Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

Здравейте,

направих резервация чрез сайта но имам следния проблем: Картата с която платих половината сума от почивката изтича след един месец а от сайта ми писаха че автоматично ще ми изтеглят втората част от депозита 14 дни преди отпатуване което реално ще бъде след 5 месеца.Какво да правя тогава ще имам нова кредитната карта? Ще ми анулират ли почивката?

 

 

Връзка към коментар
преди 4 часа, Arhivar каза:

Здравейте,

направих резервация чрез сайта но имам следния проблем: Картата с която платих половината сума от почивката изтича след един месец а от сайта ми писаха че автоматично ще ми изтеглят втората част от депозита 14 дни преди отпатуване което реално ще бъде след 5 месеца.Какво да правя тогава ще имам нова кредитната карта? Ще ми анулират ли почивката?

 

 

Специфичен случай е, но имаш предостатъчно време да се свържеш с airbnb и да ги попиташ. Малко се мотаят с отговорите, така че се зареди с търпение, време до тогава бол. 

Връзка към коментар

Airbnb малко пораздвижват нещата, виждам че се появяват някакви имоти Airbnb Plus:

 

image.png

 

Не съм сигурен какво точно ще означава това, ако пак е базирано на рейтингите, защото в повечето случаи оставяйки рейтинг на хоста може би по-голямата част е за апартамента му. Как точно тези плюсове ще се различават от суперхостовете, не съм сигурен. Май ще има изискване за по-луксозно обзавеждане. 

 

Иначе има и отделни категории, къщи в гората, къщи с басейн и т.н. Би помогнало малко, ако задължително държиш на някое удобство, а не ти се занимава с недопечените им филтри в момента. 

 

image.png

 

Говори се, че след суперхостове се задават и супергости. Но какво точно ще означава това и какви ползи ще носи за гостите, все още не е ясно. 

 

Повече информация: https://www.engadget.com/2018/02/22/airbnb-rolls-out-luxury-rentals-and-new-benefits-for-users/

Връзка към коментар

Здравейте! Вчера направих резервация чрез аирбнб и малко по-късно братът на хостът се свърза с нас чрез  WatsApp. Изпрати ни пълни инструкции със снимки как да се настаним и поиска ние да изпратим снимки на нашите документи. Моля за съвет как да действам и какво точно да му пиша, не ми се иска да изпращам чрез WhatsApp снимки на личните ни карти, а апартамента ми харесва много и бих искала да запазим резервацията си. За съжаление нямам много опит с този сайт и не знам това нормална практика ли е.

Връзка към коментар

Прочети по-назад, има много случаи описани. Накратко, в някои държави хостовете са задължени от закона да прегледат и запишат личните документи на гостите, като в хотел. Ако няма да се видите лично, трябва да ги сканирате и изпратите, няма как да стане иначе. Ако не ви харесва, му пишете да се видите и да си покажете документите лично, или пък ако не става така може да потърсите друг апартамент.

Връзка към коментар
преди 3 часа, menki каза:

Здравейте! Вчера направих резервация чрез аирбнб и малко по-късно братът на хостът се свърза с нас чрез  WatsApp. Изпрати ни пълни инструкции със снимки как да се настаним и поиска ние да изпратим снимки на нашите документи. Моля за съвет как да действам и какво точно да му пиша, не ми се иска да изпращам чрез WhatsApp снимки на личните ни карти, а апартамента ми харесва много и бих искала да запазим резервацията си. За съжаление нямам много опит с този сайт и не знам това нормална практика ли е.

Аз не разбрах защо е притеснението - от хоста или от WhatsApp.

Ако е от WhatsApp нямаш много основание - обикновено сесиите се криптират, а и да не се криптират - не виждам реален шанс за злоупотреба с ЛД.

 

Ако е заради хоста - разгледай профила му, ревюта, потърси го извън airbnb. А и не пречи да му пишеш - кажи му че се притесняваш, че няма проблем като пристигнеш да му дадеш да си копира ЛК и т.н.

По-назад в темата имаше коментари, че в някои държави хостовете са длъжни да го правят, да регистрират гостите си в полицията, ...

Връзка към коментар
On 2/24/2018 at 11:06 AM, Георги said:

Виж ей това мнение: 

 

 

 

Благодаря! Свързах се, отговориха ми да не се притеснявам, когато дойде момента за второто плащане и не могат да изтеглят парите от сметката ще ми пратят съобщение, където да въведа новата карта. Още веднъж благодаря!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

През последния уикенд направих две резервации и имам три въпроса относно плащането в Airbnb:

  1. При предпоследната си резервация платих чрез PayPal. На следващия ден направих последната си резервация, която също платих през PayPal, но този път не ми излезе прозорецът за въвеждане на паролата в PP. Явно Еърбнб са запаметили паролата ми за РР. Това хич не ми харесва! Едно случайно кликване върху някой бутон и плащането е ауторизирано. Никъде не намерих възможност за настройване на РР акаунта. Някакви идеи как да отменя запаметената парола в ПП. Мислех си през сайта на ПП да си сменя паролата, но това не е елегантно решение.
  2. Адресъм ми е във UK и цените по подразбиране си излизат в паундове. Буквам обаче в Италия, където валутата е евро. Затова сменям валутата в сайта (най-долу вдясно) на евро. Тогава обаче забелязвам, че цената на нощувка е xx.11 евро. При разбивката на крайната цена виждам, че тези 11 евроцента идват от Service fee €8.11. Нормално ли е да има такива центове? Или Еърбнб продължават ли с политиката на задължително превалутиране през техния сайт, от което се получават тези малки разлики?
  3. При търсенето на имоти изполвам филтъра за безплатен паркинг. Все пак питам за потвърждение един хост за паркинга. Той ми отговаря, че от вечерта до сутринта в работен ден и през уикенда паркирането е безплатно. Ако искам може да ми осигури частен паркинг за 5 евро на ден. Такова нещо няма в описанието на имота. Очевидно, че се опитва да изкрънка някой лев отгоре. Какво да го правя този хост, да го репортвам ли?
Редактирано от vorbis
Връзка към коментар
преди 1 час, vorbis каза:

При търсенето на имоти изполвам филтъра за безплатен паркинг. Все пак питам за потвърждение един хост за паркинга. Той ми отговаря, че от вечерта до сутринта в работен ден и през уикенда паркирането е безплатно. Ако искам може да ми осигури частен паркинг за 5 евро на ден. Такова нещо няма в описанието на имота. Очевидно, че се опитва да изкрънка някой лев отгоре. Какво да го правя този хост, да го репортвам ли?

Според мен го слагат това, да за излизат и в търсачката с тази опция. На мен ми се е случвало да се окаже, че безплатният паркинг е през 2 преки, съседния квартал, че и по-далече.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 17 часа, vorbis каза:
  • При предпоследната си резервация платих чрез PayPal. На следващия ден направих последната си резервация, която също платих през PayPal, но този път не ми излезе прозорецът за въвеждане на паролата в PP. Явно Еърбнб са запаметили паролата ми за РР. Това хич не ми харесва! Едно случайно кликване върху някой бутон и плащането е ауторизирано. Никъде не намерих възможност за настройване на РР акаунта. Някакви идеи как да отменя запаметената парола в ПП. Мислех си през сайта на ПП да си сменя паролата, но това не е елегантно решение.

Това не мисля, че има как да стане от Airbnb, изцяло от страна на Paypal е. Виж дали не си активирал това: https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/one-touch-checkout

 

преди 17 часа, vorbis каза:
  • Адресъм ми е във UK и цените по подразбиране си излизат в паундове. Буквам обаче в Италия, където валутата е евро. Затова сменям валутата в сайта (най-долу вдясно) на евро. Тогава обаче забелязвам, че цената на нощувка е xx.11 евро. При разбивката на крайната цена виждам, че тези 11 евроцента идват от Service fee €8.11. Нормално ли е да има такива центове? Или Еърбнб продължават ли с политиката на задължително превалутиране през техния сайт, от което се получават тези малки разлики?

Виж болднатото. Не съм ги чоплил наскоро, но след един определен момент просто стана невъзможно да се избегне превалутирането им. 

 

преди 17 часа, vorbis каза:
  1. При търсенето на имоти изполвам филтъра за безплатен паркинг. Все пак питам за потвърждение един хост за паркинга. Той ми отговаря, че от вечерта до сутринта в работен ден и през уикенда паркирането е безплатно. Ако искам може да ми осигури частен паркинг за 5 евро на ден. Такова нещо няма в описанието на имота. Очевидно, че се опитва да изкрънка някой лев отгоре. Какво да го правя този хост, да го репортвам ли?

Ако искаш репортвай, но не вярвам да постигнеш много, а най-добре не ползвай филтъра въобще - не е рентабилен. Не мисля, че хоста го прави нарочно за да изкара пари, по-скоро наистина има паркинг за 5 евро наблизо и може да бъде критикуван, до колко е добавил безплатен паркинг като екстра. Ако ти е мерак, поразтърси се какви са правилата за паркиране в този район, който си избрал. 

Връзка към коментар
преди 27 минути , saved_ каза:

Аз все пак да си питам: Има ли някакъв начин да намаля цената на нощувка в Airbnb? Било то чрез код, рефъръл линк или нещо друго?

Пращаш покана на кошаревски приятел, който прави резервацията, а може и да "пътува" с теб, и се ползва намаление, което варира според политиката на AirBnb в различните периоди. Ползвал съм го веднъж, даже платих и двете с една и съща карта.

Връзка към коментар

Здравейте! Имам проблем, който нямаше да ми се случи, ако бях прочела вашата тема. За съжаление едва след като започнах да търся информация видях ,че съм прибързала.Харесах апартамент в сайта AirBnb и го платих. Писах три съобщения до хоста след заплащането,но нямам отговор вече 4 дни .Сега когато вляза на страницата на апартамента виждам Response rate: 58%. Явно не отговоря и на другите си клиенти. Хоста е нов за сайта,нямаше отзиви за апартамента.Как мога да си върна парите от таксата на сайта,защото  ако анулирам аз резервацията ще ми ги удържат.

 
Връзка към коментар
преди 51 минути , neli_q каза:

Здравейте! Имам проблем, който нямаше да ми се случи, ако бях прочела вашата тема. За съжаление едва след като започнах да търся информация видях ,че съм прибързала.Харесах апартамент в сайта AirBnb и го платих. Писах три съобщения до хоста след заплащането,но нямам отговор вече 4 дни .Сега когато вляза на страницата на апартамента виждам Response rate: 58%. Явно не отговоря и на другите си клиенти. Хоста е нов за сайта,нямаше отзиви за апартамента.Как мога да си върна парите от таксата на сайта,защото  ако анулирам аз резервацията ще ми ги удържат.

 

По принцип до 48 часа беше анулиране с връщане на цялата сума. Мисля, че може да се види каква сума биха ти върнали, ако тръгнеш да анулираш, преди да бъде завършено анулирането. Ако е цялата - действаш. Ако не е - пиши на съпорта, че нямаш отговор.

Връзка към коментар
преди 50 минути , neli_q каза:

Здравейте! Имам проблем, който нямаше да ми се случи, ако бях прочела вашата тема. За съжаление едва след като започнах да търся информация видях ,че съм прибързала.Харесах апартамент в сайта AirBnb и го платих. Писах три съобщения до хоста след заплащането,но нямам отговор вече 4 дни .Сега когато вляза на страницата на апартамента виждам Response rate: 58%. Явно не отговоря и на другите си клиенти. Хоста е нов за сайта,нямаше отзиви за апартамента.Как мога да си върна парите от таксата на сайта,защото  ако анулирам аз резервацията ще ми ги удържат.

 

Ами, може да пишете на сайта и да им кажете, че нямате никаква комуникация със собственика и да разчитате, че ще се смилят.

Аз бих канселирала, тъй като по-добре да загубя таксата, отколкото да се чудя имам ли място, където да преспя или не. Особено за нов имот без отзиви рискът си е голям.

 

Връзка към коментар

Благодаря ви.Писах на сайта, ще видя какво ще ми отговорят. Добре ,че билетите ни са  за 3 юни

и имам още време.Не ми се искаше да загубя таксата, че е над 100 лв, но ако се наложи  поне да  си възстановя  другите пари

 

Редактирано от neli_q
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Тъй като не исках да си затварям голяма сума пари за една резервация в сравнително далечното бъдеще, избрах опцията за частично плащане - половината сума  я заплатих в момента на резервацията, а останалата половина системата ще си я дръпне автоматично на определена бъдеща дата. Тъй като се опасявам, че на падежа може да се окажа с недостатъчна наличност по карта, което ще означава да ми анулират резервацията, питането ми е дали и как мога да заплатя останалата част от сумата и преди определената дата? Благодаря предварително.

Връзка към коментар
На 3/6/2018 в 8:51, Arhivar каза:

Благодаря! Свързах се, отговориха ми да не се притеснявам, когато дойде момента за второто плащане и не могат да изтеглят парите от сметката ще ми пратят съобщение, където да въведа новата карта. Още веднъж благодаря!

@Meidj - цитирам това мнение за теб. Не знам дали такъв вариант те урежда. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , Георги каза:

@Meidj - цитирам това мнение за теб. Не знам дали такъв вариант те урежда. 

Донякъде е някакво успокоение, но предпочитам да си платя цялата сума и да не го мисля повече. Пак си поровичках, ама не намирам подобна опция... Тъпо.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.