iMari Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 преди 3 часа, Ivko каза: Имам билети от черния петък до Варна за другата седмица, като часа на излитане тогава е бил 7:10, а сега като проверявам ми дава 7:05, а не съм получил никъде имейл. И понеже полета е толкова рано мисля да се пробвам с метро, че такси ще ми излезе двойно от билета 😁. Та чекнах разписанието на метрото и направих едни схеми и в добрия случай някъде около 6:00 мога да съм на летище и въпроса ми е дали ще е достатъчно времето до полета или е рисковано, проверки нали няма за вътрешни, че съм летял само веднъж и не помня?! И в 6:50 да отидеш може да не са отворили гейта още.Проверката се минава за 5мин.Само ако се натрупат няколко вътрешни полета един след друг може да има опашка. 1 Връзка към коментар
venceremos Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 България Ер пуска codeshare между София и Тбилиси с прекачване в Атина, който ще се изпълняват в сряда, четвъртък, петък и неделя. По същата схема ще има връзки за полети между София и Ереван, Бейрут, Тел Авив и Ница цък. 3 Връзка към коментар
seagull_29 Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 Имам един глупав въпрос - само аз ли я играя тази игра в сайта на Bulgaria air? Кара ме да завъртам разни животни, и ми прекъсва резервацията през 5 минути. Доста дразнещо е: 2 1 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 При мен се случи веднъж това ама не помня защо и какво правих/търсих. 1 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 (редактирано) 9 minutes ago, seagull_29 said: Имам един глупав въпрос - само аз ли я играя тази игра в сайта на Bulgaria air? Кара ме да завъртам разни животни, и ми прекъсва резервацията през 5 минути. Доста дразнещо е: Това е при Firefox, нали? При Chrome самозарежда и това с животните го няма. Пак пише, че трябва manually да се пипне, но не се налага. Редактирано 18 юли, 2018 от aleksandrina 3 Връзка към коментар
seagull_29 Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 Да, случва се с Firefox, но мисля, че като пробвах през телефона, се случваше нещо подобно и на Safari. Разбирам да беше веднъж на сесия, но при мен е през няколко минути. Самата "игра" отнема от половин до една минута, което е доста разсейващо. Добре да знам, че не е при мен проблема. 😁 1 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 Разсейващо ли? Дразнещо направо. Поне пипнаха това- онова по сайта, че само им пращах мейли и съобщения, че нищо не излиза като хората- ни цена се виждаше по табовте, ни нищо. 1 1 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 58 minutes ago, antony2001 said: Първото ти метро пристига в 5.45 часа. Ако толкова бързаш - може с него. Иначе- на летището вдясно от чегинга има самостоятелен вход - оттам летят БГ и Уиз за Варна. Отваря два часа преди полета, има скенер, но няма нито кафе, нито WC... Може да си ползваш Дайнърса- тогава си минаваш по стандартния ескалатор и ИЗРИЧНО заяваваш на граничния, че Летиш до Варна, за да не те вкарат в системата с напусналите страната. Ползваш си лаунджа и идват да те вземат с автобуса, за да те закарат директно до самолета. В този случай не е зле да се отбиеш до чекинга и да предупредиш, че ще ги чакаш в лаунджа... За всеки случай! На мен ми обясниха миналия петък, че е задължително първо да минеш през чек ин да ти сложат печат на бордната карта ( ако си с мобилна те щели да ти разпечатат за да сложат печат) като обясниш, че ще ползваш салона и чак тогава отиваш на ескалатора към общия бординг контрол. Имало от около месец вече официално разписана процедура за пътници, които летят до Варна и искат да ползват салона и това бил редът. 1 Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 преди 7 минути , Jorro каза: На мен ми обясниха миналия петък, че е задължително първо да минеш през чек ин да ти сложат печат на бордната карта ( ако си с мобилна те щели да ти разпечатат за да сложат печат) като обясниш, че ще ползваш салона и чак тогава отиваш на ескалатора към общия бординг контрол. Имало от около месец вече официално разписана процедура за пътници, които летят до Варна и искат да ползват салона и това бил редът. Потвърждавам. Точно миналия петък имахме малко разправии с гранична полиция, тъй като нямахме хартиени бордни карти с печат, а друг път сме минавали без печати и т.н. Също споменаха, че процедурата е от скоро. 1 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 (редактирано) А това само за тези салони ли се отася за хартиена бордна или вече е така? Редактирано 18 юли, 2018 от Ivko Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 Отскоро иска и номер на ЛК при онлайн чекин. Преди сякаш не искаше... Ако се чекираш онлайн и не ти хареса мястото, може да се смени. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 18 юли, 2018 Сподели Публикувано: 18 юли, 2018 58 minutes ago, Ivko said: А това само за тези салони ли се отася за хартиена бордна или вече е така? Само, ако ще ползваш салона Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 Тези хора са невероятни! От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона.. Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин. Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля. Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях.. 8 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 преди 3 часа, Alexander каза: Тези хора са невероятни! От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона.. Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин. Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля. Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях.. Пиши им на имейла, бързо отговарят, поне така беше при мен. Връзка към коментар
