Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

В родните форуми вече виждам инфо , че машината е била съвсем наскоро  в LufthansaTechnik - София.

Това вярно ли е или родната злоба отново няма граници за което с Rainy си говорехме вчера ?


Последната А-Check проверка била вчера , но не се посочва къде.

 

Аха вчера е минал проверка в Дюселдорф , а в София е бил през октомври.

Редактирано от stenk
Публикувано:

Машината е на 58000 летателни часа и 25 години. Какво да говорим. Не съм очаквал, че германци ще летят с толкова издухана машина колкото и добре да е поддържана. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ох, мир на праха на загиналите. Съчувствам на техните близки.За съжаление това е част от живота и няма как да се избегнат такива неприятни събития.

 

Всеки път преди полет изпитвам известно притеснение и точно преди излитане мислено си казвам дано всичко да е наред и да се върна жива и здрава. Няма как да пътувам, ако не надвия притеснението си. Напълно реално съзнавам, че този транспорт е един от най-сигурните, но въпреки това стягането в стомаха ми преди полет винаги е налице.

Работата ми в известна степен е свързана и с автомобилните катастрофи и да ви кажа, че никой нищо не контролира и не владее. Хората загиват по толкова безмислени и нелепи начини, че напоследък започнах мислено да си казвам дано всичко да е наред и при всяко пътуване, свързано с излизане на магистрала и първокласен път. И тази бройка от над 655 загинали в България при автомобилни катастрофи си е напълно реална.   

Дано, пътуванията ни винаги да завършват добре.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Това със стомаха е любимото ми при излитане   :)

Спокойно шансът е толкова малък , че ако все пак се случи явно е знак на съдбата.


Може пък и да има нещо по-хубаво горе !

  • Харесвам 9
Публикувано:

Аз пък си летя съвсем спокойно. Вероятността за катастрофа със самолет е много малка, а и да стане почти сигурно е, че няма да оцелееш. Може и да звучи странно, но предпочитам да умра, отколкото да се окажа с квадриплегия. При автомобилните катастрофи, жертвите са няколко стотин на година, а ранените са хиляди и много от тях са с трайни увреждания.

  • Харесвам 4
Публикувано:

В тази статистика само ме изненадва, че автобусите излизат по-сигурни от влаковете ... :rolleyes:

Аз си мислех, че влакът е най-сигурното транспортно средство след самолетите.

В малко държави автобусът е предпочитан за дълги разстояния. В цивилизования свят той е средство за градски транспорт, съответно ниски скорости и леки инциденти. Така си обяснявам аз тази статистика.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Не забравяй обаче огромната южна Америка , където при това едва ли са най-примерните водачи на автобуси  :)

Публикувано:

И аз съм изненадан, че автобуса излиза по-безопасен от влаковете. Но според мен "commercial buses" може да включва само тези от градския транспорт. Не съм сигурен... но фокуса беше безопасността на самолетите :)

Публикувано:

В родните форуми вече виждам инфо , че машината е била съвсем наскоро  в LufthansaTechnik - София.

Това вярно ли е или родната злоба отново няма граници за което с Rainy си говорехме вчера ?

Последната А-Check проверка била вчера , но не се посочва къде.

 

Аха вчера е минал проверка в Дюселдорф , а в София е бил през октомври.

В немските медии (Spiegel) пише, че вчера самолетът е бил v модус AOG ("Aircraft on Ground") на летището в Дюселдорф поради проблем в 'Nose Landing Door'". ЛХ също е потвърдила това, но и че проблемът е бил поправен и самолетът е бил в изправност след това.

Също така дори и по националната телевизия съобщиха, че са били отменени полети на Germanwings днес, защото екипажите са отказали да пътуват. Предполагам и за тях шокът е голям.

http://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/germanwings-crews-in-duesseldorf-und-stuttgart-verweigern-start-a-1025378.html

Публикувано:

Само мен ли ме изненадва как опитни магеланци, посетили по 20+ държави и навъртяли десетки хиляди километри, почват да говорят за пръста на съдбата, развиват леки психози и какви ли още не суеверия? :)

 

В пъти повече хора днес са загинали в следствие на дългогодишно тютюнопушене, употреба на алкохол, шофиране, предписани медикаменти.

 

Всички тези неща спадат в графата "shit happens".

 

Това в рамките на шегата, без да искам да обидя никого.

  • Харесвам 3
Публикувано:

- статистиката е много проблемна и зависи как точно я гледаш. На пропътуван километър авиацията е най-безопасна, но един полет от Дубай до Сидни трупа сериозен километраж към статистиката. По същия начин на брой пътувания мисля, че автомобила излизаше по-безопасен, но пък тогава се броят и разходките до кварталните магазинчета. В крайна сметка за разстоянията, които се покриват от самолет, безспорно авиацията е най-безопасна.

 

- това за липсата на контрол при страх от летене съм го чувал и срещал много, в последно време летя с ограничен кръвопоток в ръката точно по този повод. Говорим все пак за реакция на психическо ниво, така че не очаквайте човек, който го е страх от летене с пускане на статистиката изведнъж да стане ОК и да почне да си свирука по време на полет. Ако не разбирате проблема, моля не го подценявайте като някаква прищевка и не се изказвайте снизходително. 

 

- възрастта на самолета има малко общо с рисковете от катастрофа. Не, че не влияе, но при добра подръжка не е никакъв фактор. Износените части си се сменят периодично, корпусите се проверяват, всичко е ок. Стар самолет не значи опасен. 

 

- не очаквайте да извадя някой  жокер от ръкава и да кажа "Ей това е станало". И в блога, и тук винаги съм призовавал към търпение. В блога, когато съм описвал инциденти е било винаги доста време след това, когато има някаква конкретна информация или може да се коментира защо такава липсва. В първия ден всякакви коментари са прибързани, било то за възраст на машината, качества на пилотите и т.н. Четете avherald и това е. 

 

- Germanwings е дъщерна на Lufthansa, и като такава естествено самолетите и се поддържат от Lufthansa Technik. Къде точно е била последната проверка и в коя база не знам, не мога да коментирам повече по тая тема. 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Aми съдба си е при 10-15 катастрофи на фона на милиони полети годишно да се окажеш точно ти на борда. 

Точно , защото нямам и капка страх от летене гледам философски на нещата  :)

Редактирано от stenk
  • Харесвам 1
Публикувано:

в последно време летя с ограничен кръвопоток в ръката точно по този повод. Говорим все пак за реакция на психическо ниво, така че не очаквайте човек, който го е страх от летене с пускане на статистиката изведнъж да стане ОК и да почне да си свирука по време на полет.

Георги обясни моля това с ограничения кръвопоток.
Публикувано:

Георги обясни моля това с ограничения кръвопоток.

 

Когато седиш до някой, който през целият полет ти стиска ръката така става :)

  • Харесвам 7
Публикувано:

Е какво сга

Когато седиш до някой, който през целият полет ти стиска ръката така става :)

Значи хвалим се сега , а ;) ?

  • Харесвам 3
Публикувано:

Абе то до Европа или Дубай става и така, ама до Южна Америка не знам как ще изкараш

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

http://www.forumnews.bg/post/27641/

Не е жълта партенка, понеже припознаха номера на самолета в групата в която членувам във фейсбука, глас народен..глас летищен

За мен това няма значение, но понеже някои хора се чудят го пускам.

Възрастта на самолета не е от значение, има много по-стари самолети, които летят и то с държавни глави, министри и други.

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Публикувано:

В родните форуми вече виждам инфо , че машината е била съвсем наскоро  в LufthansaTechnik - София.

Това вярно ли е или родната злоба отново няма граници за което с Rainy си говорехме вчера ?

Последната А-Check проверка била вчера , но не се посочва къде.

 

Аха вчера е минал проверка в Дюселдорф , а в София е бил през октомври.

По немските новини казаха, че последниата голяма техническа проверка е била през 2013.Такива самолети ги проверяват на 2 години.

Според мен в София е било някаква рутинна проверка преди полет, ако изобщо е бил там. Или просто някои медии се опитват да привлекат внимание. 

Публикувано:

Да се включа и аз... преди малко се прибрах от летището тъй като бяхме при родните на загиналите пасажери. Обстановката на летището е повече от трагична, много е тъжно за всички пасажери. Говорих си с колегите който са правили регистрацията на пасажерите и казаха, че е нямало нищо подсказващо за трагедията която следва. Даже са размествали местата на децата защото са искали да бъдат по-напред...

 

Да почиват в мир!  

Публикувано: (редактирано)

Не знам как така с лека ръка се омаловажава възрастта на машината..., но има едно понятие в инженерните науки "умора на метала" и то си зависи много от възрастта. По-точно от циклите на натоварване, но като се има предвид, че тези самолети са постоянно в експлоатация, то е в пряка зависимост от възрастта. И колкото и да се подменят и ремонтират различни части и агрегати - основните структурни елементи като фюзелажът и крилата все пак не знам да се подменят.
А иначе е вярно, че има и самолети от Втората световна война, които още могат да летят.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Публикувано:

За мен все още се прибързва със заключенията за възрастта. Ами ако не е тя виновна? Предполагам, че всеки, който е реагирал остро с/у нея, то при бъдещ полет ще прави обратен на летището, ако самолетът е "дърт".

Публикувано:

За мен все още се прибързва със заключенията за възрастта. Ами ако не е тя виновна?

Не съм казал, че възрастта е виновна. На този етап никой не може да каже нещо меродавно.

Казвам само, че не може с лека ръка да се омаловажава фактора възраст. ;)

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   5 магеланци

    • oli_mali
    • haizenberg
    • Svetulche
    • Worldismine
    • Йосиф Милчов
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.