Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Понеже съм цитиран пиша отново.

 

Каквото съм писал на няколко пъти е назад, всеки да го тълкува и разбора  както иска.
 

Пределно подробно и ясно е, даже бих го изтрил, но не мога вече.

 

Аз няма да обяснявам повече, защото ще стане както  с други интересни теми.

От постоянно  обяснение губим накрая, защото се четат от много и различни хора.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 52 минути , lyubo21 каза:

Търкиш сериозно вървят вече по стъпките на Уиз и много други, особено покрай драмите с Ковид правят всякакви опити да се измъкнат с минимални разходи при такива случаи... наградните мили са си почти никакъв разход за тях, има голяма вероятност да не се използват напълно, условията да са супер неизгодни с допълнителните такси и т.н. В графата "извънредни обстоятелства" в повечето случаи попадат стачки и неблагоприятни атмосферни условия, техническите проблеми са си по вина на авиокомпанията...

Малко оф топик - все пак Търкиш ме радват, че все още позволяват да се променят лесно през техния сайт резервации купени през посредници - при промяна на дати или часове от тяхна страна. Това вече е рядкост при повечето други традиционни авиокомпании, всеки те препраща  с "contact your travel agent" и покупка през посредник става все по-рискова с последващите телефонни драми и техните допълнителни такси...

Малко прекали със сравнението между Търкиш и Уиз 🙂 Нормално е всяка авиокомпания да опита първо да спести пари. Колкото до милите - наистина е относително. Ако трябваше да избирам между 600 евро кеш или 30.000 мили, аз лично бих взел милите. Билетът ми до Джуба (Южен Судан), където съм в момента, с пари струва 1100 евро и цената не мърда въобще. На една промоция обаче го купих за 29000 мили и 285 евро такси - тоест спести ми 815 евро, което е повече от въпросните 600 евро компенсация.

 

Ако трябва да съм откровен в момента нито една авиокомпания не играе изцяло честно и всеки опитва да шикалкави когато и както може. Няма големи, няма малки - всички циганеят (та и ние така). А Търкиш определено са от по-малко дразнещите и едни от най-гъвкавите в доста отношения.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
преди 5 минути , Георги Матеев каза:

Малко прекали със сравнението между Търкиш и Уиз 🙂 Нормално е всяка авиокомпания да опита първо да спести пари. Колкото до милите - наистина е относително. Ако трябваше да избирам между 600 евро кеш или 30.000 мили, аз лично бих взел милите. Билетът ми до Джуба (Южен Судан), където съм в момента, с пари струва 1100 евро и цената не мърда въобще. На една промоция обаче го купих за 29000 мили и 285 евро такси - тоест спести ми 815 евро, което е повече от въпросните 600 евро компенсация.

 

Ако трябва да съм напълно откровен в момента нито една авиокомпания не играе изцяло честно и всеки опитва да шикалкави когато и както може. Няма големи, няма малки - всички циганеят (та и ние така). А Търкиш определено са от по-малко дразнещите.

Ами като чета какви отговори дават Търкиш, точно ми напомня за едни подобни на Уиз... това с техническите проблеми. Имаше и други казуси, които се коментираха преди това... и те вече се опитват да се измъкнат по всякакъв начин. Далеч съм от мисълта да ги сравнявам конкретно с Уиз, просто отбелязвам общата тенденция напоследък... иначе за милите съм напълно, че има много възможности... но си трябва гъвкавост с датите и дебнене на оферти, което не е опция за всеки. Кеш рифънд/компенсация си е по-добре за повечето хора.

Връзка към коментар
На 25.01.2023 г. в 13:06, Kosta Grudov каза:

Здравейте, два бързи, може би тъпи въпроса относно взимането на места с Търкиш. 


Престоят ми полети София-Истанбул и Истанбул-Токио, на късия не искам да взимам седалка, но на дългия задължително и въпроса ми е - има ли нещо при чекирането, което трябва да е различно, ако съм взел място само за дългия полет? В София като ми издадат бордова карта предполагам за късия ще е където ме сложат и ще е отразено мястото и за дългия, а няма да се налага повторно чекиране или нещо такова? Не съм процедирал досега така и просто да съм подготвен, ако трябва да направя нещо различно.

 

И другия ми въпрос е: самолетът ще бъде Boing B777, в конфигурация 3-3-3 като последните 3 реда само са 2-3-2, за такъв самолет и полет ок ли са тези двойки най-отзад? 
 

