Прескочи до съдържание

Rentalcars.com - промоции, мнения, въпроси и оценки


Препоръчани мнения

Здравей Даниел,

 

Имам букната кола за Йерусалим за три дни.Платих си и за пълното покритие,което предлагате,но ми излиза една допълнителна летищна такса от 28$+такси. Въпроса ми е ще я плащам ли тази летищна такса/няма да взимам колата от летище и няма да я оставям там/ + останалите и какви са тези допълнителни такси?

Всички доставчици имат летищна такса в Израел и тя е задължителна, ако не взимаш колата от летище тогава няма да плащаш тази такса. Съобщението ти излиза, т.к. Общите Условия са за доставчика като цяло, не ги разделяме на взимане от летище или центъра на града. 

 

Ако имаш допълнителни въпроси относно условията на наема, както писах в предния пост свържи се с колегата Атанас по телефона (обаждането е безплатно от стационарен телефон) и той ще ти даде повече подробности.

 

Давам за съвет да се свързвате с нас по телефона, т.к. скоро излизам отпуск и няма да мога да помагам.

 

Поздрави

Връзка към мнение

Даниел, моля те, напиши този безплатен номер тук. Доколкото разбирам става дума за телефонен номер, който може да бъде избран от стационарен телефонен номер в чужбина безплатно. Тоест, при евентуален проблем при взимане на колата, мога да помоля служителите на компанията да ми осигурят телефон за безплатен разговор вместо да звъня платено от моя мобилен през роуминг, нали така?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

post-259-0-31092600-1433756248_thumb.jpg

 

П.П. Отделно си има номера в представителствата по държави.Аз гледах конкретно за Израел и има номер за кореспонденция.Но нека,това бъде потвърдено от Rentalcars.

Връзка към мнение

Даниел, моля те, напиши този безплатен номер тук. Доколкото разбирам става дума за телефонен номер, който може да бъде избран от стационарен телефонен номер в чужбина безплатно. Тоест, при евентуален проблем при взимане на колата, мога да помоля служителите на компанията да ми осигурят телефон за безплатен разговор вместо да звъня платено от моя мобилен през роуминг, нали така?

Най - добре е когато си в дадена държава да влезеш на сайта, ако има безплатен номер той излиза на главната страница или в секция контакти, т.е. ако си в Италия влизаш на сайта и ще ти покаже номера за Италия. Когато се свържеш системата те изпраща към италиански сътрудник, казваш че искаш да говориш с българския агент и те прехвърлят. Имайте предвид, че събота и неделя българската линия не работи, но т.к. офиса ни е в Англия всички говорят английски, така че не би трябвало да има проблем.

 

Ако няма безплатен телефон за дадената държава се използва този: 00 44 161 836 6748

 

За територията на България номера е както го е показал колегата Красен: 00800 119 4451. От стационарен е безплатно, от мобилен се таксува като обаждане до стационар в София.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Може ли да ми дадете мейл на Даниел. 

Имам позната, която беше в авариралия днес самолет на Wizz. И трябваше да вземе резервирана кола в определен час, но явно ще закъснеят. Телефоните на ренталс не отговарят. 

Връзка към мнение

Може ли да ми дадете мейл на Даниел. 

Имам позната, която беше в авариралия днес самолет на Wizz. И трябваше да вземе резервирана кола в определен час, но явно ще закъснеят. Телефоните на ренталс не отговарят. 

 

danielzlatanov маймунскоа rentalcars.com

 

Имаше го май и по-рано в темата :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Така....

След куп премеждия с полета (кацане във Венеция, турболеции, извозване до Болоня с автобуси) хората са пристигнали в крайна точка към 5,30 сутринта БГ време. 

Не знам какво е станало с колата. Като се наспят ще разкажат подробно. Но искам да напиша една забележка към Ренталкарс. Нито един телефон не отговаряше след 18 ч. Нито в БГ, нито в Италия. Мисля, че това не е ОК и е редно да имат поне една денонощна линия за съпорт при такива екстремни ситуации.

