Zaro 28623 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 Добре де, в казармата ги засичахме тези облаци със станцията със необяснимото име Слон. Вярно, че беше на много малка височина, но все пак. А тук? Връзка към мнение
Goal & Boss 10234 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 @Zaro Те не са ходили в казарма и резултатът е налице. На CDG френски и американски самолет са си чукнали крилата по време на маневриране. Хм, всъщност основният разпространител на новината е руски, така че може и да е фейк нюз. 3 Връзка към мнение
Zaro 28623 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 преди 3 минути , Goal & Boss каза: @Zaro Те не са ходили в казарма и резултатът е налице. Мисълта ми беше, че има техника, която позволява това на малка височина - 1000 - 2000 м. Със сигурност сега има много по-усъвършенствано оборудване, с което навлизането в такъв облак може да се избегне, защото последиците са непредвидими. Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 с Авхералд пише, че пилотите са го видели и са се опитали да го заобиколят облака. Връзка към мнение
Zaro 28623 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 преди 4 минути , akair каза: с Авхералд пише, че пилотите са го видели и са се опитали да го заобиколят облака. Е, то затова има радиолокационна техника - тя "вижда" малко по-напред от пилотите. На Титаник капитанът също е видял айсберга, но не е имал време за реакция. 2 3 Връзка към мнение
Климент 975 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 Как мисли че са го видели? Като чер облак на хоризонта. Има метео радар но той си има своите ограничения, освен това не е гадател, а и трасетата на самолетите са ограничени , няма как да мине няколко 10ки километри в страни 1 Връзка към мнение
Zaro 28623 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 преди 38 минути , Климент каза: Как мисли че са го видели? Като чер облак на хоризонта. Има метео радар но той си има своите ограничения, освен това не е гадател, а и трасетата на самолетите са ограничени , няма как да мине няколко 10ки километри в страни Когато става дума за живота на няколкостотин души, има как. Неслучайно споменах за моя престой в казармата, когато колегата редник на Слона го набръчкаха, защо не беше видял един градоносен облак, в който щеше да влезе летящия Москвич с 1 пътник. А става дума за техника, произведена през 60-те години. 1 Връзка към мнение
П.Кръстев 9015 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 (редактирано) преди 22 минути , Zaro каза: Когато става дума за живота на няколкостотин души, има как. Неслучайно споменах за моя престой в казармата, когато колегата редник на Слона го набръчкаха, защо не беше видял един градоносен облак, в който щеше да влезе летящия Москвич с 1 пътник. А става дума за техника, произведена през 60-те години. Очевидно е, че това е максимумът, който са могли да направят. Едва ли са минали през облака за кеф и защото ги е мързяло да се отклонят. Редактирано 1 ноември, 2018 от П.Кръстев 2 Връзка към мнение
SLX 527 Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 Обичайно метео радарът е изключен при ясно време. Включва се ръчно при необходимост. Освен това понякога ATC не разрешава издигане на поисканата височина за заобикаляне на зона с лошо време заради трафик и се налага да се мине през бурята. 3 Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 2 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2018 Ооо някой път не им се заобикаля и минават през облак, то така стават бели. Нагледали сме се на потресаващи ситуации предизвикани от пилотите. Те не са свръхчовеци. Да не говорим, колко некомпетентни могат да бъдат. 1 Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 6 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2018 Чува се, че е имало проблеми с датчиците за скорост.... Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 6 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2018 Самолет, изпълнващ редовен полет от Мюнхен до Измир е кацнал аварийно на летището в София поради болен пътник. Въпреки опитите за реанимиране на пасажера на земята, той е починал: https://offnews.bg/obshtestvo/samolet-se-prizemi-po-speshnost-na-letishte-sofia-patnik-pochina-obn-691431.html Връзка към мнение
Topfly 27043 Публикувано: 7 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 7 ноември, 2018 Възможно е Lion air да не са виновни за катастрофата... https://www.theguardian.com/business/2018/nov/07/lion-air-crash-boeing-and-faa-to-issue-advice-to-airlines-on-737-max-jets-report 2 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 7 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 7 ноември, 2018 21 годишен товарен самолет Боинг747-400, регистрация N908AR, е излезнал от пистата при кацане рано тази сутрин на летището в Халифакс, Канада. 4-те души екипаж са закарани в болница за прегледи и имат леки наранявания. Машината е кацнала при обилен дъжд на писта 14. Двигателите са се откъснали от под крилото, а фюзелажът се е счупил на 2 части след кутията на крилото (wingbox). 2 Връзка към мнение
Lirea 6906 Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 Това направо се чудих дали да го пусна тук или в темата "Хумор". Пилот на малък двумоторен самолет с 9 пътници заспива и подминава летището с 46 км, преди де се събуди и усети, че леко е изпуснал крайната цел. За щастие всичко завършва благополучно. https://www.dailymail.co.uk/news/article-6428679/Plane-flies-nearly-50km-past-destination-pilot-falls-asleep-cockpit.html 1 1 Връзка към мнение
chandni 27565 Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 13 минути , Lirea каза: Това направо се чудих дали да го пусна тук или в темата "Хумор". Пилот на малък двумоторен самолет с 9 пътници заспива и подминава летището с 46 км, преди де се събуди и усети, че леко е изпуснал крайната цел. За щастие всичко завършва благополучно. https://www.dailymail.co.uk/news/article-6428679/Plane-flies-nearly-50km-past-destination-pilot-falls-asleep-cockpit.html Съвсем не е за хумор - проблемът е много сериозен! 2 Връзка към мнение
Ilian359 2517 Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 И при тираджиите се случва... Връзка към мнение
Goal & Boss 10234 Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 Британски журналист е успял да се уреди на работа като работник в багажното и след това влиза в самолет на Rianair, без да има разрешение за подобен достъп. https://www.dailymail.co.uk/news/article-6425057/What-hed-terrorist-Mail-Sunday-reporter-gets-INSIDE-Ryanair-jet-London-Stansted.html Това е голям фал за летището според мен. 2 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 30 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2018 Полет F9 260, изпълняван от Airbus A320, от Лас Вегас, Невада до Тампа, Флорида, е загубил част от капаците на 2-ри вдигател и след 14 минути полет, пилотите са приземили успешно машината обратно на летището във Вегас. Няма пострадали. 7 3 1 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 7 декември, 2018 Сподели Публикувано: 7 декември, 2018 Самолет Ембраер 170, изпълнил редовен полет на С7 от Новосибирск до Екатеринбург с повреда в климатичната система. Пасажерите твърдят, че температурата е достигала 50 градуса по Целзий на моменти. Руските власти са започнали разследване https://thepointsguy.com/news/s7-airlines-ridiculously-hot-flight/?navtid=Latest-2 1 1 Връзка към мнение
П.Кръстев 9015 Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 Самолет на България Еър е кацнал аварийно във Виена заради спукано стъкло на пилотксата кабина. Линк 1 Връзка към мнение
Jenbel 2414 Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 Каква може да е причината да се спука стъклото? Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 Най-простото е умора на материала... Връзка към мнение
chandni 27565 Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Boeing 737 Max 8 на Norweigian е бил принуден да изключи левия двигател и да направи кацане в Shiraz, Iran. https://simpleflying.com/norwegian-boeing-737-is-stuck-in-iran-after-in-flight-fault/ 1 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 24 декември, 2018 Сподели Публикувано: 24 декември, 2018 На 23 декември полет CZ396 на а/к China Southern от летище Penang в Малайзия до Guangzhou, Китай, изпъпляван с 8 годишен самолет Airbus A321 се е върнал на летището в Пенанг, защото се е запалил вънешeн powerbank, който е бил в ръчния багаж на един от пътниците, в един от overhead bins на борда. Самолетът не стига и 10 000 фута височина, преди да кацне успешно. Няма жертви и пострадали 3 Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега