Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

Отговора на Букинг беше малко извън темата, нещо от сорта, че цената е известна предварително, при показване на кода се извършва и таксуването /тоест нула лв/ и аз съм се съгласил с тази цена. Интересно тогава защо ми изпращат емайл че съм платил несъщестяуваща сума. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте,

направих си и аз резервация за Париж за другата година и ми излезе карето с безплатните неща. След няколко часа ми върнаха имейл "вие получавате намаление за 67 атракции в Париж"  и вътре пише за безплатните , но нито един линк не работи все едно са текс и не мога да видя атракциите, обектите нищо... и там където пише вашия QR код е : и после е празно няма нищо бяло поле. Отварях имела от различни браузъри но нищо не е се отваря от линковете то изобщо все едно няма линк заложен. Върнах им имейл от същия от който са ми го изпратили да ми изпратят коректния, но не знам на кой имейл точно трябва, писах на този support.experiences@booking.com, някой дали си е писал с тях да ми каже на кой точно трябва да се пише за тези неща??

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Пуснах запитване до двете фирми,които обслужват дей-триповете от Лондон с въпроса може ли предварително да се запазват турове.Ето отговорът на  Golden Tours.Не ми харесва,но не съм и учудена.

Thank you for your email.

 

With regards to your query, we are afraid to inform that your QR Code is not applicable if we make the booking before the dates mentioned on your voucher.

 

The system will not accept the QR Code if we try to make the booking now.

 

Therefore, your QR Code needs to be redeemed on the dates mentioned on your voucher.

 

If you have any further query or we can assist you in better way, do let us know.

 

 

Току-що дойде и отговорът от Evan Evans.

Thank you for contacting us today. Unfortunately for Booking.com reservations with QR codes you need to come to our office at 258 Vauxhall Bridge Road W1V 1BS as is the only way we can redeem your voucher.

 

Please do not hesitate to contact us for further request.

Редактирано от mamaivy
Връзка към коментар

Аз пък пуснах запитване до Palacio del Flamenco в Барселона и ето какъв отговор получих:

 

Dear ХХХХХХХХ,

Greetings from Palacio del Flamenco! And thank you for your interest in our venue, the biggest Flamenco theatre open daily in Barcelona.

In reference to your question:

Any questions you might have about Booking.com promotions must be asked directly to Booking.com.

Reservation in advanced is no needed with 'Booking.com' promotions. Just come at our venue 30' before the show starts and get the tickets here.

All our three shows are the same. So choose according to your trip timing.

We are at C/Balmes 139, Barcelona 08008.

For further information or questions, do not hesitate to contact us again. It’ll always be a pleasure trying to help you.

Best and kind regards,

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Снощи направих резервация за Лондон и почти веднага получих мейла с кода .

А сега , наистина вече не излиза съобщението за безплатните музеи.

Явно промоцията беше до тук.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

а линковете в имейла с ваучера, за които @bobole4e беше писала, че са динамични, все още ли отразяват нулева цена/безплатно, или дават вече намалена спрямо нормалната цена?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , antea каза:

а линковете в имейла с ваучера, за които @bobole4e беше писала, че са динамични, все още ли отразяват нулева цена/безплатно, или дават вече намалена спрямо нормалната цена?

при мен все още пише, че са безплатни

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , antea каза:

а линковете в имейла с ваучера, за които @bobole4e беше писала, че са динамични, все още ли отразяват нулева цена/безплатно, или дават вече намалена спрямо нормалната цена?

В самия мейл няма линкове... Има само един линк "Вижте повече информация", който води към страницата в Booking  с отстъпките и на нея цените все още си излизат задраскани с надпис "Безплатно".

 

Barcelona.thumb.png.1203733eae36105fae1e570b23791567.png

Редактирано от chandni
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, zvezda9001 каза:

Здравейте,

направих си и аз резервация за Париж за другата година и ми излезе карето с безплатните неща. След няколко часа ми върнаха имейл "вие получавате намаление за 67 атракции в Париж"  и вътре пише за безплатните , но нито един линк не работи все едно са текс и не мога да видя атракциите, обектите нищо... и там където пише вашия QR код е : и после е празно няма нищо бяло поле. Отварях имела от различни браузъри но нищо не е се отваря от линковете то изобщо все едно няма линк заложен. Върнах им имейл от същия от който са ми го изпратили да ми изпратят коректния, но не знам на кой имейл точно трябва, писах на този support.experiences@booking.com, някой дали си е писал с тях да ми каже на кой точно трябва да се пише за тези неща??

Аз им писах от сайта на букинг, като влезеш в резервацията си, най-отдолу има customer service help, Помощ от център Обслужване на клиенти (нещо такова). От там си избрах конкретната резервация и 'друго' и им обясних, че като съм правила резервацията промоцията е включвала безплатни билети. Така и не получих отговор по мейла,но в системата ъпдейтнаха ваучерите и вече ги виждам като безплатни.

 

Отделно от това, вчера букнах за Дубай и сега забелязах, че и моито линкове не са активни. В и-мейла има прикачен QR код все пак. Но явно пак ще ги тормозя. Ще пиша, ако нещата при мен имат някакво развитие.

Редактирано от Алекс
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Алекс каза:

Аз им писах от сайта на букинг, като влезеш в резервацията си, най-отдолу има customer service help, Помощ от център Обслужване на клиенти (нещо такова). От там си избрах конкретната резервация и 'друго' и им обясних, че като съм правила резервацията промоцията е включвала безплатни билети. Така и не получих отговор по мейла,но в системата ъпдейтнаха ваучерите и вече ги виждам като безплатни.

 

Отделно от това, вчера букнах за Дубай и сега забелязах, че и моито линкове не са активни. В и-мейла има прикачен QR код все пак. Но явно пак ще ги тормозя. Ще пиша, ако нещата при мен имат някакво развитие.

Да сега и аз видях, че го има QR кода, но не мога да отворя линковете...то направо нов имейл трябва да ни изпратят иначе не виждам как ще станат извднъж активни..

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Имам резервация от вчера,за която не получих код.Преди малко пидах на съпорта и получих отговор,че по принцип код и информация изпращат 4 дни преди настаняването.Разбира се писах обратно,че си настоявам за кода.Но мисля как ли могат да ни изненадат с нови условия в последния момент.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Ради каза:

Погледни по- напред в темата . Някой беше описал същата ситуация .

Гледах,писах обратно,ако трябва и ще им звънна.Но исках да кажа да си имате едно на ум.Четири дни преди полет изобщо не е подходящ момент нито за разправии,нито за канселиране на резервации.

Връзка към коментар

Мда, не излизат вече. :unsure:
Хем предполагах че така ще стане, и мислех снощи да букна нещо за Париж и Рим, ама много ми се спеше и го зарязах. 
Но не съм капо де - Лондон и Дубай. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

За Рим се  е появило нещо ново:

Gourmetaly - обиколка с еспресо, сладолед и тирамису

Обикновено €50.00 €0.00
Прекарайте следобеда, разхождaйки се между най-популярните кафенета и магазини за сладолед в Рим. Водени от местен експерт, вие ще научите всичко за приготвянето на италианско кафе и сладолед, както и къде ще иоутате най-доброто тирамису в града.
 
Обаче зачезна трансфера от-до летището с кола. Мда... динамична е ситуацията.... xD
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.