 

Успях да намеря телефони на офисите на компанията от която е автомобила в Болоня и Венеция. Общия телефон за съпорт на компанията също не отговаряше. 

Връзка към мнение

Така....

След куп премеждия с полета (кацане във Венеция, турболеции, извозване до Болоня с автобуси) хората са пристигнали в крайна точка към 5,30 сутринта БГ време. 

Не знам какво е станало с колата. Като се наспят ще разкажат подробно. Но искам да напиша една забележка към Ренталкарс. Нито един телефон не отговаряше след 18 ч. Нито в БГ, нито в Италия. Мисля, че това не е ОК и е редно да имат поне една денонощна линия за съпорт при такива екстремни ситуации.

 

Успях да намеря телефони на офисите на компанията от която е автомобила в Болоня и Венеция. Общия телефон за съпорт на компанията също не отговаряше. 

Здравей,

 

в този пост коментирахме точно това - http://magelanci.com/topic/1681-rentalcarscom-промоции-мнения-въпроси-и-оценки/?p=90168и какво трябва да се направи в такава ситуация.

 

При отваряне на нашия сайт от България е написано, че линията работи от 10:00 - 18:00 Българско време, в останалите случаи се използва дългия с 00 44...

 

Пак повтарям, в подобни случаи точно за това ВИНАГИ си добавяйте номера на полета в резервацията, така доставчика знае какво се случва с вас, отделно е много препоръчително да се свържете с доставчика и да го уведомите за закъснението.

 

Днес когато вашите познати отидат да си вземат автомобила, нека се свържат с ренталкарс на посочените номера в случай, че имат нужда от съдействие.

 

Поздрави,

Връзка към мнение

Номера на полета е бил добавен в резервацията доколкото знам. Телефонът с +00 44 НЕ работеше. Лично звънях. Даваше свободно. Беше малко след 18 ч. Освен това аз лично говорих с офиса на Goldcar в Болоня. 

Сам разбирате, че обстоятелствата са екстремни. До последно те не са знаели дали ще стигнат до Болоня и кога. Батериите им бяха на привършване. Нямаха интернет. На резервацията нямаха телефоните на доставчика на автомобили. Аз рових за да ги намеря. Телефона на Goldcar Customer Services също даваше свободно. Освен това вземането на автомобила вече веднъж беше отложено заради връщането на самолета в София. Това щеше да е втора корекция.

Та в цялата тази суматоха щеше да е полезно да има 24 часов телефон за съпорт от ваша страна. 

 

Приемете го като предложение, а не като забележка. 

 

И между другото на сайта ви пише, че работното време е до 17 ч. http://www.rentalcars.com/bg/contact/

Редактирано от Bliss
Връзка към мнение
  • 8 месеца по-късно ...

Опитвам се да си избера кола за Болоня. Може ли някой да ми разясни, когато колата се предлага на сайта със: Специална оферта:
"Премиален пакет - PAI (Застраховка срещу злополука), Застраховка шаси, стъкла и гуми, Нулева франшиза с нисък гаранционен депозит."

 

Или

 

"Специална оферта:
Цената включва застраховка с нулева франшиза"

 

Включената специална оферта (застраховката) от кого се предоставя: сайта или наемодателя? 

 

И са постнали на сайта БГ телефон, който въпреки, че е написано че работи от 9 до 17 ч., е затворен в момента. 

Редактирано от Bliss
Връзка към мнение

В повечето случаи застраховката се предлага от посредника, в случая Rentalcars. За доставчика (Europcar, Budget, Avis и т.н.) все едно нямаш застраховка...

Връзка към мнение

Опитвам се да си избера кола за Болоня. Може ли някой да ми разясни, когато колата се предлага на сайта със: Специална оферта:

"Премиален пакет - PAI (Застраховка срещу злополука), Застраховка шаси, стъкла и гуми, Нулева франшиза с нисък гаранционен депозит."

 

Или

 

"Специална оферта:

Цената включва застраховка с нулева франшиза"

 

Включената специална оферта (застраховката) от кого се предоставя: сайта или наемодателя? 

 

И са постнали на сайта БГ телефон, който въпреки, че е написано че работи от 9 до 17 ч., е затворен в момента. 

 

Дай повече информация от коя фирма е това, че даже и дати за да погледна. Случвало ми се е да има нулева франшиза включена в цената, например като наемах в Турция беше така. 

Връзка към мнение

Значи колата е Голф, доставчика е Сицили бай кар, период 29.04-08.05.2016 г. и във "Важна информация за офертата" има следното:

 

Франшиза (Самоучастие) Автомобилът има самоучастие при щети на стойност 0,00 € не включва данък.
Автомобилът има самоучастие при кражба на стойност 0,00 € не включва данък.

Депозит на гишето Рент-а-кар компанията ще изисква депозит от 300,00 € не включва данък при получаване на колата. Депозитът ще бъде върнат след наема, при положение че всички условия са изпълнени.

 

Поради горния текст леко се съмнявам да е от сайта застраховката. Опитвам се да се свържа със сайта, но уви. 

Редактирано от Bliss
Връзка към мнение

Значи колата е Голф, доставчика е Сицили бай кар, период 29.04-09.05.2016 г. и във "Важна информация за офертата" има следното:

 

Франшиза (Самоучастие) Автомобилът има самоучастие при щети на стойност 0,00 € не включва данък.

Автомобилът има самоучастие при кражба на стойност 0,00 € не включва данък.

Депозит на гишето Рент-а-кар компанията ще изисква депозит от 300,00 € не включва данък при получаване на колата. Депозитът ще бъде върнат след наема, при положение че всички условия са изпълнени.

 

Поради горния текст леко се съмнявам да е от сайта застраховката. Опитвам се да се свържа със сайта, но уви. 

 

Според мен това си е промоция на фирмата, т.е. не трябва да плащаш нищо и имаш нулев остатък. Интересното е, че не всичките оферти на фирмата са такива, други имат включен GPS, така че явно е нещо кампанийно, а не до особеност на локацията например.

 

Ще препратя към Даниел, ако желае да потвърди. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Според мен това си е промоция на фирмата, т.е. не трябва да плащаш нищо и имаш нулев остатък. Интересното е, че не всичките оферти на фирмата са такива, други имат включен GPS, така че явно е нещо кампанийно, а не до особеност на локацията например.

 

Ще препратя към Даниел, ако желае да потвърди. 

Привет на всички!

 

Първо да кажа, че линията не работи, понеже има само едно момче което отговаря на този телефон на Български и последните два дни отсъства, поради заболяване. В такива случаи ползвайте имейл формата.

 

Що се отнася до офертата - допълнителните застраховки се предоставят от доставчика в случая Сицили бай кар

Опитвам се да си избера кола за Болоня. Може ли някой да ми разясни, когато колата се предлага на сайта със: Специална оферта:

"Премиален пакет - PAI (Застраховка срещу злополука), Застраховка шаси, стъкла и гуми, Нулева франшиза с нисък гаранционен депозит."

 

Или

 

"Специална оферта:

Цената включва застраховка с нулева франшиза"

 

Включената специална оферта (застраховката) от кого се предоставя: сайта или наемодателя? 

 

И са постнали на сайта БГ телефон, който въпреки, че е написано че работи от 9 до 17 ч., е затворен в момента. 

Това което е с PAI включено в цената е най-добрия вариант за наемане

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Привет на всички!

 

Първо да кажа, че линията не работи, понеже има само едно момче което отговаря на този телефон на Български и последните два дни отсъства, поради заболяване. В такива случаи ползвайте имейл формата.

 

Що се отнася до офертата - допълнителните застраховки се предоставят от доставчика в случая Сицили бай кар

Това което е с PAI включено в цената е най-добрия вариант за наемане

Много благодаря за информацията! Наистина доста добра оферта. 

 

Георги и на теб благодаря!

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Може, но се плаща допълнително. Там на търсачката има място на взимане на колата и място на връщане.

Връзка към мнение

Може, но се плаща допълнително. Там на търсачката има място на взимане на колата и място на връщане.

Благодаря, но аз именно с търсачката пробвах  от летище Айндховен/Холандия  до летище Шарлероа/Белгия и не ми дава никакви опции,  за Германия и Франция има.

Връзка към мнение

Благодаря, но аз именно с търсачката пробвах  от летище Айндховен/Холандия  до летище Шарлероа/Белгия и не ми дава никакви опции,  за Германия и Франция има.

 

Явно няма компания, която да дава и на двете летища или поне да имат някакво сътрудничество. Връщане в друга държава е сложна работа, фирмите дори под един бранд често си имат съвсем различни правила. Еднопосочната такса също е доста солена в тези случаи, ето пробвах за Айндховен - Дюселдорф (Weeze) и има 200 евро допълнителна такса:

 

2016-03-09_19-39-54.png

Връзка към мнение
  • 3 месеца по-късно ...

Здравейте, искам да ви попитам по следния мой казус: През месец Април наех кола от летището в Пиза от "Сицили бай Кар", резервирана през Ренталкарс. Колата беше със "Специална оферта: "Премиален пакет - PAI (Застраховка срещу злополука), Застраховка шаси, стъкла и гуми, Нулева франшиза с нисък гаранционен депозит." При взимането на колата на гишето ми предложиха допълнително да заплатя 6,96 Е за пътна помощ - съгласих се и ми блокираха по картата  300 Е. Когато върнахме колата нямаше никакви забележки, казах ми че до  няколко дни ще ми бъде освободена сумата. След седмица видях, че от картата са ми дръпнали 10 долара (което не е 6,96 Е). Писах на имейла на Сицили бай кар (на мейла в офиса в Пиза и на централния им офис) защо ми теглят парите в долари, а не в евро - валутата, за която сме подписали. Отговор не последва и аз повече не се занимавах с този въпрос (тъй като разликата се явяваше само 2-3 евро ).

Преди два дни получих СМС-известие от моята банка, че от "Autro europa" са заявени 61 ЕUR - Глоба. Не зная за какво е тази глоба, но и не знам към кого да се обърна, за да разбера? Писах на ренталкарс - за сега нямам отговор, а се чудя при положение, че през април съм се обръщала с мейл към офиса на Сицили бай кар и не последва отговор има ли  смисъл да им пиша отново? До кога могат да теглят пари от моята кредитна карта и как да разбера "Глобата" ми за какво е...?

Връзка към мнение

Аз нямам много опит с колите под наем, но по принцип ако има глоба те си я дърпат от картата ти. На твое място щях да им пиша и/или да им се обадя с искане за разяснения, и ще изискам глобата си да ми я препратят. Ще им дам и срок за отговор. Ако не желаят да съдействат или се мотат, ще им върна мейл, че ще оспоря транзакцията пред банката ми и пред мастеркард/виза и ако все още нямам отговор задействам процедурата по оспорване на транзакция.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз нямам много опит с колите под наем, но по принцип ако има глоба те си я дърпат от картата ти. На твое място щях да им пиша и/или да им се обадя с искане за разяснения, и ще изискам глобата си да ми я препратят. Ще им дам и срок за отговор. Ако не желаят да съдействат или се мотат, ще им върна мейл, че ще оспоря транзакцията пред банката ми и пред мастеркард/виза и ако все още нямам отговор задействам процедурата по оспорване на транзакция.

Благодаря ти. Аз просто се чудех има ли смисъл да им пиша като видях как "не ме отразяват" при първото ми писане. Макар, че тогава ставаше въпрос за много малка сума.

Връзка към мнение

Благодаря ти. Аз просто се чудех има ли смисъл да им пиша като видях как "не ме отразяват" при първото ми писане. Макар, че тогава ставаше въпрос за много малка сума.

 

В конкретния случай размерът няма значение, а само основанието... :P

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.