Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, от доста време не съм летяла с Bulgaria air, но сега като джеткост се бяха отпуснали и боднах едни билети до Варна. Въпросът ми е дали е възможно да взема малък ръчен куфар и раница и теглят ли изобщо багажа? Виждам, че пише куфар до 10кг + дамска чанта, но раницата ми  сигурно само тя е 10 кг 😟 нали няма някаква уловка и с джеткост да нямам право на куфара?

Връзка към мнение
преди 3 минути , Pepi Popova каза:

малък ръчен куфар и раница

Би трябвало да може, пътувал съм така, макар че моята раница не е огромна, но съм виждал хора с безумни размери ръчен багаж.

Не съм виждал да мерят/теглят ръчен багаж до сега, поне не на вътрешни полети.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Ако говориш за ваучерите за рожден ден от лоялната програма - всъщност отстъпката е 25% и важи за рожденника + 1 придружител, но тези 25% са върху базовата тарифа, а не върху крайната цена (т.е. летищните такси се добавят в пълен размер)

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 35 минути , adreno каза:

Ако говориш за ваучерите за рожден ден от лоялната програма - всъщност отстъпката е 25% и важи за рожденника + 1 придружител, но тези 25% са върху базовата тарифа, а не върху крайната цена (т.е. летищните такси се добавят в пълен размер)

Това ми писаха

 

Имаме удоволствието да Ви поздравим за Вашия рожден ден!

Желаем Ви здраве, щастие, късмет и просперитет!

По случай този специален ден, като подарък Ви предоставяме ваучер за 10% отстъпка от цената на самолетен билет за следващото Ви пътуване.

Моля, имайте предвид, че билетът трябва да бъде закупен в рамките на 60 календарни дни от рождената Ви дата и в някой от офисите на България Ер, Център за обслужване на клиенти /Call Center/ или във всеки клон на Централна Кооперативна Банка АД, като пътуването може да се осъществи в рамките на 1 година от издаване на билета.

За да се възползвате, моля свържете се със служителите на програмата ни за лоялни клиенти FLY MORE.

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

И аз да се отчета от LZ-ROM:

* Много удобни седалки, широки, прилично място, USB за всяка седалка

* Счупени отделения за багаж има няколко - до 6 месеца самолета ще е в доста лошо състояние ако съдя по това; с по 5 полета на ден средно не е много изненадващо

* Следващия A220 идва скоро - ще бъдат няколко и ще бъдат пускани на ~3 месеца

 

 

 

IMG_7086.jpeg

IMG_7085.jpeg

  • Харесвам 9
Връзка към мнение

Промениха ми полет Варна-София с един час точно, който е вземан от посредни/ lastminute/. Мога ли да искам промяна на часа за същия ден понеже не ме устройва новия час или връщане на пари директно от BG ер? Получих имейл от посредника в който пише, че са потвърдили промяната ама аз не съм съгласен как така си решават. Чудя се сега с посредника ли да се карам или да ходя до офис на бг ер

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Яха тези bulgaria air 😁 нещо напредваме със самолетите 😀

Българската авиокомпания е сред първите европейски превозвачи, които обновяват флота си с новите Airbus A220

Българската авиокомпания е сред първите европейски превозвачи, които обновяват флота си с новите Airbus A220

Авиокомпания "България Еър" е сред първите в Европа, която ще получи седем модерни пътнически самолета Airbus A220 с модификация A220-100 и A220-300, съобщиха от пресцентъра на авиопревозвача.

Националният превозвач ще използва новия модел за редовните си линии още през 2023 година, като пътниците съвсем скоро ще се възползват от най-високото ниво на комфорт.

На 12 юли се проведе и демонстрационният полет на първия Airbus A220-300 от София до Варна и обратно. На борда на самолета бяха представители на ръководството на "България Еър", а при кацането си в столицата полетът бе посрещнат с воден салют на Летище София. 

За летния сезон от авиопрепозвача обявиха, че пускат ежедневни полети между София и Бургас. Пълното разписанието на ежедневните полети по сезонната линия София – Бургас - София може да бъде намерено в раздел "Дестинации“ на сайта на "България Еър".

GettyImages-1094901596.jpg

От 2 юли до 27 август авиокомпанията пуска и трети неделен полет по вътрешната линия между София и Варна. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Вторият A220, с регистрация LZ-LON трябва да излети от Мирабел след около час и след нощувка в Осло, утре трябва да е в София. 

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към мнение

В понеделник се возихме семейно на този новия А220 от Бургас до София. Да, има повече място за краката, оценявам го, но пък облегалката ми беше много неудобна, смятам, че не е ергономична. Направи ни впечатление, че е шумен, може би изолацията му не е добра. Багажните отделения всеки тук ги коментира и има защо, вратите им са направени много големи и като се отворят падат много ниско, така че хората при ставане си удрят главите в тях 😀

И нещо странно чухме, нали знаете онази прощална реплика на пилота към пътниците при кацане "От името на .....ви благодарим, че...". Е, нашия пилот каза "От името на България Еър и Катар Еъруейс....". Помислих, че съм чула погрешно, обърнах се към мъжа ми да го попитам слушал ли е и в този момент пилотът повтори думите си на английски и го чухме втори път. Ако някой има обяснение какво общо може да има Катар Еъруейс, моля да сподели.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 6 минути , Jenbel каза:

 Ако някой има обяснение какво общо може да има Катар Еъруейс, моля да сподели.

Кодшеър:

https://www.air.bg/bg/novini/bylgariya-eyr-podpisa-kodsheyr-partniorstvo-s-qatar-airways

  • Харесвам 10
Връзка към мнение

Някой скоро летял ли е с BG Air?

Може ли по време на check-in да се избере място?

Пътувам служебно след седмица и прочетеното до тук в темата за местата ме кара леко (засега) да се паникьосвам.

Връзка към мнение
преди 5 минути , Надя каза:

Някой скоро летял ли е с BG Air?

Може ли по време на check-in да се избере място?

Пътувам служебно след седмица и прочетеното до тук в темата за местата ме кара леко (засега) да се паникьосвам.

Не може по време на чекин. Може да изберете място предварително от вашата резервация, но услугата се заплаща.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 9 минути , Надя каза:

Станали са по-зле от нискотарифните. И цените на местата са по-високи

Поискай смяна на гише преди полета, не мисля, че ще ти откажат.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 2 минути , Jorro каза:

Поискай смяна на гише преди полета, не мисля, че ще ти откажат.

В смисъл? Да мина на check-in гишетата преди да се кача на секюрити контрола ли?

А ако съм се чекирала вече, могат ли да ми го сменят (ако системата не се е излъгала да ми даде прилично място)?

 Това упражнение не съм го правила от години 😅

Връзка към мнение
преди 3 часа, Jorro каза:

Поискай смяна на гише преди полета, не мисля, че ще ти откажат.

Е, ако няма свободни места с какво ще й го сменят?! 😀

@Надя, наистина са по-зле от нисатарифните в много отношения.

Не е вярно, че не може да си смениш мястото по време на чек-ин, точно тогава е момента. 

