Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

15 minutes ago, lyusi said:

Проблемът е, поне за мен в изненадата- смяна на модела и умишлено разделяне без никакво предупреждение.

Най-после още един човек да разбере правилния проблем. И то не "без никакво предупреждение", а си е директно "след уникално нагла лъжа във Фейсбук, че АБСОЛЮТНО НИЩО не било променяно".

И аз моля без квалификации кой бил стиснат и кой не. Аз както споменах по-рано - не ползвам Раян, а при останалите АК си купувам места.

Връзка към коментар
преди 7 часа, Rainy каза:

Ти сериозно ли смяташ, че тези места дават предимство на Wizz пред Ryan? Не е ли сумата, която плащаш общо за билетите? Моите наблюдения бяха за една изключително помиярска политика на Wizz, когато нямаха конкуренция. Или смяташ, че те от любов биха пуснали по-ниски цени, когато нямат конкуренция? :) Откакто Ryan е стъпила на българския пазар, той се промени драстично. И това са фактите. Останалото са емоции. 

Какво разбираш под помиярска авиокомпания? Освен разни изцепки с глоби за минимална минимална разлика в рамера на багажа не мисля, че Уиз ер са се държали некоректно с клиентите. Що се отнася до цените е нормално всяка авиокомпания да иска да реализира максимално приходи спрямо конкуренцията.

 

От както има възможност за избор между Ryanar и Wizz air по определени линии моят опит показва, че когато имаш членство общата цена на Уиз ер в повечето случаи ми излиза по ниска.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, akair каза:

Аз нещо друго не разбирам - ясно пише на сайта на превозвача, че произволно (random) определено от а/к място струва 0.00 паунда. Самолетите на FR имат 32.5 реда по 6 седалки = 189 седалки. Или 65 3-ки седалки (2 на ред + 1 тройка на 0.5 ред). Всяка тройка седалки дава 2 опции за съседни места (средно с прозорец и средно с пътека) - общо 2*65=130 опции за съседни места. Ако броим и местата от 2-те страни на пътеката за съседни, станаха 130+32 = 162 опции.

От 189 можете да изберете 2 места, без значение на подредбата, по точно (189*188)/(1*2) =17766 начина. Вероятността да се паднете заедно, ако не си платите, е точно 162/17766=0,009118541 - под 1 промил. С други думи, при идеални условия, на 1000+ полета може и да се паднете един път заедно.

Защо някои пътници си мислят, че при такава малка вероятност, ще седят заедно за цена 0.00 паунда (освен ако не сте Георги Матеев)? И защо жертват да са далеч от децата си и любимите си хора, които имат страх от летене? Нима 5-6-10 паунда струват повече от спокойствието им?

Въпросът не е само в парите, а в отношението на авиокомпанията към клиентите! Много е важно клиентът да има усещането, че отношението към него е коректно! Аз лично съм обиден на политиката на авиокомпаниите, която наказва пътниците купуващи повече билети. Няма друг бизнес, където купувачът да трябва да плаща повече за единица стока и услуга само защото иска да купи по голямо количество! Обикновенно купуващите по голямо количество получават отстъпка от цената!

 

В сайта на превозвача може да пише всичко, но е безкрайно некоректно да разделяш пътници произволно при положение, че има физическа възможност да седнат един до друг! Такова отношение аз бих нарекъл помиярско! Разбирам аз че искат повече приходи, но нека обявят по високи цени, а не да изнудват клиентите, като ги залъгват че ще платят по малко! Ако те разделят обаче съзнателно с дете под 14 години, това не просто е помярско поведение, а е възможно и да се окаже незаконно, защото децата под 14 години са длъжни да пътуват с придружител и съзнателното разделяне от придружителя може да създаде проблеми със сигурността.

 

Що се отнася до разликата в цената ще ти кажа, че при семейство от 4 души “спокойствието“ не струва 5-6-10 паунда, а 20 - 30 пъти повече! Първото с което цакат НТА и в частност Ryanair е цената на билета. Рядко на най-ниското ценово ниво има свободни 4 билета, и ако се опиташ да купиш 4 билета на веднъж автоматично скачаш на следващото ниво където билетът е с поне 10 евро по скъп на човек. Това за пътуване в две посоки прави вече 80 евро разлика спрямо купуващите билетите един по един. Като добавиш 5-10 евро за място при пътуване в две посоки за 4 билета това е още 40-80 евро. Когато пътуваме с деца е доста неудобно да им напълним по един голям ръчен багаж на човек, защото ще трябва да мъкнем 4 големи ръчни багажа, а децата не могат да го мъкнат и затова сме принудени да чекираме поне един голям куфар, кето струва поне още 60-70 евро в две посоки.

