Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

На 13.08.2017 г. в 2:31, Ivko каза:

Ами нищо не пречи да се пробвам току виж ми излезнал късмета :lol: Само не знам чрез фирма посредник ли да подам иск,офис на компанията или и двете?!

Един приАтелски съвет - наеми си адвокат и заведи дело.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 31 минути , Tobleron каза:

Един приАтелски съвет - наеми си адвокат и заведи дело.

Все пак е добре да се знае, че причината за закъснението задължително е била в контрола на превозвача, преди да се скочи към адвокати и дела. Ако не е и е причинена от лошо време например, парите за адвоката ще са едни не много добре изхарчени пари. Преди да се заведе дело е също добре да е изискано становище от ГВА, те не могат да принудят, но могат да кажат дали според тях се полага или не се полага обезщетение. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 4 часа, Tobleron каза:

Един приАтелски съвет - наеми си адвокат и заведи дело.

И защо си мислиш, че това ще доведе до по-добър финансов резултат за ищеца? Имаше точно в тази тема, вече поснати няколко решения на съда и обезщетенията не са особено високи (въртят се в рамките на полагащите се по евро-директивата), като се приспадне от там и хонорара на адвоката не ти остава почти нищо.

Връзка към мнение
преди 10 минути , tch каза:

Имаше точно в тази тема, вече поснати няколко решения на съда и обезщетенията не са особено високи (въртят се в рамките на полагащите се по евро-директивата), като се приспадне от там и хонорара на адвоката не ти остава почти нищо.

При успех хонорара на адвоката е за сметка на Бг ер.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Моят съвет е да изчакаш какво ще отговорят от Бг ер .Споменат ли"технически проблем/форсмажорни обстоятелства",почнат ли да ти показват протоколи не се занимавай с посредник.Директно се свържи с адвокат.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
В момента, iMari каза:

не се занимавай с посредник

А посредниците какви са, според теб ? :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 32 минути , iMari каза:

При успех хонорара на адвоката е за сметка на Бг ер.

Не съм много запознат с тази тематика, обаче не може ли да се уговориш с адвоката ти примерно хонорара да му е неразумно висок и по този начин да се постигне още по-висок финансов резултат?

Също от познати съм чувал, че повечето адвокати си вземат хонорара предварително, за разлика от посредническите фирми, но може и тук да бъркам, знам ли :)

Връзка към мнение
Преди 1 час, macf1an каза:

А посредниците какви са, според теб ? :)

Като споменем посредници тук обикновено се има предвид рефънд ми,аероиск и т.н.Да,разбира се,те пак са юристи,но мисля че ти имаше казус по който рефънд ми ти бяха отговорили,че европейската директива трудно се прилага при Бг и Румънското законодателство.Помня защото,както ме беше посъветвал и аз се занимавах с Бг ер чрез тях тогава.А препоръчвам Бг адвокат,защото имаше няколко успешни и бързо решени случая на магеланци тук,подобни на моя от който рефънд не можаха да постигнат успех.Аз самата мислех да се обърна към такъв след поредния си казус с БГер.

Редактирано от Мари Николова
Връзка към мнение

Реално, всички посредници стигат до адвокатски услуги, с които се занимават от твое име, ако авиокомпанията откаже съдействие. В действителност, що се отнася до България, чуждите посредници по-скоро биха вдигнали ръце, но хубавото е, че вече има не един или два български.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 19 часа, tch каза:

И защо си мислиш, че това ще доведе до по-добър финансов резултат за ищеца? Имаше точно в тази тема, вече поснати няколко решения на съда и обезщетенията не са особено високи (въртят се в рамките на полагащите се по евро-директивата), като се приспадне от там и хонорара на адвоката не ти остава почти нищо.

 

Когато става въпрос за проблем, касаещ взаимоотношения между теб и европейска авиокомпания, тогава наистина медиатори като рефундме и други подобни са невероятно успешни.

Но когато става въпрос за проблем, касаещ взаимоотношения между теб и българска, румънска или турска авиокомпания, тогава най-добре да се ползва локален адвокат с практика в тази насока.

Лично аз не виждам как конкретното обещетение може да надхвърли полагащото се в Регламента, а за хонорара вече стана ясно.

Така че - ако не постигнеш едномесечно споразумение с БГ Еър -> адвокат -> съд.

 

И защо го пиша всичко това. Ами защото го знам от личен опит.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Моя позната днес е летяла с FB302 от Прага до София (Embraer 190, не, че има голямо значение модела на самолета) и са кацнали чак при трети опит (по нейни думи). Интересно ми е какво ли е станало за да отказва пилота два пъти кацане? Нямало е обяснения. Погледнах графиката на полета на flightradar24.com, наистина е повъртял над София. Някой да има идея?

Връзка към мнение

Между "повъртял" и "два неуспешни опита за кацане" има голяма разлика. В същия сайт може да се проследи и височината на полета. Самолетът е слизал плавно до 2500 фута (около 800 метра) и след това се изкачва по някаква причина до 3500. След това отново започва със снижаването и каца.

Връзка към мнение
преди 19 минути , tch каза:

 

 

преди 19 минути , tch каза:

 

 

преди 19 минути , tch каза:

Между "повъртял" и "два неуспешни опита за кацане" има голяма разлика. В същия сайт може да се проследи и височината на полета. Самолетът е слизал плавно до 2500 фута (около 800 метра) и след това се изкачва по някаква причина до 3500. След това отново започва със снижаването и каца.

Да де, затова и в скоби съм сложил "по нейни думи" т. е. не знам дали наистина е така.

Връзка към мнение

И продължават с техните глупости даже и за чартърите вече :rtfm::vinsent: ,а най-интересно е,че летището е до полунощ в Тенерифе и сега ще искат разрешение да кацнат след полунощ :lol:

 

 

Untitled.jpg

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Нормално. 

Преди година един приятел идва при мен с подобен чартър.

Пътя му беше Варна-София-Барселона-Тенерифе. 

Имаше закъснение 2-3 часа и като се добавят междинните спирки полета станал доста тежък... 

Връзка към мнение
преди 13 минути , Ivko каза:

Ама този си е директен София-Тенерифе и ще летят 5 човека и екипажа в цял самолет :lol:

Кой ти каза,че 5 човека и екипаж ще летят само?

169 пътника има

Връзка към мнение
преди 30 минути , Branko каза:

Грешно инфо имаш обаче.169 пътника има в посока Тенерифе.:)

:)

 На 23-ти ще лети празен за Тенерифе за да прибере хората,които заминават днес  xD

Връзка към мнение
преди 1 минута , Ivko каза:

 На 23-ти ще лети празен за Тенерифе за да прибере хората,които заминават днес  xD

А на 32 февруари ще пуснат полет до луната :laugh:

По горе говориш за днес 16.08. не за 23.

А до 23 има седмица не е ясно ясно ли е:) 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.