Редът е следния: влизаш в системата за чек-ин 24ч. преди полета; виждаш номер на място, което софтуера ти е разпределил на случаен принцип; номерът не ти говори нищо, затова натискаш бутона "Смяна на място", който ще видиш долу в дясно на екрана си, мисля, че е червен; въпросния бутон ще ти отвори нов прозорец със схема на местата в салона; ако си харесаш мястото, се връщаш в предходния екран и продължаваш до край процеса. Ако не го харесаш,избери си друго място от свободните /в зелено/. За съжаление или нарочно не можеш сама да си довършиш процеса, защото трябва да има работа за съпорта 😀, макар че софтуера предлага пълна автоматизация. Желаното място не можеш да запазиш и не можеш да платиш, като стигнеш до екрана за плащане, софтуера хвърля грешка. Тук трябва да се обърнеш към съпорта като препоръчвам да им пуснеш имейл, защото реагират по-бързо, отколкото да си вдигат телефоните. Значи пускаш имейл, в наименованието на който с големи букви включваш текста "Смяна на място/платен избор на място: По-малко от 24 часа до полета", това е червена предупредителна за тях, такива имейли ги разглеждат веднага. В имейла си пишеш данните на резервацията, кое място искаш да ти сменят и искаш да ти пратят линк за външно плащане. След някой час или веднага ти пращат линк, плащаш и готово. Те ще запазят желаното ти място в системата и като влезеш пак там, за да си довършиш чекирането, ще си видиш новото място, за което си платила и ще си вземеш бордната карта. Неудобното е, че тоя цирк трябва да го играеш и за обратния полет.

За добавяне на чекиран багаж редът е същия, с имейл или обаждане се иска линк за външно плащане и след като съпортът се убеди, че е платено добавят ръчно багажа към резервацията. Ако помня правилно, веднъж ми изпратиха линк за плащане чрез SMS.

Описаното го правих няколко пъти тази година. Един единствен път ми вдигнаха телефона, за да ми се накарат, че ги притеснявам. И до офиса им до Народния театър ходих лично и там не успяха да ми помогнат. Ставаше въпрос за промяна на лични данни, но понеже резервацията бях направила чрез посреднически сайт, това много ги ядоса 😀. Въпросната промяна на лични данни съществува като функционалност на сайта им, но не работеше тогава. Системата им постоянно има бъгове и не ги поправят с месеци. Според мен е нарочно, няма да обяснявам тук и сега защо мисля така.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Като чета, май е по-добре сега да си купя място или да рискувам да се ядосвам. 

Можаха да платят за чекиран багаж, какъвто не ми трябва и няма да ползвам, не можаха да попитат и вместо него да добавят място.

Проблемът с тези идиоти е, че за няколко дестинации са единствените, които имат директни полети.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 48 минути , Надя каза:

Като чета, май е по-добре сега да си купя място или да рискувам да се ядосвам. 

Можаха да платят за чекиран багаж, какъвто не ми трябва и няма да ползвам, не можаха да попитат и вместо него да добавят място.

Проблемът с тези идиоти е, че за няколко дестинации са единствените, които имат директни полети.

 

Точно така е. Аз ги избягвам винаги, когато мога, но рано или късно опирам до тях, я за вътрешен полет, я за някой директен, където цената им е конкурентна, примерно. 

  

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 3 часа, Jenbel каза:

пуснеш имейл, защото реагират по-бързо, отколкото да си вдигат телефоните

И аз да потвърдя, че с мейл е по-бързата и сигурна комуникация с тях...

Телефоните и във Варна и в София може да не ги вдигнат с дни.

На мейла ми отговарят в рамките на няколко часа.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 6 часа, Jenbel каза:

Не е вярно, че не може да си смениш мястото по време на чек-ин, точно тогава е момента. 

Няма възможност по време на онлайн чекин да се сменят места. Бутонът е там, но местата са блокирани. Верно, че се чекирам машинално вече, но специално проверих миналата седмица и всичко си беше блокирано, без възможност да си платиш дори.

Затова казвам, че трябва предварително през управление на резервацията да се закупи място. 
 

Места могат да се купуват и с точки също така.

 

Иначе също вярвам, че на чекин гише няма да откажат смяна на мястото.

Връзка към мнение

Аз май реших, че спокойствието ми е приоритет. И не са много 20 лв, проблемът ми е принципен - че ще ги дам на "любимата" авиокомпания и то за служебно пътуване.

Та утре ще си купя места, пак не най-предпочитаните, но поне ще съм спокойна, че системата няма да ме запокити на средно място в края на самолета.

Споменах ли, че мразя BG Air? 😄 😄 😄

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.