Общо взето разликата между пътуване на четирима отделни възрастни и семейство с две деца може да е над 200 евро в ущърб на последните. Аз лично това го приемам като дискриминация и не смятам, че е логично и коректно да плащам повече само защотото искам да купя на веднъж по голямо количество от тяхната услуга. Дори при равни цени не бих се чуствал напълно удовлетворен, защотото бих очаквал да получа отстъпка за количеството и за децата. Един пътник от 100 килограма например увеличава с много повече разхода на горивото на самолета от колкото едно дете от 10-15 килограма.

Ако говорим за морал също не мисля, че е прекалено морално авиокомпаниите да създават бизнес модел, където семействата с деца да са основният източник на печалбата за авиокомпанията, а на пътуващите отделно пътници им дават отстъпка.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 9
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 8 часа, akair каза:

Защо някои пътници си мислят, че при такава малка вероятност, ще седят заедно за цена 0.00 паунда (освен ако не сте Георги Матеев)? И защо жертват да са далеч от децата си и любимите си хора, които имат страх от летене? Нима 5-6-10 паунда струват повече от спокойствието им?

Ти остави, ама и мен не ме огрява :)

 

Проблемът е налице - но не заради смешните стотинки за избор на място, а заради изненадващото "нововъведение" и най-вече агресивния му начин на прилагане. Помня и навремето Wizz като пуснаха "революционния" продукт <платен голям салонен багаж>. Просто такива тъпотии много дразнят.

 

В същото време мисля, че темата се преекспонира и се прави от мухата слон. Опитът ми е показал, че широка усмивка и любезна дума винаги помагат да се разместиш и пак да седнеш където/до когото си искаш. Пресен пример от вчера: познайте до 3 пъти на кой ред пътувах (безплатно). И не, не ми се беше паднало автоматично това място :)

20170706_121638.jpg

  • Харесвам 14
Връзка към коментар
преди 6 минути , Георги Матеев каза:

В същото време мисля, че темата се преекспонира и се прави от мухата слон. Опитът ми е показал, че широка усмивка и любезна дума винаги помагат да се разместиш и пак да седнеш където/до когото си искаш. Пресен пример от вчера: познайте до 3 пъти на кой ред пътувах (безплатно). И не, не ми се беше паднало автоматично това място :)

20170706_121638.jpg

Един човек да се премести е реалистично, но семейство от 4 души да се преместят един до друг, ако не са получили така местата е почти невъзможно.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 12 минути , Topfly каза:

Що се отнася до разликата в цената ще ти кажа, че при семейство от 4 души “спокойствието“ не струва 5-6-10 паунда, а 20 - 30 пъти повече! Първото с което цакат НТА и в частност Ryanair е цената на билета. Рядко на най-ниското ценово ниво има свободни 4 билета, и ако се опиташ да купиш 4 билета на веднъж автоматично скачаш на следващото ниво където билетът е с поне 10 евро по скъп на човек. Това за пътуване в две посоки прави вече 80 евро разлика спрямо купуващите билетите един по един. Като добавиш 5-10 евро за място при пътуване в две посоки за 4 билета това е още 40-80 евро. Когато пътуваме с деца е доста неудобно да им напълним по един голям ръчен багаж на човек, защото ще трябва да мъкнем 4 големи ръчни багажа, а децата не могат да го мъкнат и затова сме принудени да чекираме поне един голям куфар, кето струва поне още 60-70 евро в две посоки.

Общо взето разликата между пътуване на четерима отделни възрастни и семейство с две деца може да е над 200 евро в ущърб на последните. Аз лично това го приемам като дискриминация и не смятам, че е логично и коректно да плащам повече само защотото искам да купя на веднъж по голямо количество от тяхната услуга. Дори при равни цени не бих се чуствал напълно удовлетворен, защотото бих очаквал да получа отстъпка за количеството и за децата. Един пътник от 100 килограма например увеличава с много повече разхода на горивото на самолета от колкото едно дете от 10-15 килограма.

Ако говорим за морал също не мисля, че е прекалено морално авиокомпаниите да създават бизнес модел, където семействата с деца да са основният източник на печалбата за авиокомпанията, а на пътуващите отделно пътници да им дават отстъпка.

Моля? 20-30 пъти повече? Wizz правят абсолютно същото (често дори при избор на САМО двама пътника ми скача цената и на двата билета), а в твоя случай ще платиш чекиран куфар независимо с коя НТА си. Та реално единствената разлика е в безплатните места. Ryan обаче дават доста повече ръчен багаж, та в крайна сметка е кажи-речи същото.

 

А да се говори за морал в авиобизнеса според мен е абсурдно. Да припомням ли скорошния случай на брутално изхвърления пътник от самолета на United?

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 18 минути , Topfly каза:

Един човек да се премести е реалистично, но семейство от 4 души да се преместят един до друг, ако не са получили така местата е почти невъзможно.

Аха, но пък е супер лесно едното дете да седне до мама, а другото до тати. Сигурен съм, че едно семейство лесно ще преживее 2-3 часов полет в такава безплатна 2 х 2 конфигурация.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Ако оставим чувствата и емоциите настрана, ще установим, че компанията нито е обещавала нещо повече от това, което предлага, нито избягва спазването на поети ангажименти. Произволно място означава произволно място. Компанията ги раздава както намери за добре. Места едно до друго и произволна комбинация от кои да е места (дори по диагонал на 2-та края на самолета) са еднакво произволни - защото и за 2-те са с точна вероятност от 1/17766. Некоректно е пътниците да очакват да са заедно, ако са се съгласили на произволно място. Също е неморлано  :)

Чувствата и очакванията всеки сам следва да се научи да си ги менажира. Ако оставим здравата логика и го ударим на чувства и емоции само, нищо няма да излезне. :) Никой не симпатизира на FR и от добри чувства да си купи билет с тях за 300 паунда, ако същите услуги с Уиз струват 20 евро, нали?

Наистина е странно някой да се оплаква, че компанията му предоставя това, за което си е платил. Клиентът има начин да влия на това как компанията раздава места. Този начин е публично достъпен и известен.

По същата логика следва служителите на НАП да се обидят, че вие си плащате точните данъци, а не им оставяте по някой лев бакшиш... И да определят това поведение с някой цветист епитет, като "помиярско". :)

Що се отнася до тарифите - това е феномен, наличен при почти всички а/к. Седалките на всяка тарифа се задават статично в началото на определен период от време (напр всяка седмица) и НИЩО не гарантира, че дадено семейство ще получи 4 седалки в една и съща тарифа (и на една и съща цена).

A това колко годишни деца могат да пътуват без придружител, зависи от правилата на а/к. Луфтханза груп, например, позволява и деца от 5 до 11 да пътуват без придружител, но задължително са надзиравани от една от стюардесите. От 12 нагоре могат и без надзор да летят: цък При Визз може би да е 14 години границата за придружител...

Редактирано от akair
  • Харесвам 11
Връзка към коментар

И на мен не ми харесва това "разделяне" на пътуващите по обща резервация и се ококорих последния път, когато ни дадоха 9А и 29D места, но какво от това. Емоцията се превъзмогва точно за 1 мин.. Побързах да видя на 9 ред има ли незаето място(9B и 9C си стояха свободни) и си платих едното. Дали ще се тръшкам или не - политиката на превозвача се диктува от интересите му, пък аз си решавам в момента това отговаря ли на моите нужди. Нямам подход, че една или друга авиокомпания ми е предпочитана защото един път водещо е едно, а друг път-друго(удобно полетно разписание, вид багаж, комфорт на борда, събеседник, цена...). В кратце: правилата са такива, за да се спазват...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Опитвам се да си върна спомена поне за последните 10 полета с компанията. При тях равносметката е 4 разделени напълно(при 2 се разместваме), 3 детето остава с единия родител, 3 късмет всички заедно. Не са плащани места въобще. Не заради парите, а няма смисъл за къси разстояния.

Дори не съм ги запомнил, едва ли да има драма за кратко време.

Много ми е по зле ако попадна на дълъг път на средни места. Между недружелюбни люде.

Приемам всичко за даденост и не си развалям удоволствието от това, което следва.

Връзка към коментар
преди 9 минути , Георги Матеев каза:

Моля? 20-30 пъти повече? Wizz правят абсолютно същото (често дори при избор на САМО двама пътника ми скача цената и на двата билета), а в твоя случай ще платиш чекиран куфар независимо с коя НТА си. Та реално единствената разлика е в безплатните места. Ryan обаче дават доста повече ръчен багаж, та в крайна сметка е кажи-речи същото.

 

А да се говори за морал в авиобизнеса според мен е абсурдно. Да припомням ли скорошния случай на брутално изхвърления пътник от самолета на United?

Коментарът ми за 20-30 пъти се отнасяше до това, че разликата е само 5-10 паунда. Дори само за местата да гледаш пак разликата може да е 10 пъти за двупосочен билет. След това обаче коментирах като цяло авиокомпаниите в което са включени и Уиз ер. За мен не е нормално, че бизнес моделът им все повече се превръща в съзнателно притискане на купувачите купуващи повече от 1 билет да плащат повече.

 

Изобщо не мисля, че е абсурдно да се говори за морал в бизнеса! Има доста проучвания, че компаниите за които се смята че са коректни към клиентите и обществото и като цяло спазват моралните норми дългосрочно са по успешни в бизнеса. Не е случайно, че има цели отдели които се занимават с PR и изграждане на добро име на компаниите! От както Ryanair въведоха например програмата “Always Getting Better” това се усети и в резултатите им. За съжаление това разпределение на случаен принцип е пак връщане към старата политика на компанията :(

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, akair каза:

Некоректно е пътниците да очакват да са заедно, ако са се съгласили на произволно място. Също е неморлано 

 

Тук не мога да се съглася с теб! Нормално е да очаквам от авиокомпанията, че ще направи всичко възможно да се чувствам най-добре на борда, когато пътувам с тях! Не е нормално да очаквам, че авиокомпанията съзнателнотелно ще се опита да ми прави сечено, когато пътувам. В случая става дума точно за това!

Нормално е ако не съм си платил предварително място да има риск да няма две места едно до друго, но не е нормално дори при наличие на такива места съзнателно да ми правят сечено!

 

Ако горното го приемем за нормална политика утре авиокомпаниите могат да въведат такса от 20 евро за възглавничка на борда за да ни е по меко когато седим. Който не си плати за възглавничка обаче авиокомпанията ще му слага кърфици и пирони на седалката ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 55 минути , Zara каза:

И на мен не ми харесва това "разделяне" на пътуващите по обща резервация и се ококорих последния път, когато ни дадоха 9А и 29D места, но какво от това. Емоцията се превъзмогва точно за 1 мин.. Побързах да видя на 9 ред има ли незаето място(9B и 9C си стояха свободни) и си платих едното. Дали ще се тръшкам или не - политиката на превозвача се диктува от интересите му, пък аз си решавам в момента това отговаря ли на моите нужди. Нямам подход, че една или друга авиокомпания ми е предпочитана защото един път водещо е едно, а друг път-друго(удобно полетно разписание, вид багаж, комфорт на борда, събеседник, цена...). В кратце: правилата са такива, за да се спазват...

Правила които съзнателно манипулират ценообразуването и не дават възможност за коректно сравнение на различни оферти са лоши правила. Преди години авиокомпаниите масово обявяваха цени без летищни и други такси и това правеше много сложно коректното сравняване на две оферти. Сега с плащането за места се връщаме една стъпка на зад към непрозрачното ценообразуване. Хубаво би било още човек преди да е платил и когато сравнява офертите да има идея общо колко ще му струва услугата, а не в последствие да го изнудват да плати още!

Връзка към коментар
преди 16 минути , Topfly каза:

Нормално е ако не съм си платил предварително място да има риск да няма две места едно до друго, но не е нормално дори при наличие на такива места съзнателно да ми правят сечено!

Както и друг път съм споделял, всичко е в главата на човек. Това, което си написал, е твоята гледна точка. По-горе akair е описал математически модел, който съвсем безпристрастно обяснява принципът на случаен избор. Ако опиташ да погледнеш през неговите очи, може би тогава ще осъзнаеш, че никой не ти прави съзнателно сечено... ;)

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 1 час, akair каза:

Наистина е странно някой да се оплаква, че компанията му предоставя това, за което си е платил. Клиентът има начин да влия на това как компанията раздава места. Този начин е публично достъпен и известен.

