Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

Ще ходим в Барселона през декември. Резервирах апартамент за 6 човека, а в профила ми пише, че ваучерът е за 100 евро , разбира се. Изпратих им писмо да се възмутя, защото то 100 евро не само , че не стигат за една атракция, ами и половината трябва да си доплатят. Ако ми дадат 100 евро на човек , съм си харесала тази атракция  -  Land, sea and air tour of Barcelona, 7 часов тур за 98 евро, има и полет с хеликоптер.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , silvia_b каза:

Ще ходим в Барселона през декември. Резервирах апартамент за 6 човека, а в профила ми пише, че ваучерът е за 100 евро , разбира се. Изпратих им писмо да се възмутя, защото то 100 евро не само , че не стигат за една атракция, ами и половината трябва да си доплатят. Ако ми дадат 100 евро на човек , съм си харесала тази атракция  -  Land, sea and air tour of Barcelona, 7 часов тур за 98 евро, има и полет с хеликоптер.

И аз така - писах, но отговор не получих! Даже 2 имейла пратих. В крайна сметка реших да се примиря със стоте евро, че иначе много ми се объркват плановете :D

Връзка към коментар
преди 2 часа, silvia_b каза:

Ще ходим в Барселона през декември. Резервирах апартамент за 6 човека, а в профила ми пише, че ваучерът е за 100 евро , разбира се. Изпратих им писмо да се възмутя, защото то 100 евро не само , че не стигат за една атракция, ами и половината трябва да си доплатят. Ако ми дадат 100 евро на човек , съм си харесала тази атракция  -  Land, sea and air tour of Barcelona, 7 часов тур за 98 евро, има и полет с хеликоптер.

Според мен ти можеш да си букнеш тура за 6 човека, защото на мен ми бяха писали If your first attraction costs more than 100 eur for 2 persons (моята е за двама), you don't have to pay the difference. we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Алекс каза:

Според мен ти можеш да си букнеш тура за 6 човека, защото на мен ми бяха писали If your first attraction costs more than 100 eur for 2 persons (моята е за двама), you don't have to pay the difference. we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned.

 Да де, ама искам да ми го напишат. Искам да ми дадат право за до 100евро на човек и да си го имам черно на бяло на мейл. Щото като букна разходката а 98евро по 6 човека доста ще надхвърля лимита. Или ако не е тази атракция, да може да ползваме поне още някоя.
 

Връзка към коментар
преди 7 часа, silvia_b каза:

 Да де, ама искам да ми го напишат. Искам да ми дадат право за до 100евро на човек и да си го имам черно на бяло на мейл. Щото като букна разходката а 98евро по 6 човека доста ще надхвърля лимита. Или ако не е тази атракция, да може да ползваме поне още някоя.
 

А то какво стана като им писа? Ако не са отговорили, настоявай пак:) аз им бях пратила поне 3-4 напомняния.

Връзка към коментар
преди 32 минути , silvia_b каза:

Отговориха  ми със стандартни писания как са предлаи случая ми на еди кой си отдел.

Добре де, само на мен ли не са отговорили? Да не би да трябва да им пиша на български език? Първият имейл беше преди 3-4 месеца, не помня вече, а втория - преди месец, но нямам никакъв отговор.

Връзка към коментар
преди 44 минути , Dreamm каза:

Добре де, само на мен ли не са отговорили? Да не би да трябва да им пиша на български език? Първият имейл беше преди 3-4 месеца, не помня вече, а втория - преди месец, но нямам никакъв отговор.

Има служители в България от Букинг, които са много отзивчиви.

Можеш да звъннеш в София и да обясниш.

Те ще прехвърлят писмото ти на отдела за атракциите и ще ти помогнат...

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Моля за малко помощ тези,които вече си комуникираха с Букинг.

Получих следния отговор,но е толкова двусмислено написан,че не знам как точно да го тълкувам.След обичайните извинения е ето това:

 

The restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total per booking. You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list. You receive an email once you’ve passed this limit, and the pass will be blocked for further usage. If the free pass doesn’t work anymore, most likely the pass reached the limit. 

Even if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction.

Due to the circumstances, we have enabled your attraction pass and if your first attraction costs more than 100 euros, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit. 

It is guaranteed that you can use the equivalent of 100 euros in total to access attractions for free. For this, you need to use the QR code provided during your stay (see dates mentioned on your invitation)
If you happen to spend more than 100 euros in terms of attractions and need to pay directly at the venue, we would like to offer a compensation and cover up to 100 EUR upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited.

