neuromancer Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 Часа е приблизителен, +- 1 час няма толкова значение. Дори би трябвало да има поле за номер на полета във формата, и ще те изчакат ако закъснее. Може да върнеш по-рано или по-късно, смята се реалното време, закръглено нагоре де, 2 дена и 5 часа са 3 дена. И колата не е сигурно че ще е Фиат панда, може да е подобна от групата, вероятно ще побира повече, но не разчитай 100% 1 Връзка към коментар
Nik Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 Доколкото разбирам, за основен шофьор се води този, чието име е на ваучера за резервацията, и неговата кредитна карта участва нататък в играта; понеже аз ще правя резервацията, очевидно ставам главният шофьор, а мъжа ми ще го обявим за допълнителен - но това няма никакво значение за компанията, нали, просто е някаква формалност кой е допълнителен и кой основен? Бих казала, че има значение за компанията- парично . При посочване на допълнителен шофьор се заплаща дневна такса. Освен ако няма някаква промоция, обикновено при посредниците. Затова най-добре да се резервира с кредитната карта на реалния шофьор. 2 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 Часа е приблизителен, +- 1 час няма толкова значение. Дори би трябвало да има поле за номер на полета във формата, и ще те изчакат ако закъснее. Може да върнеш по-рано или по-късно, смята се реалното време, закръглено нагоре де, 2 дена и 5 часа са 3 дена. И колата не е сигурно че ще е Фиат панда, може да е подобна от групата, вероятно ще побира повече, но не разчитай 100% Не зная дали е така - ако върнеш колата по- рано, няма проблем. Ама, откакто преди няколко години на летището в Палермо за 1 час закъснение ни таксуваха +30Е като за цял ден допълнително, много внимавам - винаги пиша по-късен час от този, в който ще издаваме колата. Тогава бяхме взели през посредник - Easy Terra, ама коя беше фирмата - не се сещам. Не зная дали е практика , добре е да се пита предварително. Антеа, кредитната карта и шофьорската книжка трябва да са на едно име. Ако ще има втори шофьор се плаща за това. Когато вземаш директно от доставчика имаш две възможности: Плащаш веднага - малко по- евтино. Плащаш при получаването на колата . 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 (редактирано) Да, знам за допълнителната дневна такса, предвидила съм я и нея (и хич не е малка, да му се не види), въпреки че не мога да схвана какво я интересува фирмата дали колата ще я управляват един, двама или трима шофьори, и защо това трябва да струва допълнително? Явно не достатъчно просто да им се докаже, че и вторият е правоспособен, има документи и банкови карти и тн, но както и да е, факт е, и се примирявам с него... практически виждам смисъл в обявяването на втори (платен) шофьор, само ако нещо се случи по време на неговото шофиране, защото в такъв случай застраховката ще отпадне, иначе няма кой да те хване карал-не карал А за плащането на по-малка сума при резервацията - за доставчиците е ясно, имах предвид през посредник, че не виждам такава опция... но в крайна сметка, то при мен излиза, че самият наем е по-малката част сравнен с последващите разходи, и ще го платя целия, пък нищо чудно и да канселирам в следващите седмици, защото както си се радвах, че уж улучих прилична цена от около 21 евро през Budget, преди малко случайно забелязах, че примерно за след две седмици пак 7 дни понеделник-понеделник е на още по-ниска цена спрямо тази за след два месеца, така че нищо чудно като наближат и нашите дати, да се появи подобно намаление Редактирано 23 юни, 2016 от antea Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 и да канселирам в следващите седмици, защото както си се радвах, че уж улучих прилична цена от около 21 евро през Budget, преди малко случайно забелязах, че примерно за след две седмици пак 7 дни понеделник-понеделник е на още по-ниска цена спрямо тази за след два месеца, така че нищо чудно като наближат и нашите дати, да се появи подобно намаление В една друга тема го коментирахме - не мога да кажа по силата на каква закономерност, но като наближи датата, цената обикновено пада. На мен ще ми трябва следващата кола за август - направила съм си една табличка и през няколко дни проверявам за моите дати. Този месец, / ползвахме в Сицилия/, ако бях букнала колата месец преди това, беше с около 100Е / сумарно - наем+СРК/ повече. Понаблюдавай и ти, не бързай и ще се ориентираш. Моите наблюдения са, че седмица предварително е оптималната цена. Ти май за Пиза ти трябваше? И ние ще кацнем в Пиза и също ще вземем колата там. 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 Не зная дали е така - ако върнеш колата по- рано, няма проблем. Ама, откакто преди няколко години на летището в Палермо за 1 час закъснение ни таксуваха +30Е като за цял ден допълнително, много внимавам - винаги пиша по-късен час от този, в който ще издаваме колата. Тогава бяхме взели през посредник - Easy Terra, ама коя беше фирмата - не се сещам. Не зная дали е практика , добре е да се пита предварително. Антеа, кредитната карта и шофьорската книжка трябва да са на едно име. Ако ще има втори шофьор се плаща за това. Когато вземаш директно от доставчика имаш две възможности: Плащаш веднага - малко по- евтино. Плащаш при получаването на колата . Ами доколкото помня винаги са ми смятали реалното време от реалното взимане до часа на връщане. То може да има големи разлики. Ако сте маркирали точен брой дни и сте закъснели, логично да са ви взели за ден повече. То понякога има един час гратис, т.е. 2 дена и 1 час се брои за 2 дена, но това зависи от фирмата. Аз винаги питам, ако има вероятност да върна по друго време или съм закъснял със взимането.Също така знам, че с Авис втория шофьор е безплатен, ако сте член на British Airways Executive Club (безплатно е) и го отбележите при резервацията. Дори така обикновено дава по-ниски цени, но не винаги. Абе с колите винаги има начини да получиш сто различни цени и няма една търсачка да ги покаже. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 Да допълня някой от въпросите: - През посредник почти винаги ще те таксуват цялата сума, вече ако отмениш резервацията ти връщат парите. При rentalcars.com преди поне имаше опция да заплатиш само 10-20%, но с уловката, че при отмяна губиш тази сума. Ако резервираш директно с фирмата доста често ти дават възможност да го направиш дори без кредитна карта. - Стига мъжа ти да има кредитна карта, защо не направи той цялата работа и да си спестите таксата за втори шофьор? Дори при нормална проверка от полицията може да искат доказателство, че шофьора, който я кара има право да я кара. Т.е. не я интересува само фирмата това, а и евентуално полицията и то не само при инцидент - За цените не е сигурно, че ще падат. Може сега да е нисък сезон, след 2 месеца да е висок и точно по тази причина тогава цените да са по-високи. Обикновено като не знаеш кое колко струва и ти е трудно да прецениш, гледаш как са цените при конкуренцията. Ако цените при конкуренцията са горе-долу сравними, значи няма за какво да бързаш да резервираш, в най-лошия случай на тази фирма ще поскъпне, ще си вземеш от друга. Но, ако при конкуренцията в момента цените са значително по-високи, то тогава може да очакваш че текущата цена с тази фирма е добра. Все пак, с оглед на това, че резервациите на коли под наем често са с безплатна отмяна, не пречи да си направиш резервацията сега, пък ако цената падне да пререзервираш, риска е само че ще има известна сума заключена в пътуване напред-назад от-до картата ти. Връзка към коментар
antea Публикувано: 23 юни, 2016 Сподели Публикувано: 23 юни, 2016 Да допълня някой от въпросите: - През посредник почти винаги ще те таксуват цялата сума, вече ако отмениш резервацията ти връщат парите. При rentalcars.com преди поне имаше опция да заплатиш само 10-20%, но с уловката, че при отмяна губиш тази сума. Ако резервираш директно с фирмата доста често ти дават възможност да го направиш дори без кредитна карта. - Стига мъжа ти да има кредитна карта, защо не направи той цялата работа и да си спестите таксата за втори шофьор? Дори при нормална проверка от полицията може да искат доказателство, че шофьора, който я кара има право да я кара. Т.е. не я интересува само фирмата това, а и евентуално полицията и то не само при инцидент - За цените не е сигурно, че ще падат. Може сега да е нисък сезон, след 2 месеца да е висок и точно по тази причина тогава цените да са по-високи. Обикновено като не знаеш кое колко струва и ти е трудно да прецениш, гледаш как са цените при конкуренцията. Ако цените при конкуренцията са горе-долу сравними, значи няма за какво да бързаш да резервираш, в най-лошия случай на тази фирма ще поскъпне, ще си вземеш от друга. Но, ако при конкуренцията в момента цените са значително по-високи, то тогава може да очакваш че текущата цена с тази фирма е добра. Все пак, с оглед на това, че резервациите на коли под наем често са с безплатна отмяна, не пречи да си направиш резервацията сега, пък ако цената падне да пререзервираш, риска е само че ще има известна сума заключена в пътуване напред-назад от-до картата ти. благодаря на всички ви за полезните насоки, преди час приключих и с това - направих резервацията, пък чат-пат ще следя цените и ако изскочи нещо по-добро, ще отменя и направя нова такса за втори шофьор така или иначе щяхме да платим (т.е. ще плащаме тепърва, защото я изискват там на място, в резервацията дори нямаше поле да избера такава опция), понеже и двамата караме по равно и се сменяме, ама дето се вика - от кумова срама - и да поласкаем мъжкото его, в началото мислех аз да съм записана като втори номер, но сега, поне по документи, аз ще водя парада Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 24 юни, 2016 Сподели Публикувано: 24 юни, 2016 С economicarrentals, при резервация се плаща само капаро 10%, което при отмяна се връща, останалата сума на място. Или поне така беше, скоро не съм проверявала. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 24 юни, 2016 Сподели Публикувано: 24 юни, 2016 Има много причини за изискване на допълнителна такса при втори шофьор. Без да бъда изчерпателен: пресичане на възможност за пренаемане на колата (взимам колата от рент-а-кар на една цена, а я преотдавам на трето лице на друга цена); договорът е сключен между компанията и водещия шофьор, който отговаря пред компанията (ако управлението е било в ръцете на трето лице, отговорността се размива); каква е гаранцията, че няма да кача някого на стоп и да му поверя управлението на колата (старите американски филми често съдържаха нагледна илюстрация на подобна ситуация); нарушавам правилата за движение (ако кара жена ми, кой ще поеме отговорност при положение, че нейното име липсва сред водачите?) и т.н. и т.н... Връзка към коментар
antea Публикувано: 24 юни, 2016 Сподели Публикувано: 24 юни, 2016 преди малко, точно преди да напусна офиса, реших да погледна какви са офертите в петък вечер - и цената за същата кола от същата фирма вече беше с 15% надолу спрямо тази, която платих вчера; та реших да проиграя варианта с канселирането - доста умно измислено, не се наложи да отказвам резервацията, защото преди последната стъпка посредникът ме попита дали вместо да се отказвам не искам да си избера друга кола и в офертите ми извади пак моята избрана на вече новата цена, съответно след като потвърдих, ми излезе съобщение да си очаквам рефънда за разликата и ми изпратиха нов ваучер; доволна съм - веднъж като си приел първоначалната сума за разумна, всяко подобно намаление си е направо подарък 2 Връзка към коментар
papcho2001 Публикувано: 5 юли, 2016 Сподели Публикувано: 5 юли, 2016 Имам дилетантски въпрос - сумата, която ти блокират от рентакар компанията е Security Deposit? Всъщност това го копнах от Атласа...доколкото разбирам по - надолу в цитата са условията на рентакар компанията ...не се ли повлияни все пак от застраховката, която си направил към посредника? "Insurance Liability- Excess- Deductible in Event of an Accident (CDW/LDW) Excess is: from EUR 900.00 - EUR 3000.00 dependant on car groups. Security Deposit A security deposit of 20% + EUR 300.00 is required when collecting the vehicle. " Връзка към коментар
