Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 17 часа, ВениК каза:

Някой може ли да ми прати линк където да задам въпрос относно профила си в сайта на турските авиолинии. Имам доста натрупани точки и исках да си купя билет с тях, но се сблъсках с нещо странно. Допуснала съм грешка като си правех профила и в телефонния ми номер липсва една цифра, а имейла, с който съм регистрирана  не е активен вече. За да купя билета ми дава опция за потвърждение с код от SMS или с потвърждение на линк, който ще пратят на пощата. Но и на двете места не става.

Да редактирам тел. си номер в профила не мога защото отново искат да потвърдя от имейла си. И така .... омагьосан кръг.

Аз имах грешна рождена дата и им писах в туитър за това и други неща. Отговориха за минути, за такива неща с профила ме пренасочиха в хелпа на сайта ум. Попълваш форма за контакти през сайта и ми я смениха на другия ден 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Много се съмнявам офис на което и да летище да има правомощия различни от тези на отдел билети и багажи. Ако нямате туитър акаунт, опитайте с кол център. Туитър е много комуникационно удобен за неспешни услуги , подобни на вашата.

Връзка към мнение
Милена Модева

Здравейте, имам полет по направление София-Истанбул- Богота, като в Истанбул се каца в 12 часа през нощта, а за Богота се излита 9 часа на другата сутрин, т.е. има  9 часа неудобен престой.Пътувам с малко "глезени" спътници, които искат комфорт в тези 9 часа. Възможните опции за пребиваване на летището са както следва: Летищен салон - 90 евро за 4 часа, има хотел за 500 лева на вечер (безсмислие при евтин билет, който си дебнал) nap зона за 9 евро на час. Вторият вариант е да се спи в хотел близо до летището, но такситата са доста скъпи -20-40 евро и на практика няма да излезе кой знае колко по-евтино, да не говорим за ситуация, че трябва да минаваш паспортен контрол отново и проверките за сигурност и тези 9 часа ще се стопят на 4, 5 часа реално пребиваване в хотела. Моля Ви за някакви съвети и насоки как да постъпя. Вероятно по-разумния вариант е да търся смяна на билета от София-Истанбул-Богота с по-ранно тръгване от София, за да бъде по-смислено спане в хотел в Истанбул. Ще съм много благодарна за разумни предложения.

Връзка към мнение
преди 2 минути , Милена Модева каза:

Здравейте, имам полет по направление София-Истанбул- Богота, като в Истанбул се каца в 12 часа през нощта, а за Богота се излита 9 часа на другата сутрин, т.е. има  9 часа неудобен престой.Пътувам с малко "глезени" спътници, които искат комфорт в тези 9 часа. Възможните опции за пребиваване на летището са както следва: Летищен салон - 90 евро за 4 часа, има хотел за 500 лева на вечер (безсмислие при евтин билет, който си дебнал) nap зона за 9 евро на час. Вторият вариант е да се спи в хотел близо до летището, но такситата са доста скъпи -20-40 евро и на практика няма да излезе кой знае колко по-евтино, да не говорим за ситуация, че трябва да минаваш паспортен контрол отново и проверките за сигурност и тези 9 часа ще се стопят на 4, 5 часа реално пребиваване в хотела. Моля Ви за някакви съвети и насоки как да постъпя. Вероятно по-разумния вариант е да търся смяна на билета от София-Истанбул-Богота с по-ранно тръгване от София, за да бъде по-смислено спане в хотел в Истанбул. Ще съм много благодарна за разумни предложения.

Изкарайте си Diners и ще влезете безплатно в салона на летището 🙂 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
Милена Модева
В момента, Eva eva каза:

Изкарайте си Diners и ще влезете безплатно в салона на летището 🙂 

Малко странично по тематата, какъв трябва да е оборота, за да получиш достъп до салота с тази карта? И колко човека могат да влязат с тази карта?!

Връзка към мнение
преди 2 минути , Милена Модева каза:

Малко странично по тематата, какъв трябва да е оборота, за да получиш достъп до салота с тази карта? И колко човека могат да влязат с тази карта?!

Вижте в условията на картата, да не ви объркам, но със сигурност първите месеци не се иска оборот. Мисля, че беше първите 3 месеца. Взимате си картата и директно можете да влезете, даже и на връщане 🙂 Даже първата година нямате такса за самата карта.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

смяната на билета вероятно няма да излезе безплатно, 2020 и 2021 отминаха...

дайнърса не иска оборот за първите 2 месеца, но май само титулярът влиза безплатно, забравил съм

Връзка към мнение
преди 13 минути , Милена Модева каза:

Здравейте, имам полет по направление София-Истанбул- Богота, като в Истанбул се каца в 12 часа през нощта, а за Богота се излита 9 часа на другата сутрин, т.е. има  9 часа неудобен престой.Пътувам с малко "глезени" спътници, които искат комфорт в тези 9 часа. Възможните опции за пребиваване на летището са както следва: Летищен салон - 90 евро за 4 часа, има хотел за 500 лева на вечер (безсмислие при евтин билет, който си дебнал) nap зона за 9 евро на час. Вторият вариант е да се спи в хотел близо до летището, но такситата са доста скъпи -20-40 евро и на практика няма да излезе кой знае колко по-евтино, да не говорим за ситуация, че трябва да минаваш паспортен контрол отново и проверките за сигурност и тези 9 часа ще се стопят на 4, 5 часа реално пребиваване в хотела. Моля Ви за някакви съвети и насоки как да постъпя. Вероятно по-разумния вариант е да търся смяна на билета от София-Истанбул-Богота с по-ранно тръгване от София, за да бъде по-смислено спане в хотел в Истанбул. Ще съм много благодарна за разумни предложения.

Таксита от летище до хотелите в Арнавуткьой  не са 20-40 евро, а 5-10 евро.

С една карта безплатно може да влезе само един човек.

  • Благодаря 1
Връзка към мнение

В първите 90 дни може да посещавате Дайнърс салон без да имате оборот по картата. След тях ако все още нямате може да посещавате салони срещу такса от 30 лв.

 

Картодържателят влиза безплатно , а придружителите заплащат такса според ценоразписа на салона. Обикновенно е в рамките на 25-30€.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 1 час, Eva eva каза:

Изкарайте си Diners и ще влезете безплатно в салона на летището 

МС няколкото карти, примерно Бизнес, също го има като екстра....

 

https://www.mastercard.bg/bg-bg/personal/offers-and-promotions/premium-offers/airports/lounge-key.html

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
На 21.01.2023 г. в 7:10, ВениК каза:

Туитър ми е мъгла, не го ползвам. Първо утре ще пробвам на летище София като кацна от УЗБ дали не мога да се разбера за профила ми с техния офис. Май там имаха офис или така си мисля.

Аз като им пиша в месинджър почти веднага отговорят и досега сигурно поне няколко пъти съм си решавала проблемите така.

Връзка към мнение

У дома и стените помагат. След като писах докато бях в Узбекистан и пращах съобщения с искане да ми сменят данните в профила никак не се получаваше. Беше ясно, че просто не минава съобщението. Даваш send и нищо..

Днес обаче в БГ друга работа. От първия път стана. В рамките на час оправиха данните и профила ми е ОК. Та даже и с безплатен билет се уредих, а на придружаващите ме лица купих билети. Лекинко ми стана..

Бях им набрала от неделя доста на турските линии след като ми отмениха полета и ме прехвърлиха на друг такъв и трябваше да вися в Истанбул седем часа и половина. После пък за капак смениха часа на първият ми полет и то вече като бях на летището. Намръзнах се подобаващо от 7,30 сутринта до 10,30 когато успея най-накрая да се чекирам и вляза навътре в летището в Ташкент и да си постопля кокалите.

 

Връзка към мнение

Пак да похваля варненския офис.

Трима агента от кол центъра на Търкиш не успяха да помогнат, прехвърляха ме един на друг, караха ме да пиша feedback от техния сайт. От там също не можаха да ми помогнат, отговорът им изобщо дори не беше по моя въпрос.

 

Днес се обадих на варненския офис, момичето реши проблема за 10 мин.

 

П.п опитах да звънна първо на софийския офис, но никой не ми вдигна там, не знам заради ремонта или са много заети.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
преди 41 минути , yordanov каза:

Пак да похваля варненския офис.

Трима агента от кол центъра на Търкиш не успяха да помогнат, прехвърляха ме един на друг, караха ме да пиша feedback от техния сайт. От там също не можаха да ми помогнат, отговорът им изобщо дори не беше по моя въпрос.

 

Днес се обадих на варненския офис, момичето реши проблема за 10 мин.

 

П.п опитах да звънна първо на софийския офис, но никой не ми вдигна там, не знам заради ремонта или са много заети.

Може ли телефона  на варненскоя офис, че до скоро ми даваше да закупя седалки, а сега вечв нямам такава опция, което е много странно имайки на предвид, че имам още месец и 2 дена до полета ми...

Връзка към мнение

Здравейте, два бързи, може би тъпи въпроса относно взимането на места с Търкиш. 


Престоят ми полети София-Истанбул и Истанбул-Токио, на късия не искам да взимам седалка, но на дългия задължително и въпроса ми е - има ли нещо при чекирането, което трябва да е различно, ако съм взел място само за дългия полет? В София като ми издадат бордова карта предполагам за късия ще е където ме сложат и ще е отразено мястото и за дългия, а няма да се налага повторно чекиране или нещо такова? Не съм процедирал досега така и просто да съм подготвен, ако трябва да направя нещо различно.

 

И другия ми въпрос е: самолетът ще бъде Boing B777, в конфигурация 3-3-3 като последните 3 реда само са 2-3-2, за такъв самолет и полет ок ли са тези двойки най-отзад? 
 

IMG_8188.jpg

Връзка към мнение

не би трябвало да е различно, където не си избрал ще ти дадат, където си избрал ще си с тях

 

за седалките, има един сайт seatguru с мнения за всяка седалка за всеки самолет 

но общо взето ако сте двама са удобни. Най отзад обаче може да има навалица по пътеката заради тоалетните, освен това там самолета се стеснява и може стената да не е удобна за облягане, ако държиш на това, виж на сайта какво пише. Там пише и такива неща къде няма прозорец например, всичко.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 2 часа, Kosta Grudov каза:

В София като ми издадат бордова карта предполагам за късия ще е където ме сложат и ще е отразено мястото и за дългия, а няма да се налага повторно чекиране или нещо такова?

В София при чекиране ще издадат две бордни карти за двата полета и няма да е нужно повторно чекиране. За местата е късмет къде ще те сложат, ако нямаш запазени места.

  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 2 часа, Kosta Grudov каза:

Здравейте, два бързи, може би тъпи въпроса относно взимането на места с Търкиш. 


Престоят ми полети София-Истанбул и Истанбул-Токио, на късия не искам да взимам седалка, но на дългия задължително и въпроса ми е - има ли нещо при чекирането, което трябва да е различно, ако съм взел място само за дългия полет? В София като ми издадат бордова карта предполагам за късия ще е където ме сложат и ще е отразено мястото и за дългия, а няма да се налага повторно чекиране или нещо такова? Не съм процедирал досега така и просто да съм подготвен, ако трябва да направя нещо различно.

 

И другия ми въпрос е: самолетът ще бъде Boing B777, в конфигурация 3-3-3 като последните 3 реда само са 2-3-2, за такъв самолет и полет ок ли са тези двойки най-отзад? 
 

IMG_8188.jpg

Не са ок тези седалки. Няма да можете да мигнете точно за ради тоалетните.

  • Благодаря 1
Връзка към мнение

И аз имам казус с Търкиш за изпуснат полет за Виетнам заради отменен полет София-Истанбул. И мен ме отсвириха, казаха, че самолета имал технически проблем, което било форсмажор. Пробвах пак, казах им, че не е и от тях си зависи да си поддържат самолетите, но пак ме сиктардосаха. Е, дадох ги на Аероиск. И сега получавам това:

 

Please accept our sincere apologies due to our wrong evaluation on your previous feedback.

 

In the hope of indemnifying the irregularity you had and ensuring your satisfaction, we would like to present you with 30000 Bonus Miles. In order that we can upload your miles to your membership account number TK.... in line with your approval, we request you to give us information by selecting the “Previous feedback” option on our feedback page.

 

We kindly submit for your information and wish to host you better in your future travels.

 

Sincerely Yours,

 

Ahmet G.

Customer Representative

 

Никъде нищо за парично обезщетение, само мили ли предлагат? Ако предприема указаните от тях действия, няма ли да кажат: Компенсирахме те вече, айде глей си работата? Как мислите Вие?

Връзка към мнение

ами това им е идеята, взимаш милите и те считат, че са те компенсирали, но в случая можеш да се пазариш

по-нагоре @Alexander имаше подобен казус

според мен след като вече си ги дала на Аероиск, действаш само чрез тях. Така или иначе Аероиск не могат да вземат 20% от милите и няма да са хепи

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 2 часа, eloena каза:

И аз имам казус с Търкиш за изпуснат полет за Виетнам заради отменен полет София-Истанбул. И мен ме отсвириха, казаха, че самолета имал технически проблем, което било форсмажор. Пробвах пак, казах им, че не е и от тях си зависи да си поддържат самолетите, но пак ме сиктардосаха. Е, дадох ги на Аероиск. И сега получавам това:

 

Please accept our sincere apologies due to our wrong evaluation on your previous feedback.

 

In the hope of indemnifying the irregularity you had and ensuring your satisfaction, we would like to present you with 30000 Bonus Miles. In order that we can upload your miles to your membership account number TK.... in line with your approval, we request you to give us information by selecting the “Previous feedback” option on our feedback page.

 

We kindly submit for your information and wish to host you better in your future travels.

 

Sincerely Yours,

 

Ahmet G.

Customer Representative

 

Никъде нищо за парично обезщетение, само мили ли предлагат? Ако предприема указаните от тях действия, няма ли да кажат: Компенсирахме те вече, айде глей си работата? Как мислите Вие?

Щом аероиск са поели нещата изобщо не им отговаряй. Обръщат го на бит пазар, в който винаги ти си губещият.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 3 часа, eloena каза:

И аз имам казус с Търкиш за изпуснат полет за Виетнам заради отменен полет София-Истанбул. И мен ме отсвириха, казаха, че самолета имал технически проблем, което било форсмажор. Пробвах пак, казах им, че не е и от тях си зависи да си поддържат самолетите, но пак ме сиктардосаха. Е, дадох ги на Аероиск. И сега получавам това:

 

Please accept our sincere apologies due to our wrong evaluation on your previous feedback.

 

In the hope of indemnifying the irregularity you had and ensuring your satisfaction, we would like to present you with 30000 Bonus Miles. In order that we can upload your miles to your membership account number TK.... in line with your approval, we request you to give us information by selecting the “Previous feedback” option on our feedback page.

 

We kindly submit for your information and wish to host you better in your future travels.

 

Sincerely Yours,

 

Ahmet G.

Customer Representative

 

Никъде нищо за парично обезщетение, само мили ли предлагат? Ако предприема указаните от тях действия, няма ли да кажат: Компенсирахме те вече, айде глей си работата? Как мислите Вие?

Търкиш сериозно вървят вече по стъпките на Уиз и много други, особено покрай драмите с Ковид правят всякакви опити да се измъкнат с минимални разходи при такива случаи... наградните мили са си почти никакъв разход за тях, има голяма вероятност да не се използват напълно, условията да са супер неизгодни с допълнителните такси и т.н. В графата "извънредни обстоятелства" в повечето случаи попадат стачки и неблагоприятни атмосферни условия, техническите проблеми са си по вина на авиокомпанията...

Малко оф топик - все пак Търкиш ме радват, че все още позволяват да се променят лесно през техния сайт резервации купени през посредници - при промяна на дати или часове от тяхна страна. Това вече е рядкост при повечето други традиционни авиокомпании, всеки те препраща  с "contact your travel agent" и покупка през посредник става все по-рискова с последващите телефонни драми и техните допълнителни такси...

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.