Прескочи до съдържание

Rentalcars.com - промоции, мнения, въпроси и оценки


Препоръчани мнения

Да, разгледах темите. Доста се е изписало, а аз явно съм бил в междучасие тогава. Общо взето обаче, не са неща, които не знаех и преди. Въпросът ми беше за доверието и лоялността. За пореден път разбрах, че трябва да се гледа какво се подписва, въпреки увещанията на едната страна, че вече съм си закупил спокойствието и въпреки любезните усмивки на другата страна при подаването на документите и ключовете.

А това, че вторите нямат информация, дали съм закупил SCDW от първите, не ги оправдава да ми пробутват (както ти се изрази в по-горен пост) такова покритие или не, без да ме попитат. Нищо де, поне научих още един урок :)

 

Да, това че не са те попитали, независимо дали депозита им е 5 или 50000 евро не ги оправдава хич. За съжаление много фирми почнаха да го правят напоследък и наистина трябва да гледаш какво подписваш, а често трябва и да питаш какво подписваш, защото договорите са на чужд език. Абе цирк :)

Връзка към мнение

Да, това че не са те попитали, независимо дали депозита им е 5 или 50000 евро не ги оправдава хич. За съжаление много фирми почнаха да го правят напоследък и наистина трябва да гледаш какво подписваш, а често трябва и да питаш какво подписваш, защото договорите са на чужд език. Абе цирк :)

 

Да, разгледах темите. Доста се е изписало, а аз явно съм бил в междучасие тогава. Общо взето обаче, не са неща, които не знаех и преди. Въпросът ми беше за доверието и лоялността. За пореден път разбрах, че трябва да се гледа какво се подписва, въпреки увещанията на едната страна, че вече съм си закупил спокойствието и въпреки любезните усмивки на другата страна при подаването на документите и ключовете.

А това, че вторите нямат информация, дали съм закупил SCDW от първите, не ги оправдава да ми пробутват (както ти се изрази в по-горен пост) такова покритие или не, без да ме попитат. Нищо де, поне научих още един урок :)

Здравейте,

 

само да се включа с един бърз отговор.

 

Единственото което ние като компания можем да направим (и правим) е в подобни случаи да възстановим покритието което клиента е платил към нас, ако на място е заплатил за същото.

 

Другото много важно нещо - точно поради такива причини имаме оценки на доставчиците, преди да се запази кола може да се провери защо даден доставчик има висока или ниска оценка и всеки сам за себе си да прецени дали този доставчик отговаря на неговите изисквания.

 

Поздрави

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

С близо двуседмично закъснение (чак сега си погледнах банковото извлечение на КК и установих, че вътре се мъдри една възстановена сума) искам да благодаря на Даниел за това, което прави за нас - Магеланци! Без да е по никакъв начин задължен да го направи, тъй като вината си беше изцяло моя, че платих допълнителната застраховка освен към rentalcars и към доставчика, той сам предложи и се ангажира със задачата да ми възстанови сумата платена към тях.

Благодарен съм му и се радвам, че е сред нас, готов да помогне даже и на заспали "плащачи" като мен!

Дано имам шанс някога и аз да му се отблагодаря, па макар и с една бира само! :)

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
Здравейте,

 

Само на кратко да благодаря на Даниел. Отзивчив и търпелив ...

 

Свързах се с него относно кола под наем в Болоня и той ми даде съвсем адекватна и конкурентна оферта.

 

За подробности:

 


 

Връзка към мнение
 

Здравейте,

 

само да се включа с един бърз отговор.

 

Единственото което ние като компания можем да направим (и правим) е в подобни случаи да възстановим покритието което клиента е платил към нас, ако на място е заплатил за същото.

 

Другото много важно нещо - точно поради такива причини имаме оценки на доставчиците, преди да се запази кола може да се провери защо даден доставчик има висока или ниска оценка и всеки сам за себе си да прецени дали този доставчик отговаря на неговите изисквания.

 

Поздрави

 

Това (подчертаното и почервено) е много хубаво и аз винаги гледам освен цена и рейтинги ( и се старая сам да давам такива)... Обаче в момента съм на страницата ви и се опитвам да букна кола за 5 дни в Барселона... 

И виждам това:

 

 
Най-добра цена

Търсите най-евтината Икономичен клас кола? Не търсете повече

  • Рейтинг между 5.5 and 6.5

Повече информация

 

 

Някаква новост ли е това?

