Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Добре са, гледам че сутрешния полет за Амстердам е закъснял само 2 часа, както и 1 час за Цюрих.

Тенерифския няма да го броя, както и двете анулации..

 

Връзка към мнение

Не знам ама с този чартър сега за Тенерифе не се знае дали и след 6-часовто закъснение ще излети със 170 човека,който трябва и да върне толкова после,а хората вече почват да недоволстват...даже и да излети ще лети до южното летище и целия трансфер на пътниците трябва да се смени.Та в с този случай се питам възможно ли е да им се търси отговорност и компенсации и то големи са в този случай,като този самолет е нает от тур оператори и естествено пътниците сега искат неустойки от самите агенции...По-зле няма на къде вече..

Връзка към мнение

Отвеждат ги в момента, значи поне още 1 час закъснение или общо 7.

На мен това ми е рекорда за закъснение с тях..отвисях 7 часа преди години.

 

 

Връзка към мнение

Няма как да няма последици...Хората,които чакат този полет да се приберат на обратно за София са напуснали хотела в 12 и след като се е разбрало,че има закъснение са им осигурили вечеря, която ще я плати тур оператора, която не влиза в сметките им примерно и който оператор няма вина за това.

Връзка към мнение

Иначе са го отбелязали в страницата им ама пак с невярна информация :lol:

 

 

Без име.jpg

 

Само където е малко след 21:00

Редактирано от Ivko
Връзка към мнение

Единственият плюс за хората е, че ще им дадат храна и напитки. Оплака ми се позната, че на този чартър до Тенерифе не са им дали нищо, освен по една чаша вода - за целия 5-часов полет. Аз не съм летяла с чартър на БГ Ер и не знам условията, но чак такава мизерия е прекалено. За 5 часа една чаша вода да дадат. :biggrin: 

Връзка към мнение
преди 14 минути , Jenbel каза:

 освен по една чаша вода - за целия 5-часов полет

Е да явно са по-малко ощетени за това, а на тези, които са се прибирали после към София са имали сандвич и шоколад /въпреки,че са и вечеряли/ .Трябвало е да избират в коя посока да се набутат :lol:

Връзка към мнение
преди 4 часа, Jenbel каза:

Единственият плюс за хората е, че ще им дадат храна и напитки. Оплака ми се позната, че на този чартър до Тенерифе не са им дали нищо, освен по една чаша вода - за целия 5-часов полет. Аз не съм летяла с чартър на БГ Ер и не знам условията, но чак такава мизерия е прекалено. За 5 часа една чаша вода да дадат. :biggrin: 

На чартърните полети кетъринга се определя от чартиращите туроператори, а не от авиокомпанията. Така че поне в конкретния случай България Еър нямат вина.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да, но по договор между тур оператора и авиокомпанията фигурира точка за предлагане на кетъринг,което не включва само вода.В слуача авиокомпанията не си е изпълнила това условие.

Връзка към мнение

Пътници на „България Ер” чакат над 15 часа самолет за Франкфурт

 

Спойлер

Пътуващи с авиокомпания „България Ер” чакат над 15 часа на Летище София, за да излетят за Франкфурт, оплакаха се самите те през платформата на bTV „Аз, репортерът”. Полет FB437A е трябвало да тръгне вчера в 18:00 часа, но последната информация от сайта на превозвача е, че машината ще потегли най-рано в 11 днес.

„Никой не дава адекватна информация. (…) Аз съм майка с шестмесечно бебе. Неговата храна свърши, пелените също”, пише пътничка.

От авиокомпанията посочиха, че причина за забавянето е технически проблем на един от техните самолети, който се е наложило да престои в Милано за отстраняване на повредата вчера. Това е довело до препланиране на полетите на превозвача.

Така отново в 11:00 трябва да излети полет FB431 за Париж – с 4 часа закъснение.

Единият от двата нощни полета за Варна (FB991A) е бил анулиран.

С двучасово закъснение в 9:33 часа тази сутрин излетя самолетът за Амстердам.

 

Заради забавянето на отиване, ще закъснее и полетът от Франкфурт за София, който се очаква да излети в 13:40 часа.

Закъснение на България Ер
Снимка: Аз, репортерът

Авиокомпанията призовава пътниците да се обърнат към обслужващите агенти по летищата за храна и напитки. Тези от пътуващите, които имат транспортни връзки, се премаршутират с други авиокомпании.

Това е пореден проблемен епизод за авиокомпанията през това лято. В началото на юли започна проверка на „България ер” заради огромни закъснения на над 25 полета за Бургас, Варна, Москва и Петербург.

От компанията обясниха тогава проблема с повреда в самолет и лошото време в Русия.

От авиопревозвача през юли увериха, че ще изплащат обезщетения. За целта обаче пътниците трябва да подадат жалба до компанията. При закъснение с повече от три часа обезщетението е между 250 и 600 евро в зависимост от разстоянието на полета.

 

 

Редактирано от Hollywood
  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 3 часа, Hollywood каза:

Пътници на „България Ер” чакат над 15 часа самолет за Франкфурт

 

  Покажи скритото

Пътуващи с авиокомпания „България Ер” чакат над 15 часа на Летище София, за да излетят за Франкфурт, оплакаха се самите те през платформата на bTV „Аз, репортерът”. Полет FB437A е трябвало да тръгне вчера в 18:00 часа, но последната информация от сайта на превозвача е, че машината ще потегли най-рано в 11 днес.

„Никой не дава адекватна информация. (…) Аз съм майка с шестмесечно бебе. Неговата храна свърши, пелените също”, пише пътничка.

От авиокомпанията посочиха, че причина за забавянето е технически проблем на един от техните самолети, който се е наложило да престои в Милано за отстраняване на повредата вчера. Това е довело до препланиране на полетите на превозвача.

Така отново в 11:00 трябва да излети полет FB431 за Париж – с 4 часа закъснение.

Единият от двата нощни полета за Варна (FB991A) е бил анулиран.

С двучасово закъснение в 9:33 часа тази сутрин излетя самолетът за Амстердам.

 

Заради забавянето на отиване, ще закъснее и полетът от Франкфурт за София, който се очаква да излети в 13:40 часа.

Закъснение на България Ер
Снимка: Аз, репортерът

Авиокомпанията призовава пътниците да се обърнат към обслужващите агенти по летищата за храна и напитки. Тези от пътуващите, които имат транспортни връзки, се премаршутират с други авиокомпании.

Това е пореден проблемен епизод за авиокомпанията през това лято. В началото на юли започна проверка на „България ер” заради огромни закъснения на над 25 полета за Бургас, Варна, Москва и Петербург.

От компанията обясниха тогава проблема с повреда в самолет и лошото време в Русия.

От авиопревозвача през юли увериха, че ще изплащат обезщетения. За целта обаче пътниците трябва да подадат жалба до компанията. При закъснение с повече от три часа обезщетението е между 250 и 600 евро в зависимост от разстоянието на полета.

 

 

Точнооо вчера търсех билет за утре по направление Франкфурт - София.

Единият вариант беше България Еър в 19,30ч.

За огромно мое щастие в 14.40 има УизЕър.

Реших, че искам кацане на летище София в същия ден /хахахах/ и взех уизеъра.

Баси предчувствието....

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Цитат

От авиокомпанията посочиха, че причина за забавянето е технически проблем на един от техните самолети, който се е наложило да престои в Милано за отстраняване на повредата вчера.

 

Ама разбира се как няма да има технически проблеми след като купуват стари самолети. На два от самолетите, които са купили преди време /не знам кога точно/ след като са махали фолиото да го брандират са били корозирали.

Редактирано от Ivko
Връзка към мнение
преди 34 минути , Ivko каза:

 

Ама разбира се как няма да има технически проблеми след като купуват стари самолети. На два от самолетите, които са купили преди време /не знам кога точно/ след като са махали фолиото да го брандират са били корозирали.

Я ми кажи във фюзелажа на един самолет какво може да ръждяса :)

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към мнение

Тези 737, които бяха взели от Norvegian бяха за Бул Еър, освен това щяха да ги дадат на Condor за лятото. Сега дори единия лети за тях. И да, едната машина има проблем с корозия.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Алуминият също може да коризира. Един от най-големите кошмари при редовен преглед на самолетите е, ако има задача, заради която да се свалят кухните и/или тоалетните, защото там често има разсипани течности и корозират неща, които по принцип не очакваш :) А и алуминият е стабилен само при сплави, чистият алуминий ако не се лъжа се самозапалва при реакция с кислород. 

 

Мисля, че колкото и да се оправдават с технически проблеми, такива се случват и това е нещо, което добрите превозвачи макар и да не могат да предвидят винаги, могат да подсигурят с резервен капацитет. Просто този сезон явно графикът им е изпилен до последно и всеки регулярен технически проблем праща нещата в джаза. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 27 минути , Георги каза:

Алуминият също може да коризира. Един от най-големите кошмари при редовен преглед на самолетите е, ако има задача, заради която да се свалят кухните и/или тоалетните, защото там често има разсипани течности и корозират неща, които по принцип не очакваш

В цитирания случай се говори явно за ръжда по корпуса отвън, не отвътре, но щом и друг потребител потвърждава, явно има такъв проблем.

Връзка към мнение

Привет. Синът ми на отиване до София пристигна с 5ч закъснение. Сега обаче чу предстои връщане през Амстердам до Торонто. Престоят му е 2 часа. Ако пак има закъснение и си изпусне връзката, какво да прави? В Амстердам няма представител на България еър. Той е на 16г и пътува сам и съм леко притеснена. Искам да му обясня какво да прави в такъв случай, а аз самата не знам. Благодаря

Връзка към мнение

Имам ли някакви права, ако пристигна твърде късно на изхода за свързващ полет поради закъснение на първия полет?

ДА — ако полетите са част от една и съща резервация, превозвачът трябва да ви предложи избор между възстановяване на разходите за билета и билет за полет до летището на отпътуване при първа възможност или премаршрутиране до вашата крайна дестинация при първа възможност или на по-късна дата, удобна за вас, и при сходни условия на превоз, в зависимост от наличните места. В случай на пренасочване, когато стигнете до вашата крайна дестинация със закъснение от 3 часа или повече, имате право на обезщетение.

Връзка към мнение

Благодаря. Само че къде да го търси този превозвач като в Амстердам няма представител на Бг еър/ поне на отиване нямаше/. 

Или да търси представителя на втория полет? В скучая Jet airways

Връзка към мнение

1. Обаждане към колцентъра на България Ер, може да отнеме време и да се наложи да сте търпеливи. 

2. Търсене на място на представител на Jet Airways. Вярвам, че ще имат гише и служители там. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Днес ще е интересен ден, а още няма обяд.

 

За Тел Авив са закъснели 1 час.

За Варна са закъснели почти 3 часа със сутрешния.

Ларнака над 1 час.

Москва за сега е на 2 часа, да видим колко ще станат докато излети.

Прага, за сега е обявен с 5 часа закъснение и самолет МД82!

Вечерния за Варна е анулиран.

 

Положението на националния превозвач  става трагично.

  • Браво 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.