funny Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 (редактирано) преди 4 часа, Alexander каза: Тези хора са невероятни! От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона.. Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин. Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля. Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях.. Пробвай на тези телефони : Tel: (+359) 02 984 02 96 Mob: (+359) 0888 903 943 Дават ми ги в мейлите когато закупувам билети с точки. Има шанс да ти кажат че са само за FLY MORE програмата, но понякога вършат работа / или поне прехвърлят през вътрешна линия към кол центъра/ Редактирано 19 юли, 2018 от funny 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 5 hours ago, Alexander said: Тези хора са невероятни! От вчера се мъча да се свържа с тях, за да питам нещо свързано с детски билет и евентуално да купя такъв, но няма начин да се вдигне телефона.. Звънях на всички видове обявени телефони в сайта им, офиси на летища, градски офиси в София, Варна и Бургас, както и на общия телефон им за обслужване на клиенти десетки пъти от вчера и тази сутрин. Никой не вдига, а на общия след избиране на някое от менютата след като минат 1-2 мин максимум, ми казва да звънна пак по-късно и ме изхвърля. Няма такава компания, няма такова обслужване. Няма и подходяща иконка да изразя какво мисля за тях.. Молиш се да имат импулсен телефон който да вдигнат, ама нямат 🙂 Сори, за ироничния коментар! Съчувствам ти, но това се случава редовно...По мейл до 1-2 дни отговарят. 1 Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 преди 23 часа, Jorro каза: На мен ми обясниха миналия петък, че е задължително първо да минеш през чек ин да ти сложат печат на бордната карта ( ако си с мобилна те щели да ти разпечатат за да сложат печат) като обясниш, че ще ползваш салона и чак тогава отиваш на ескалатора към общия бординг контрол. Имало от около месец вече официално разписана процедура за пътници, които летят до Варна и искат да ползват салона и това бил редът. Сигурно си прав! Аз летях през май 2018 г. Връзка към коментар
akair Публикувано: 19 юли, 2018 Сподели Публикувано: 19 юли, 2018 Някой се беше похвалил, че са му вдигнали като е звъннал от скрит номер. Опитай. 1 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 22 юли, 2018 Сподели Публикувано: 22 юли, 2018 В сайта им пише, че разрешават само един брой ръчен багаж. Никъде не пише за втори, тип лаптоп, дамска чанта или пр. Преди със сигурност даваха втора малка чанта, както почти всички, но сега не виждам нищо такова. Някой знае ли как седи въпроса в момента? Връзка към коментар
funny Публикувано: 22 юли, 2018 Сподели Публикувано: 22 юли, 2018 преди 45 минути , Alexander каза: В сайта им пише, че разрешават само един брой ръчен багаж. Никъде не пише за втори, тип лаптоп, дамска чанта или пр. Преди със сигурност даваха втора малка чанта, както почти всички, но сега не виждам нищо такова. Някой знае ли как седи въпроса в момента? От край време, та до миналата седмица винаги е било разрешено ръчен + личен багаж ( лаптоп, дамска чанта...) . Не съм чела дали някога е било упоменато в сайта им. 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 22 юли, 2018 Сподели Публикувано: 22 юли, 2018 преди 1 час, Alexander каза: В сайта им пише, че разрешават само един брой ръчен багаж. Никъде не пише за втори, тип лаптоп, дамска чанта или пр. Преди със сигурност даваха втора малка чанта, както почти всички, но сега не виждам нищо такова. Някой знае ли как седи въпроса в момента? Въобще не се притеснявай,никога не са правили проблем за допълнителен багаж. 2 Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 23 юли, 2018 Сподели Публикувано: 23 юли, 2018 Дано не е началото на летните им простотии от предишни години...🤨 Информация за полети FB438, FB793, FB794 23 Юли 2018 Уважаеми пътници, Поради технически проблем на един от самолетите се налaга промяна в разписанието на полети FB438 (Франкфурт-София), FB793 (Варна-Москва) и FB794 (Москва-Варна). Съжаляваме за причиненото неудобство! Молим пътниците от полет FB438 да се обърнат към Центъра за обслужване на клиенти за премаршутиране или друго съдействие на телефон + 359 2 402 04 00 или на e-mail callFB@air.bg Полет FB793 от Варна към Москва предстои да се изпълни в 23.30 часа, а от Москва към Варна е с очакван час на излитане в 02.10 ч. Пътниците от тези полети да се обърнат към обслужващите агенти на летищата за повече информация, храна и напитки, каквито са осигурени на място. За допълнителна информация и съдействие може да се обърнете и към Центъра за обслужване на клиенти на тел. +359 2 402 04 00 и на callFB@air.bg. 1 1 1 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 25 юли, 2018 Сподели Публикувано: 25 юли, 2018 Така, видях, че днес има полет на BulgariaAir до Сплит (FB8389). Това някакъв чартър ли е? В сайта не се продава, а flight24 не открива такъв полет... Много ми е интересно как може да се купят билети за такъв полет, кога го има и т.н. Връзка към коментар
Branko Публикувано: 25 юли, 2018 Сподели Публикувано: 25 юли, 2018 преди 10 минути , Loverboy каза: Така, видях, че днес има полет на BulgariaAir до Сплит (FB8389). Това някакъв чартър ли е? В сайта не се продава, а flight24 не открива такъв полет... Много ми е интересно как може да се купят билети за такъв полет, кога го има и т.н. Мисля,че е за мача от лига Европа утре Хайдук(Сплит)- Славия(София) Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 25 юли, 2018 Сподели Публикувано: 25 юли, 2018 Одеса я хвана липсата в зимното разписание. Достра изкара. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега