Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 1 минута , KrasiKK каза:

Може да има малко изчакване, но ще си изплатят обезщетението. 🙂
 

Да, ако искат и ако намерят пари! 😉

 

Ardent, нямам опит с точно такъв случай, съветвам те да им се обадиш по телефона, те основно така работят.  И аз съжалявам, че изглупях преди няколко месеца като купих билети за техни полети, но смятам да не повтарям грешката. 

Връзка към мнение
преди 6 минути , Jenbel каза:

Много бързаш! 😀 Имат 6 седмици да отговорят, а по-нататък дали и кога ще платят, не се знае. Аз съм подала искове за обезщетения към тях чрез "Аероиск" на 01.06.18 и до момента нямам никакъв отговор. Въоръжи се с търпение. 

 Аз имам подаден преди месец за закъснял полет миналия Август 😁

  • Смея се 2
Връзка към мнение
6 minutes ago, Doctor Who said:

Не съм летял повече от седем години с България Еър, но в последния дълъг уикенд ги ползвах два пъти.

И на двата полета на летище София беше отворена за ползване само предната врата на самолета. Към задната врата стълба не беше подведена.

Новост ли е.  

На летището в София ми се е случвало и Австрийците да имат само една стълба. Според мен не е изключено да пестят от такси (не е случайно, че ФР имат специална доработка за техните 737-800 - стълба при врата 1Л)

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 37 минути , Jenbel каза:

Много бързаш! 😀 Имат 6 седмици да отговорят, а по-нататък дали и кога ще платят, не се знае. Аз съм подала искове за обезщетения към тях чрез "Аероиск" на 01.06.18 и до момента нямам никакъв отговор. Въоръжи се с търпение. 

А преди това потърси ли обезщетение директно от БГ Ер или направо се обърна към посредника?

Между другото попаднах на тази статия: https://www.bgonair.bg/bulgaria/2017-07-07/balgariya-er-shte-kompensira-patnitsite-chiito-poleti-sa-zakasneli и имам очаквания 👼

Връзка към мнение
преди 1 минута , Dreamm каза:

А преди това потърси ли обезщетение директно от БГ Ер или направо се обърна към посредника?

 

Шегуваш ли се....😀 БГ Ер дори не благоволи да ме информира, че полетът ми е анулиран! Разбрах от тур.агента, който ми продаде билетите. Като се обадих по телефона на авиокомпанията, ми казаха, че имам право само на възстановяване стойността на билетите, нищо не споменаха за обезщетението (което в моя случай е за нарушен срок за известяване за анулирания полет). А дори не съм им отворила темата за липсата на информация, която са длъжни да дават!

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, Jenbel каза:

Ardent, нямам опит с точно такъв случай, съветвам те да им се обадиш по телефона, те основно така работят.  И аз съжалявам, че изглупях преди няколко месеца като купих билети за техни полети, но смятам да не повтарям грешката. 

Да, свързах се по телефона! Благодаря! Първоначлано не вдигаха, но на скрит номер вдигнаха, не знам дали има връзка.

Лелята каза, че не вижда смисъл да променя билета от възрастен на дете и после да го закача към моята резервация, ама се нави накрая.

Като стигна до чек-ина ще видя каква я е надробила.

Връзка към мнение
преди 2 часа, Ivko каза:

 Аз имам подаден преди месец за закъснял полет миналия Август 😁

Закарай ФБ до съда. Не ги бавят много. 🙂

 

преди 2 часа, Dreamm каза:

 

Между другото попаднах на тази статия: https://www.bgonair.bg/bulgaria/2017-07-07/balgariya-er-shte-kompensira-patnitsite-chiito-poleti-sa-zakasneli и имам очаквания 👼

Толкова компенсира, колко взе А321.😀

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение
преди 1 час, Jenbel каза:

БГ Ер дори не благоволи да ме информира, че полетът ми е анулиран! Разбрах от тур.агента, който ми продаде билетите.

то по принцип това е процедурата, щом са купени от агент

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 3 минути , neuromancer каза:

то по принцип това е процедурата, щом са купени от агент

Не е. 

Аероиск ми казаха, че АК са длъжни да информират клиента с билета, независимо как и от къде е купен той. 

Връзка към мнение
преди 7 минути , Jenbel каза:

Не е. 

Аероиск ми казаха, че АК са длъжни да информират клиента с билета, независимо как и от къде е купен той. 

Съмнявам се авиокомпанията да има достъп до телефона и адреса ти, след като е купен билета през агент.  В случая имат данните на агента , а той от своя страна трябва да те уведоми за промени.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 1 час, funny каза:

Съмнявам се авиокомпанията да има достъп до телефона и адреса ти, след като е купен билета през агент.  В случая имат данните на агента , а той от своя страна трябва да те уведоми за промени.

Съвсем сигурна съм,че имат.Имам билети за полет София-Варна,купени през Е дриймс.Случайно видях ,че няма полет за моя час,проверих си резервацията в сайта и пишеше,че полетът е канселиран,като имаше отметки да се свържа с посредника и да се свъжа с Бългерия еър.Това става почти два месеца преди полета.Звъннах първо на Бг еър.От там ми казаха,че са информирали посредника(не знам дали е така) и въпреки,че не е редно ще ми сменят полета с новия вечерен.Не съм давала поща,но час по-късно си получих новите билети по пощата,като подател е Бългерия еър.От Е дриймс и до сега нямам информация за промяната.

Връзка към мнение

Е как не сте си давали пощата?! Дали през eDreams, дали през lastminute, се попълват мейл и телефон. После по кода на резервация като се отвори в сайта на Б-я Еър и пише, че е пратен мейл с подробности за полета на еди-кой-си адрес, също може да го пратиш и още венъж-два- пет пъти. И телефона го има в резервацията. 

Миналата седмица съм купила 4 билета. 

Редактирано от aleksandrina
Връзка към мнение
преди 55 минути , aleksandrina каза:

Е как не сте си давали пощата?! Дали през eDreams, дали през lastminute, се попълват мейл и телефон. После по кода на резервация като се отвори в сайта на Б-я Еър и пише, че е пратен мейл с подробности за полета на еди-кой-си адрес, също може да го пратиш и още венъж-два- пет пъти. И телефона го има в резервацията. 

Миналата седмица съм купила 4 билета. 

По-горе беше коментирано,че авиокомпанията няма достъп до тел. и мейл,когато билета е купен през посредник.Аз само споделих опит,а именно,че имат.🙂

Редактирано от mamaivy
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 3 часа, Jenbel каза:

Не е. 

Аероиск ми казаха, че АК са длъжни да информират клиента с билета, независимо как и от къде е купен той. 

Авиокомпанията няма никакъв контакт с пътника, когато резервацията/билета се правят през агенция/бюро за самолетни билети или там както ви хареса да го наречете ... освен, ако самата агенция не прецени да въведе в съответната резервация данни за контакт с пътника. И тези данни трябва да се въведат в определн формат, защото иначе пак не стигат до авиокомпанията.

Онлайн агенциите залагат на нула съпорт след закупуване на билета и по тази причина стриктно събират и предават данни за контакт с пътника... за да не им се налага да ви тръсят за всяка промяна с 5 мин на разписанието.

Всяка промяна на разписанието или статуса или номера на полета пристига като съобщение в резервационната система, с която работи съответния агент във вид, който налага задължителна обработка на резервацията... тази необходимост от обработка означава да се приеме съобщението за промяна, да се установи връзка с клиента и да му бъде предадена съответната информация заедно с възможните алтернативи ...или игнориране на съобщението и бъркане в носа.

 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 3 часа, mitkobiker каза:

Всяка промяна на разписанието или статуса или номера на полета пристига като съобщение в резервационната система, с която работи съответния агент във вид, който налага задължителна обработка на резервацията... тази необходимост от обработка означава да се приеме съобщението за промяна, да се установи връзка с клиента и да му бъде предадена съответната информация заедно с възможните алтернативи ...или игнориране на съобщението и бъркане в носа.

 

QN, QN, QN, QI - някой така работят 🙃

  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 5 часа, Jenbel каза:

Е, аз само споделих какво ми казаха Аероиск относно задължението на АК да информират! 

Ми според мен не е така.

преди 7 часа, mamaivy каза:

Звъннах първо на Бг еър.От там ми казаха,че са информирали посредника(не знам дали е така) и въпреки,че не е редно ще ми сменят полета с новия вечерен.

това е по-вярно, като те са сменили директно полета малко от тях да мине, или просто карат малко през просото, но това не е стандартната процедура

 

ПП Всъщност 24 часа преди полета билета минава под контрола на авиокомпанията и тогава вече те могат да действат, не знам дали е такъв случая.

Връзка към мнение

Аз писах някъде тук- полет София- Одеса - София за септември, купен през jetcost -> eDreams- за единия eDreams пратиха мейл, че е сменен (в различен ден, но реално няколко часа разлика), а за другия, че е канселиран. Обадих се директно на БГ еър за втория и го смениха пак за другия ден (пак само няколко часа разлика), а на eDreams писах мейл, че съм го сменила сама. Няма отговор от eDreams, но полета си стои променен с новата дата и не е канселиран.

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Имам билети от черния петък до Варна за другата седмица, като часа на излитане тогава е бил 7:10, а сега като проверявам ми дава 7:05, а не съм получил никъде имейл. И понеже полета е толкова рано мисля да се пробвам с метро, че такси ще ми излезе двойно от билета  😁. Та чекнах разписанието на метрото и направих едни схеми и в добрия случай някъде около 6:00 мога да съм на летище и въпроса ми е дали ще е достатъчно времето до полета или е рисковано, проверки нали няма за вътрешни, че съм летял само веднъж и не помня?!

Връзка към мнение
преди 8 минути , Ivko каза:

Имам билети от черния петък до Варна за другата седмица, като часа на излитане тогава е бил 7:10, а сега като проверявам ми дава 7:05, а не съм получил никъде имейл. И понеже полета е толкова рано мисля да се пробвам с метро, че такси ще ми излезе двойно от билета  😁. Та чекнах разписанието на метрото и направих едни схеми и в добрия случай някъде около 6:00 мога да съм на летище и въпроса ми е дали ще е достатъчно времето до полета или е рисковано, проверки нали няма за вътрешни, че съм летял само веднъж и не помня?!

Мъжа ми пътува всяка седмица почти по направлението и отива там между 40-50 минути преди полета ( винаги е в последния момент) . Случвало се е и 30 мин. преди полет да отиде и не е имало пробем никога. 

Вътрешните полети са на отделен вход с отделен скенер на багажа и единствено пътуващите за съответния полет могат да натрупат опашката .

Няма да имаш проблем никакъв, стига да си само с ръчен багаж

  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Днешния чартър до Тенерифе със закъснение от 2:30 мин. По думи на компанията имали повредени два самолета и от там целия им график се обърква, като някой полети ги изпъляват с боинг. Каква изненада точно посред сезона. Сега да очакваме пак вълна от закъснения..

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 3 часа, Ivko каза:

Имам билети от черния петък до Варна за другата седмица, като часа на излитане тогава е бил 7:10, а сега като проверявам ми дава 7:05, а не съм получил никъде имейл. И понеже полета е толкова рано мисля да се пробвам с метро, че такси ще ми излезе двойно от билета  😁. Та чекнах разписанието на метрото и направих едни схеми и в добрия случай някъде около 6:00 мога да съм на летище и въпроса ми е дали ще е достатъчно времето до полета или е рисковано, проверки нали няма за вътрешни, че съм летял само веднъж и не помня?!

Първото ти метро пристига в 5.45 часа. Ако толкова бързаш - може с него. 

 

Иначе- на летището вдясно от чегинга има самостоятелен вход - оттам летят БГ и Уиз за Варна. Отваря два часа преди полета, има скенер, но няма нито кафе, нито WC...

 

Може да си ползваш Дайнърса- тогава си минаваш по стандартния ескалатор и ИЗРИЧНО заяваваш на граничния, че Летиш до Варна, за да не те вкарат в системата с напусналите страната. Ползваш си лаунджа и идват да те вземат с автобуса, за да те закарат директно до самолета. В този случай не е зле да се отбиеш до чекинга и да предупредиш, че ще ги чакаш в лаунджа... За всеки случай! 

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.