Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 3 часа, Ardent каза:

Днес цигането отива до Варна. Всеки иска на море. 

 

Не изглежда, като да е с пасажери, но ако някой има повече инфо да каже. 

Сертифициращ полет.

Връзка към мнение
Иван Попов
На 17.07.2023 г. в 21:19, ttashkov каза:

Днес е изпълнен  първи редовен полет до Варна с А220. Вече го има и в резервационната система.

Ето и малко повече информация за самолета 😉

Новият Airbus A220 на България Еър направи първия си полет с пътници между София и Варна

Чисто новият Airbus A220 на България Еър направи първия си полет с пътници между София и Варна. Полетът е бил осъществен на 17 юли. България Еър е сред първите европейски превозвачи, които обновяват флота си със 7 модерни пътнически самолета Airbus A220.

Новите самолети са по-модерни, по-екологични и икономични, използват 25% по-малко гориво и имат с 50% по-малък шумов отпечатък, което ги прави подходящи за летища в градските зони.

Airbus A220 предоставя много удобства за пасажерите. Самолетът разполага с най-големите илюминатори спрямо останалите в теснофюзелажния клас, което гарантира повече светлина в кабината, по-широки седалки в икономична и бизнес класа, по-голямо разстояние между тях за повече лично пространство, по-широка пътека и по-големи багажни отделения. Самолетът разполага и с ново модулно осветление, адаптивна климатична система и оптимизирани тоалетни за пътници с намалена подвижност.

Новите самолети ще бъдат използвани за полети по международните и вътрешните линии на България Еър.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
Ники Петров

Качвам снимки от салона на самолета за тези, които все още не са се качвали на самолета. Предимството за пътника е, че вече има индивидуален порт за зареждане на телефон, по-широко пространство за краката и по-голям илюминатор.

IMG_8634.jpeg

IMG_8633.jpeg

  • Харесвам 21
  • Браво 5
Връзка към мнение

Само аз ли не разбирам ,защо се радваме като индианци ? 

Безспорно обновяването на флотилията е добра новина , но самолет като самолет.А220 не е някаква екзотика.

 

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 9 часа, stanimir каза:

Само аз ли не разбирам ,защо се радваме като индианци ? 

 

 

Радваме се на порастналия Ники!

 

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
23 hours ago, adreno said:

А какво би било екзотика?

220 все още са доста редки птици, в София пък съвсем

Нещо такова, но на корема му да пише Bulgaria Air : 

 

IMG_20230723_185720.jpg

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 1 час, stanimir каза:

Нещо такова, но на корема му да пише Bulgaria Air : 

 

IMG_20230723_185720.jpg

Това няма как да стане. Те не държат на тия работи...пари за лепенки с логото за тях са демоде... 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Днес летях от Варна до София с LZ-ROM. Това ми е първи полет с A220, много ме впечатлиха прозорците - огромни са. Седалките са удобни, бях на 3F, където има допълнително място за краката, но предполагам, другите също са така. Нищо общо с Емраерите.

 

Иначе в едната тоалетна не течеше вода от мивката, та бяха оставили една бутилка да си поливаме. 😏

Също така едното багажно отделение над бизнес класа не се отвори като кацнахме, та се мъчиха хората с разни дебитни карти да правят врътки, та се отвори най-накрая де.

 

P.S Джон Малкович беше на полета. 😎

  • Харесвам 16
  • Браво 1
  • Смея се 3
Връзка към мнение
преди 55 минути , yordanov каза:

Иначе в едната тоалетна не течеше вода от мивката, та бяха оставили една бутилка да си поливаме. 😏

 

А ако са ти заети ръцете как ще стане 😁😁

Връзка към мнение
преди 6 часа, yordanov каза:

Днес летях от Варна до София с LZ-ROM. Това ми е първи полет с A220, много ме впечатлиха прозорците - огромни са. Седалките са удобни, бях на 3F, където има допълнително място за краката, но предполагам, другите също са така. Нищо общо с Емраерите.

 

Иначе в едната тоалетна не течеше вода от мивката, та бяха оставили една бутилка да си поливаме. 😏

Също така едното багажно отделение над бизнес класа не се отвори като кацнахме, та се мъчиха хората с разни дебитни карти да правят врътки, та се отвори най-накрая де.

 

P.S Джон Малкович беше на полета. 😎

На А220 на Ер Балтик и Суис има малки екранчета на всеки ред. На тези има ли ги?

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 1 час, randi каза:

Мъж да е нали? 😄 😄 😄

На днешния полет нямаше такава опция, FA бяха само дами. 😄

 

Преди 1 час, makler каза:

На А220 на Ер Балтик и Суис има малки екранчета на всеки ред. На тези има ли ги?

Няма екрани на седалките. По-горе @Ники Петров е качил снимка на интериора, може да видиш как изглежда.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 23 минути , yordanov каза:

На днешния полет нямаше такава опция, FA бяха само дами. 😄

 

Няма екрани на седалките. По-горе @Ники Петров е качил снимка на интериора, може да видиш как изглежда.

Те екраните (на Swiss) не са на седалките, а горе при въдуховодите

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз летях вчера от Бургас с A220. Дълги години ми беше един от любимите самолети, но все ми се изплъзваше. Седалките са ТОП - много удобни, особено за главата, има прилично място за краката дори и за високи хора като мен, вече за всички останали е супер. Доста е тих като цяло, но може би очаквах малко повече - A320neo го превъзхожда в това отношение, да не говорим за A350. И на мен ми направи впечатление багажното - някак неудобно са го проектирали и го има този пробем с отварянето. Като цяло огромен напредък в сравнение с Ембрайърите и старите Ербъси. След като тази година имах 5-6 полета с БГ еър, мога да кажа, че има и значително подобрение в обслужването... дано така да продължават.

  • Харесвам 12
Връзка към мнение
Ники Петров
преди 5 часа, yordanov каза:

На днешния полет нямаше такава опция, FA бяха само дами. 😄

 

Няма екрани на седалките. По-горе @Ники Петров е качил снимка на интериора, може да видиш как изглежда.

Засега само дами летят на самолета, но скоро няма да е така. 😉 Самолетите няма да имат екрани за пътниците, но все пак на нашите crew terminals се вижда информация за полета, над коя държава прелитаме и т.н. и може да се предостави на пътниците. Скоро се очаква доставката на още 2 самолета, като единия със сигурност ще е А220-100, който е с по-малък капацитет. 

  • Харесвам 14
Връзка към мнение

Малко допълнително инфо за лаиците :

 

А220 е  ребрандиран канадски Бомбардие CS100/300 , след като Еърбъс първоначално придобиват контролният пакет на канадската фирма, а впоследствие я поглъщат изцяло .

В момента собственик на производствените мощности на А220 е правителството на Квебек (25%) и Еърбъс (75%).


 

А220 е наследник-конкурент на А319 , а въпросното “цигане” е по-голямата модификация А220-300 , малката е А220-100.

Директна конкуренция на А220 са бразилците Ембраер Е2 и малкият Макс-7 (Боинг 737).

 

Интересно е също , че А319нео е с по-добри показатели и е доста по-добър самолет от Бомбардие А220 , с повече капацитет и по-дълъг обхват на летене . По-високата му цена обаче и по-малкият карго капацитет го правят особено непопулярен пред евтината алтернатива   , каталожна цена 101мил $ срещу 81мил $.

 

Станимир,  мисля , се опитваше да изрази учудване от хайпа по най-евтиният самолет в производство ( след Ембраерите) ,  самолетът въпреки недостатъците си е  приятен и с голям карго капацитет за класа си , но не бива да се забравя , че е разработен през далечната вече 2008год ,а първият му полет е осъществен преди 10 години.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
8 hours ago, stanislavpp said:

Малко допълнително инфо за лаиците :

 

А220 е  ребрандиран канадски Бомбардие CS100/300 , след като Еърбъс първоначално придобиват контролният пакет на канадската фирма, а впоследствие я поглъщат изцяло .

В момента собственик на производствените мощности на А220 е правителството на Квебек (25%) и Еърбъс (75%).


 

А220 е наследник-конкурент на А319 , а въпросното “цигане” е по-голямата модификация А220-300 , малката е А220-100.

Директна конкуренция на А220 са бразилците Ембраер Е2 и малкият Макс-7 (Боинг 737).

 

Интересно е също , че А319нео е с по-добри показатели и е доста по-добър самолет от Бомбардие А220 , с повече капацитет и по-дълъг обхват на летене . По-високата му цена обаче и по-малкият карго капацитет го правят особено непопулярен пред евтината алтернатива   , каталожна цена 101мил $ срещу 81мил $.

 

Станимир,  мисля , се опитваше да изрази учудване от хайпа по най-евтиният самолет в производство ( след Ембраерите) ,  самолетът въпреки недостатъците си е  приятен и с голям карго капацитет за класа си , но не бива да се забравя , че е разработен през далечната вече 2008год ,а първият му полет е осъществен преди 10 години.

Общо взето да , но май все пак имаме новина и тя е че още един магеланец е в екипа на Bulgaria Air. Ако наистина е така , поздравления за някогашното дете чудо на форума 😉

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.