Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

Току-що ми звъниха от ДСК да ме уведомят, че до 7 септември имам 5% кешбек върху покупки с преиздадената ми кредитна карта, до 30 лева максимум.

На сайта на банката не откривам такова съобщение обаче.

Публикувано:
преди 8 часа, bluba каза:

Току-що ми звъниха от ДСК да ме уведомят, че до 7 септември имам 5% кешбек върху покупки с преиздадената ми кредитна карта, до 30 лева максимум.

На сайта на банката не откривам такова съобщение обаче.

тези промоции са таргетирани и не са масови- на който се обадят/пратят съобщение, не са за всички.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Предстоящо прекратяване на достъпа до DSK Smart
 

Предстои да преминем към новото мобилно банкиране DSK Mobile, с което целим да разширим и подобрим услугите си.

Процесът ще бъде поетапен и всеки клиент ще получи комуникация за конкретна дата, до която може да използва DSK Smart.

Достъпът до мобилното приложение DSK Smart ще бъде прекратен не по-рано от 15.09.2025 г.

Повече информация защо правим промяна, какви са предимствата на новата платформа и как да активираш профила си можеш да намериш тук.

DSK Mobile предлага нови и подобрени услуги, които постоянно ще развиваме. Имаш по-лесни онлайн плащания, повече видове преводи, изцяло онлайн процес за кредит, а до края на годината предстоят още много функционалности.

На линия сме, ако имаш въпроси или нужда от съдействие!

https://dskbank.bg/новини-и-промоции/детайли/2025/07/09/предстоящо-прекратяване-на-достъпа-до-dsk-smart

  • Харесвам 6
Публикувано:
Преди 1 час, Dora Popova каза:

При мен и двете приложения работят😀

"Достъпът до мобилното приложение DSK Smart ще бъде прекратен не по-рано от 15.09.2025 г."

  • Харесвам 5
Публикувано:

Доколко по-различно е новото приложение. Има ли десктоп версия? (сигурно има)

Аз вече подхождам малко с резерви към тяхните приложения. Последното което ме хвърли в тревоги е неотразяването в приложението на една трансакция. Получих съобщение от Booking на 01.07, че плащането е успешно, но не беше отразено нито на сайта нито в приложението. И по едно време спряха да ми приемат картата, гледам пари има и почнах да се притеснявам. И чак на 03.07. се появи трансакцията на приложението. През това време им изпратих е-маил, но получих дежурния отговор за временни затруднения при плащане на ПОС терминал.

 

edit   Между другото, две плащания на ПОС терминал бяха отхвърлени след като на място уж минаха. Не разбрах как стана. Сега разглеждах, парите не са изтеглени след като заредих картата. Едното е сандвича на Wizz.🙂

Публикувано:
преди 5 часа, traveler каза:

Доколко по-различно е новото приложение. Има ли десктоп версия? (сигурно има)

Аз вече подхождам малко с резерви към тяхните приложения. Последното което ме хвърли в тревоги е неотразяването в приложението на една трансакция. Получих съобщение от Booking на 01.07, че плащането е успешно, но не беше отразено нито на сайта нито в приложението. И по едно време спряха да ми приемат картата, гледам пари има и почнах да се притеснявам. И чак на 03.07. се появи трансакцията на приложението. През това време им изпратих е-маил, но получих дежурния отговор за временни затруднения при плащане на ПОС терминал.

 

edit   Между другото, две плащания на ПОС терминал бяха отхвърлени след като на място уж минаха. Не разбрах как стана. Сега разглеждах, парите не са изтеглени след като заредих картата. Едното е сандвича на Wizz.🙂

За последното намирам някакво обяснение. Дори и банките отказват да плащат скъпия сандвич на Wizz, приличащ повече на петифура. :wink:

  • Смея се 7
Публикувано:

Новото приложение е същото като старото. Нищо ново не виждам, освен това, че като се избере дадена карта, показва доста транзакции назад, а не само последните 10. 

Надявах се да има възможност за прехвърляне на точките към уизз, ми няма такова нещо.

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 9 часа, traveler каза:

Доколко по-различно е новото приложение. Има ли десктоп версия? (сигурно има)

Аз вече подхождам малко с резерви към тяхните приложения. Последното което ме хвърли в тревоги е неотразяването в приложението на една трансакция. Получих съобщение от Booking на 01.07, че плащането е успешно, но не беше отразено нито на сайта нито в приложението. И по едно време спряха да ми приемат картата, гледам пари има и почнах да се притеснявам. И чак на 03.07. се появи трансакцията на приложението. През това време им изпратих е-маил, но получих дежурния отговор за временни затруднения при плащане на ПОС терминал.

 

edit   Между другото, две плащания на ПОС терминал бяха отхвърлени след като на място уж минаха. Не разбрах как стана. Сега разглеждах, парите не са изтеглени след като заредих картата. Едното е сандвича на Wizz.🙂

Има и ново десктоп банкиране - ДСК Онлайн, което трябва да замени Директ-а.

 

Много ми е любопитно как ще махнат старото приложение, като все още не могат да накарат приложението през половината Андроид телефони (Хуавей и Шаоми със сигурност, но има и други)

  • Харесвам 1
Публикувано:

Много ми е интересно по какъв курс ще пресмятат от лв. в Евро. Мисля си, че ако стоят в дск май ще е по- добре. Но знае ли човек и там може да въведат някой дървен курс

За точките говоря разбира се

Публикувано:

В последно време много бавят кешбека от ресторантските вторници. Преди време звънях да търся един и ми казаха че срока бил 10дни, иначе идваха още същия петък. Някой има ли наблюдения да е получил кешбек по -рано , да знам да звъня ли пак да си го търся...

Публикувано:
преди 30 минути , bobole4e каза:

В последно време много бавят кешбека от ресторантските вторници. Преди време звънях да търся един и ми казаха че срока бил 10дни, иначе идваха още същия петък. Някой има ли наблюдения да е получил кешбек по -рано , да знам да звъня ли пак да си го търся...

Последния път за плащане във вторник дойде на следващата седмица в понеделник. За ДСК Уиз Мастъркард става въпрос. Но имах особености, към един и същ търговец с 2 плащания през деня - с телефон /уолет/ и с физическа карта, кешбек дойде само за това с пластиката. Това коментирахме в последните страници на темата за българските банки, та ако искаш погледни и там. 
Аз размислих и след първоначалната нагласа да не се занимавам, си поисках неполучените към 4 лв. от 2 транзакции. Кой ти ги дава? Това е месечната ми такса към ДСК😉. На първият ми имейл към contact.bulgaria@priceless.com, който съдържаше цялата нужна информация, на следващия ден получих искане за повече нагледност под тази форма: 

 

Извиняваме се за причиненото неудобство, можем ли да поискаме повече подробности, за да направим обстойно разследване?

 

1. Дата на транзакцията:

2. Сума на транзакцията:

3. Регистриран имейл:

4. Търговец:

5. Използван номер на карта Първите 6 цифри и последните 4:

6. Екранна снимка или банково извлечение (с видима карта), показващо плащането.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.