Гост Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари В момента, infectedmushroom каза: Нереалистично е да се мисли и очаква че наземния персонал или стюардесите по време на полета ще са винаги усмихнати , лъчезарни и ще се обръщат към теб със Сър или фамилия. Хора са, не са в еуфория всяка секунда от работната си смяна. Не летя много с БГ Еър , но пък не съм попадал на такива каквито описваш. Закуска в Бритиш няма от много време такава. Сандвича на Търкиш нека не го коментирам, голяма работа като ти го дават , няма вкус на нищо Не, не искам да ми се хилят като американци на субстанции, искам просто да има нормално, човешко отношение! Не да ме гледат като сърдити принцеси, които са похитени от зъл владетел и принудени да работят като стюардеси, вместо да си живеят в двореца. Защо всички други могат да са нормални, а само нашите гледат така сърдито и лошо? 🙂 Иначе храната специално в Европа зависи и от километрите. За 1000-1500 км наистина е само някой крекер или бисквитка (и шоколадче, естествено, явно имат спонсорски договор с някоя верига зъболекарски кабинети), но за по-далечните - особено над 2000 км мисля че имам не един и два случая да съм виждал някаква храна. Дори и този случай, който споменавам с British (рядко летя с тях, та нямам редовни наблюдения) беше по време, по което почти всички бяха отменили храната по вътрешните полети в ЕС. Но все пак беше преди поне 6-7 години, след това съм ги ползвал само по далечни маршрути. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари 23 minutes ago, thomas said: По твоята логика сигурно и British не са европейски превозвач, защото нали британците вече също не са част от ЕС. 🙂 Иначе ако не ме лъже географията, Истанбул все още е в Европа, а основното летище на Turkish Airlines е там, и то в европейската част на града. Иначе да, преди няколко години бях изненадан от топла закуска на борда на British Airways в сутрешния полет от Хийтроу до София. С бъркани яйца, прекрасни наденички и картофени крокети. Но не знам дали още я има. 🙂 Туй да ни е проблема. Въпросът беше за отношението и за липсата на логика в много от решенията на България ер. Студено, бездушно, намръщено обслужване - това, което имаме като авиокомпания. Formed in January 2011, IAG is the parent company of British Airways, Iberia, Vueling, Aer Lingus, LEVEL, IAG Loyalty and IAG Cargo. It is a Spanish registered company with shares trading on the London and Spanish stock exchanges. The corporate head office for IAG is in London, UK. "Сандвича на Търкиш нека не го коментирам, голяма работа като ти го дават , няма вкус на нищо" +1 , а не съм точно гурме човек. Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари преди 6 минути , thomas каза: Не, не искам да ми се хилят като американци на субстанции, искам просто да има нормално, човешко отношение! Не да ме гледат като сърдити принцеси, които са похитени от зъл владетел и принудени да работят като стюардеси, вместо да си живеят в двореца. Защо всички други могат да са нормални, а само нашите гледат така сърдито и лошо? 🙂 Иначе храната специално в Европа зависи и от километрите. За 1000-1500 км наистина е само някой крекер или бисквитка (и шоколадче, естествено, явно имат спонсорски договор с някоя верига зъболекарски кабинети), но за по-далечните - особено над 2000 км мисля че имам не един и два случая да съм виждал някаква храна. Дори и този случай, който споменавам с British (рядко летя с тях, та нямам редовни наблюдения) беше по време, по което почти всички бяха отменили храната по вътрешните полети в ЕС. Но все пак беше преди поне 6-7 години, след това съм ги ползвал само по далечни маршрути. Сърдити принцеси виждаме във всеки магазин в бг. Аз последно вчера, когато попитах в магазин за фреш дали имат от нар. Така ме наруга за претенциите ми да купя, каквото искам, а не каквото тя предлага, че зяпнах и си излязох. 4 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари В момента, stanimir каза: Formed in January 2011, IAG is the parent company of British Airways, Iberia, Vueling, Aer Lingus, LEVEL, IAG Loyalty and IAG Cargo. It is a Spanish registered company with shares trading on the London and Spanish stock exchanges. The corporate head office for IAG is in London, UK. Те и parent компаниите на Гугъл и Фейсбук си имат имена и адрес на регистрация, но това не значи, че дъщерните не съществуват отделно. А пък ако приемем твоята теза за това, че всичките изброени се управляват от Лондон, излиза че вече и другите членове на IAG Group не са "европейски превозвачи". Ако е така, какво става с регламент 261, впрочем? 🙂 Ако летя с Иберия и на връщане закъснеят, да не ми излязат с номера, че не са европейски превозвач? 🙂 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари преди 4 минути , stanimir каза: Formed in January 2011, IAG is the parent company of British Airways, Iberia, Vueling, Aer Lingus, LEVEL, IAG Loyalty and IAG Cargo. It is a Spanish registered company with shares trading on the London and Spanish stock exchanges. The corporate head office for IAG is in London, UK. "Сандвича на Търкиш нека не го коментирам, голяма работа като ти го дават , няма вкус на нищо" +1 , а не съм точно гурме човек. Но пък салатата не е лоша. Има и зехтин и сол, които да си добавиш. А кексчето е направо хубаво. И сокът от вишни... ммммм! Връзка към коментар
tch Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари преди 1 час, thomas каза: Turkish Airlines? Даже и за смешния полет до Истанбул, който е някакви жалки 500 км, сервират кутия със салата, сандвич, десерт... Но да, като цяло, изключение са. Вицът обаче беше от времената, когато все още се сервираше храна на борда - и нашите още тогава бяха много стиснати. При другите винаги имаше избор от поне две различни ястия. А да не говорим, че и днес България ер е единствената авиокомпания, която има натурални сокове, но не ги дава на пътниците, защото били "за децата". 🙂 Иначе бири, вино - няма грижи. Само скъпоценният гаден подсладен сок на Queens е само за децата. И гледат на някой, който си поиска, като на злодей, който иска да ощети горките дечица. 🙂 Не са европейски превозвач, тъй като нито Турция се намира в Европа, нито подлежат на европейските регулации, нито са частна компания - държавата държи поне 50 процента от акциите. 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари преди 58 минути , tch каза: Не са европейски превозвач, тъй като нито Турция се намира в Европа, нито подлежат на европейските регулации, нито са частна компания - държавата държи поне 50 процента от акциите. Европейските регулации = равно на "регулации на ЕС". Не казвам, че са от ЕС, но определено Турция се води европейска държава, ако ще и по-малка част от територията й да е в Европа. И е много по-европейска от Грузия, която май ще я приемаме даже в ЕС, нищо че няма и един квадратен метър на европейска територия (впрочем, и Турция се беше запътила натам, докато я отрязаха, защото не споделя соросоидните "ценности"). А какво общо има това кой държи акциите? Не вярвам да са единствената европейска авиокомпания, в която някоя държава да има над 50%... 🙂 Но ако ще наричаме европейски само тези от ЕС, да кажем, че и британските не са европейски, нали така? 🙂 Връзка към коментар
tch Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари преди 5 часа, thomas каза: Европейските регулации = равно на "регулации на ЕС". Не казвам, че са от ЕС, но определено Турция се води европейска държава, ако ще и по-малка част от територията й да е в Европа. И е много по-европейска от Грузия, която май ще я приемаме даже в ЕС, нищо че няма и един квадратен метър на европейска територия (впрочем, и Турция се беше запътила натам, докато я отрязаха, защото не споделя соросоидните "ценности"). А какво общо има това кой държи акциите? Не вярвам да са единствената европейска авиокомпания, в която някоя държава да има над 50%... 🙂 Но ако ще наричаме европейски само тези от ЕС, да кажем, че и британските не са европейски, нали така? 🙂 Няма друга голяма европейска авиокомпания, в която държавната да има такъв дял. За Турция тяхната авиокомпания е въпрос на престиж и финансовият резултат не е на първо място,а за Германия, например, Луфтханза е просто много добър данъкоплатец. По твоята логика и Swiss не е европейска компания, но всъщност е. Както и всички компании от Великобритания, тъй като и те попадат под същите регулации. 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари преди 1 минута , tch каза: Няма друга голяма европейска авиокомпания, в която държавната да има такъв дял. За Турция тяхната авиокомпания е въпрос на престиж и финансовият резултат не е на първо място,а за Германия, например, Луфтханза е просто много добър данъкоплатец. По твоята логика и Swiss не е европейска компания, но всъщност е. Както и всички компании от Великобритания, тъй като и те попадат под същите регулации. Швейцарските подлежат на същите регулации, защото Швейцария така е избрала - тя Швейцария дори е в Шенген, ако правилно помня, или поне в нея се влиза и излиза без гранична проверка от и към Германия. За британските не знам какво са решили след Брекзит, гледам че едно по едно отпадат всички европейски неща при тях, примерно роумингът си отиде, скоро ще имаме и регистрация при пътуване (като с Канада)... Но това не променя факта, че и Турция, и Русия са европейски държави, колкото и това да не им харесва на някои. 😉 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари Добре , да не изпадаме в дребнавости и да не намесваме геополитиката. Освен Търкиш кой друг ? Всъщност се присетих че Ер Франс дадоха сандвич като на БГ Ер на полет Париж-Истанбул преди година. Напитки освен вода не помня дали имаше Луфти им се досвидява дори голяма бутилка вода, та при тях мисля е 250 мл.Вероятно е с 5 цента по-евтина от 500 милилитровата , така че при БГ Ер все още е разкош на фона на почти всички останали. 5 Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 8 януари Сподели Публикувано: 8 януари От личен опит през изминалата 2023: ITA Airways - гризинки избор сладко или солено със сокове, безалкохолни и т.н. Lufthansa- малка водичка и малко шоколадче (много вкусно🥰) Австрийци и швейцарци- водичка и шоколадче (на Swiss е много вкусно, на Austrian мяза на бъркоча на БгЕр) LOT- много любима вафла или едни печива дето ги произвежда фирмата PUTKA + вода. Air Europa и Iberia- нищо...или в при Ибериа май разливаха вода. .... По мои набюдения короната измете доста от киселите физиономии в БгЕр и сега (лично мнение!) като цяло екипажите са приветливи, професионални и спретнати... абсолютно достатъчно да имам приятен полет с тях. И с ръка на сърцето си признавам, че съм от феновете на чибатите им 😂 Turkish са друга вселена със свои върхове и кусури, не ги виждам като адекватна база за сравнение. 8 2 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари На 8.01.2024 г. в 0:47, Jorro каза: Operating as 5J9001 from Sofia International Airport, Bulgaria (SOF) to Sardar Vallabhbhai Patel International Airport, Ahmedabad, India (AMD) and finally to the Philippines (MNL), LZ-FBK landed at the Ninoy Aquino International Airport earlier today. The plane is the first Airbus A320 leased by Cebu Pacific Air from Bulgaria Air and will be used to service passengers to/from Cebu and Davao soon. #AvGeekPH #CEBTravels #Airbus #A320 Надявах се, че ще пратят някои от старите им 320-ки, а те от новите... Мокър лизинг ли е, български екипажи ли ще изпълняват тези полети? То стари са само FBD и FBE, но така или иначе всички 320 (и 319) изчезват от редовни операции. Ще се ползват само 220 и Ембраерите Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари преди 4 часа, adreno каза: То стари са само FBD и FBE, но така или иначе всички 320 (и 319) изчезват от редовни операции. Ще се ползват само 220 и Ембраерите Ембраерите нали ги връщаха? Връзка към коментар
randi Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари преди 1 час, Jorro каза: Ембраерите нали ги връщаха? Няма да ги връщат. Отдавна се отказаха. Всяко решение е предпоследно... Редовни линии ще се обслужват от Е190 и А220, а автобусите ще обслужват ACMI проекти и чартъри. А и LZ - FBA вече е без бизнес класа и е прехвърлен към Bul Air. FBE също е към Bul. 6 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари преди 3 часа, randi каза: Няма да ги връщат. Отдавна се отказаха. Всяко решение е предпоследно... Редовни линии ще се обслужват от Е190 и А220, а автобусите ще обслужват ACMI проекти и чартъри. А и LZ - FBA вече е без бизнес класа и е прехвърлен към Bul Air. FBE също е към Bul. Жалко, ембраерите им са с много неудобни седалки и кабините вече са им доста вехти....От друга страна последните докарани 320ки бяха със супер салони и удобни седалки. 3 Връзка към коментар
randi Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Аз се съмнявам, че ще успеят да поддържат лятното разписание само с Е190 и 220 ките. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари преди 4 минути , randi каза: Аз се съмнявам, че ще успеят да поддържат лятното разписание само с Е190 и 220 ките. И като всяка година ще отменят полетите до Виена и Милано и всичко ще е точно....почти 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Преди 1 час, randi каза: Аз се съмнявам, че ще успеят да поддържат лятното разписание само с Е190 и 220 ките. То няма с какво, освен боингите да върнат 😄 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари преди 2 часа, adreno каза: То няма с какво, освен боингите да върнат 😄 Пепел ти на устата....живея близо до летището и му чувах всички полети на ботко Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Страшна тъпотия ще е да оставят само малките машини. Не, че ще им е първата или последната недомислица. 2 Връзка към коментар
jorocontrola Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Преди 1 час, Ardent каза: Страшна тъпотия ще е да оставят само малките машини. Не, че ще им е първата или последната недомислица. Едва ли нямат статистика и не са си направили сметката. Но дори и така не говори добре за тях, щом не могат да си пълнят самолетите... Връзка към коментар
adreno Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Air Baltic летят само с 220 и се справят добре и без големи самолети. Връзка към коментар
jorocontrola Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари преди 15 минути , adreno каза: Air Baltic летят само с 220 и се справят добре и без големи самолети. А колко 220ки имат едните и другите... При едните е стратегия, при другите явно празни самолети ... Връзка към коментар
adreno Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари И при FB е стратегия - да минат на 220. Докато пристигнат всички поръчани ще ползват ембраерите. 1 Връзка към коментар
searus Публикувано: 20 януари Сподели Публикувано: 20 януари А нормално ли е да има свински опашки по въпросните 220 (300 в случая), които така обсъждате? Полет София-Лондон: Между другото бях много изненадана от предлагането на напитки (сандвичът и шоколадчето са ясни), освен водата още с влизането, газираните напитки, вино, бира, кафе, чай, не наведнъж, а едно след друго, минаваха после пак да питат някой иска ли още нещо за пиене?!? Аз не бях виждала такова чудо скоро... Е, за сокчето леко запънаха и не бяха сигурни как да реагират, но тъй като бях с детето, се смилиха и получих и аз покрай него 🤣 2 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега