Прескочи до съдържание

Външна застраховка при наемане на кола


Препоръчани мнения

преди 40 минути , chandni каза:

Все още не мога да открия до каква стойност на автомобила покриват WWI,

 

 

 

image.png.fa186709ea2811330aca4251235f8a54.png

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Фичо каза:

 

 

image.png.fa186709ea2811330aca4251235f8a54.png

Да, току-що го открих и аз. 🙂 Ами... Още по-зле сега, че iCarthire ни отрязаха... Значи за по-малко пари са покривали щети за двойно по-скъпи автомобили, допускаха застраховане на campervan-ове и motorhomes... Надявам се да върнат застраховките и за резиденти на България. 😞

преди 50 минути , antea каза:

почудих се,  понеже е казано retail price, което може да има и друго значение

 

не че съм тръгнала да наемам някаква супер скъпа кола, но ако това е единственото условие полицата да се окаже невалидна, е хубаво човек да знае

@antea, при WWI става дума точно за покупната цена да е до 50К паунда... При iCarhire е различно:

Цитат
  • Covers vehicles up to £100,000 in market value

retail purchase price си е точно цената, за която е закупена колата, а не колко струва в момента.

Връзка към коментар

Хубаво се бях наканил преди няколко дена да купя пълната застраховка от icar......., ама реших да изчакам за някоя промоцийка.....на ти сега затраховка, глупав Сънчо

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Досега бях с годишна застраховка за самоучастие, но заради несигурността около Брексит, този път ще сключвам застраховка само за седмица. Затова имам един технически въпрос.

 

В сайта за сравняване на застраховките www.moneymaxim.co.uk освен посочване на дати, има и часове. Какви часове трябва да посоча - същите като от ваучера за наем на колата, или периодът може да е по-голям, така че вътре да се вместват часовете на наема?

 

Веднъж при наем на кола се бяхме появили в офисът за вземане 30 минути по-рано. Служителят не ни направи проблем и ни даде колата. В договора за наем, обаче, часът на вземане беше изместен с 30 мин. Затова си мисля дали не е редно да заложа някакъв буфер като сключвам застраховката, така че наемът да не се окаже извън часовия обхват на застраховката. Правилна ли разсъждавам?

Връзка към коментар

Може да е по-голям, никой няма да те бие, че имаш активна застраховка без да си наел кола. Виж обратния вариант е по-проблемен и според мен абсолютно правилно разсъждаваш 🙂

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

При резервация на ренталка през няколко сайта, говоря за Гуаделупе и Мартиника, ми излиза, че CDW е включена в цената. Беше писано по-рано в темата, че за Карибите не била включена.

Може би само за европейската част от карибския басейн има изключение, а?

Връзка към коментар
преди 10 часа, Sun4o каза:

При резервация на ренталка през няколко сайта, говоря за Гуаделупе и Мартиника, ми излиза, че CDW е включена в цената. Беше писано по-рано в темата, че за Карибите не била включена.

Може би само за европейската част от карибския басейн има изключение, а?

Звучи логично, да. В общия случай сайтовете си показват минимум нужното, не съм срещал случай по подразбиране да се товари застраховка, която е опционална. Изключая, ако имаш щатска кредитна карта, но там е друг филм. 

Връзка към коментар
преди 12 часа, Георги каза:

Звучи логично, да. В общия случай сайтовете си показват минимум нужното, не съм срещал случай по подразбиране да се товари застраховка, която е опционална. Изключая, ако имаш щатска кредитна карта, но там е друг филм. 

Аз имам щатска карта и с нея запазвам, но тя излиза на сайта им чак накрая, дотогава няма как да знаят.

А по повод информацията, споделена по-напред в темата, че щатската Виза карта има и застраховка към нея, да добавя - да има, но ми казаха да не разчитам много-много на нея. 

Връзка към коментар

Кой ти е казал, че не можеш да разчиташ? Едва ли има някаква разлика между застраховка от тук споменатите сайтове и такава от КК . Предполагам твоята е Signature? Четеш условията, при всеки наем носиш пресен Letter of coverage и си “джиткаш безгрижно” , не те интересуват франшизи и прочие. В момента ползвам застраховката на Infinite, която покрива щети до 75 000. На последният наем преди седмица в Мексико ме попитаха дали искам да дозастраховам, отговорих им само ако ми дадат кола на стойност над 75000$, посмяхме се доста с агента...

Връзка към коментар

Worldwide Insure продължават да не приемат плащане с карти. Излиза ми The card did not pass the security checks - please try again, като пробвах с две различни карти по няколко пъти. И ко прайм ся, като нямам пейпал и не искам да имам?

Някой пробвал ли е вече statusglobalinsurance.com?

