Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Ryanair кацат на Чампино , което е малко

 

Виж за Фиумичино и аз бих препоръчал повечко време. Наистина нешата много зависят от конкретното летище , но не съм имал случай да се бавя на секюрити повече от 20-30 мин. никъде в Европа вкл. се е случвало по-детайлна проверка на багаж.

Връзка към коментар

Ryanair кацат на Чампино , което е малко

 

Виж за Фиумичино и аз бих препоръчал повечко време. Наистина нешата много зависят от конкретното летище , но не съм имал случай да се бавя на секюрити повече от 20-30 мин. никъде в Европа вкл. се е случвало по-детайлна проверка на багаж.

 

Ох... никога няма да забравя как съм тичала като откачена на Лутън, след като секюритито отне 1 час - за цялата опашка... Няма забравя и как секюритито на Хийтроу изолира багажа на сестра ми и ме погледна странно, когато намери пакет със захар. Вече виждах как изпускахме полета до Майорка  :huh: Добре, че го омагьосах...Няма забравя как на Станстед летището - тоест, автобуси и всичко останало - не си мръдна пръста, докато ние се борехме със снега отвън. Никаква връзка с Централния мозък. Англия...

 

Това, за което аз говоря, са сравнително крайни ситуации и не са преобладаващи, но са ФАКТ. Това, което исках да препоръчам на девойката, е една идея повече време. Опитът ми е  доказал, че е много добра идея. Иначе изборът е личен за всеки. То само в началото боли, като се изпусне самолет. Пак личен опит :)

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Аз пък имам лошия късмет полетите на Wizz винаги да ми закъсняват или в над 2/3 от случаите. Как ги нацелвам сам не знам.

Също от три полета с Air Berlin , едно закъснение с три часа и половина и един изгубен багаж макар и в код шеър с наште хубостници.

Ако изхождам от личния ми опит бих определил германците като долнопробна компанийка , но наистина вече ще бягам от тях. Явно не са ми на късмет ;)

Връзка към коментар

Аз пък имам лошия късмет полетите на Wizz винаги да ми закъсняват или в над 2/3 от случаите. Как ги нацелвам сам не знам.

Също от три полета с Air Berlin , едно закъснение с три часа и половина и един изгубен багаж макар и в код шеър с наште хубостници.

Ако изхождам от личния ми опит бих определил германците като долнопробна компанийка , но наистина вече ще бягам от тях. Явно не са ми на късмет ;)

 

Ам браво :) Аз тъкмо купих сефте билет с Air Berlin. Иначе да ти закъснее полета е по-добра опция от изпускането му... Извинявам се за оффтопика, млъквам :)

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Ам браво :) Аз тъкмо купих сефте билет с Air Berlin. Иначе да ти закъснее полета е по-добра опция от изпускането му... Извинявам се за оффтопика, млъквам :)

А, как успя? Аз оня ден купувах и се оказа, че системите им за плащания с кредитни и дебитни карти не работят, та ми искаха Немска сметка от които да дръпнат парите. Дадох им, обаче още не са си изтеглили парите през директен дебит. Пълни малоумници. Направо съжалих, че не купих от България Еър.

Връзка към коментар

А, как успя? Аз оня ден купувах и се оказа, че системите им за плащания с кредитни и дебитни карти не работят, та ми искаха Немска сметка от които да дръпнат парите. Дадох им, обаче още не са си изтеглили парите през директен дебит. Пълни малоумници. Направо съжалих, че не купих от България Еър.

 

Ще ме умориш... :) Ам не знам. За пръв път купувам с тях. Санторини - Лондон (Хийтроу) с прехвърляне във Виена. Че и цената им беше най-добра от всички оператори. Плащане - Виза Кредитна... 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Ама тези сериозно са се заяли с Wizz!  :O  Добре им дублират дестинациите, ама да пуснат и малко нови, че само с един Дъблин...  :)

 

Вие какво очаквате?  

 

1.Разбира се 90% дублиране, писах ме го преди.

2.Споделяне на трафик

3.Разбрахме се на масата. :biggrin:

Връзка към коментар

Каква е процедурата при онлайн чек-ин в седемдневния прозорец преди полета? Досега не съм ползвал Раян...

Има ли възможност да се избират места на по-поносима цена от сегашните 5.99Е.

При Уиз ( по спомени ) местата вървяха от 1.5Е и нагоре.... Питанката е, че сме четирима от които тримата на една резервация, а четвъртият отделно, та да знам какво да очаквам. Смятам да направя чек-ин веднага като ми даде възможност ( 7 дни преди полета) та дано да ни посъбере поне тримата за да доплащам само 4-ти евентуално.

Редактирано от baiKolio
Връзка към коментар

пускат Кьолн, жалко, не е май никак добре за нас като клиенти в по-дългосрочен план... директната война между Wizz и Ryan е най-глупавото което може да се случи на неразвития ни и сравнително малък пазар... краткосрочно ще има ползи, по-дългосрочно едните ще се откажат... гледахме нещо подобно с Берлин май...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Вие какво очаквате?  

 

1.Разбира се 90% дублиране, писах ме го преди.

2.Споделяне на трафик

3.Разбрахме се на масата. :biggrin:

 

Да вземат да дублират и Испания очакваме.

 

Според мен ако имаше договорка, нямаше да има толкова голямо дублиране. За две компании по някои от маршрутите няма пътници.

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Всъщност има и други ползи от това дублиране - връзка през летище Х, направена с 1 компания, която има едни изисквания за багаж, е в пъти по-добре от София - Х с Уиз и после Х - Лисабон или Канарски о-ви, или където и да е с Раян. 
Сега цялата схема става с Раян, а при скоростта, с която са започнали софийската инвазия, предполагам, че ще отворят още поне няколко маршрута до есента.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Нека дублират, но да е малко по-адекватно. Лилавите имат традиционно скъпи линии като например Мадрид и Тел Авив, и вместо да копират тях, те избират да дублират Милано (редовно под 60 лв. раундтрип), Брюксел (редовно под 80 лв. раундтрип) и Кьолн, който лично аз смятам, че не е особено вървежен поради редица причини. Да не говорим, че едно рандом търсене за май ми показва цени от 390 лв. с клубна карта, което е просто смехотворно  :rofl: 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Присъединявам се към мненията, че тези полети идват малко безмислени. Още повече, че Уиз имат и София - Дортмунд освен София - Кьолн. Съмнявам се да има нужда от 3 линии за този район и някой ще остане без хляб.

Връзка към коментар

Току що обявиха и че откриват база в Нюрнберг, да бяха пуснали полет до там от София.

Какво имаш предвид с откриване на база? Може ли да дадеш линк към новината? Иначе Райън летят от Нюрнберг за Лондон, Малага и Аликанте от доста време. От ноември 2016 ще включат Рим и Милано.

Връзка към коментар

Какво имаш предвид с откриване на база? Може ли да дадеш линк към новината? Иначе Райън летят от Нюрнберг за Лондон, Малага и Аликанте от доста време. От ноември 2016 ще включат Рим и Милано.

 

http://corporate.ryanair.com/news/nachrichten/160209-ryanair-eroffnet-neue-basis-in-nurnberg/?market=de

Ето я новината.

 

Иначе полетът от Кьолн наистина ще е удобен за прекачване  както писа stormbringer, но само на връщане за София.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Явно печалната истина е, че работещите дестинации от България са поизчерпани, и за това им е по-рентабилно да се бият с конкурент като евентуално го изгонят, вместо да пробиват на ново място. 

Връзка към коментар

Та те дори не са пробвали. Южна Франция изобщо липсва като дестинация например, а за Ривиерата според мен ще има кандидати. До там само Париж е наличен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Поне Франция я има, но няма нито една дестинация от София към Централна и Източна Европа, според мен това ще са им най-силните линии, не ми го побира главата защо не отварят...

 

PS: Винаги ми се плаче, като знам, че понякога за да стигна до Чехия или до Полша се дават пари, за които стигаш до Китай или Щатите.

Редактирано от MARTiNSHO
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Поне Франция я има, но няма нито една дестинация от София към Централна и Източна Европа, според мен това ще са им най-силните линии, не ми го побира главата защо не отварят...

Ами то дестинациите в рамките на Източна Европа са рядкост по принцип. Но тайно се надявам на битка. За Райън сме твърде маловажни, за да сключват сделка с Уиз и ако беше така, по-скоро нямаше изобщо да се насочват към нашия регион.

Връзка към коментар

Този пазар в ЦИ Европа много добре го познават Sky Europe, Malev и CSA - първите две се приземиха за постоянно, а последните отрязаха София, редом с още доста дестинации, за да не се приземят и те за постоянно... Дори си продадоха слотовете в Лондон, за да "закрепят положението". :)

Всъщност и Визз опитаха... Но спряха маршрута, след като махнаха билетите по 12 лв :)

Редактирано от akair
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.