Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 44 минути , Diana Doncheva каза:

Странно решение. Хора със двигателни проблеми ги асистират с количка напълно безплатно , а за 12-годишно дете трябва да се плаща. Хайде, нашите летища са лесни, но има летища на които се губят дори и възрастни хора.

В повечето държави има законово задължение за безплатен достъп на инвалиди, болни хора и т.н. до самолетите, обществените сгради и т.н. Няма обаче законово задължение за допускане на самостоятелно пътуващи непълнолетни лица на борда. От такава гледна точка много по добре е да има такса и налична услуга от колкото да отказват достъпа на непълнолетни без придружител до борда както е при повечето НТА.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Да, така е. Всъщност почти плащаш още един билет (при Луфтханза е дори по-скъпо с 20 евра), но си струва, на фона на 4 допълнителни пътувания, които трябва да се направят със същата цел - ако става въпрос за цени на билети по празниците, когато дори нискотарифните билети не падат под 40 евро в посока на човек...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За деца над 12 години авиокомпанията няма изискване за придружител и осигурява такъв срещу заплашане на съответната такса.

Ако прецените, че е подходящо за вашия случай, можете да идете на гишето за чекин и просто да помолите някой по-свестно изглждащ пътник да закачите детето си за него през проверките, паспортите до изхода.

По самолетите все още пътуват и хора ;)

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, obsession каза:

Не знам дали тук е мястото на въпроса ми, но не успях да открия къде да го поместя...При пътуване на дете без придружител, навършило 12 години, с Bulgaria Air има ли възможност родителят, който го изпраща/служебно лице на компанията, да го съпроводи безплатно поне до гейта, или задължително трябва да се позва платената услуга за асистент, която за деца над 12 години не е задължителна? Не съм сигурна дали синът ми, който това лято навърши 12, ще може да премине сам паспортна проверка и да си открие гейта на летището...

12 годишно дете е доста голямо и в училище се справя с доста по сложни задачи от минаване на паспортен контрол и намиране на гейта. Аз пътувам сам от 9 годишен и винаги много ми е тежало, като са ми слагали задължителен придружител и са ме третирали като малко дете.  Ако много се притесняваш помоли някой върастен на опашката за чекина да го придружи до гейта, но съм сигурен, че едно 12 годишно дете чудесно ще се справи и само със задачата :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Макар и моето дете да може да  се оправи само без проблеми, силно ме съмнява това да е така с всички деца, особено, ако не са пътували или са пътували 3-5 пъти.

Връзка към коментар

:)Благодаря много за мнението, аз също умувах и над тази опция, той е оправен и мога да разчитам на това, че ще се справи сам, но от Германия излита от летището във Франкфурт, а то е доста голямо и се притеснявам да не се паникьоса....Със сигурност поне в едната посока ще се наложи асистент - от София, а от Франкфурт...ще го мисля..... 

Връзка към коментар

Чисто информативно - т.като летищата не са собственост на авиокомпаниите, а просто биват ползвани от тях, винаги първо търсете такива услуги от "хазяина", а след това от "наемателя".

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 9 минути , macf1an каза:

Чисто информативно - т.като летищата не са собственост на авиокомпаниите, а просто биват ползвани от тях, винаги първо търсете такива услуги от "хазяина", а след това от "наемателя".

Бях на път да кажа същото, но не знаех точно как да го формулирам :) 

 

Аз винаги ангажирам Special Assistance на сестра ми, когато пътува от Лондон за България. Тя не знае езици и изпада в потрес - става неадекватна сама. За много пътуващи хора като нас е странно, но не всички хора умеят да се справят сами. Затова летищата предлагат тази услуга, а авиокомпаниите го анонсират в условията си. Не е задължително да си инвалид. Никога не съм претендирала, че сестра ми е такава - тя би се чувствала зле, просто я карам на Хийтроу, отиваме на Special assistance, обяснявам се с асистентите, че дума не разбира и има проблем с чуждестранната комуникация, оставям я в заградената котурка и отивам спокойна на работа, повече не се притеснявам :) Те я завеждат до самия гейт, много е доволна винаги!

 

За децата не съм компетентна. Когато има законово изискване, нещата са ясни. Когато е въпрос на лична ориентация както по-горе, просто се иска помощ от летището. Със сигурност всички големи летища в Европа го предлагат. Аз си мисля, че това може би не би било приятно на един младеж, но това вече той ще си прецени.

Връзка към коментар

Не забравяйте, че услугата включва доста повече от това един служител да се разходи с детето. Служителите носят отговорност за това дете, предават го на стюардесите, които на свой ред го продават на служител на следващото летище. Ако дете пътува с прекачвания и си изпусне връзките, служителят отива на хотел с него, спи с него и се разправя с прерутирането за следващ полет.

Помислете дали е възможно по-скоро във Франкфурт да има придружител, отколкото в София. Или опитайте да го пуснете сам веднъж до Варна, за има някаква идея що е то да пътуваш сам през летища

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 32 минути , akair каза:

Не забравяйте, че услугата включва доста повече от това един служител да се разходи с детето. Служителите носят отговорност за това дете, предават го на стюардесите, които на свой ред го продават на служител на следващото летище. Ако дете пътува с прекачвания и си изпусне връзките, служителят отива на хотел с него, спи с него и се разправя с прерутирането за следващ полет.

Помислете дали е възможно по-скоро във Франкфурт да има придружител, отколкото в София. Или опитайте да го пуснете сам веднъж до Варна, за има някаква идея що е то да пътуваш сам през летища

 

При нормално пътуване от А до Б не вярвам да има проблем с което и да е дете на 12 години, но при прекачване, анулиране на полета или пренасочване на самолета към друга дестинация може да има проблем. В такива случаи дори възрасните се панират, струпват се огромни опашки на гишета за информация и т.н. Едно малко дете чисто физически има по малък шанс в такива случаи.

 

Аз като малък имах случай да кацна във Варна вместо в София, поради мъгла в София. Бях без придружител и на 12-13 години спах с две стюардеси в една стая :lol: Едва ли има във форума магеланец, който да се похвали, че е спал с две стюардеси :lol:

  • Харесвам 4
  • Браво 2
  • Смея се 7
Връзка към коментар
преди 1 минута , Topfly каза:

Аз като малък имах случай да кацна във Варна вместо в София, поради мъгла в София. Бях без придружител и на 12-13 години спах с две стюардеси в една стая :lol: Едва ли има във форума магеланец, който да се похвали, че е спал с две стюардеси :lol:

май твоя беше историята, че са ти пържили даже сафрид :O

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , tch каза:

май твоя беше историята, че са ти пържили даже сафрид :O

Попчета ми бяха изпържили :lol: Общо взето пълна програма :lol:

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 8 часа, akair каза:

предават го на стюардесите, които на свой ред го продават на служител на следващото летище.

 

 

дали върви добре търговията :lol:

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
Връзка към коментар

На Т2 във Франфурт security зоните са малки и пред самите гейтове. Т.е. детето може да бъде придружено буквално до чакалнята и да не бъде изпуснато от поглед до влизането в ръкава/автобуса. Ако и на Т1, откъдето летят България Еър и Луфтханза, организацията е същата, всички притеснения са неоснователни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , Ilian359 каза:

На Т2 във Франфурт security зоните са малки и пред самите гейтове. Т.е. детето може да бъде придружено буквално до чакалнята и да не бъде изпуснато от поглед до влизането в ръкава/автобуса. Ако и на Т1, откъдето летят България Еър и Луфтханза, организацията е същата, всички притеснения са неоснователни.

За да те пуснат при гейтовете маркираш бордна карта на едни вратички още в началото, не виждам как ще мине през тях родител, който няма валидна бордна карта...

Връзка към коментар
На 10/9/2017 в 14:33, Topfly каза:

:lol: Едва ли има във форума магеланец, който да се похвали, че е спал с две стюардеси :lol:

Или поне не с две едновременно :biggrin:

 

С извинение за Off-а :smile3:

  • Смея се 5
Връзка към коментар

България ер продължава да предлага и след 28-ми октомври полети София - Берлин изпълнявани от Ер Берлин при положение, че вече е сигурно, че тези полети няма да бъдат изпълнени!

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Topfly каза:

България ер продължава да предлага и след 28-ми октомври полети София - Берлин изпълнявани от Ер Берлин при положение, че вече е сигурно, че тези полети няма да бъдат изпълнени!

От къде знааеш, че няма да купят няколко техни самолета и да продълждат да си летят по линията :rofl:

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 14 часа, Topfly каза:

България ер продължава да предлага и след 28-ми октомври полети София - Берлин изпълнявани от Ер Берлин при положение, че вече е сигурно, че тези полети няма да бъдат изпълнени!

Напротив, ще бъдат. Просто това са си полети на БГеър, кодшернати с АВ. Те ги предлагат, и пак те си ги изпълняват (operated by FB). ;)
AirBerlin спряха  полетите по маршрута Берлин - София - Берлин още някъде през пролетта (?!), но полетите си продължиха да се изпълняват като споделени. Това лято имах четири полета до/от Берлин, всичките "брандирани" уж като еърберлински, но всички си бяха с нашите.

След 28-ми, когато вече юридически няма да съществува AirBerlin, ще трябва изцяло да ги махнат. Но най-вероятно още не са се усетили (техническо недоглеждане, или ги мързи да ръчкат системата), да премахнат code-share с АВ.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 6 минути , wilks каза:

Напротив, ще бъдат. Просто това са си полети на БГеър, кодшернати с АВ. Те ги предлагат, и пак те си ги изпълняват (operated by FB). ;)
AirBerlin спряха  полетите по маршрута Берлин - София - Берлин още някъде през пролетта (?!), но полетите си продължиха да се изпълняват като споделени. Това лято имах четири полета до/от Берлин, всичките "брандирани" уж като еърберлински, но всички си бяха с нашите.

След 28-ми, когато вече юридически няма да съществува AirBerlin, ще трябва изцяло да ги махнат. Но най-вероятно още не са се усетили (техническо недоглеждане, или ги мързи да ръчкат системата), да премахнат code-share с АВ.

Сега погледнах по внимателно и за директните полети си прав, но България ер имат кодшернати вътрешни полети в Германия, като предлагат полети до Берлин с прекачване във Франкфурт, като вътрешните полети в Германия се изпълняват от Air Berlin (Bulgaria Air (FB1613) operated by Air Berlin, Bulgaria Air (FB1624) operated by Air Berlin). Тези полети все още се продават и след 28-ми октомври.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, Topfly каза:

... като предлагат полети до Берлин с прекачване във Франкфурт, като вътрешните полети в Германия се изпълняват от Air Berlin (Bulgaria Air (FB1613) operated by Air Berlin, Bulgaria Air (FB1624) operated by Air Berlin). Тези полети все още се продават и след 28-ми октомври.

Вероятно на по-късен етап (ако изобщо някой ги купува тези билети с прекачване във Франфурт до Берлин), ще се наложи да сменят code-share  на АВ с  LH. Като обаче, за да стане това не знам как ще уредят договорката с LH за вътрешния. Може да се изпълни по няколко начина. Това са само мои предположения. Но според мен и тук причината е недоглеждане и мързел да разбъркат системата, и просто да ги премахнат от сайта за продажба.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.