Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 3 часа, Ivko каза:

Имам билети от черния петък до Варна за другата седмица, като часа на излитане тогава е бил 7:10, а сега като проверявам ми дава 7:05, а не съм получил никъде имейл. И понеже полета е толкова рано мисля да се пробвам с метро, че такси ще ми излезе двойно от билета  😁. Та чекнах разписанието на метрото и направих едни схеми и в добрия случай някъде около 6:00 мога да съм на летище и въпроса ми е дали ще е достатъчно времето до полета или е рисковано, проверки нали няма за вътрешни, че съм летял само веднъж и не помня?!

И в 6:50 да отидеш може да не са отворили гейта още.Проверката се минава за 5мин.Само ако се натрупат няколко вътрешни полета един след друг може да има опашка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

България Ер пуска codeshare между София и Тбилиси с прекачване в Атина, който ще се изпълняват в сряда, четвъртък, петък и неделя.  По същата схема ще има връзки за полети между София и Ереван, Бейрут, Тел Авив и Ница цък.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Имам един глупав въпрос - само аз ли я играя тази игра в сайта на Bulgaria air? Кара ме да завъртам разни животни, и ми прекъсва резервацията през 5 минути. Доста дразнещо е:

 

image.png.3b39ea4c0e483a15ab49a6ba01223de7.png

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
9 minutes ago, seagull_29 said:

Имам един глупав въпрос - само аз ли я играя тази игра в сайта на Bulgaria air? Кара ме да завъртам разни животни, и ми прекъсва резервацията през 5 минути. Доста дразнещо е: 

 

image.png.3b39ea4c0e483a15ab49a6ba01223de7.png

Това е при Firefox, нали? При Chrome самозарежда и това с животните го няма. Пак пише, че трябва manually да се пипне, но не се налага.

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да, случва се с Firefox, но мисля, че като пробвах през телефона, се случваше нещо подобно и на Safari. Разбирам да беше веднъж на сесия, но при мен е през няколко минути. Самата "игра" отнема от половин до една минута, което е доста разсейващо. Добре да знам, че не е при мен проблема. 😁

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Разсейващо ли? Дразнещо направо.

Поне пипнаха това- онова по сайта, че само им пращах мейли и съобщения, че нищо не излиза като хората- ни цена се виждаше по табовте, ни нищо.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
58 minutes ago, antony2001 said:

Първото ти метро пристига в 5.45 часа. Ако толкова бързаш - може с него. 

 

Иначе- на летището вдясно от чегинга има самостоятелен вход - оттам летят БГ и Уиз за Варна. Отваря два часа преди полета, има скенер, но няма нито кафе, нито WC...

 

Може да си ползваш Дайнърса- тогава си минаваш по стандартния ескалатор и ИЗРИЧНО заяваваш на граничния, че Летиш до Варна, за да не те вкарат в системата с напусналите страната. Ползваш си лаунджа и идват да те вземат с автобуса, за да те закарат директно до самолета. В този случай не е зле да се отбиеш до чекинга и да предупредиш, че ще ги чакаш в лаунджа... За всеки случай! 

 

 

На мен ми обясниха миналия петък, че е задължително първо да минеш през чек ин да ти сложат печат на бордната карта ( ако си с мобилна те щели да ти разпечатат за да сложат печат) като обясниш, че ще ползваш салона и чак тогава отиваш на ескалатора към общия бординг контрол. Имало от около месец вече официално разписана процедура за пътници, които летят до Варна и искат да ползват салона и това бил редът.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , Jorro каза:

На мен ми обясниха миналия петък, че е задължително първо да минеш през чек ин да ти сложат печат на бордната карта ( ако си с мобилна те щели да ти разпечатат за да сложат печат) като обясниш, че ще ползваш салона и чак тогава отиваш на ескалатора към общия бординг контрол. Имало от около месец вече официално разписана процедура за пътници, които летят до Варна и искат да ползват салона и това бил редът.

Потвърждавам. Точно миналия петък имахме малко разправии с гранична полиция, тъй като нямахме хартиени бордни карти с печат, а друг път сме минавали без печати и т.н. Също споменаха, че процедурата е от скоро.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тези хора са невероятни! 

От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона..

Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин.

 

Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата  след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля.

Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях..

 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 3 часа, Alexander каза:

Тези хора са невероятни! 

От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона..

Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин.

 

Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата  след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля.

Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях..

 

Пиши им на имейла, бързо отговарят, поне така беше при мен.

Връзка към коментар
преди 4 часа, Alexander каза:

Тези хора са невероятни! 

От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона..

Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин.

 

Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата  след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля.

Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях..

 

Пробвай на тези телефони :

 

Tel: (+359) 02 984 02 96

Mob: (+359) 0888 903 943

 

Дават ми ги в мейлите когато закупувам билети с точки. 

Има шанс да ти кажат че са само за FLY MORE програмата, но понякога вършат работа / или поне прехвърлят през вътрешна линия към кол центъра/

Редактирано от funny
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
5 hours ago, Alexander said:

Тези хора са невероятни! 

От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона..

Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин.

 

Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата  след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля.

Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях..

 

Молиш се да имат импулсен телефон който да вдигнат, ама нямат 🙂 Сори, за ироничния коментар! Съчувствам ти, но това се случава редовно...По мейл до 1-2 дни отговарят.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 часа, Jorro каза:

На мен ми обясниха миналия петък, че е задължително първо да минеш през чек ин да ти сложат печат на бордната карта ( ако си с мобилна те щели да ти разпечатат за да сложат печат) като обясниш, че ще ползваш салона и чак тогава отиваш на ескалатора към общия бординг контрол. Имало от около месец вече официално разписана процедура за пътници, които летят до Варна и искат да ползват салона и това бил редът.

Сигурно си прав! 

Аз летях през май 2018 г.

Връзка към коментар

В сайта им пише, че разрешават  само един брой ръчен багаж. Никъде не пише за втори, тип лаптоп, дамска чанта или пр.

Преди със сигурност даваха втора малка чанта, както почти всички, но сега не виждам нищо такова.

Някой знае ли как седи въпроса в момента?

 

Връзка към коментар
преди 45 минути , Alexander каза:

В сайта им пише, че разрешават  само един брой ръчен багаж. Никъде не пише за втори, тип лаптоп, дамска чанта или пр.

Преди със сигурност даваха втора малка чанта, както почти всички, но сега не виждам нищо такова.

Някой знае ли как седи въпроса в момента?

 

От край време, та до миналата седмица винаги е било разрешено ръчен + личен багаж ( лаптоп, дамска чанта...) . 

Не съм чела дали някога е било упоменато в сайта им. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Alexander каза:

В сайта им пише, че разрешават  само един брой ръчен багаж. Никъде не пише за втори, тип лаптоп, дамска чанта или пр.

Преди със сигурност даваха втора малка чанта, както почти всички, но сега не виждам нищо такова.

Някой знае ли как седи въпроса в момента?

 

Въобще не се притеснявай,никога не са правили проблем за допълнителен багаж.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Дано не е началото на летните им простотии от предишни години...🤨

Информация за полети FB438, FB793, FB794

23 Юли 2018
 

Уважаеми пътници,

Поради технически проблем на един от самолетите се налaга промяна в разписанието на полети FB438 (Франкфурт-София), FB793 (Варна-Москва) и FB794 (Москва-Варна).

Съжаляваме за причиненото неудобство!

Молим пътниците от полет FB438 да се обърнат към Центъра за обслужване на клиенти за премаршутиране или друго съдействие на телефон + 359 2 402 04 00  или на e-mail callFB@air.bg 

 

Полет FB793 от Варна към Москва предстои да се изпълни в 23.30 часа, а от Москва към Варна е с очакван час на излитане в 02.10 ч.

Пътниците от тези полети да се обърнат към обслужващите агенти на летищата за повече информация, храна и напитки, каквито са осигурени на място. За допълнителна информация и съдействие може да се обърнете и към Центъра за обслужване на клиенти на тел. +359 2 402 04 00 и на callFB@air.bg

  • Шок 1
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Така, видях, че днес има полет на BulgariaAir до Сплит (FB8389). Това някакъв чартър ли е? В сайта не се продава, а flight24 не открива такъв полет... Много ми е интересно как може да се купят билети за такъв полет, кога го има и т.н. 

Връзка към коментар
преди 10 минути , Loverboy каза:

Така, видях, че днес има полет на BulgariaAir до Сплит (FB8389). Това някакъв чартър ли е? В сайта не се продава, а flight24 не открива такъв полет... Много ми е интересно как може да се купят билети за такъв полет, кога го има и т.н. 

Мисля,че е за мача от лига Европа утре Хайдук(Сплит)- Славия(София)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.