Прескочи до съдържание

Rentalcars.com - промоции, мнения, въпроси и оценки


Препоръчани мнения

Публикувано:

Здравейте,

 

искам да помоля господина, който се свърза вчера с мен по имейл, относно запитване за наем в Италия (група около 12 човека) да се свърже отново, т.к. имах проблем с имейла и всички наскоро получени съобщения са изтрити.

 

Извинявам се за неудобството.

 

Поздрави,

 

Даниел

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Имам въпрос, цъках си коли под наем за Бергамо в края на юни. 

 

Ето две търсения, на абсолютно еднакви дати и часове, първото търсене съм го правил в Бергамо(всички региони), второто в Бергамо(летище). По някаква причина първото търсене не ми изкарва фирмите, които предоставят колите, а второто търсене ги изкарва.

 

bergamo2.png

 

 

 

 

 

bergamo1.png

 

До колкото знам, има сайтове които крият името на хотела преди да резервираш като ти дават отстъпка за това, предположих, че и в rentalcars е подобно. Интересно тук е, че офертата, която показва името на фирмата, всъщност е по-евтина, а тази която ги крие е по-скъпа въпреки, че твърди че скриването ми носи спестявания. 

 

Има ли някаква аномалия тук и като цяло има ли начин да накараме сайта да изкарва винаги името на фирмата? Аз лично поне страня от непознати местни компании. 

 

Друг въпрос, във скрийншотовете се вижда оценка 7.1/10 от 1000+ мнения, но така и не мога да намеря как да прочета тези +1000 мнения на клиенти. Има ли начин да се видят?

 

Имам и други въпроси, но ще останат за после :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте,

 

да отговоря на конкретното запитване:

 

1. От много скоро rentalcars.com започна показването на логото на доставчика, както и тяхната оценка на страницата с резултатите. Това беше положителен експеримент, който се оказа положителен и в момента е в процес на внедряване за всички пазари.

2. Понеже е нова услуга и все още предстой да се обогатява, това е и причината логото на доставчика и оценка да не са налични, когато се направи търсене за всички региони. Към този момент е налично за локация - летище.

3. След края на всеки наем системата изпраща имейл-анкета на всеки клиент, като мненията се събират в нашата база данни. Много скоро предстои пускането и на следващата услуга, която ще позволи разглеждането на мнения, те ще са на база точно конкретно избрания автомобил, доставчик и място, т.е. няма да се четат мнения за Locauto като цяло, а мнения за този доставчик само в Бергамо и ще бъдат от клиенти използвали конкретната категория автомобил.

 

Всичко това в момента се разработва, беше пуснато за около два дни, но открихме няколко грешки и съответно беше преустановено. След изчистване на всички детайли ще бъде отново налично.

 

Поздрави и приятен ден на всички.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Ясно, със сигурност е добра идея да се вижда фирмата, ще чакаме да го пуснете по целия сайт. Различните цени също ги отдавам на временен феномен, докато изгладите ръбовете :)

 

Още един въпрос. Търся си кола със взимане в Бергамо и връщане в Малпенза. Изкарва ми цена подобна на тази с връщане в Бергамо - 78€. Включена ли е в евентуална такса за еднопосочния наем или това се разбира на място? В общите условия във вашия сайт пише, че не е включена таксата в цената, а неприятното е че и няма как да се види, ако има такава.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ясно, със сигурност е добра идея да се вижда фирмата, ще чакаме да го пуснете по целия сайт. Различните цени също ги отдавам на временен феномен, докато изгладите ръбовете :)

 

Още един въпрос. Търся си кола със взимане в Бергамо и връщане в Малпенза. Изкарва ми цена подобна на тази с връщане в Бергамо - 78€. Включена ли е в евентуална такса за еднопосочния наем или това се разбира на място? В общите условия във вашия сайт пише, че не е включена таксата в цената, а неприятното е че и няма как да се види, ако има такава.

Привет,

 

когато се направи резервация за еднопосочно пътуване и се избере конкретен автомобил, следващата страница е за избиране на допълнителни услуги, следващата е въвеждане данни на шофьора, следващата е въвеждане данни за плащане. Преди натискането на бутона "резервирай" - излиза съобщение, че наемът е еднопосчен и показва информация колко ще бъде таксата за еднопосочно пътуване. С натискането на бутона резервирай, клиента се съгласява с тази такса. Тук едно уточнение - нашата задача е да уведомим клиента за тази такса, реално тя се заплаща на място директно на доставчика.