 

Иначе, да използвам възможността и да питам - тези допълнителни застраховки/покрития са ми малко мъгляви... Ако ги имаш (тоест си платил допълнително едни примерно 60-100 евро за 5 дена) - не плащаш нищо друго. Ако ги нямаш - ти удържат 500-800-1000 и нагоре евро... Някак си голяма ми идва тази разлика?! Явно аз нещо не разбирам... Или може би това е начин на по-малките компании да са конкуретни на големите риби? Предполагам, че при големите тези "допълнителни" са си направо задължителни и са в цената?

Връзка към мнение

Иначе, да използвам възможността и да питам - тези допълнителни застраховки/покрития са ми малко мъгляви... Ако ги имаш (тоест си платил допълнително едни примерно 60-100 евро за 5 дена) - не плащаш нищо друго. Ако ги нямаш - ти удържат 500-800-1000 и нагоре евро... Някак си голяма ми идва тази разлика?! Явно аз нещо не разбирам... Или може би това е начин на по-малките компании да са конкуретни на големите риби? Предполагам, че при големите тези "допълнителни" са си направо задължителни и са в цената?

 

Писах на Даниел да ти погледне въпроса, но получих автоматичен отговор, че е в отпуска, така че не знам дали ще се получи бърз отговор. Ще се опитам аз да отговоря, а ако има неточност той ще ме поправи после :)

 

Та, тези 500-800-1000 евро са нещо като гаранция, че ако удариш колата фирмата ще може да си вземе пари за ремонта. Връщат се след като върнеш колата без проблеми. Фактически ти си застрахован за над сумата от 500-800-1000 евро, но за първите 500-800-1000 отговаряш на 100%. Ако си платиш допълнителна застраховка, която сваля самоучастието до 0, фирмата няма нужда да си гарантира, че има как да ти вземе пари, за това и не ти блокира голямата сума :)

 

Просто в единия случай плащаш 60 евро, които не ти се връщат, в другия залагаш 1000 и ти се възстановяват изцяло, ако нямаш инциденти :)

 

Иначе не, няма разлика в политиките между големите и малките фирми в областта на застраховките. Блокираната сума и цената на застраховката варират в много големи граници, но не зависи от това дали фирмата е голяма или малка. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Блокировките зависят от държавата, наистина варират много, дори в едни и същи фирми и за едни и същи автомобили.

Между другото в Бг също удържат и то над средното за Европа!

Преди няколко години бях взел една корса от летището в София от sixt и ми блокираха 600евро! До сега не са ми блокирвали толкова пари никъде, дори за среден клас МПС

Редактирано от Alexander
Връзка към мнение

 

 

 

Това (подчертаното и почервено) е много хубаво и аз винаги гледам освен цена и рейтинги ( и се старая сам да давам такива)... Обаче в момента съм на страницата ви и се опитвам да букна кола за 5 дни в Барселона... 

И виждам това:

 

 
Най-добра цена

Търсите най-евтината Икономичен клас кола? Не търсете повече

  • Рейтинг между 5.5 and 6.5

Повече информация

 

 

Някаква новост ли е това?

 

Иначе, да използвам възможността и да питам - тези допълнителни застраховки/покрития са ми малко мъгляви... Ако ги имаш (тоест си платил допълнително едни примерно 60-100 евро за 5 дена) - не плащаш нищо друго. Ако ги нямаш - ти удържат 500-800-1000 и нагоре евро... Някак си голяма ми идва тази разлика?! Явно аз нещо не разбирам... Или може би това е начин на по-малките компании да са конкуретни на големите риби? Предполагам, че при големите тези "допълнителни" са си направо задължителни и са в цената?

Здравей,

 

да това е ново - на страницата с резултати излиза най - евтината кола най - отгоре, името на доставчика се разбира след получаване на ваучера. Същото го има и за доставчика с най - добрите условия спрямо цена.

 

Относно другият ти въпрос - всеки доставчик ги продава тези допълнителни застраховки и това е може би основният източник на доходи...

Връзка към мнение

Ясно, мерси за отговорите...

Жаире, не съм сигурен дали да се съглася относно разликите в политиките на малки и големи - преди 2 години бяхме в Тоскана през Болоня и тогава Europcar нямаха такива екстри. Да, имаше блокирана сума, но в пъти по-малка от тези, които виждам по разните firefly, centauro, interrent  и прочее подобни...

 

Обаче, тъкмо щях да резервирам и се сетих, че има и още нещо, Даниел - живот и здраве ще пристигнем в Барселона на 24.05 в 22:20 по разписание... Обаче, ако Wizz закъснеят 20-30-40 минути (дано не се случи) - и се окаже, че доставчика с най-евтината кола е примерно Interrent - тогава какво правим, като офиса им е с работно време 07:00 - 23:00?

Връзка към мнение

Ясно, мерси за отговорите...

Жаире, не съм сигурен дали да се съглася относно разликите в политиките на малки и големи - преди 2 години бяхме в Тоскана през Болоня и тогава Europcar нямаха такива екстри. Да, имаше блокирана сума, но в пъти по-малка от тези, които виждам по разните firefly, centauro, interrent  и прочее подобни...

 

Ами провери повече офиси, държави и т.н. и ще се съгласиш :) Ти цитираш един частен случай, който е капка в морето. Всякакви фирми, всякакви офиси във всякакви държави могат да имат тотално различни политики относно самоучастието, допълнителната застраховка и т.н. Дори офиса на Юропкар в Болоня може да има тотално различни условия от офиса на Юропкар в Катания :)

Връзка към мнение

Ясно, мерси за отговорите...

Жаире, не съм сигурен дали да се съглася относно разликите в политиките на малки и големи - преди 2 години бяхме в Тоскана през Болоня и тогава Europcar нямаха такива екстри. Да, имаше блокирана сума, но в пъти по-малка от тези, които виждам по разните firefly, centauro, interrent  и прочее подобни...

 

Обаче, тъкмо щях да резервирам и се сетих, че има и още нещо, Даниел - живот и здраве ще пристигнем в Барселона на 24.05 в 22:20 по разписание... Обаче, ако Wizz закъснеят 20-30-40 минути (дано не се случи) - и се окаже, че доставчика с най-евтината кола е примерно Interrent - тогава какво правим, като офиса им е с работно време 07:00 - 23:00?

Здравей,

 

Точно затова сме написали, че е много желателно да се посочи номера на полета в резервацията, така доставчика знае ако има закъснение, ако знаеш още преди да излетиш, че ще има закъснение е добре да се обадиш на доставчика и да го уведомиш, точно както би направил с хотелската си резервация...

 

Само че тук има един много важен момент който трябва да се знае от всички - ако гишето работи до 23:00, а ти кацаш в 23:30 поради закъснение, доставчика в 99% от случаите ще остане отворен за да ти даде колата, но ще бъде в правото си да ти добави такса извън работно време, това е изцяло по тяхна преценка и ние нищо не можем да направим по въпроса. Съвета ми е да си я платите и след това да предявите претенция или към авиокомпанията или към туристическата си застраховка.

 

Ако погледнем случая отново от гледната точка на хотел - ако имате закъснение на полет или отменен такъв (предполагаме, че вече сте в хотела и става въпрос за връщане) то хотела ще изиска да платите късно освобождаване на стая или плащане на една цяла нощувка...така че не трябва да се сърдим на доставчика, т.к. не е тяхна вината за закъснението.

Редактирано от rentalcars.com
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Даниел,

 

Правя резервация за октомври за Болоня. Помня, че беше казал че има опция да не се заплаща цялата сума на наема в момента на резервацията. Но аз лично не виждам такава опция: 

 

Car.docx

 

Освен това искам да се уверя, че правилно съм разбрала. Ако избера плащане само на депозит в момента на резервацията, при отмяна до 48 часа преди началото той няма да бъде върнат. Ако избера опцията плащане на 100% сумата в момента на резрвацията, при отмяна до 48 часа преди началото цялата сума ще бъде върната. 

Връзка към мнение

Даниел,

 

Правя резервация за октомври за Болоня. Помня, че беше казал че има опция да не се заплаща цялата сума на наема в момента на резервацията. Но аз лично не виждам такава опция: 

 

attachicon.gifCar.docx

 

Освен това искам да се уверя, че правилно съм разбрала. Ако избера плащане само на депозит в момента на резервацията, при отмяна до 48 часа преди началото той няма да бъде върнат. Ако избера опцията плащане на 100% сумата в момента на резрвацията, при отмяна до 48 часа преди началото цялата сума ще бъде върната. 

Здравей,

 

Моля те да си запазиш колата като оферта и да ми изпратиш номера на офертата за да погледна. Иначе на страницата за плащане от падащото меню можеш да избереш депозит.

 

За отмяната правилно си разбрала - депозита не се връща при никакви обстоятелства. Ако се плати на 100% сумата се връща напълно, при отмяна до 48 часа преди началото на наема. Ако влезеш в тези 48 часа се удържат три дни от наема, ако си с депозит, се удържа по - голямата сума.

 

Поздрави

Връзка към мнение

Ние така или иначе букнахме колата защото офертата ни се видя доста добра. Но наистина не се ориентирах от къде да се появяват двете опции за плащане. Т.е. направо натиснах бутона резервирай. Погледнах си в потвърждението за резервация, но и там не пише начина на плащане. Предполагам е директно плащане, което напълно ме устройва щом политиката за възстановяване на парите е такава. 

 

Бях запазила офертата: xxxxxxxxx

 

А номера на резервацията е: xxxxx

 

Резервацията е на името на мъжа ми.   :)

Редактирано от Георги
премахнати номера на резервация
Връзка към мнение

Ние така или иначе букнахме колата защото офертата ни се видя доста добра. Но наистина не се ориентирах от къде да се появяват двете опции за плащане. Т.е. направо натиснах бутона резервирай. Погледнах си в потвърждението за резервация, но и там не пише начина на плащане. Предполагам е директно плащане, което напълно ме устройва щом политиката за възстановяване на парите е такава. 

 

Бях запазила офертата: xxxxxxxxx

 

А номера на резервацията е: xxxxx

 

Резервацията е на името на мъжа ми.   :)

 

Премахнах номерата, че някой изобретателен тип може да направи някоя поразия с тях. Ще ги предам по пощата на Даниел и да ти каже :)

Връзка към мнение

Ние така или иначе букнахме колата защото офертата ни се видя доста добра. Но наистина не се ориентирах от къде да се появяват двете опции за плащане. Т.е. направо натиснах бутона резервирай. Погледнах си в потвърждението за резервация, но и там не пише начина на плащане. Предполагам е директно плащане, което напълно ме устройва щом политиката за възстановяване на парите е такава. 

 

Бях запазила офертата: xxxxxxxxx

 

А номера на резервацията е: xxxxx

 

Резервацията е на името на мъжа ми.   :)

Здравей,

 

погледнах резервацията ти и всичко е наред. Ако трябва да съм честен не зная защо не ти е излязла опцията за депозит, ще обърна въпроса към колегите от ИТ. 

 

Т.к. резервацията е на името на съпругът ти, нали знаеш, че на място ще изискат кредитна карта на негово име.

 

Поздрави

Връзка към мнение

Здравей,

 

погледнах резервацията ти и всичко е наред. Ако трябва да съм честен не зная защо не ти е излязла опцията за депозит, ще обърна въпроса към колегите от ИТ. 

 

Т.к. резервацията е на името на съпругът ти, нали знаеш, че на място ще изискат кредитна карта на негово име.

 

Поздрави

 

Да, знаем. Тя резревацията е платена със същата карта.

Може аз да не съм се ориентирала, но честно казано доста се оглеждах защото и преди го коментирахме този въпрос. И при миналогодишната ни резервация не видяхме опцията. Но няма значение. Благодаря все пак. 

Връзка към мнение

 

 

Здравейте,
 
Само на кратко да благодаря на Даниел. Отзивчив и търпелив ...
 
Свързах се с него относно кола под наем в Болоня и той ми даде съвсем адекватна и конкурентна оферта.
 
За подробности:
 

 

Върнахме се от Италия. До тук всичко е ОК.

 

Фирмата беше Locauto (http://www.locautorent.com/en).

 

Колата беше резервирана през Ренталкарс с Zero excess клауза, което не е супер застраховка и не включва стъкла, огледала, гуми и т.н. От фирмата не са ме изнудвали да подписвам и тяхна застраховка. Вземането беше лесно и бързо.

 

От кредитната ми карта са блокирани веднъж 350 евро - за евентуални глоби, както обясниха, и втори път 100 евро - за гориво ако случайно не върна пълен резервоар.

 

Колата беше Рено Клио, ново, нямаше 5000 км. Имаше даже вграден GPS, въпреки че не съм го поръчвал.

 

Връщането беше още по-лесно и бързо :) За 5 секунди я огледаха и за още 5 само даде на контакт за да види къде е стрелката на резервоара.

 

Минаха десетина дена, но все още не са ми разблокирани сумите.

Бих ползвал пак Locauto, особено ако ми разблокират парите от картата :)

 

 

 

Сега имам ново питане към Даниел, пък и към останалите. 

 

Ще пътувам пак до Италия в края на юли. Този път полет до Бари и план за разходка до западното крайбрежие около Неапол и Амалфи. За около 6-7 дни.

Проучвам въпроса относно колите под наем. Някой ползвал ли е в региона? Доста четох за особеностите на южна Италия и конкретно Неапол и Бари и в тази връзка някой може ли да даде съвет относно застраховки, фирми и т.н

 

Конкретно към Даниел:

При опит за търсене Ренталкарс казват, че "Съжаляваме, но доставчиците, с които работим в Бари, Летище, нямат никакви коли в наличност."

A няколко секунди по-късно излиза съобщение, че някой току-що си е поръчал кола в Бари  :O

Ето скрийншот:

 

post-3293-0-52258400-1433521807_thumb.png

 

Някакъв бъг ли има? Едновременно с това ако потърся през търсачката на Wizz се появяват коли.

 

Даниел, можеш ли да пратиш някоя конкретна оферта за икономична класа за следните дати:

 

Вземане - 27.07.2015 - 8:00 часа

Връщане - 3.8.2015 г. 6:00 часа

 

Благодаря предварително

Връзка към мнение

Sany, тия попъпи със еди кой си резервира кола еди къде си не се отнасят точно за твоя период. Това, че на твоите дати няма кола, не значи че не може някой друг да си резервира на други дати :)

 

А иначе, както предполагах, това е бил май някакъв временен бъг в сайта. Супер странно ми е за 2 месеца напред да нямат налични коли. Пуснах едно търсене при мен и излиза това:

 

2015-06-06_17-40-08.png

 

 

 

Така че, опитай пак :) Ще пиша на Даниел да каже дали може да се разбере защо първият път не са излезли резултати.

Връзка към мнение

Явно сайтът им се бъгва от време на време.За Исландия се опитвах да букна кола от тях,но не успях.Все ми излизаше съобщение,че нямат свободни коли за този период.За сметка на това системата им беше отчела,че търся кола в Исландия и няколко пъти получавах е-мейл за супер ниски цени за Исландия.Като повторех търсенето отново ми изписваше,че нямат свободни коли.Това според мен не беше вярно,като се има в предвид,че м.Май не е най-активния сезон.

Връзка към мнение

Хм,

 

Бъгването продължава при мен.

Новото е, че вече имам и съобщение, че офисите на доставчиците с които работят са затворени в 6:00 в понеделник.

Върна ми това съобщение няколко пъти. 

 

След като промених часа на връщане на 7:00 първоначално каза, че офиса на летището работи и веднага след това вече познатото, че няма коли за моя период.

 

Всъщност какво мислите за моята ситуация - връщане на автомобила в 7:00 при полет в 8:00 часа. Какви са възможните проблеми?

Връзка към мнение

Здравей Даниел,

 

Имам букната кола за Йерусалим за три дни.Платих си и за пълното покритие,което предлагате,но ми излиза една допълнителна летищна такса от 28$+такси. Въпроса ми е ще я плащам ли тази летищна такса/няма да взимам колата от летище и няма да я оставям там/ + останалите и какви са тези допълнителни такси?

Връзка към мнение

Хм,

 

Бъгването продължава при мен.

Новото е, че вече имам и съобщение, че офисите на доставчиците с които работят са затворени в 6:00 в понеделник.

Върна ми това съобщение няколко пъти. 

 

След като промених часа на връщане на 7:00 първоначално каза, че офиса на летището работи и веднага след това вече познатото, че няма коли за моя период.

 

Всъщност какво мислите за моята ситуация - връщане на автомобила в 7:00 при полет в 8:00 часа. Какви са възможните проблеми?

Здравей,

 

Обикновено отварянето е проблем в Италия, т.к. повечето работят от 8:00. За твоите дати ми излиза резултат (виж по - долу). Задай час на връщане 8:00, щом полета ти е в 7:00, при взимане на колата кажи на гишето, че ще я върнеш преди 7:00 за да знаят и да ти кажат в коя кутия да оставиш ключовете. Ако пак имаш проблем с намирането на резултати си изчисти бисквитките от браузъра и ползвай пак търсачката от форума, ако и това не помогне потърси кола за произволна дестинация (примерно Лондон) запази си офертата на имейл и ми изпрати номера за да ти я променя.

 

Относно депозита от предишния наем - изчакай до Петък и ако все още ти е блокиран депозита ми пиши имейл или се обади на кол-центъра (колегата Атанас е българин) който може да ти помогне като се свърже с доставчика от твое име. Но от опит мога само да кажа, че в Италия им отнема "малко" повече време да свършат работа...

 

Поздрави

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.