Политиките на авиокомпаниите се менят доста често за да е възможно всички потенциални клиенти да са на ясно коя авиокомпания как разпределя местата. Когато търсиш оферта през търсачка тези данни са недостъпни и колкото повече неща се продават като допълнитена “услуга“ толкова по непрозрачно е ценообразуването и толкова по неефективно работи пазара. За клиента в крайна сметка е важно колко ще плати на края, а не коя оферта е най-евтина при определени условия.

Връзка към коментар
Цитат

Общо взето разликата между пътуване на четирима отделни възрастни и семейство с две деца може да е над 200 евро в ущърб на последните. Аз лично това го приемам като дискриминация и не смятам, че е логично и коректно да плащам повече само защотото искам да купя на веднъж по голямо количество от тяхната услуга. 

Topfly, това не важи в съвременното ценообразуване на авиокомпаниите. Всички - Уиз, Миз, Раян, Луфтханза, билетите се продават на пакети, и ако искаш повече от местата налични в даден пакет ще минеш в по-горния. Иначе, когато се пускат билетите по 5 лева ще очакваш, че можеш да ги изкупиш всички 180 места едновременно по 5лв и дори да искаш отстъпка.

 

Това за отстъпките от обем работи при други бизнеси, не и при авиокомпаниите, при тях има определено количество хора, които са добре дошли на символични цени, но останалите ще трябва да плащат и за тях. 

преди 2 минути , Topfly каза:

Политиките на авиокомпаниите се менят доста често за да е възможно всички потенциални клиенти да са на ясно коя авиокомпания как разпределя местата.

Всъщност, компанията е отбелязала ясно в условията си, че не си платиш разпределението е на случаен принцип. Нищо неясно няма в момента на покупка, неясното клиента сам си го вкарва с очакването, че понеже теоретично е възможно, то компанията няма да ги раздели. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
В момента, Duke каза:

Както и друг път съм споделял, всичко е в главата на човек. Това, което си написал, е твоята гледна точка. По-горе akair е описал математически модел, който съвсем безпристрастно обяснява принципът на случаен избор. Ако опиташ да погледнеш през неговите очи, може би тогава ще осъзнаеш, че никой не ти прави съзнателно сечено... ;)

Сори, но този математически модел е точно съзнателно сечено, защото при него дори да има две места едно до руго е по вероятно да не ми ги даде! Това означава, че авиокомпанията съзнателно се стреми да не ми даде най-добрата възможна услуга за да и платя още, а това както и да го гледаш си е живо изнудване!

Връзка към коментар

За мен лично това е част от пазарната икономика .

Някой предлага услуга срещу съответна цена и условия - друг се съгласява или не да я закупи.

Нищо неетично или неморално не виждам, както и не го възприемам като изнудване ( дават право и на безплатни места, съгласно условията им "разпределени на случаен принцип").

В момента в който условията не ме устройват - сменям доставчика.

 

 

Редактирано от funny
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

 

"Кой к'во ще да говори, знай, че става въпрос за пари".

 

Три страници извинения и обяснения. На едните не им се дават, а другите се чудят как да ги вземат. Намесихме морал, етика, чувства, безопасност? 

Аз го разбирам така: Пазарна икономика, далеч от социална и комунална дейност.  Правилата са ясни. Който иска купува, който не иска, не купува. И не виждам причина някой да ми е длъжен, че търси начин да спечели повече. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
В момента, Topfly каза:

Сори, но този математически модел е точно съзнателно сечено, защото при него дори да има две места едно до руго е по вероятно да не ми ги даде!

Няма съзнание при автоматичен избор на случаен принцип!

 

С това и приключвам, защото наистина е въпрос на гледна точка...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , Георги каза:

Topfly, това не важи в съвременното ценообразуване на авиокомпаниите. Всички - Уиз, Миз, Раян, Луфтханза, билетите се продават на пакети, и ако искаш повече от местата налични в даден пакет ще минеш в по-горния. Иначе, когато се пускат билетите по 5 лева ще очакваш, че можеш да ги изкупиш всички 180 места едновременно по 5лв и дори да искаш отстъпка.

 

Това за отстъпките от обем работи при други бизнеси, не и при авиокомпаниите, при тях има определено количество хора, които са добре дошли на символични цени, но останалите ще трябва да плащат и за тях.

Бих се съгласил с тази аргументация ако ценообразуването работеше по начина, колкото повече се изчерпват цените, толкова по скъпи да стават билетите. В повечето случаи обаче, когато някой купи евтините билети след малко авиокомпанията отново пуска евтини билети и така прецаква този който иска на веднъж да купи 3-4 билета спрямо този който иска да купи само 1-2 билета.

Не веднъж поради тази политика на авиокомпаниите съм се принуждавал да купувам билети на порции.

Връзка към коментар
преди 1 минута , Topfly каза:

Бих се съгласил с тази аргументация ако ценообразуването работеше по начина, колкото повече се изчерпват цените, толкова по скъпи да стават билетите. В повечето случаи обаче, когато някой купи евтините билети след малко авиокомпанията отново пуска евтини билети и така прецаква този който иска на веднъж да купи 3-4 билета спрямо този който иска да купи само 1-2 билета.

Не веднъж поради тази политика на авиокомпаниите съм се принуждавал да купувам билети на порции.

Така е защото в уравнението участва не само колко е затоварен самолета до момента, а например и колко време остава до полета. Съвсем възможно е в началото компанията да се е изсилила с високи цени, с наближаване на полета да види, че не може да запълни самолета и да ги свали. После пък като наближи датата пак да ги качи, защото обикновено тогава хората са по-притиснати и нямат избор. 

 

Въобще, динамичното ценообразуване при авиокомпаниите е дълга и сложна тема, със сигурност не можеш да я опростиш с "аз купувам повече продукт, следователно цената ми трябва да е по-ниска". Често е точно обратното. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 6 минути , funny каза:

За мен лично това е част от пазарната икономика .

Някой предлага услуга срещу съответна цена и условия - друг се съгласява или не да я закупи.

Нищо неетично или неморално не виждам, както и не го възприемам като изнудване ( дават право и на безплатни места, съгласно условията им "разпределени на случаен принцип").

В момента в който условията не ме устройват - сменям доставчика.

 

По същия начин може да кажеш, че нямаше нищо неетично когато авиокомпаниите и туристическите агенции масово рекламираха цени на билети без включени летищни такси, такса за гориво и т.н. Какъв пазар е обаче това, когато всички участници рекламират наякакви измислени цени, които нямат нищо общо с крайната цена която ще платиш и как ще може при такъв случай да сметнеш коя оферта ти е изгодна и коя оферта не ти харесва? За да има сравнимост на офертите всички авиокомпании би трябвало по един и същи начин да правят ценообразуването на различните си услуги!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , Topfly каза:

По същия начин може да кажеш, че нямаше нищо неетично когато авиокомпаниите и туристическите агенции масово рекламираха цени на билети без включени летищни такси, такса за гориво и т.н. Какъв пазар е обаче това, когато всички участници рекламират наякакви измислени цени, които нямат нищо общо с крайната цена която ще платиш и как ще може при такъв случай да сметнеш коя оферта ти е изгодна и коя оферта не ти харесва? За да има сравнимост на офертите всички авиокомпании би трябвало по един и същи начин да правят ценообразуването на различните си услуги!

Напротив. Тук цената е крайна - имаш билет с включен голям ръчен багаж и място "избрано на случаен принцип". Т.е. няма допълнителни такси, ОСВЕН в случай че клиента има претенции за вида и позицията на мястото.

Връзка към коментар
преди 4 минути , Георги каза:

Въобще, динамичното ценообразуване при авиокомпаниите е дълга и сложна тема, със сигурност не можеш да я опростиш с "аз купувам повече продукт, следователно цената ми трябва да е по-ниска". Често е точно обратното. 

Ясно ми е ценообразуването на авиокомпаниите, но не го смятам за коректно спрямо правилата за ценообразуване в другите сектори. Ако някоя верига за хранителни стоки пусне на промоция определена стока в повечето държави има изискване да предлагат определено минимално количество от тази стока според оборота на магазина! Не може да обявиш промоция на китайски джапанки за два лева и на склад да имаш общо 2 чифта джапанки!

 

По същия начин при авиокомпаниите според мен би било коректно, когато пуснат оферта тя да се онася за поне 4-5 билета на веднъж за да може да е валидна и за хората с деца.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.