IMG_8188.jpg

Седалките са супер, винаги ползвам тях, когато летя икономи. Не ми се е случвало да се събират много хора за тоалетната, главно защото има доста място в опашката на самолета и няма причина да се струпват на пътеката. Освен това, двойката седалки веднага зад тройката има доста място за краката. Нещо, което може да е минус, е че мястото до прозореца е на значително разстояние от самия прозорец. Тоест, няма как да се облегнеш и да заспиш на него, просто защото главата ти ще увисне във въздуха. Но аз намирам това екстра пространство за прекрасно място за раницата ми. Също така, това са едни от последните седалки, които обслужват по време на хранене, така че може да нямате много избор - каквото е останало. В същото време, обаче, ми се е случвало и да започнат да раздават отзад напред. Въпрос на късмет.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 2
Връзка към коментар

Здравейте,

има промяна в разписанията на полетите и се опитвам да потвърдя , че съм ОК с тези промени.
Опитвай през browser-a : не намирам никъде някакъв опция/бутон да кажа, че съм ОК с новите часове. Влизайки в резервацията се показва само един pop-up, но не е нищо особено.

 

112.png.e98e216636f515e3679fe340eeffa0d1.png

Опитвай през mobile-ното приложение имам бутон I CONFIRM THE NEW FLIGHT, но ми иска да платя едни 18.17лв (taxes and fees).

На някой друг случва ли му се? 

При @MayaS е същата ситуация, докато @Вероника e успяла преди няколко дни през mobile-а и без тази такса.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, Граф Вронски каза:

Здравейте,

има промяна в разписанията на полетите и се опитвам да потвърдя , че съм ОК с тези промени.
Опитвай през browser-a : не намирам никъде някакъв опция/бутон да кажа, че съм ОК с новите часове. Влизайки в резервацията се показва само един pop-up, но не е нищо особено.

 

112.png.e98e216636f515e3679fe340eeffa0d1.png

Опитвай през mobile-ното приложение имам бутон I CONFIRM THE NEW FLIGHT, но ми иска да платя едни 18.17лв (taxes and fees).

На някой друг случва ли му се? 

При @MayaS е същата ситуация, докато @Вероника e успяла преди няколко дни през mobile-а и без тази такса.

 

Аз писах та Турските в месинджъра и ми писаха да се обадя на Кол центъра им. След разговор с тях, полетите ми бяха потвърдени и 

получих потвърждение на мейл. 
звънете на кол центъра.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2
Връзка към коментар
преди 16 часа, Граф Вронски каза:

Здравейте,

има промяна в разписанията на полетите и се опитвам да потвърдя , че съм ОК с тези промени.
Опитвай през browser-a : не намирам никъде някакъв опция/бутон да кажа, че съм ОК с новите часове. Влизайки в резервацията се показва само един pop-up, но не е нищо особено.

 

112.png.e98e216636f515e3679fe340eeffa0d1.png

Опитвай през mobile-ното приложение имам бутон I CONFIRM THE NEW FLIGHT, но ми иска да платя едни 18.17лв (taxes and fees).

На някой друг случва ли му се? 

При @MayaS е същата ситуация, докато @Вероника e успяла преди няколко дни през mobile-а и без тази такса.

 

Днес звъннах на офиса във Варна и потвърдиха полетите и ми изпратиха новите билети на мейла, без никакви такси.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

Аз видях предупреждение само за 05.02.2023г. и съвет да проверите полета си тук - https://www.turkishairlines.com/en-int/weather-conditions-in-istanbul/

Надявам се да бъде за кратко и да не провали много пътувания.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте,

Имам закупени билети  София до Момбаса през Истанбул с  Turkish Airlines   първо бяха за март 2023,анулираха  полета в отсечката IST до МOM и ги преиздадоха за 07.04.2023. Днес отново анулираха и този полет. Звънях в офиса във Варна  и от там ми казаха че нямало да има полет до Момбаса а само до Найроби. Попитах мога ли да сменя държавата, те ми казаха да звъня в София,където никой не ми отговаря.

През сайта и мобилното приложение не мога да правя корекции.

Нямам идея какво мога да направя  в такава ситуация?

Благодаря 

Връзка към коментар
преди 28 минути , paskaleva каза:

Здравейте,

Имам закупени билети  София до Момбаса през Истанбул с  Turkish Airlines   първо бяха за март 2023,анулираха  полета в отсечката IST до МOM и ги преиздадоха за 07.04.2023. Днес отново анулираха и този полет. Звънях в офиса във Варна  и от там ми казаха че нямало да има полет до Момбаса а само до Найроби. Попитах мога ли да сменя държавата, те ми казаха да звъня в София,където никой не ми отговаря.

През сайта и мобилното приложение не мога да правя корекции.

Нямам идея какво мога да направя  в такава ситуация?

Благодаря 

Най-отгоре в темата има закачени публикации. Там има мейл на софийския офис. Пишете му и дано скоро ви отговорят.

Другите варианти са с разговор по телефон в Турция - пак горе има и телефони.

Успех!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Днес в Истанбул имаше голяма брадва, утре ще е същата работа.

1/3 от полетите бяха канселирани, на мен поне не ми стана ясно защо и как решават кои да канселират.

Сега сме в хотел.

  • Харесвам 3
  • Шок 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Alexander каза:

Днес в Истанбул имаше голяма брадва, утре ще е същата работа.

1/3 от полетите бяха канселирани, на мен поне не ми стана ясно защо и как решават кои да канселират.

Сега сме в хотел.

@Alexander https://www.turkishairlines.com/ 

Dear Passengers,  

Due to severe weather conditions expected in Istanbul, some of our flights from/to Istanbul Airport (IST) and Sabiha Gökçen Airport (SAW) scheduled to operate on February 05 - 08, 2023 are canceled. To check the status of your flight and learn about your rights regarding your flights, please visit the flight status page and enter your flight number or your flight route. In order to receive information (sms and/or e-mail) about your flight, you can visit our manage booking page and check if your information is up-to-date.

Thank you for your understanding. 

Last update: 06.02.2023, 20:00 (GMT +3)

Връзка към коментар
преди 4 часа, paskaleva каза:

Здравейте,

Имам закупени билети  София до Момбаса през Истанбул с  Turkish Airlines   първо бяха за март 2023,анулираха  полета в отсечката IST до МOM и ги преиздадоха за 07.04.2023. Днес отново анулираха и този полет. Звънях в офиса във Варна  и от там ми казаха че нямало да има полет до Момбаса а само до Найроби. Попитах мога ли да сменя държавата, те ми казаха да звъня в София,където никой не ми отговаря.

През сайта и мобилното приложение не мога да правя корекции.

Нямам идея какво мога да направя  в такава ситуация?

Благодаря 

Ако не ви се плаща разговор до Турция и българските не отговарят, намерете на сайта американския кол център, със скайп или вайбър е безплатно. Трябва да го има и нагоре в темата, тия дни стана на въпрос.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, randi каза:

По случай анулациите утре обедния полет ще бъде изпълнен от широкофюзелажен А330, а вечерния полет е анулиран. 

И аз се чудих къде ще ни съберат.

Докато летя съм получил мейл, че ми отменят обедния за вчера и ми дават вечерен за 7 или доста  над 24 часа дупка.

докато отида да искам по-ранен на което ми казаха, че нямало, служителя ми каза, че и вечерният е канселиран!

питах за друга АК не иска да чуе и в крайна сметка както нямаше да обедния ми даде за него.. 

 

сега видях, че имат места и за сутрешният полет, а вчера имаше само бизнес останали и не ми дадоха за него.
Голяма каша са заформили

друг е въпроса, че е 700-800ля еднопосочния до София.

 

Връзка към коментар

Аз също съм в хотел на турските в Истанбул. излетяхме от София за Истанбул с 2 часа закъснение. Не се прекачихме за следващия, 30 мин само трансферно време. 
 

 

Времето е дъжд, премесен със сняг и напречен ураганен вятър на пориви. 
Има българи по три дни ни могат дати качат за София.

в хотела има електронно табло за статуса на полетите. 

  • Шок 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Търкиш изпрати бус който няма място за багаж, не се изясни защо, но не отвориха багажниците 

Половината пътувахме прави с куфарите на главите и между нас,..

 

38C74CE4-D83D-473E-8B49-809069DCC16F.jpeg
 

 

Шофьора в пълен олигофрен!

след като не отвори багажника хем и от хотела рецепциониста го кара, като тръгнахме два пъти спира. Единия път не стана ясно какво гледа, но втория спря на магистралата и реши, че ще местим куфарите долу, явно е било празно!

занесе три броя сам, но всички се развикаха да тръгва и онзи се отказа та  продължихме. 
 

  • Шок 5
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.