 

Това означава ли,че мога да ползвам атракции от първоначалния списък,че първата атракция независимо от стойността ще я покрият и допълнително ми се полагат още 100Е при представяне на фактури,или на мен ми се иска да е така?Разбира се,че ще пиша пак на Букинг за разяснение,но е добре и да чуя Вашето мнение.

В кореспонденцията си/това е първото ми писмо по казуса,като изключим онова през сайта,което не отразиха изобщо/,не съм споменавала Европейския потребителски център,добре ли е да го добавя?

Трябва ли да искам нещо по-категорично и по-ясно формулирано като ангажимент от тяхна страна?

П.С Понеже резервацията е за една нощувка,аз и не очаквам колосална сума,по-скоро ми е важно да мога да използвам първоначалния списък.

И още нещо важно за мен-при атракциите вече са посочени различни цени за деца.Значи можело...

 

Връзка към коментар
преди 23 часа, mamaivy каза:

Моля за малко помощ тези,които вече си комуникираха с Букинг.

Получих следния отговор,но е толкова двусмислено написан,че не знам как точно да го тълкувам.След обичайните извинения е ето това:

 

The restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total per booking. You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list. You receive an email once you’ve passed this limit, and the pass will be blocked for further usage. If the free pass doesn’t work anymore, most likely the pass reached the limit. 

Even if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction.

Due to the circumstances, we have enabled your attraction pass and if your first attraction costs more than 100 euros, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit. 

It is guaranteed that you can use the equivalent of 100 euros in total to access attractions for free. For this, you need to use the QR code provided during your stay (see dates mentioned on your invitation)
If you happen to spend more than 100 euros in terms of attractions and need to pay directly at the venue, we would like to offer a compensation and cover up to 100 EUR upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited.

 

Това означава ли,че мога да ползвам атракции от първоначалния списък,че първата атракция независимо от стойността ще я покрият и допълнително ми се полагат още 100Е при представяне на фактури,или на мен ми се иска да е така?Разбира се,че ще пиша пак на Букинг за разяснение,но е добре и да чуя Вашето мнение.

В кореспонденцията си/това е първото ми писмо по казуса,като изключим онова през сайта,което не отразиха изобщо/,не съм споменавала Европейския потребителски център,добре ли е да го добавя?

Трябва ли да искам нещо по-категорично и по-ясно формулирано като ангажимент от тяхна страна?

П.С Понеже резервацията е за една нощувка,аз и не очаквам колосална сума,по-скоро ми е важно да мога да използвам първоначалния списък.

И още нещо важно за мен-при атракциите вече са посочени различни цени за деца.Значи можело...

 

И при мен беше точно така... можеш да ползваш атракции от първоначалната оферта.  Кодът е за хората, които ползват нощувка в Букинг, умножено по две. Т.е, ако имаш резервация за двама, кодът е за четирима. Можеш да избереш най-скъпата атракция, защото Букинг ще покрие разликата. След това изпращаш билети и ти покриват атракции до 100 евро. Пишеше, че е важно плащанията да съвпадат с датата на резервацията. Аз очаквам моите все още, но срокът не е изтекъл. Предварително в споразумението ми пишеше, че се изплащат в срок 10 - 15 работни дни.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

След като в петък разговарях по телефона с офиса в София днес получих идентичен с вашите имейл... Предлагат ми вече не общо 100 евро, а по 100 евро на човек. Обаче ме впечатли написаното - ако те не видят опит да използвам кода възстановяване на разходи нама да има. Ами аз как ще знам дали със сигурност ще видят опита да използвам кода, който след изчерпване на 100 евро щял вече да бъде невалиден?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Dreamm каза:

След като в петък разговарях по телефона с офиса в София днес получих идентичен с вашите имейл... Предлагат ми вече не общо 100 евро, а по 100 евро на човек. Обаче ме впечатли написаното - ако те не видят опит да използвам кода възстановяване на разходи нама да има. Ами аз как ще знам дали със сигурност ще видят опита да използвам кода, който след изчерпване на 100 евро щял вече да бъде невалиден?

Те си имат начин да разберат. Имат си система. След ползване на кода се отчита.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, bonboneva каза:

Те си имат начин да разберат. Имат си система. След ползване на кода се отчита.