 

Тук искам да дам няколко ценни съвета на всички форумци:

 

1. Когато планирате да направите еднопосчно пътуване (независимо в коя точка на света) и не сте сигурно в това коя кола да изберете, изпитвате затруднение да видите колко ще бъде таксата (следвайки стъпките по - горе) най - лесният начин е да си запазите оферта през форума (под всеки един резултат на сайта има бутон "резервирай" и "оферта по имейл") след което да се обадите на безплатния телефон от сайта. Когато се свържете с наш сътрудник кажете, че вече имате оферта и дайте номера на резервацията, колегата ще ви даде ясна информация за такса еднопосчно пътуване. Разговорът е безплатен, ако се свържете с нас от стационарен телефон и на цената на градски разговор през мобилен, няма да бъдете таксувани за обаждане до Англия;

2. Същите стъпки съветвам да направите когато възнамерявате да наемете автомобил в една държава и да пътувате с него до друга. Има доставчици които не позволяват автомобилите им да напускат границите на страната, нека няма неприятни изненади;

3. Тук искам да дам най - важният съвет :), той важи само и единствено за еднопосочно пътуване в Италия. Когато имате планирано подобно пътуване, задайте време на наема минимум 3 дни (много е важно) след което изберете доставчик Сицили бай кар (техните Общи Условия гласят, че когато наема е 3+ дни няма такса еднопосочно пътуване). Това условие важи само за този конкретен доставчик. Дори и да ви трябва кола само за 2 дни няма проблем да зададете период на наема 3 дни, а да върнете автомобила по - рано. 

 

И моля тази информация тази си остане във форума :)

 

Поздрави и хубав ден на всички!

 

Даниел

  • Харесвам 4
Публикувано:

Безспорно ценна информация, благодаря...

 

3. Тук искам да дам най - важният съвет :), той важи само и единствено за еднопосочно пътуване в Италия. Когато имате планирано подобно пътуване, задайте време на наема минимум 3 дни (много е важно) след което изберете доставчик Сицили бай кар (техните Общи Условия гласят, че когато наема е 3+ дни няма такса еднопосочно пътуване). Това условие важи само за този конкретен доставчик. Дори и да ви трябва кола само за 2 дни няма проблем да зададете период на наема 3 дни, а да върнете автомобила по - рано. 

 

Обръщам внимание, че Sicily by Car е добре да се избягва като доставчик при резервация на кола за Сицилия. Поне такива преобладаващи мнения срещнах по темата в специализирани форуми и трипадвайзър. Повтарям, ставаше дума конкретно за Сицилия и некоректно отношение на местните клонове на Sicily by Car...

Публикувано:

Като цяло съм съгласен с Дуке, но когато става въпрос за подобно пътуване са най - изгодни. Иначе като цяло този доставчик е малко чувствителен когато клиенти са Българи или Румънци, но ако всичко по кредитна карта и шоф. книжка е наред, няма да има проблем.

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Имам един основен въпрос с няколко уточняващи въпроса, който предполагам вълнува и други...

 

Разрешено ли е официално ползването на личен GPS при наемане на кола?

Какви са вашите наблюдения от гледна точка на правилата на всяка една от големите рент-а-кар компании?

Всички предлагани коли оборудвани ли са със стандартно гнездо за запалка или същото е умишлено премахнато/затворено, за да се ползва наета от компанията GPS навигация?

Публикувано:

Имам един основен въпрос с няколко уточняващи въпроса, който предполагам вълнува и други...

Ако въпросът е за Сицилия, то рентакара, който ползвах  нямаше никакви ограничения в тази връзка. Гнездо и всичко останало си беше наред. Колата беше най-икономичен клас - нисан микра 1,3. 

Публикувано: (редактирано)

За първи път чувам за подобно нещо, никога не ми се е случвало, нито някой е споделил за такъв проблем. Не знам кой и как ще ми забрани да си ползвам навигацията, а и това със запалките, нали и техния навигатор трябва да се включи някъде. А и телефоните имат вече навигации, определено не съм и не мисля да плащам и за това.

Редактирано от slujitel
  • Харесвам 1
Публикувано:

Действително, на много малко места в света поставянето на GPS на предното стъкло е забранено с цел по-висока безопасност. Това го видях на листовката на гармин. Не помня обаче кои страни (или по-скоро щати) бяха цитирали. В 95% от случаите обаче забрана не е налице, така че - споко.

Освен това, ако ще има забрана, то тя ще е за поставяне на стъклото, но не и, примерно, да си го държиш в скута, с хендс фрий (особено по-новите модели с навигация "завой по завой"). Все още GPS-ът не е сред забранението за притежание и употреба стоки  :lol:

За първи път чувам за подобно нещо,

Публикувано:

Здравейте,

 

само да споделя, че не съм чувал за подобен случай и на някого да е било забранено да ползва лична навигация. Дори съм имал случаи в които семейство си носи и използва собствено детско столче, т.к. наема беше за доста голям период от време и е излишно да се запалаща голяма такса за подобна услуга.

  • Харесвам 2
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте,

Бих искал да споделя моите впечатления от rentalcars.com при пътуването ми до Кападокия.

Да започнем с плюсовете:
1. Доста по-ниска цена от Sixt, Herz  и т.н.

2. Безплатната анулация

3. Бърз отговор на мейлите.

4. Безплатен втори шофьор.

 

Минуси:

1. Във ваучера пишеше, че доставчик е Fox rent a car. Оказа се, че Fox rent a car не работят с това летище доставчика се казваше Assistant car rental. 

2. Информацията за покритието на застраховката която получих от  доставчикa и  от rentalcars.com се различаваше. 

 

Като цяло съм много доволен и бих  отново rentalcars.com. 

  • Харесвам 4
  • 5 седмици по-късно ...
Публикувано:

Октомври искам да наема кола за района на Малага за около 10ина дни.

1.Какви са възможностите да се влезе в Португалия с наета  кола, има ли допълнителни такси и застраховки и на каква стойност са?  

2. Kакви допълнителни застраховки за този район бихте препоръчали?
3. Може ли да се плати наема с Visa electron?

Благодаря предварително.

Публикувано:

Здравей Стефан,

 

1. Почти всички малки местни доставчици имат допълнителна такса за пътуване извън Испания, в повечето случаи между 7-9€ на ден. При по - големите доставчици Юропкар, Аламо, Авис няма проблем да се пътува извън граница, като няма допълнителна такса. Единственият местен доставчик, който няма такса за пътуване извън граница е Атеса. Когато направите търсене може да филтрирате резултатите по доставчик.

2. Всички автомобили който предлагаме са с включените стандартни застраховки, като имат само-участие между 800€-1200€ (зависи от автомобила). Като цяло повечето доставчици в Испания блокират малки суми като гаранция. За допълнителна застраховка аз бих избрал местната - като цена не е много по - висока, но напълно ще елиминира само-участието.

3. Ако имате време до пътуването съвета ми е да си извадите нормална кредитна карта. Виза електрон не се приема почти никъде.

 

п.с. Не се подвеждайте по ниските цени на някои от местните доставчици, понеже те изискват горивото да се заплати предварително, като обикновено е на по - висока цена от нормалната, в крайна сметка цената накрая ще излезе почти същата.

 

Поздрави и хубав ден,

 

Даниел 

Публикувано:

Извинете, VIsa classic била...

 

Ако е виза класик, не би трябвало да има проблем. Все пак се уверете с банката издател, че картата може да се ползва за наемане на автомобил, като на нея ще бъде блокиран гаранционен депозит преди началото на наема от доставчика.

  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Здрасти www.rentalcars.com ,

имам доста въпроси относно евентуално пътуване, и искам да говоря със сътрудник, че от толкова четене в тая тема съвсем ми се омота главата. 

1. Интересува ме има ли човек на посочения телефон, който да ми обясни как да си направя резервацията и да ме посъветва за някои детайли?

2. Може ли разговора да се провежда на български?

3. Посочения телефон е безплатен от какви мрежи - мобилни или стационарни?

Благодаря!

Публикувано:

Здравейте,

 

към дадения момент в кол-центъра нямаме сътрудник който да говори на български и телефона за България е пренасочен към колегите от английската линия.

 

Номерът е безплатен при обаждане от стационарен телефон и на цената на градски разговор от мобилен.

 

Ако имате проблем да се разберете с колегите от английския отдел, може да се свържете с мен на имейл: danielzlatanov@rentalcars.com и ще помогна с каквото мога. Само искам да помоля преди това да направите търсене през търсачката във форума, да си запазите оферта с желания автомобил и когато се свържете с мен да ми напишете номера на офертата. Така ще бъде най - лесно да отговоря на всичките ви въпроси.

 

Поздрави и приятен ден,

 

Даниел

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Здравей, Даниел,

Използвахме rentalcars.com при служебно пътуване до Германия. Платихме предварително с кредитна карта и не ни бе издадена фактура. На място от офиса на летището в Берлин ни издадоха фактура само за допълнителните услуги, които платихме в брой и ни казаха, че за резервацията чрез rentalars да си търсим от тях документ. След завръщането ни на 05.06.2014г. изпратихме ел.поща с искане за фактура за платената сума през посредника. До момента 40 дни по-късно отговор няма. Какво ще ме посъветваш?

Редактирано от lesy
Публикувано:

Здравей,

 

Странно защо нямате отговор на писмото. Моля те изпрати ми номера на резервацията ви на: danielzlatanov@rentalcars.com, като включиш и данни на фирмата ви за фактура.

 

Благодаря,

Даниел

  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря много на Даниел. Проблемът ми вече е решен. Ще черпя бира на някоя магеланска среща, ако се засечем!

Публикувано:

Аз в момента работя с Даниел във връзка с една резервация. Благодарен съм за съветите и отговорите на въпросите, с които го засипвам всеки ден. Надявам се и след връщането на колата да съм със същите добри впечатления - ще пиша :)

  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Ще ми трябва кола под наема за 9 - 12.11 от/до  Мюлуз,летище Базел. Моля за информация и помощ  тъй като през търасчката ми излиза само един ван.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.