 

 

Редактирано от Lirea
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, Lirea каза:

Worldwide Insure продължават да не приемат плащане с карти. Излиза ми The card did not pass the security checks - please try again, като пробвах с две различни карти по няколко пъти. И ко прайм ся, като нямам пейпал и не искам да имам?

Пиши им или им звънни да си кажеш болката. Нищо чудно да можеш да платиш и по телефона - стандартна практика е на Запад да си кажеш номера на картата на търговеца. Не че често се ползва в 21 век, но все пак и това е вариант.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

https://www.worldwideinsure.com/ успешно ми лазят по нервите вече повече от 2 месеца. Планирам идната седмица да сезирам финансовия омбудсман в UK за това, че ме правят на маймуна. То малко за темата с оплакванията, но да споделя накратко. На 3.12 имах инцидент. Дребен, но вятърът обърна вратата и се влъбна калникът и то при предаването на колата. Изисках документите от субконтрактора на Авис и няколко дни по-късно ги получих, всичко необходимо, включително и фактурата към тях от компанията, извършила ремонта на повредената кола. Тоест имах относително бързо всички необходими документи. Опитах да регистрирам случая в системата 2 дни по-късно. Сайтът за клеймове https://www.claimez.com/ беше недостъпен заради ъпдейт. Първо до 6.12 после неясно докога, но успях да си пусна искането едва на 10.12. 2018 г. До ден днешен водим напълно безсмислена кореспонденция, искат ми за втори и трети път документи, които вече съм предоставил. Излъгаха ме, че са наредили сумата по обезщетението. Доста разочароващ опит досега. Те вероятно ще платят, но усещането, че ме правят на идиот е доста неприятно. Ще видим какво ще каже омбудсманът. 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
В момента, SLX каза:

https://www.worldwideinsure.com/ успешно ми лазят по нервите вече повече от 2 месеца. Планирам идната седмица да сезирам финансовия омбудсман в UK за това, че ме правят на маймуна. То малко за темата с оплакванията, но да споделя накратко. На 3.12 имах инцидент. Дребен, но вятърът обърна вратата и се влъбна калникът и то при предаването на колата. Изисках документите от субконтрактора на Авис и няколко дни по-късно ги получих, всичко необходимо, включително и фактурата към тях от компанията, извършила ремонта на повредената кола. Тоест имах относително бързо всички необходими документи. Опитах да регистрирам случая в системата 2 дни по-късно. Сайтът за клеймове https://www.claimez.com/ беше недостъпен заради ъпдейт. Първо до 6.12 после неясно докога, но успях да си пусна искането едва на 10.12. 2018 г. До ден днешен водим напълно безсмислена кореспонденция, искат ми за втори и трети път документи, които вече съм предоставил. Излъгаха ме, че са наредили сумата по обезщетението. Доста разочароващ опит досега. Те вероятно ще платят, но усещането, че ме правят на идиот е доста неприятно. Ще видим какво ще каже омбудсманът. 

 

Съжалявам да го прочета това … и заради доверието, което имах в WWI.

Не веднъж е ставало дума (тук, в този форум) - аз съм имал две щети, все в Италия, и двете без никакъв проблем ги регистрирах в claimez и след 2-3 итерации, в които искаха допълнителни документи (съвсем резонно и напълно постижимо от моя страна т.е. без ни най-малка идея за заяждане от тяхна страна) ми изплатиха обезщетението - точно толкова, колкото rent-a-car компанията ми беше взела за щетите.

 

 

Връзка към коментар
В момента, ven62 каза:

Съжалявам да го прочета това … и заради доверието, което имах в WWI.

Не веднъж е ставало дума (тук, в този форум) - аз съм имал две щети, все в Италия, и двете без никакъв проблем ги регистрирах в claimez и след 2-3 итерации, в които искаха допълнителни документи (съвсем резонно и напълно постижимо от моя страна т.е. без ни най-малка идея за заяждане от тяхна страна) ми изплатиха обезщетението - точно толкова, колкото rent-a-car компанията ми беше взела за щетите.

 

 

Точно по причина доверието и споделеното тук ги предпочетох. Направих усилия да набавя всички необходими документи предварително, за да не се налагат множество итерации и ненужни усложнения. Фактите са си факти, обаче. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 26.02.2019 г. в 0:07, Lirea каза:

Worldwide Insure продължават да не приемат плащане с карти. Излиза ми The card did not pass the security checks - please try again, като пробвах с две различни карти по няколко пъти. И ко прайм ся, като нямам пейпал и не искам да имам?

Някой пробвал ли е вече statusglobalinsurance.com?

 

 

При мен днес също не минават картите. Същото съобщение ми излиза. Не знам какво да правя.. Вие успяхте ли? Крайният ми вариант е PayPal, но се чудя, ако още при покупката е такава мъка, дали искам да се възползвам въобще от услугите им... 🙄

Връзка към коментар

@VesseloVesse ,  все още се мотая, защото не ми е спешно, и препитвам познати за пейпал. Тия дни ще се свържа и с тях по чат или телефон и ще пиша, ако като има някакво развитие.
Загледах http://statusglobalinsurance.com/ като алтернатива, но на пръв бегъл поглед покрива доста по-малко неща. 

Връзка към коментар
преди 12 часа, VesseloVesse каза:

...но се чудя, ако още при покупката е такава мъка, дали искам да се възползвам въобще от услугите им... 🙄

И аз това си мислех, докато чета всички проблеми по заплащането... 

Връзка към коментар

Най-интересното е, че отзивите са смесени в нета. Много хора пишат, че са им изплатили макар след 1-2-3 месеца, други ги плюят яко.

Дори да са били добра опция, май в момента не са толкова добре..а алтернативи  няма, освен някоя нова фирма.

Не може да не си оправят проблема с плащането 1 месец, явно става нещо. . аз вчера им пуснах мейл, че искам да си канселирам застраховката, добре, че е платена с пейпал.

Според  условията им това е възможно до 14 дни след купуването, та да видим колко ще са бързи.

 

Връзка към коментар

Става все по-сложно с тези застраховки. 

От една страна блокажите се вдигат постоянно, като често има четирицифрени суми, като редовно се мотат с връщането по 2-3-4 седмици. Ако взема дори 2 пъти кола за месеца, аз трябва да имам доста високо покритие за да успея.

Сега звънях на Дайнърс да ги питам, колко е максималния срок да седи една сума блокирана, отговориха до 2 месеца...

 

Другия вариант е плащане на допълнителна застраховка, която обикновено е колкото наема, а много пъти и повече от самия наем.

С външните е видно, че в последно време нещата се забатачиха, едни спряха да работят изобщо, други имат някакви проблеми и т.н.

 

Връзка към коментар

Мисля, че от worldwideinsurance са подкарали яко през просото.

След като преди 3 дни реших да канселирам полицата  им писах на мейла. Според правилата мога да го направя до 14 дни след купуването на застраховката и ще получа пълната сума.

До днес не ми бяха отговорили, а имам още 2-3 дни до изтичането на тези 14 дни и реших да се жалвам през пейпал, тък като е платено през тях.

Описах, че искам да се откажа от услугите им, като цитирах правилата им, даже снимка изпратих и че имам само още 2 дни до изтичането на срока и понеже не отговарят 2 дни, пиша и на тях.

Изненадващо само след 2 часа имах отговор от worldwideinsurance, влизам и какво да видя.

Нямало проблеми с канселирането, но те не били получавали никакъв мейл от мен по този въпрос! Да съм им изпрател данните си през пейпал месинджъра и щели да я канселират възможно най-бързо и да съм махнел отворения случай в пейпал.

За мен това е доста нагъл отговор, ами ако не бях отворил случая и бяха минали тези 2 дни, нямаше как да се жалвам. Не съм получавал мейл, че не е доставена пощата, когато има някакъв проблем, та е видно, че послъгват.

Отговорих им, че кейса няма да го махна докато не ми върнат парите и се надявам да не го повдигам до рекламация.

Остава да чакам реакцията им.

преди 1 час, jul каза:

Току-що направих застраховка през RentalCover, никакъв проблем с плащането, дойде полица на български 🙂 

Дано не се наложи да пробваме дали работи. 

Погледанх ги, но са около 3 пъти по-скъпи от worldwideinsurance..

Ще поразгледам отзивите за тях, че трябва да се застраховам някъде и аз.

Връзка към коментар
преди 1 час, jul каза:

Току-що направих застраховка през RentalCover, никакъв проблем с плащането, дойде полица на български 🙂 

Дано не се наложи да пробваме дали работи. 

Виждам, че цените им са два пъти по-високи от WWI. Също и не показва време за приблизително вземане и връщане на колата. Това нормално ли е ?

Редактирано от nino
Връзка към коментар

Оспорването през Paypal е много ефективно, но и създава много проблеми на доставчика на услугата, защото всички разходи ги поемат те, ако Paypal отсъди в твоя полза. За това и са те помолили да го затвориш. Много провайдери имат клаузи, че при Paypal оспорване ще те вкарат в черен списък и няма да можеш да се възползваш от услугата за в бъдеще. 

 

Мисълта ми е, няма лошо да си гониш правата, особено ако срещаш мълчание от другата страна, но имай предвид, че чрез Paypal не само ще си вземеш лесно платените пари за услугата, но е възможно да изгориш всички мостове с тях и да не можеш да я ползваш за в бъдеще. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.