Добре, разбирам, но не разбирам толкова ли е сложно да направят кодовете със съответния лимит, който предлагат като "компенсация", вместо да ме карат първо да плащам, след това да искам фактури и накрая да ги моля да ми върнат парите.

Връзка към коментар
преди 14 часа, Dreamm каза:

Добре, разбирам, но не разбирам толкова ли е сложно да направят кодовете със съответния лимит, който предлагат като "компенсация", вместо да ме карат първо да плащам, след това да искам фактури и накрая да ги моля да ми върнат парите.

Със сигурност много хора се отказаха от тези кодове, заради тези неудобства...

Връзка към коментар

Странното при мен беше, че и след като надвиших лимита от 100 евра пак ме пусна на още една атракция. Не получих имейл че съм го надвишила. Много съм доволна и нищо не пречи да се пробва ако няма получен имейл.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Получих отговор от Центъра за защита на потребителите. Booking предлагат да ми възстановят парите за атракциите срещу фактури. Чудя се дали мога да използвам офертите на железниците 2 на цената на 1  в този случай и дали после може да има проблем при възстановяването на парите? Както сме 4-ма сумата няма да е малка.

  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , Stryper каза:

Получих отговор от Центъра за защита на потребителите. Booking предлагат да ми възстановят парите за атракциите срещу фактури. Чудя се дали мога да използвам офертите на железниците 2 на цената на 1  в този случай и дали после може да има проблем при възстановяването на парите? Както сме 4-ма сумата няма да е малка.

И няма никакви изисквания за сканиране на кода?И ще ти признаят всичко по първоначалната оферта?

Мисля,че не пречи да ги попиташ официално.Даже е в техен интерес.

Връзка към коментар

Мисля, че е списъка, който е актулен в момента. Но не би трябвало да е проблем, тъй като в него има линкове към предишните оферти. Когато кликнеш на някоя атракция от долу ти дава предложения, които бяха в стария списък.

Връзка към коментар

 

Преди малко направих една резервация за Дъблин и ето в какво се е трансформирала тази акция - 24% намаление за определени атракции: 


image.png.afc06bc0e53850fefbc9b943b85036b6.png

image.png.247b2a0afb88fda30bd37afd22b4b048.png
image.png.10ad786b6e6ac1f44258575617c4381d.png

image.png.0777f891f5949ca58a5771243ee76902.png

image.png.9c925dc8e01c58e5a4d4ce1c302b6a88.png

image.png.5d3fa724856bbeb99e1d9b8f2f3d5d5f.png

image.png.7df2ec7b34dcaa598ad72920d4f88e3c.png

image.png.6572ce7c4cea72d4a743276486b7527a.png

image.png.bdb5d65166943e3df931385cd64e2d39.png

 

Проверих някои от атракциите, реално е намалението, освен на една атракция, на която на самия сайт има намаление при резервация онлайн, което е по-голямо от тия 24% на booking.  
Е, все пак е повече от нищо и в комбинация с все още действащите линкове за кешбек от другата тема - в някои случаи си заслужава. :smile3:

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Охо, вече има и за Дъблин? А за други градове да се е появило нещо?

Интересуват ме живо Прага и андалуските градове :)

Връзка към коментар
преди 14 минути , noshtna_ptica каза:

Охо, вече има и за Дъблин? А за други градове да се е появило нещо?

Интересуват ме живо Прага и андалуските градове :)

Ами задаваш търсене за съответния град и ако има намаления, се появява бледозелен правоъгълник вляво, над списъка с филтрите:
image.png.bbb5f593bca7cfa5f0e22ca7f6733703.png

 

За Прага , Севиля и Малага обаче изглежда няма ...

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 22 минути , Фичо каза:

Ами задаваш търсене за съответния град и ако има намаления, се появява бледозелен правоъгълник вляво, над списъка с филтрите:
image.png.bbb5f593bca7cfa5f0e22ca7f6733703.png

 

За Прага , Севиля и Малага обаче изглежда няма ...

Същите дати, същия град, а на мен не ми го показва....

Предния път, когато беше с безплатните атракции, на мен пак не ми излизаше, а какво ли не пробвах тогава.

Има няква схема, дето не мога да я разбера.

Screenshot_2.png.6fdff4a9316345891153f08e845985f8.png

Връзка към коментар

И на мен не ми го показва :(

Но като харесам хотел, под описанието на стаите излиза нова и интересна информация, но за жалост - няма активни бутони :(

 

Dublin.png

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.