Juliaaa Публикувано: 5 юли, 2016 Сподели Публикувано: 5 юли, 2016 (редактирано) Влизам да споделя малко информация за Голдкар.Бях направила резервация онлайн за 7 дни.Кацаме в Болоня и директно на гишето им.Пред нас-приятели на голямата ни дъщеря.На гишето не им приеха карта,която е кредитна на Уникредит.Слава богу децата имаха още една карта и нещата се уредиха. При нас -идентична ситуация-картата се разпознава като дебитна.Момичето се свърза с шефа си -но нищо не можеше да направи.Програмата им е под всякаква критика-не позволява да се вкара целият номер на картата.Вкарват се първите 4 или 6 цифри не запомних добре,и ако системата приеме картата за кредитна тогава може да се вкара целият номер.Имахме вариант да използваме карта на дъщеря ми ,но трябваше да доплатим за още един шофьор.Реших ,че няма да им доставя това удоволствие.Поисках пълен рефънд на парите,и отидох при Маджоре.Цената излезе с 5 евро разлика в полза на Маджоре-което в случая беше без значение.Просто имайте едно на ум със системата им.Аз септември пътувам отново-този път до Тоскана,и Голдкар изобщо няма да ги отразя,само поради тази причина. Миналия юли на летището в Болоня го преживях това ( 45 градусова жега и бебе на ръцете ). Колата беше резервирана и платена онлайн, при представяне на кредитната карта казаха, че системата я разпознава като дебитна - последваха двучасови разговори с банката, сайта през, който е направена резервацията и т.н. В крайна сметка кола не ни дадоха. После ми върнаха голяма част от сумата, но не цялата. Задържаха си някакви административни такси. Добре, че имам близък приятел италианец в Болоня, та той ни уреди кола от малка местна компания и си спомням, че тогава собственика на тази компания каза, че е много честа практика през летния сезон в Италия да се правят подобни мизерии на клиентите. Защото колата, която аз съм резервирала преди месеци за 200 лева, те я дават на някой, който идва директно на гишето без резервация за 300 евро. Дали е така не зная, но е факт, че кола не получихме, въпреки платената резервация. Редактирано 5 юли, 2016 от Juliaaa Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 5 юли, 2016 Сподели Публикувано: 5 юли, 2016 (редактирано) За Goldcar - не, че са ми братовчеди. Още повече, след циганиите, които ми спретнаха в Пиза, но в интерес на истината трябва да кажа, че в Малта - миналата година и Испания (Аликанте) - сега, през юни, бяха перфектни, без никакви забележки, при това без да им плащам пълната застраховка. Май ще се окаже, че само италианския им клон е за "убиване", еле пък тия в Пиза. Редактирано 5 юли, 2016 от ven62 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 5 юли, 2016 Сподели Публикувано: 5 юли, 2016 Имам дилетантски въпрос - сумата, която ти блокират от рентакар компанията е Security Deposit? Всъщност това го копнах от Атласа...доколкото разбирам по - надолу в цитата са условията на рентакар компанията ...не се ли повлияни все пак от застраховката, която си направил към посредника? "Insurance Liability- Excess- Deductible in Event of an Accident (CDW/LDW)Excess is: from EUR 900.00 - EUR 3000.00 dependant on car groups. Security DepositA security deposit of 20% + EUR 300.00 is required when collecting the vehicle. " Oт гледна точка на рентакар компанията няма никакво значение дали имаш застраховка от посредника или нямаш. За тях все едно нямаш, те си те таксуват каквото трябва, и после ти си искаш парите от другите. Така както ми изглежда Security deposit e сумата, която се блокира. 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 5 юли, 2016 Сподели Публикувано: 5 юли, 2016 Миналия юли на летището в Болоня го преживях това ( 45 градусова жега и бебе на ръцете ) а това пак ли в Goldcar се случва? или в друга компания? ей така за статистиката да си знаем кои са по-склонни да правят мизерии също се чудя дали на гишето виждат за какви пари всъщност е резервирана колата, защото аз примерно за 10 дена вече 3 пъти си променям резервацията (цената падна с около 45 евро от тази, която първоначално приех за разумна), но си мислех, че това не би трябвало да касае самата компания - тя си има договорка с посредника за някаква сума, а той ако е преценил да прави някакви временни намаления или увеличения, си е негов бизнес... обаче ако наистина виждат, че си я взел изгодно, направо си е изкушение да те прецакат с номера "тая карта е дебитна" и да я дадат на този зад гърба ти на 2 пъти по-висока цена доста параноично разсъждение от моя страна, ама то какво да си мисли човек щом в действителност наистина се случват такива неща Връзка към коментар
Juliaaa Публикувано: 5 юли, 2016 Сподели Публикувано: 5 юли, 2016 Да, голдкар Симпатяги! Връзка към коментар
chandni Публикувано: 12 юли, 2016 Автор Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 After years of using rental cars all over the world (USA, South Africa, Mexico, Thailand, Canaries etc.) we just had our first bad experience with a car rental company. Gold Car !! So please, take my advice and don't give them any business, they really don't deserve your hard earned money !! We rented a car from them last week at Reus airport, booked trough Auto Europe, meaning we got a zero excess for free from Auto Europe. When we picked up the car we had a hour long discussion with the desk employee about the extra insurance he was trying to make us buy, even though my voucher stated we got a zero excess insurance from Auto Europe. In the end he got the message we weren't going to buy the extra insurance so he tried it another way. When the driver was giving his credit card (Master Card) for the deposit guarantee the Gold Car employee said that we can not get the car without the extra insurance because the master card that we gave him was not a credit card (??) but a debet card. Now you must know that the driver of our group owns a house in the area and rents cars at Reus airport very often, always using that credit card without a problem when using other rental companies. So what Gold Car told us was rubbish. So the driver offered them another (Visa Credit) card. The employee said this was also not a credit card so we would need to take the insurance. At that stage I offered them one of my credit cards. He said this one was fine but I couldn't use it becuase I wasn't driving the car. We were a group of 4 so the second driver in the contract offered them one of his cards. Guess what? The same rubbish answer. I was getting quiet upset at that stage (other people at the desk were going trough the same thing while we were there) and only when I was about to phone the bank that issued the card (so I could let the bank actually tell the employee that the card was indeed a credit card) he actually agreed to accept the card. We are experienced travellers and have used our credit cards at many hotels and car rental companies without a problem. Gold Car was just trying it's way to make people pay actually more than they should. I forgot to mention that the full petrol tank we were forced to buy actually costed more than the car rental price for a week... А някой дали има email за контакт с Goldcar? Опитах през сайта им, но искат номер на договор и номер на клиент + мейл... Номерът на договора е наличен, но клиентски номер няма никъде. Когато пък избрах опцията "не знам тези подробности" и си въведох номер на шофьорска книжка, дата на вземане на колата и мейл адрес, ми дава "грешен адрес". Проблемът е, че преди 3 месеца ми изтеглиха 40€ "fine management fee", а все още не сме получили никаква глоба и не са се свързвали от полицията с нас. Още тогава се учудих супер много, защото винаги сме карали супер внимателно и сме спазвали ограниченията, но все пак приех, че е възможно да не сме видели някое ниско ограничение. Сега обаче, 3 месеца след изтеглянето на парите, вече съм 100 % сигурна, че става дума за нерегламентирано увеличаване на цената за наем, тъй като не сме правили пълна застраховка, а и не можаха да ни прецакат да плащаме за щети. Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юли, 2016 Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 (редактирано) А някой дали има email за контакт с Goldcar? ... Питай мене. Аз имам десетки е-майли с Goldcar. Едва ли са отговорили на един, два. Телефонните разговори при мен свършиха работа. Имам впечатлението, че оплакване подадено през телефоните им най-върши работа. И така: е-майли: psa@goldcar.com - това е офиса им в Пиза cs@goldcar.com - Customer Services тел.: +34 965 943 186 Тия от телефоните имат достъп и до е-майлите на cs@goldcar.com Успех Редактирано 12 юли, 2016 от ven62 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 12 юли, 2016 Автор Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 Успех Благодаря много! Изпратих писмото на CS, тъй като ние наехме колата в Болоня - няма смисъл да пиша на тези в Пиза. Ще изчакам няколко дни и ако не получа отговор, ще звънна и на телефона, след което вече ще сезирам банката и полицията за нерегламентирано задължаване на кредитната ми карта! Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 12 юли, 2016 Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 (редактирано) За Goldcar - не, че са ми братовчеди. Още повече, след циганиите, които ми спретнаха в Пиза, но в интерес на истината трябва да кажа, че в Малта - миналата година и Испания (Аликанте) - сега, през юни, бяха перфектни, без никакви забележки, при това без да им плащам пълната застраховка. Май ще се окаже, че само италианския им клон е за "убиване", еле пък тия в Пиза. Въх, не думай Че сега ще вземам от тях кола точно в Пиза. Вен, а техният офис в сградата на летището ли е в ? И има ли гише за бързо чекиране? Че да знам дали да плащам, за да не чакам на опашка.. Аз, обаче, си мисля, че има значение и друго: дали се наема колата през посредник или директно през фирмата. Редактирано 12 юли, 2016 от AlexandraKo Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юли, 2016 Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 Въх, не думай Че сега ще вземам от тях кола точно в Пиза. Вен, а техният офис в сградата на летището ли е в ? И има ли гише за бързо чекиране? Че да знам дали да плащам, за да не чакам на опашка.. Аз, обаче, си мисля, че има значение и друго: дали се наема колата през посредник или директно през фирмата. Аз я бях наел директно. Това което има значение (и то важи предимно или изцяло САМО за Италия) е наличието/липсата на пълна застраховка. Знам, че вие си я взимате. Така че нямаш грижи. 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юли, 2016 Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 Благодаря много! Изпратих писмото на CS, тъй като ние наехме колата в Болоня - няма смисъл да пиша на тези в Пиза. Ще изчакам няколко дни и ако не получа отговор, ще звънна и на телефона, след което вече ще сезирам банката и полицията за нерегламентирано задължаване на кредитната ми карта! Ако имаш акаунт на техния сайт може да подадеш оплакване и през форма на сайта им (сега се сетих) но достъпването беше толкова завъртяно. Тия от кол центъра ме навигираха тогава, защото единия от многото пъти когато им звънях, не можели да "вдигнат" case т.е. да ми регистрират оплакването и ме помолиха аз да го направя през сайта им. ... Но пак казвам. "Идиотите" от Goldcar са само в Италия. След това в Испания и преди това в Малта не съм имал никакъв проблем. А и доста неща изчетох за тях, предимно в tripadvisor. Оплакванията са предимно, почти изцяло, за Италия. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 12 юли, 2016 Автор Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 Ако имаш акаунт на техния сайт може да подадеш оплакване и през форма на сайта им. Видях, но така и не успях да го направя. Когато избрах опцията, че си знам номера на договора, ми поиска и клиентски номер, който така и не открих никъде, а когато избрах "нямам тези данни", поискаха номер на шофьорска книжка, дата на вземане на колата и имейл адрес, при което ми даде грешка, че имейл адресът бил грешен (при положение, че нон-стоп ме спамят на него и регистрацията в акаунта също е с него). Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юли, 2016 Сподели Публикувано: 12 юли, 2016 Видях, но така и не успях да го направя... Мъка. Ще ми е интересно: Това Smart-че ForFour дето му измислиха драскотината на джантата - дали са я оправили или ще го дадат на AlexandraKo неоправено. AlexandraKo: ето му номера FD 567 DD Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега