Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Аз имах надвесена сума, поискаха номер на сметка, където да преведат парите и няколко дни по-късно го направиха.

Потвърдиха по мейла, че задълженията са погасени, а картата е закрита.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

След уведомителния мейл, никой не ме е търсил за нищо. Платих си извлечението за миналия месец и занулих салдото, не съм пробвал плащания този месец. Ако Дайнерс ми се обадят за пластиката ще им я върна, ако не, ще си я пазя за спомен 🙂 ПИБ ми звъняха и ме одобриха за мастеркард голд, ама и те не се обадиха за договор и карта. Не мисля да ги търся, зор нямам, здраве да е, и без тях ще оцелея 🙂

Връзка към коментар
преди 51 минути , logist13 каза:

ама и те не се обадиха за договор и карта. Не мисля да ги търся,

Няма да те потърсят. Пет дни след като са ти се обадили и одобрили, можеш да си потърсиш картата в офиса, който си посочил за получаване. И при мъжа ми беше така. Ако искаш им звънни преди да отидеш да проверят, за да не се разкарваш напразно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 24 минути , chandni каза:

Няма да те потърсят. Пет дни след като са ти се обадили и одобрили, можеш да си потърсиш картата в офиса, който си посочил за получаване. И при мъжа ми беше така. Ако искаш им звънни преди да отидеш да проверят, за да не се разкарваш напразно.

Това не е вярно. На мен ми се обадиха първо да предложат карта, после се обадиха да ми кажат, че мога да отида да си я взема и понеже се забавих с вземането още два пъти ми пратиха смс, че картата ме чака в клона им.

Връзка към коментар
преди 3 минути , boogy83 каза:

Това не е вярно. На мен ми се обадиха първо да предложат карта, после се обадиха да ми кажат, че мога да отида да си я взема и понеже се забавих с вземането още два пъти ми пратиха смс, че картата ме чака в клона им.

Може да зависи от обслужващия клон 😀

Връзка към коментар
преди 23 часа, Георги каза:

А какво е положението със суми усвоявани между 1 и 9 април, ще излезе извлечение в началото на май ли? Щото някакви 2 седмици за пълно изплащане на всичко се говореха. Не че не мога да сметна колко горе-долу трябва да преведа, но не искам да са няколко стотинки под или над сумата и да се вкараме във взаимни главоболия. 

 

За протокола, до момента дори нямам уведомителен имейл че спират дейност, само ми се обадиха да ми предлагат карта на ПИБ и толкова. 

В крайна сметка решихме проблема по имейл. Питах ги колко пари искат за да е всичко на нулата, те ми казаха, пуснах ги през сайта с дебитна карта, потвърдиха че парите са получени и сметките са закрити и толкова. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
На 1.04.2024 г. в 21:29, Eva eva каза:

Оле, моля за помощ! Източват ми картата. От 31.03 до момента по около 90 лв. на теглене през 15 минути стоят на авторизация. Липсват ми към 1 400 лв. Видях, че Дайнерс имат телефон за контакт само в работно време. Какво да правя? До утре сутринта нищо няма да остане 🙂 

В крайна сметка, след като ми блокираха картата се оказа, че липсващата сума си е дължима, била осчетоводена. Днес ми звъннаха, че дължа пари. Отидох аз в клон на ПИБ и ми показаха извлечението. Пуснах оспорване, разбира се. Това са 1 400 лв. Нищо няма да им платя, да ме съдят. Уф, че тъпотия. 

  • Харесвам 1
  • Шок 2
Връзка към коментар

Това е процедурата , търговецът си ги е изтеглил и ако не заведеш оспорване няма как да ти ги възстановят.

Банката не спира със задна дата транзакциите до момента на блокиране на картата.

Ще ти ги върнат до няколко седмици. При мен мисля отне около два месеца.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 минути , stanimir каза:

Това е процедурата , търговецът си ги е изтеглил и ако не заведеш оспорване няма как да ти ги възстановят.

Банката не спира със задна дата транзакциите до момента на блокиране на картата.

Мислех, че след като стоят със статус "авторизация" един вид плащането не е минало. Явно не е точно така. Както и да е, дано всичко да е наред и бързо да оправят нещата 🙂 

Връзка към коментар
преди 12 часа, stanimir каза:

Ще ти ги върнат до няколко седмици. При мен мисля отне около два месеца.

Дано е така. Неосчетоводени, блокирани навреме, ги връщат много бързо. Едни осчетоводени (ДСК) вече половин+ година ги чакам.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма такова нещо. 

Неосчетоводени може да са ако търговецът не  е финализирал транзакцията. Тогава се освобождават автоматично след 30 или 40 дни без намеса от картоиздателя.

При осчетоводена транзакция може да започне процедура по оспорване. Ако търговецът не отговори до 40 дни, оспорването се печели. Ако обаче търговецът на своя страна оспори оспорването, проверките може да протекат повече от година.

Пиша всичко това на базата на собствен опит с оспорвания от различно естество през годините. 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте опечалени бивши притежатели на карти,

 

Да доложа какъв беше моя изход от ситуацията. Отидох в Българо-американска банка и след известни пазарлъци с тях се сдобих със златна дебитна карта Visa gold. С нея успешно се влиза безплатно в салона на летище София за мен и един придружител.

 

Условията при които ми я дадоха: нямам никакви други сметки в тази банка, единственото условие е да имам месечен оборот през тази карта 500лв. Откриването и беше безплатно.

 

За начало това ме устройва, започвам да преслушвам банките, в които имам сметки за МС платинум....

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

А пък аз имам следният случай и се чудя дали може да ги търся.

Swiss  ми загубиха куфара  за полет платен с дайнърс .  и сега се чудя мога да се боря да ползвам застраховката им всъщност която имаше тогава или ...... някокга да се е сблъсквал с подобен случай

Връзка към коментар
преди 27 минути , mintoq каза:

А пък аз имам следният случай и се чудя дали може да ги търся.

Swiss  ми загубиха куфара  за полет платен с дайнърс .  и сега се чудя мога да се боря да ползвам застраховката им всъщност която имаше тогава или ...... някокга да се е сблъсквал с подобен случай

Screenshot_20240916_100606_Gmail.jpg.d48aac8f03b2dc61ac28acce8d8ba51b.jpg

 

По-добре гони авиокомпанията, за загуба на багаж дължат обезщетение.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, mintoq каза:

А пък аз имам следният случай и се чудя дали може да ги търся.

Swiss  ми загубиха куфара  за полет платен с дайнърс .  и сега се чудя мога да се боря да ползвам застраховката им всъщност която имаше тогава или ...... някокга да се е сблъсквал с подобен случай

Ако събитието се е случило преди закриването на картата, плащат.

Връзка към коментар
На 16.09.2024 г. в 9:40, mintoq каза:

А пък аз имам следният случай и се чудя дали може да ги търся.

Swiss  ми загубиха куфара  за полет платен с дайнърс .  и сега се чудя мога да се боря да ползвам застраховката им всъщност която имаше тогава или ...... някокга да се е сблъсквал с подобен случай

Бих ти препоръчал да се свържеш с Generali за потвърждение, тъй като те изпълняваха застраховките по картите на Diners и те ще ти потвърдят със сигурност, но на няколко други места различни хора споменаваха, че ако картата е била активна в този момент, застраховката трябва да важи!

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

еми багажа се намери след 2 седмици. ( на летище фосия бее трагизно зле с багажите това лято  50 -минти чакана не багаж за полет от варна )

не съм дирил за това а и авио компаниите плащат обещетения особено за повреден и куфари имам няколко вече .....

 

но тогава бееш кофти като има неща за 1000 + евро  в куфара

  • Шок 1
Връзка към коментар

абе пробвай и кажи резултата после

мисля, че колко струват нещата в куфара не е от значение, плаща се на килограм, защото няма как да докажеш какво е имало в куфара

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.