитие... 4 Връзка към коментар
oli_mali Публикувано: 7 септември, 2022 Сподели Публикувано: 7 септември, 2022 И на мен ми се случи вчера, но в моя полза. Разликата идваше от стойността на Booking.com pays. Веднъж беше приспадната от тотала при резервация през приложението и накрая при потвърждението беше приспадната още веднъж същата стойност. 2 Връзка към коментар
dunaika Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 Споделям развитието по темата, може на някого да е от полза в бъдеще. След кратка кореспонденция с Букинг, днес получих мейл, че разликата ще ми бъде преведена в портфейла в профила, от където мога да я ползвам за следваща резервация или да я прехвърля в картата си. 8 6 Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 Аз продължавам да не мога да си го представя. След като си снимала за букинг, не може ли да илюстрираш и тук това разминаване? 1 Връзка към коментар
dunaika Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 преди 4 часа, Lindt каза: Аз продължавам да не мога да си го представя. След като си снимала за букинг, не може ли да илюстрираш и тук това разминаване? Може, разбира се 🙂 3 Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 преди 30 минути , dunaika каза: Може, разбира се 🙂 Теоест разликата идва от booking.com pays. A дали не сменяш начина на плащане при резервиране, така че да отпадне отстъпката? На мен понякога ми иска да платя сега, за да я получа, но го изписва като условие. Случвало се е същата отстъпка през друго устройство да се появява без допълнително условие за плащане, та не е идеален процесът им. П.П. Интересно, че са ти уважили претенцията, явно знаят, че не винаги се показва коректно. 1 Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 преди 34 минути , dunaika каза: Може, разбира се 🙂 Симулирай резервация в евро, не в лева. Ако настаняването е в Унгария в HUF и т.н.ако валутата на държавата е различна от евро. Връзка към коментар
Бръмбар Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 Тези пари реално платени ли са? (491.32лв) вместо 459.40лв? Понеже и на мен така са ми излизали понеже една част я плаща букинг и пише че по фактура така излиза, но реално парите които са дръпнати от мястото за настаняване са по-малко (без частта, която плаща букинг) 3 Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 Ами то си го пише. Както @Бръмбар каза една част се плаща от Букинг. На вас ви взимат 459.40, но също пише, че Букинг плащат 31.94, т.е. 459.40 + 31.94 = 491.34. Ако се сметне в евро сигурно ще излезе по-точно след десетичната запетая. Поне така излиза от споделените скрийншотове. Ако има и нещо друго, което не се вижда, там не знам. 2 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 Това и аз го забелязах преди около месец. Плаща се само частта без "booking.com pays". Интересно защо са превели разликата като кредит в случая на @dunaika 😄 Връзка към коментар
КОКО22 Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 И аз съм имал подебен проблем преди месец, но крайната цена бе по-ниска и не съм повдигал въпроса. Изобщо имаше доста разминаване, имаше и плащане от букинг, а имаше и такса за почистване . Но както казах резултата бе в моя полза и бях благодарен. Но затова пък от Пощенска банка ме цакаха с превалутирането. В заключение и аз ще внимавам и ще се постарая да правя снимки. Поради тези разминавания не обичам и Агода, но за Тайланд дават винаги по-ниски цени и сега пак се наложи да ги ползвам... Връзка към коментар
oli_mali Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 Според мен ценообразуването им куца. Ето моя случай, booking.com pays е отразено два пъти. Винаги трябва да се правят скрийншотс, че не знаеш какво ще излезе като резултат накрая. Иначе съпорта реагира адекватно в такива случаи, връщали са ми разлика за 3-4 дни. Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 8 септември, 2022 Сподели Публикувано: 8 септември, 2022 На 7.09.2022 г. в 14:31, dunaika каза: Здравейте, имам спомен, че някъде тук четох за такъв проблем, но не го намирам и пускам тема. Правя втора резервация в Букинг в последния месец, като цената, която виждам като крайна и съответно я плащам, се променя в потвърждението на резервацията, което получавам впоследствие. Тоест набутвам се с някаква сума при свършен факт. Първият път не ми се занимаваше и не реагирах. Сега вече писах на съпорта, от там ми искат скрийншот на двете цени. Логично е, но нямам навик да снимам преди и след резервация. Някой, минал по този път, може ли да даде идея, как да действам? Или да приема, че изгърмях и с тази резервация и в бъдеще да правя скрийншотове на килограм... Редактирам се - съпортът нищо не направиха. Правете си скрийншотове на цената преди да платите. Как се казва мястото за настаняване. Искам да проверя условията за резервация. Може да имат бъг, който да проработи в полза на клиента. Имаме няколко примера назад в темите. Може да има много причини и казуса да не е точно "прецакване." Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега