neuromancer Публикувано: 22 май, 2018 Публикувано: 22 май, 2018 края на октомври са 180 лв, директен полет разписанието им за Лисабон винаги е било такова, явно за тези часове са им свободни самолетите, плюс че май повечето места продават на тур. агенции, а там клиентите не избират
Hollywood Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 От днес им започна лятната програма по марето, както и лятната забава на летище София. Два полета са им по разписание😀 1 1
Jenbel Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Преди 1 час, Hollywood каза: От днес им започна лятната програма по марето, както и лятната забава на летище София. Два полета са им по разписание😀 Много бе, два полета! 😀 Веднага усетих забавата - онзи ден ми отмениха редовен полет до Малага идния четвъртък 7 юни. Резервирах го преди 2 месеца като стисках палци да удържат редовното разписание поне в началото на лятото. Както каза мъжа ми, повече да не съм посмяла да погледна техни полети. Пуснахме иск за дължимите компенсации.
Dreamm Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 (редактирано) Хора, да питам нещо. В момента сме на борда на самолета на Бг Ер от София за Бургас. Самият полет доста закъсня. Тръгнахме да рулирираме обаче пилотът ни съобщи, че поради технически проблем няма да излетим. Сега ни свалят от самолета. Какво следва от тук насетне? Редактирано 18 юни, 2018 от Dreamm
tch Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 15 минути , Dreamm каза: Хора, да питам нещо. В момента сме на борда на самолета на Бг Ер от София за Бургас. Самият полет доста закъсня. Тръгнахме да рулирираме обаче пилотът ни съобщи, че поради технически проблем няма да излетим. Сега ни свалят от самолета. Какво следва от тук насетне? Ако няма да летите днес, трябва да ви осигурят хотел. Имате право и на храна. След това следва най-тегавата час да си поискаш обезщетението.
akair Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 На гейта поискай писмено потвърждение за закъснението и за причината за закъснението. Ако такова ти бъде отказано, поискай името, длъжността (и служебния номер) на служителя, който ти отказва подобна информация. Направи снимки на екраните на летището, направи скрийншотове на полета от fr24.com, снимай времето навън 😉 4
Фил Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 8 минути , akair каза: На гейта поискай писмено потвърждение за закъснението и за причината за закъснението. Чисто информативно - колко от вас някога са получавали такъв писмен документ? 🤔 2 1 3
Dreamm Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 Отново в чакалнята...Преди малко някой каза, че щели да пратят Еърбъз, с който да пътуваме след около час. На този му отказали спирачките. Трябваше да излетим в 16.35. Мога ли да претендирам обезщетение някога и какво е то при технически проблем за вътрешен полет. Добре че не ми е свързващ.... Снимах таблото. Тези на гишето са гола вода, не дават информация без супервайзъра им камо ли писмен документ...
akair Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 14 minutes ago, Фичо said: Чисто информативно - колко от вас някога са получавали такъв писмен документ? 🤔 Аз съм. 6 minutes ago, Dreamm said: Тези на гишето са гола вода, не дават информация без супервайзъра им камо ли писмен документ... Еми значи да извикат супервайзъра. 🙂 Ти имаш право на информация. Ако не желаят да ти я дадат, това е ок, но е хубаво да знаеш кои са, за да можеш да си потърсиш правата след това. 🙂 2
Dreamm Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 (редактирано) Току ще чух че поръчват 103 кроасана и води.... Полетът щял да излети в 20.30. Поисках писмен документ но казаха че те не могат да ми дадат а България ер. Нямам идея тези на гишетата какви са.... Редактирано 18 юни, 2018 от Dreamm
chandni Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 26 минути , Фичо каза: Чисто информативно - колко от вас някога са получавали такъв писмен документ? 🤔 Oт БГ Ер или изобщо...? 🙂
iMari Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 24 минути , Фичо каза: Чисто информативно - колко от вас някога са получавали такъв писмен документ? 🤔 Аз получих такъв от гишето на БГ ер на летище София преди може би две години,заради закъснение на полета до Бургас.За съжаление това е техния начин да открият/закрият летния сезон. Друг е въпроса,че след това се съсипаха да ми пращат технически дневници с които да докажат,че не ми дължат обещетение. 3
akair Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 Питай агентите на гейта какви са тези гишета и къде са... Питай те служители на ФБ ли са или не са? И питай за имена - все пак като отидеш на гишето на България Ер, там ще те питат (по стара традиция от едно отминало време) кой те праща и защо те праща при тях 😉 2
neuromancer Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 На гишетата са служители на Фрапорт, доколкото си спомням 1
funny Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 В момента небето над София така гърми и трещи, та няма да се учудя ако после се окаже в обяснението на БГ Еър, че проблема " не бил технически а метеорологичен" 😏
koliob Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 Може и да сте прави да опитвате да събирате някакви доказателства, но на мен това не ми изглежда много разумно, особено в София и най-вече от БгАир. В такива случаи след подаване на оплакване Дирекция ГВА в Министерство на транспорта обикновено съдейства на пътника. Не във всички европейски страни е така, но в България поне засега няма проблем в това отношение. 2
Branko Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 18 минути , neuromancer каза: На гишетата са служители на Фрапорт, доколкото си спомням На Суиспорт са
Фил Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 26 минути , chandni каза: Oт БГ Ер или изобщо...? 🙂 Изобщо и в частност от БГ-еър. И в случаите, когато е получен такъв документ - от кого е получен - от персонала на гейта, или от някой друг? 1
chandni Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 В момента, Фичо каза: Изобщо и в частност от БГ-еър. И в случаите, когато е получен такъв документ - от кого е получен - от персонала на гейта, или от някой друг? При пристигането в Лисабон, след като вече бяхме получили известие, че полетът за Рио ще закъснее с 4.5 часа, отидохме на информация (не сме ходили на гейта, понеже полетът по разписание трябваше да излети след 10.5 часа). На Информация ни обясниха къде се намира офиса на ТАР на последния етаж, но вече беше затворен. Сутринта при отварянето още отидохме и си поискахме такъв документ и ни го дадоха, заедно с ваучери за храна - по 16€ на човек. 2
stanimir Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 "Фрапорт" държат Варна и Бургас. Малко офтопик, но летище Бургас ми се вижда много по-скъпо от София. Май за пръв път виждам някъде по света дори цените в Макдоналдс да са три пъти по-високи от тези в града ... просто еспресо за 4 лв. и т.н. 1
Dreamm Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 Последно казаха в 20 ч..... А как ще стигнем после до Созопол идея си нямам...
iMari Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 23 минути , Dreamm каза: Последно казаха в 20 ч..... А как ще стигнем после до Созопол идея си нямам... Понеже не виждам транспорт до Созопол след 20:00,давам идея за сравнително евтино настаняване.Хотел Авеню ,скоро мислех да го ползвам.Ако не си букинг Genius,цената в ММТ с INTLHOTEL e малко по-висока.Между две спирки е на автобус 15 от летището.Според мен е по-удобно да слезете на Мол Плаза и от там да повървите пеш 5мин.Утре си взимате пак 15ката и сте на гара Юг при маршрутките за Созопол.По-евтин е този,но за него си трябва такси. 1
funny Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 56 минути , Dreamm каза: Последно казаха в 20 ч..... А как ще стигнем после до Созопол идея си нямам... 1
iMari Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 преди 4 минути , funny каза: Да,това го бях пропуснала.Само обърнете внимание,че автобуса тръгва от автогара Запад,а не Централната-Юг.Спирка "Стадиона" трябва да е стадион Черноморец.Точно там трябва да спира и автобус 15.Питайте по-добре. 1
Ivko Публикувано: 18 юни, 2018 Публикувано: 18 юни, 2018 Другия вариянт според мен е да се хване такси вместо да се плаща нощувка особено ако сте повече от един човек. Цената може да си я спазарите предварително,а не по апарат. Миналата година се наложи такова пътуване , но от автогара юг с такси до Созопол и цената, която се спазарихме беше 60лв.От летището може да стигне 80-100 2 1
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега