Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 13 часа, adreno каза:

Вече може да се избират места и багаж онлайн:

Наглеци!!! Очаквам да искат да се чекираме с кислородни бутилки, за да намалим разхода на въздух, а от там и на гориво. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Когато махнат безплатното чекиране на летището, ще са точно като Уиз и Раян. Само цените да изравнят. Не че и другите авиокомпании не са тръгнали натам де ...

Връзка към коментар

В сряда сутринта при чекиране онлайн за полет на следващия ден ( Амстердам -София) не беше възможна смяна на случайно разпределените места по никакъв начин. На полета коментирахме, че е възмутително вече. Или софтуерът им не е пригоден за това все още, или изобщо не възнамеряват да предлагат услугите по заплащане на места и багаж през онлайн системата. Ако ще трябва и за места да им се звъни по телефона, да се размятат имейли с линкове, разписки и прочие дивотии...в сайта това пише?!

  • Шок 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Jenbel каза:

В сряда сутринта при чекиране онлайн за полет на следващия ден ( Амстердам -София) не беше възможна смяна на случайно разпределените места по никакъв начин. На полета коментирахме, че е възмутително вече. Или софтуерът им не е пригоден за това все още, или изобщо не възнамеряват да предлагат услугите по заплащане на места и багаж през онлайн системата. Ако ще трябва и за места да им се звъни по телефона, да се размятат имейли с линкове, разписки и прочие дивотии...в сайта това пише?!

Има един хак през мобилното приложение, но не съм го ползвал понеже не ми се е налагало. Също така не става за места май и трябва да се направи преди онлайн чекиране. 

 

Та от апп-а, от списъка с полети, избирате менюто с трите точки. Ще ви се появи опция “Обновяване”. След като го изберете ще видите нов бутон “Добави услуга”. От там могат да се добавя багаж, спортна екипировка и т.н. Места обаче май не може, поне при мен не излиза опция. Прикачвам малко скрийншоти:

 

0C73B17E-761D-4084-A74E-54C5BFD34F6C.jpeg.1be5b6c8df647d66716cf96ce46ed8ae.jpeg

 

F332202D-95DA-4928-B4E3-59FE83DD98AF.jpeg.dcc9fa3e8b4aa4f53f8273f0cd352d43.jpeg

 

F45CC960-A151-42F3-84DE-F184720E7BA2.png.5ed2671504fc73f19b454cea25dc7855.png

 

Иначе водих аз една доста безсмислена кореспонденция с тях за местата, без резултат. Поне да можеше да се използват точки за избор на място..

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Тези дни един португалски приятел ми се похвали, че летял Лисабон до Малага с тяхната си авиокомпания, а самолетът бил на нашите хубавци. 

Даже май екипажът си бил български (това не беше сигурен, но не били португалци). Разрових се и установих, че наистина два (до скоро три) от ембраерите са дадени под наем там. 

Странно ми стана, че на снимките из нета LZ-SOF е брандиран едновременно с цветовете и на двете компании. 

Не видиях да е обсъждано тук, та реших да споделя.

 

Връзка към коментар

Защо не ми позволява да си избера място, при условие че цената на билета ми е достатъчно висока и flexible. 

Дайте съвет как да постъпя онлайн или да чакам сутринта на летището на Амстердам да ми сменят мястото. 

Лепнали са ме на последната редичка, по средата (място 30В) - това е най-голямото наказание, което ми се е случвало до момента по време на полет. Дори бебетата не ми пречат толкова. 

Връзка към коментар

Забелязах, че в апликацията цените са с 10лв по-евтини винаги от настолната версия през браузър, е разбира се при посредниците се смъква поне още 20лв.

Иначе за места, багаж и т.н. ако не може се намери от аппа се пише имейл на callfb@air.bg и доста бързо дават линк за плащане и отговарят.

Връзка към коментар

Не си представях, че трябва да доплащам за място, при условие че всичко друго ми е включено в билета. Още повече, не съм си го купувала сама, а е служебно пътуване и билетът е купен преди повече от месец. 

 

Отделно, че на билета пише: Changes allowed without fee in the same booking class

Връзка към коментар

Е, това са промени в датата. Няма нищо общо с места. Би трябвало най-скъпите билети да включват места,  но това е както компанията реши. А може и да е бъг, или всички места да са заети. Звънни и питай, от тях всичко може да се очаква.

 

Връзка към коментар

Писах им, разменихме няколко любезности и накрая ми казаха, че всъщност имам право на безплатна смяна на мястото в обхвата на последните 7 редички от самолета. Смених го. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Много е тъпо това. 

Като имаш право на избор на място (пък било то и на последните няколко редички), да го отворят по време на чекиране. 

 

За първи път ми се случва да нямам право да си избера мястото и направо се взривих. Онзи ден не направих проблем (на идване към АМстердам), защото мястото ми беше много приемливо и изобщо не обърнах внимание че всичко е блокирано. Освен това, ако нямам право на безплатна смяна на мястото, защо по време на чек-ина ми излиза надпис "Промени мястото"?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Те до скоро изобщо не бяха изкомуникирали с клиентите си, че спират безплатния избор на място за по-ниския клас тарифи. Някой тук го беше споменал назад в темата. Дори си мислих веднъж като чекирах, че полетът е пълен и съм закъснял твърде много с онлайн чекина.

 

Иначе да, откъм user experience в сайта, апп-а и онлайн чекина, са доста зле.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Отворих линка, който е даден на предната страница, за платен избор на места. 

Твърди се, че срещу 3€ може да си избера друго място или безплатно в някакъв раздел "Стандарт", но никъде няма линк да си поискам платена смяна на място. Отделно, както стана ясно, мога да го сменя в рамките на няколко редички. Защо трябваше да е толкова сложно, не можах да разбера. 

 

Но пък, това да ми е за урок, че агенцията която ни осигурява билетите са някакви румънци - как следващия път ще ги вдигна на .... И без това съм им набрала. Ще пиша на централата ни, ако се налага. Заради техните глупости ще стоя още една нощ в Амстердам, при условие че има полет с прекачване през Мюнхен тази вечер, който не е по-скъп от този, с който ще се прибирам утре. Е, проблемът от финансова гледна точка си е техен (че трябва да ми платят и още една нощувка). 

 

Както и да е, още един lesson learnt. За следващия път (ако има такъв 😉 )

Връзка към коментар

Не е бъг в софтуера, а в кода въобще не е вкарана новата бизнес логика за разликата между безплатна и платена смяна на място и съответно поведението на системата във всички хипотези. Сигурно нямат пари да плащат на дивелопъри, което не ме учудва. То затова им е толкова куца системата и работи на магия.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
преди 3 минути , Dreamm каза:

Някой има ли идея как точно да сменя мястото си?😄

Screenshot_20221215-204011_Bulgaria Air.jpg

Screenshot_20221215-204021_Bulgaria Air.jpg

Screenshot_20221215-204030_Bulgaria Air.jpg

Местата им вече са платени, съответно трябва да им пишете, ако искате да си купите конкретно място: https://www.air.bg/bg/uslugi/pytuvaj-po-komfortno

Ако имате натрупани мили, може да ги ползвате, за да закупите място: https://www.air.bg/bg/fly-more/izbor-na-myasto-sreshtu-bonus-tochki

Ако мястото ви е вече платено и искате да го смените с друго, пак трябва да им пишете.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Не че сме се изпотрепали да пътуваме с домашните си любимци да ги водим да маркират забележителности, но ми стана много готино от новината

 

Услугата по заявяване на домашен любимец на борда вече и онлайн
"България Еър" знае, че домашните любимци са част от всяко семейство

Прочети още на: https://www.dnes.bg/obshtestvo/2023/01/16/uslugata-po-zaiaviavane-na-domashen-liubimec-na-borda-veche-i-onlain.557175

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Случайно някой да знае какво се случва със сайта на БГ Еър? Цял ден не мога да купя самолетни билети, пробвах различни браузъри, както и мобилното приложение, но ми дава error 502 и server unavailable.

Връзка към коментар
преди 23 часа, theforeigner каза:

Случайно някой да знае какво се случва със сайта на БГ Еър? Цял ден не мога да купя самолетни билети, пробвах различни браузъри, както и мобилното приложение, но ми дава error 502 и server unavailable.

Опитай от друг браузър, засичат те за бот.

Дори от momondo.de - my.trip.de е по-евтино.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.