Topfly Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 (редактирано) 37 minutes ago, FlyTraveler said: То точно малките кораби (особено пък откъм маршрути) са най-добри и най-скъпи. От високите класове кораби само тези на Crystal Cruises са сравнително големи (до някаква степен и QM 2 на Cunard), на Кристал даже са среден размер. Топ корабите с топ маршрутите са малки, ексклузивни и скъпи - Seabourn, Hapag Lloyd (Europa, Europa 2 + експедиционните такива), Silversea (мега луксозните + експедиционните), SeaDream (те са бивши кораби на Cunard) и по размер се доближават до яхти, Windstar и пр. Голям кораб = масов кораб = ширпотреба (която, разбира се задоволява най-голям брой хора), независимо какви изгъзици са измислени. Точния израз би трябвало да бъде "Бих платил надценка за по-малък кораб", защото там обикновено са надценките. 🙂 Та размера има значение, но обратно на някои други неща... 😉 🙂 🙂 Прав си, но сравнението ми беше по скоро между средните и най-големите по размер кораби. Най-големите кораби по принцип предлагат най-много и най-разнообразни развлечения. Малките кораби са най-скъпи, но там не плащаш за многото възможности за развлечение които ти предлага кораба, а за екслузивността. Единственото реално предимство на малките кораби е, че могат да акостират на по малки и разнообразни пристанища. Докато си на борда обаче със сигурност е по скъпо и по скучно. Редактирано 28 юни, 2018 от Topfly 1 Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 Именно! Когато се плаща повече за по-голям кораб е точно заради забавленията , развлеченията, басейни, джакузита, пързалки, симулатори, кина, водни театри, цирк и т.н. и т.н. Не заради лукса. Не всеки би се чувствал ок на супер луксозно място, където вечерята е сякаш ходиш на раздаване на Оскарите и предимството е пет човека обслужващ персонал да ти се върти на пети, ако ще и диаманти да имам в храната и от позлатена чаша със Сваровски да си пия газираната вода. Който има Версаче и перли за показване, ще му е добре дошло, но за мен е достатъчно ок да е нужно само да си хвърля някаква рокля и то само ако ми е кеф, да не съм длъжна за грим, прическа, бижута /нямам/ и да участвам в панаир на суетата. Бих била потисната, не щастлива. И не поради липса на самочувствие , просто всеки човек се чувства на мястото си по различен начин. Как да кажа, "ширпотреба" не е задължително да е лошо, особено пък ако си с деца. 6 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 преди 24 минути , luba_rizova каза: Именно! Когато се плаща повече за по-голям кораб е точно заради забавленията , развлеченията, басейни, джакузита, пързалки, симулатори, кина, водни театри, цирк и т.н. и т.н. Не заради лукса. Не всеки би се чувствал ок на супер луксозно място, където вечерята е сякаш ходиш на раздаване на Оскарите и предимството е пет човека обслужващ персонал да ти се върти на пети, ако ще и диаманти да имам в храната и от позлатена чаша със Сваровски да си пия газираната вода. Който има Версаче и перли за показване, ще му е добре дошло, но за мен е достатъчно ок да е нужно само да си хвърля някаква рокля и то само ако ми е кеф, да не съм длъжна за грим, прическа, бижута /нямам/ и да участвам в панаир на суетата. Бих била потисната, не щастлива. И не поради липса на самочувствие , просто всеки човек се чувства на мястото си по различен начин. Как да кажа, "ширпотреба" не е задължително да е лошо, особено пък ако си с деца. Доста погрешно я възприемаш ексклузивноста (според мен). Не е въпроса във Версаче, Сваровски, показване на перли, суета и пр. Точно обратното е даже. На някои от малките и скъпите кораби обстановката е много по-неформална, даже няма дрес код. На други си има, но това не е винаги непременно лошо нещо. Целта е точно да се избяга от панаира, да не се дели "коритото" с още 3,000+ човека (да не им се гледат физиономиите и да не им се слушат глупостите). Да се посещават пристанища, където като слезеш няма да се блъскаш с още 15,000+ човека, стоварени от други огромни кораби. Клиентелата на тези кораби много отдавна не се интересува от забавленията, предоставяни на мега лайнерите и то не непременно по възрастови причини. Там също получават интересни за тях неща, но "ентъртейнмънт-а" е просто с друг профил. Това е всъщност смисъла на ексклузивноста, а не суетата и да се парадира с каквото и да било (то по-няма пред кого). Не ми се играе сега, но мога доста точно да ти направя профил на средния пътник на повечето круизни компании (изкефи ме едно кратко определение за такъв на една компания "Joe-six pack and his Nike-footed children"). Това, разбира се, е много общ поглед, винаги има изключения. Круизната индустрия, както всичко останало на света, има пирамидална структура (отдолу са най-многото). А иначе широката употреба наистина не е задължително лошо нещо, аз я ползвам всеки ден за какво ли не. 🙂 10 Връзка към коментар
Rumiana Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 Ох, от тези - ексклузивните - има едни такива, дето душата си бих продала на дявола за тях - на National Geographic, Smithsonian, G-Adventures, Quark-Expeditions и пр., дето хич даже не става дума за перли и диаманти... ама много кожи дерат, да им се не знае... 😔 4 Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 преди 3 минути , Rumiana каза: Ох, от тези - ексклузивните - има едни такива, дето душата си бих продала на дявола за тях - на National Geographic, Smithsonian, G-Adventures, Quark-Expeditions и пр., дето хич даже не става дума за перли и диаманти... ама много кожи дерат, да им се не знае... 😔 Ааа, за тях и аз така, па даже и перли да искат, бих си купила. Ама те са друго, ехххх... Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 Аз до сега не съм бил на кораб над 110 000 т, та съм голям мераклия. За това ми е и болката, че тези големи кораби повтарят все едни и същи 10 пристанища. Като сравнявам МСЦ с Карнивал и Принцес, ми не ми хареса. Храната например, то е ясно, че все ще има какво да се яде, но ние много обичаме да се глезим от към храна, на шведската маса имаше всеки ден по 2 вида сирене и 2 салам, прошуто на-най-си, нали са италианци...., за плодовете пълна скръб - сливи, праскови и банани. Като слезнеш на острова пълно с Манго, Папая и т.н. капят по земята, няма кой да ги обере, те ми заредили сливи от Европа. Имаше и дни с добра храна в а-ла-карт ресторанта, но като цяло това ми беше усещането. И на стюард не случихме. Имаше и други минуси, но съм позабравил. Сега бяхме на Азамара, те са малко по-друг клас, но цената беше сравнима с Норвегиан за същия маршрут. Ами при тях всичко е по-.. По-меки шалтета върху шезлонгите, по-меки кърпи за плаж, тези кърпи направо какво да кажа за тях, не можеш 2 да сгънеш в плажната чанта, никакво чакане при слизане, предлагат водичка безплатно, кърпи за плаж без да записват и да искат гаранции, на брега, докато чакаш лодката пак има сокчета, бакшиши в цената, пиене включено, кафе, капучино- също, минибар(безплатни безалкохолни, алкохолните май бяха платени), шатъл от пристанището до населеното място - включен тук-таме, дори една вечеря на брега по принцип, вечеря на кораба на открито - нещо на което много се кефя, но никакви екстри на кораба - стар малък кораб, добре поддържан - всички пасажери от бялата раса, странно малко, 95% американци, официални дрехи не се носеха, само една бяла вечер имаше, на която е препоръчително да си с нещо бяло. Нашите деца бяха единствените, доста странно, както и да е, не ми пречеше, дори ми беше плюс, да няма други тичащи 🙂 Всичко на кораба замираше към 11-12, остава само един бар по това време с 2-3 човека в него, не е за купонджии. Дадоха и по 250$ кредит, че се чудихме как да го изхарчим, до сега не бях получавал. А, и като почнат да си решат пържолата децата, идва някой да им помага, абе глезотия. 4 1 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 (редактирано) преди 2 часа, Oshko каза: Аз до сега не съм бил на кораб над 110 000 т, та съм голям мераклия... Сега бяхме на Азамара, те са малко по-друг клас, но цената беше сравнима с Норвегиан за същия маршрут. Ами при тях всичко е по-.. По-меки шалтета върху шезлонгите, по-меки кърпи за плаж, тези кърпи направо какво да кажа за тях, не можеш 2 да сгънеш в плажната чанта, никакво Бил си - "Гранд клас" на Принсес са по 114,000 т. някои малко отгоре. Виждал съм ти снимки на кораб от този клас. 😉 Азмара не са в масовата категория, те са луксозната дивизия на Селебрити (както примерно са Лексъс на Тойота и Инфинити на Нисан), а и двата бранда се притежават от Royal Caribbean. Корабите им не са съвсем какви да е, ами са строени оригинално за луксозния бранд Ренесанс. След като фалираха Ренесанс, корабите им първо стояха, после се изкупиха от Азамара, Принсес и вече забравих дали имаше и други. Та още при построяването са били проектирани като луксозни средни (за времето си) размер кораби. Това за сравнимата цена с Norwegian си е жив късмет, NCL даже не се в под-класа на Селебрити, въпреки, че много дръпнаха напред последните години с този Free Style Cruising. Te купиха Prestige Cruise Holdings с двата им бранда Oceania Cruises (upper premium class) и Radisson Seven Seas Cruises (luxury class), та и те сега си имат две луксозни компании. Сега се сетих, че и Холанд Америка имат един среден размер кораб от много висок клас, който е строен за луксозната ниша на пазара оригинално - Princendam. Tой в началото беше Royal Viking Sun на компания, която отдавна не съществува, после беше Seabourn Sun на Seabourn Cruises. Следи за него - ако излязат добри цени с интересен за вас маршрут, купувай, няма как да сбъркаш. Редактирано 28 юни, 2018 от FlyTraveler 5 Връзка към коментар
Rumiana Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 преди 6 минути , FlyTraveler каза: NCL много дръпнаха напред последните години с този Free Style Cruising. Тъкмо това им харесвам на NCL и затова все с тях пътувам - хич не обичам да се съобразявам с някакви графици - кога да ям и къде да седна 😉. То като пътувам яденето ми е последна грижа и хич не ща да го мисля. 2 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 преди 2 минути , Rumiana каза: Тъкмо това им харесвам на NCL и затова все с тях пътувам - хич не обичам да се съобразявам с някакви графици - кога да ям и къде да седна 😉. То като пътувам яденето ми е последна грижа и хич не ща да го мисля. А, аз пък си мислех, че ходиш на круизи предимно заради Midnight Buffet и внимателно заснемаш с видеокамерата храната като коментираш какво се предлага... 😉🙂🙂 Шегичка, разбира се... 🙂 Предполагам, че харесваш NCL и заради постоянно базираният им в Хавай кораб с изцяло американски екипаж (Pride of America). 🙂 🙂 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 преди 4 часа, Rumiana каза: Ох, от тези - ексклузивните - има едни такива, дето душата си бих продала на дявола за тях - на National Geographic, Smithsonian, G-Adventures, Quark-Expeditions и пр., дето хич даже не става дума за перли и диаманти... ама много кожи дерат, да им се не знае... 😔 Мдааа... колко лиги съм точил по тея само аз си знам... И уви сумите са все 5-цифрени 😞 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 28 юни, 2018 Сподели Публикувано: 28 юни, 2018 Dark sea-crets Sex with OAPs to top up their wages, dead bodies in the freezers and mistresses kept in cabins before the wife and kids arrive – our cruise ship confessions https://www.thesun.co.uk/travel/6589175/cruise-ship-confessions/ Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 29 юни, 2018 Сподели Публикувано: 29 юни, 2018 (редактирано) преди 16 часа, Topfly каза: Dark sea-crets Sex with OAPs to top up their wages, dead bodies in the freezers and mistresses kept in cabins before the wife and kids arrive – our cruise ship confessions https://www.thesun.co.uk/travel/6589175/cruise-ship-confessions/ Масови запои и оргии; надпревара за брой пасажери/ки, с които е правен секс; търговия с наркотици (ох, тази Ямайка, някои си останаха там в затвора); след посещения в Колумбия (Картахена), персонала приготвя ресторантите за вечеря два пъти по-бързо от обичайното; въоражен обир от екипаж в пристанище и стрелба по друг екипаж (впоследствие пострадалия изпратен у дома, за да не се вдига шум, а извършителя оставен с оръжие на кораба, за да няма бунт на мексиканците на борда); нелегален бизнес с разнос на пици по каютите на екипажа; церемониално погребение в океана - покойника по желание на вдовицата трябва да бъде пуснат във водата в чувал с тежести, само дето избързват с церемонията и пускат тялото преди жената да се е появила, та после като идва пускат още веднъж чувал с картофи за пред нея; дефикиране в куфарите на пътници, които не са оставили бакшиш преди да напуснат кораба... Няма да ми стигнат няколко поста да изброя случаите, за които се сещам... Всичко това се случва на корабите на много реномирани круизни компании. Редактирано 29 юни, 2018 от FlyTraveler 2 7 4 Връзка към коментар
Здравко Ангел Публикувано: 17 юли, 2018 Сподели Публикувано: 17 юли, 2018 Някой може ли да отговори, дали когато имаш престой от 3 нощувки на дадено пристанище трябва вечер да се прибираш на кораба или може да си скитосваш някъде и да се върнеш чак последния ден преди отплаване. Връзка към коментар
bay_kolio Публикувано: 17 юли, 2018 Сподели Публикувано: 17 юли, 2018 Няма вечерна проверка. До часът на тръгване никой не те търси . 3 Връзка към коментар
Здравко Ангел Публикувано: 17 юли, 2018 Сподели Публикувано: 17 юли, 2018 преди 4 минути , bay_kolio каза: Няма вечерна проверка. До часът на тръгване никой не те търси . Благодаря, че досега все сме се прибирали, ама не сме били с толкова дълъг престой. Връзка към коментар
mariyan Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 Здравейте от AIDA ми искат 370 евро такса за канселиране на нещо, което не съм им давал финално разрешение и нямат кредитната ми карта... първо тръгнах да запазвам техен круиз от 20 ноември от Дубай, всичко беше наред, но ми дойде мейл че е само за полети от Германия после пак тръгнах да запазвам през сайта имhttps://www.kreuzfahrtberater.de/kreuzfahrt-k126473-dubai-und-emirate-aidaprima и по погрешка им писах да ми пратят оферта за същия круиз от Абу Даби, просто те сменят маршрута и се усетих късно, малко по късно, че няма полет от София, веднага им писах, че е станала техническа грешка не съм давал кредитна карта и т.н. веднага подадох за от Дубай, но отново не ми дадоха оферта Сега ми писаха, че имало такса от 370 евро за отказване от круиза Въпросът ми е , може ли да стигнат до мен с някаква колекторска фирма или кой знае, защото кредитната ми карта и лични данни освен име и адрес нямат, сега им друснах няколко гневни мейли Поздрави и предварително благодаря 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 2 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2018 преди 2 часа, mariyan каза: Здравейте от AIDA ми искат 370 евро такса за канселиране на нещо, което не съм им давал финално разрешение и нямат кредитната ми карта... първо тръгнах да запазвам техен круиз от 20 ноември от Дубай, всичко беше наред, но ми дойде мейл че е само за полети от Германия после пак тръгнах да запазвам през сайта имhttps://www.kreuzfahrtberater.de/kreuzfahrt-k126473-dubai-und-emirate-aidaprima и по погрешка им писах да ми пратят оферта за същия круиз от Абу Даби, просто те сменят маршрута и се усетих късно, малко по късно, че няма полет от София, веднага им писах, че е станала техническа грешка не съм давал кредитна карта и т.н. веднага подадох за от Дубай, но отново не ми дадоха оферта Сега ми писаха, че имало такса от 370 евро за отказване от круиза Въпросът ми е , може ли да стигнат до мен с някаква колекторска фирма или кой знае, защото кредитната ми карта и лични данни освен име и адрес нямат, сега им друснах няколко гневни мейли Поздрави и предварително благодаря Преместих в тази тема, че другата е за промоции. Нямам опит, но мисля, че няма как да ти вземат такса за отказ, при положение, че не си им дал карта Освен това Абу Даби е на един час път от Дубай с автобус, така че ако ви харесва круиза от Абу Даби, липсата на полети от София не е пречка 1 Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 2 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2018 @mariyan аз имах същия казус, ще ти кажа какво стана. През сийсканер, отново с Аида, пуснах запитване за резервация, отговориха, като имах срок за плащане от няколко дни. Не успях обаче да платя, нещо не намерих начин в сайта и се отказах, резервирах друга почивка. 2 дни след тива запитване им писах, че канселирам, по някакви причини. Отговориха, че дължа такса. Започнах да споря, и то сериозно. Казаха, че таксата е от круизна та компания, не тяхна и нищо не могат да направят. След това започнах да получавам писма на посочения адрес (имаха само адрес, който дори не е мой, но няма значение), като всяко следващо беше със 100 Евро повече от предното. Явно някаква лихва. Направо полудях, обадих се в Защита на потребителя, те проверих случая и отговориха, че вероятно може и да не ми вземат парите, но имат право, щото така пишело на немски в сайта им. Аз в отчаян последен опит (при мен сумата беше станала огромна, защото те приема ха дата за канселиране не тази, която аз писах, а няколко дни по късно) им писах на имейла с обяснение, че не могат да ми искат пари при положение, че аз дори застраховка не мога да си направя, тъй като нямам нищо черно на бяло, нито договор, нито потвърждение, нито нищо, и как бих била защитена в този случай,и че искам да ги ползвам за в бъдеще и искам да си оправим отношенията. Отговориха ми да се обърна към не знам си кой застраховател???, при положение, че аз застраховка нямах, щото нямах и резервация реална за пътуване. Повече реших да не пиша. Повече писма не получих. В страх съм обаче да не ме изтряскат по всяко време... Реално имат само лично и фамилно име и нищо повече, нито имат егн, нито номер на паспорт, нито нищо, не знам дали в моя случай могат да извадят изпълнителен лист. Така или иначе, мина година и половина. Не знам какво да ти кажа, бори се, но очаквай да текат лихви. 1 Връзка към коментар
mariyan Публикувано: 2 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2018 22 minutes ago, luba_rizova said: @mariyan аз имах същия казус, ще ти кажа какво стана. През сийсканер, отново с Аида, пуснах запитване за резервация, отговориха, като имах срок за плащане от няколко дни. Не успях обаче да платя, нещо не намерих начин в сайта и се отказах, резервирах друга почивка. 2 дни след тива запитване им писах, че канселирам, по някакви причини. Отговориха, че дължа такса. Започнах да споря, и то сериозно. Казаха, че таксата е от круизна та компания, не тяхна и нищо не могат да направят. След това започнах да получавам писма на посочения адрес (имаха само адрес, който дори не е мой, но няма значение), като всяко следващо беше със 100 Евро повече от предното. Явно някаква лихва. Направо полудях, обадих се в Защита на потребителя, те проверих случая и отговориха, че вероятно може и да не ми вземат парите, но имат право, щото така пишело на немски в сайта им. Аз в отчаян последен опит (при мен сумата беше станала огромна, защото те приема ха дата за канселиране не тази, която аз писах, а няколко дни по късно) им писах на имейла с обяснение, че не могат да ми искат пари при положение, че аз дори застраховка не мога да си направя, тъй като нямам нищо черно на бяло, нито договор, нито потвърждение, нито нищо, и как бих била защитена в този случай,и че искам да ги ползвам за в бъдеще и искам да си оправим отношенията. Отговориха ми да се обърна към не знам си кой застраховател???, при положение, че аз застраховка нямах, щото нямах и резервация реална за пътуване. Повече реших да не пиша. Повече писма не получих. В страх съм обаче да не ме изтряскат по всяко време... Реално имат само лично и фамилно име и нищо повече, нито имат егн, нито номер на паспорт, нито нищо, не знам дали в моя случай могат да извадят изпълнителен лист. Така или иначе, мина година и половина. Не знам какво да ти кажа, бори се, но очаквай да текат лихви. първия път ми писаха 216 евро втория 370 евро освен повече да не работя с тях 6 hours ago, neuromancer said: Преместих в тази тема, че другата е за промоции. Нямам опит, но мисля, че няма как да ти вземат такса за отказ, при положение, че не си им дал карта Освен това Абу Даби е на един час път от Дубай с автобус, така че ако ви харесва круиза от Абу Даби, липсата на полети от София не е пречка появи ми се заболяване на десния вестибуларен апарат и жена ми не дава да тръгваме 1 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 31 януари, 2019 Сподели Публикувано: 31 януари, 2019 Как е регулиран багажа на круиз? Има ли ограничение на брой куфари на човек или тегло по аналогия с полетите? Връзка към коментар
mirosn Публикувано: 31 януари, 2019 Сподели Публикувано: 31 януари, 2019 преди 32 минути , stanislavpp каза: Как е регулиран багажа на круиз? Има ли ограничение на брой куфари на човек или тегло по аналогия с полетите? При MSC препоръчителният багаж е два куфара на човек по 23 кг 90 x 75 x 43 cm и до два броя ръчен багаж не по-голям от 56 x 45 x 25 cм. Предполагам при останалите компании е подобно изискването. 1 Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 22 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2019 @black_stone Искам да заведа семейтвото си пред Коледно на круиз от Венеция. Спрял съм се на два варианта . 1. Дата- 01.12.2019 -MSC MAgnifika - Venise, Bari, Katakolon, Santorin, Le Pirée, Corfou (gréce), Kotor, Venise 2. Data 15.12.2019 Costa Delicioza -Venise, Bari, Corfou (gréce), Athènes, Kotor, Dubrovnik, Venise И двата кораба видях ,че са 2010 г пуснати .Кой да избера и от къде да намеря най-добрата цена.Като маршрута е непознат за нас.Само в Атина сме били. https://www.cruise24.de/kreuzfahrt//region-Griechenland/duration-5-8/departurefrom-15.12.2019 тук го видях най ниско ,мога ли да чакам да падне още ? Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 22 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2019 (редактирано) преди 50 минути , Таньо каза: @black_stone https://www.cruise24.de/kreuzfahrt//region-Griechenland/duration-5-8/departurefrom-15.12.2019 тук го видях най ниско ,мога ли да чакам да падне още ? Цената 369 евро е много добра за маршрута. По спомен най-ниската, която съм виждал е 249, но в последната минута, което рядко се напасва с добри цени на самолетни билети. Предполагам сте видели, че се дължи такса 10 евро на човек на ден. Проверете внимателно какъв тип е обявената каюта Innen Special. Някои са евтини ако се намират до шумни места, ъглово разположени, в близост до интензивно движение и т.н. Прочетох, че има опция за 25 евро борден кредит на каюта, но не е ясно дали важи за най-ниската категория. Направете неангажиращо запитване и ще отговорят. Същия круиз излиза и тук, но не се спомената горния тип каюта, а само вътрешна при цена 449 евро : https://www.dreamlines.ru/kruiz/obvorozhitelnyy-kruiz-na-costa-deliziosa-433097#/selectedSail=433125 Цени 419 евро за първия круиз тук: https://www.dreamlines.ru/kruiz/izyskannyy-voyazh-na-8-dney-s-msc-426491#/selectedSail=464460 Опция с тръгване от Бари на следващия ден на цена 379 евро: https://www.dreamlines.ru/kruiz/prevoskhodnyy-kruiz-na-7-dney-na-msc-magnifica-429365#selectedSail=464459 Дължи се 10 евро такса на човек на ден. Ако е по-удобно за вас търсене на германски език ползвайте версията www.dreamlines.de @Mary 🙂 Редактирано 22 февруари, 2019 от Таньо 2 Връзка към коментар
black_stone Публикувано: 23 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 23 февруари, 2019 On 11/30/2015 at 10:33 AM, Oshko said: Благодаря. Ще проверя цената и каютата още веднъж по скоро не мога да се спра на кораб. Кой да Избера MSC magmifica или Costa delicioza. Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 24 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 24 февруари, 2019 преди 18 часа, black_stone каза: Благодаря. Ще проверя цената и каютата още веднъж по скоро не мога да се спра на кораб. Кой да Избера MSC magmifica или Costa delicioza. Аз съм бил само на MSC, от тези 2, така че не мога да направя сравнение, мисля, че са подобни. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега