stanislavpp 66130 Публикувано: 21 юни, 2019 Сподели Публикувано: 21 юни, 2019 Cape Air са направили първата предварителна поръчка за новите изцяло електрически самолети ( 9 местни) на авиоизложението в Париж : https://www.wcvb.com/article/cape-air-announces-plans-to-order-all-electric-aircraft/28092219 1 Връзка към мнение
Фил 68743 Публикувано: 25 юни, 2019 Сподели Публикувано: 25 юни, 2019 How Air Traffic Control Works 2 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 25 юни, 2019 Сподели Публикувано: 25 юни, 2019 On 5/6/2019 at 12:35 AM, akair said: Изпълнителният директор на Бомбардие е потвърдил в телефонния бридж за приходите от първото тримесечие, че компанията се оттегля от бизнеса с пътнически самолети и ще се фокусира върху бизнес самолетите и влаковете. Не се случва всеки ден една от малкото останали компании, които произвеждат самолети за търговски полети, да обяви официално, че се оттегля: След като програмата за турбопроповете (Dash 😎 беше продадена, дойде ред и на програмата CRJ. Тя вече е собственост на Mitsubishi Heavy Industries: Quote Mitsubishi Heavy Industries, Ltd (MHI) (TOKYO:7011) and Bombardier Inc (TSX: BBD.B) announced today they have entered into a definitive agreement, whereby MHI will acquire Bombardier’s regional jet program for a cash consideration of $550 million USD, payable to Bombardier upon closing, and the assumption by MHI of liabilities amounting to approximately $200 million USD. Under the agreement, Bombardier’s net beneficial interest in the Regional Aircraft Securitization Program (RASPRO), which is valued at approximately $180 million USD, will be transferred to MHI. Бомбардие продължава с бизнес самолетите. Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 14 юли, 2019 Сподели Публикувано: 14 юли, 2019 Един материал, който дава бегла идея за цените на различните компоненти на самолетите: https://thepointsguy.com/news/how-much-do-airplane-parts-cost-from-4-amenity-kits-to-1000000-first-class-seats/ 3 Връзка към мнение
Фил 68743 Публикувано: 22 юли, 2019 Сподели Публикувано: 22 юли, 2019 Airbus представи концептуален дизайн на самолет - „Хищна птица“ 1 1 Връзка към мнение
Goal & Boss 10234 Публикувано: 27 юли, 2019 Сподели Публикувано: 27 юли, 2019 Започват проверки на въздушните превозвачи ОТ и ДО България заради многото закъснения. Дано се сетят да инспектират 😂 и превозвачите В България. Но начинът, по който е представено това начинание на министъра, не ме прави оптимист. По-скоро прилича на тояга по главите на нищо неподозиращите ирландци и унгарци. https://nova.bg/news/view/2019/07/27/258159/проверяват-въздушните-превозвачи-от-и-до-българия-заради-закъснения-на-полети/ 2 Връзка към мнение
Фил 68743 Публикувано: 27 юли, 2019 Сподели Публикувано: 27 юли, 2019 преди 4 часа, Goal & Boss каза: По-скоро прилича на тояга по главите на нищо неподозиращите ирландци и унгарци. Едва ли, по-скоро ми прилича на симулиране на дейност - "колко сме загрижени за пътниците" 4 Връзка към мнение
Coo 5560 Публикувано: 27 юли, 2019 Сподели Публикувано: 27 юли, 2019 Това не е ли по повод едни отменени чартърни полети до / от Варна? Наскоро имаше новина, но не помня на коя компания бяха самолетите, нито за кой беше чартирането. Връзка към мнение
Фил 68743 Публикувано: 29 юли, 2019 Сподели Публикувано: 29 юли, 2019 Проблемите за Боинг продължават ... Boeing 777X First Flight Delayed Until 2020 1 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 7 август, 2019 Сподели Публикувано: 7 август, 2019 Airbus започват производството на А220-300 в завода в Мобъл, Алабама. Заводът ще обслужва американския пазар. До средата на следващото десетилетие трябва да произвежда по 50 до 60 самолета на година. Клиенти засега са Делта, Джетблу и Мокси. А220-100 ще продължат да се произвеждат в Монреал, Канада. https://www.airbus.com/newsroom/press-releases/en/2019/08/airbus-begins-us-production-of-a220-aircraft.html Връзка към мнение
Фил 68743 Публикувано: 8 август, 2019 Сподели Публикувано: 8 август, 2019 Virgin Atlantic Reveals New A350 Cabin Design Features Including Semi-Private Upper Class Suites 2 Връзка към мнение
Фил 68743 Публикувано: 13 август, 2019 Сподели Публикувано: 13 август, 2019 Airport staff members share spicy details from their job 1 1 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 13 август, 2019 Сподели Публикувано: 13 август, 2019 Ако някога ви е било интересно какви са числата за авиационната индустрия, учени от МИТ са направили данните публчни: http://web.mit.edu/airlinedata/www/default.html Разходи, приходи, заплати, .... Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 15 август, 2019 Сподели Публикувано: 15 август, 2019 Саутуест (Southwest) оперира 500 бройки от модела на Боинг 737-700. Тези машини следва да бъдат пенсиониани във времето и на тяхно място да бъдат купени 737 МАХ. Но проблемите около МАХ стават все повече. И макар шефовете на Саутуест официално да отричат, че може да купят и друг модел самолети, са предложили промени в договора на стюардесите, който им дава гъвкавост да работят и на машини, различни от 737: Quote The airline’s management has proposed new language in the contract with its flight-attendants union that would grant it the flexibility “to fly more narrowbody aircraft types.” Southwest told the union in a proposal this month that the ability to operate aircraft other than the 737 "would give us the flexibility ... to better compete and grow." Jon Weaks, president of the Southwest Airlines Pilots Association, said in an interview that the carrier's chief executive, Gary Kelly, "has bet the company on the Max." https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/southwest-a-stalwart-boeing-737-max-customer-eyes-other-jets/ https://www.arkansasonline.com/news/2019/aug/15/southwest-signals-jet-search-20190815/ 2 Връзка към мнение
Фил 68743 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 А знаехте ли че Ryanair имат във флота Bombardier Learjet 45 ( M-ABEU) - цък , цък Помислих да не е служебното возило на О'Лиъри , но в нет-а казват, че се използвал за разни инженерни нужди, за пренос на малки части за някой ремонтиращ се самолет, за препозициониране на екипажи и много рядко за превоз на хора от мениджмънта. 3 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 Знаехме 🙂 МОЛ си лети нан 738-ците 1 Връзка към мнение
cck 25193 Публикувано: 27 август, 2019 Сподели Публикувано: 27 август, 2019 преди 1 час, Фил каза: Помислих да не е служебното возило Служебното возило е производство на Даймлер и е регистрирано като такси (щото да ползва лентите и да си пие на спокойствие) 🙂 https://www.joe.ie/uncategorized/would-you-like-to-buy-michael-olearys-taxi-30391 1 2 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 15 септември, 2019 Сподели Публикувано: 15 септември, 2019 СТО е отсъдила в полза на Боинг за непозволена държавна помощ и субсидии на страните от ЕС за Еърбъс: https://leehamnews.com/2019/09/14/wto-clears-us-for-10bn-in-tariffs-in-airbus-subsidy-case/ https://www.politico.com/story/2019/09/14/wto-tariffs-airbus-subsidies-1496170 Предстои да видим дали ще бъдат въведени мита за самолети на Еърбъс в САЩ. Връзка към мнение
Граф Вронски 15796 Публикувано: 25 септември, 2019 Сподели Публикувано: 25 септември, 2019 Чудех се къде да сложа този коментар. Ако не е за тук, моля, да бъде преместен. В понеделник вечерта имах полет на Air Serbia - от Любляна до Ниш. Полетът беше за 21:45. Но се случи нещо доста изненадващо. В 21:29 вече бяхме във въздуха (над пистата). Не предполагах, че е възможно самолет да излети преди обянения си час. Наистина летището на Любляна беше празно (т.е. около 10 човека аз видях преди да направим check-in и паспортната проверка, а няколко служителя си гледаха някакъв спортен мач), самолетът ни беше на половина пълен (примързя ме да ги преброя с точност 😄 ), всички бяхме прилежно натоварени още в 21:15. Но няма ли и някаква зависимост от въздушните коридори? Връзка към мнение
Гост Гост 23*6 Публикувано: 25 септември, 2019 Сподели Публикувано: 25 септември, 2019 16 minutes ago, Граф Вронски said: Но няма ли и някаква зависимост от въздушните коридори? Същата зависимост като при закъснение на полет, дали времето ще е минус или плюс няма значение ... Връзка към мнение
neuromancer 25120 Публикувано: 25 септември, 2019 Сподели Публикувано: 25 септември, 2019 To ако летището е празно, защо пък коридора да е пълен... По-гадно е да закъснееш малко за чекина (но преди часа на излитане) и да установиш, че излита по-рано без теб 1 Връзка към мнение
chandni 27521 Публикувано: 25 септември, 2019 Сподели Публикувано: 25 септември, 2019 преди 40 минути , neuromancer каза: По-гадно е да закъснееш малко за чекина (но преди часа на излитане) и да установиш, че излита по-рано без теб Ако не са се явили всички за полета и обявеният час за затваряне на гейта не е настъпил, едва ли ще си позволят да затворят и излетят по-рано. 1 Връзка към мнение
neuromancer 25120 Публикувано: 25 септември, 2019 Сподели Публикувано: 25 септември, 2019 Абе случи ми се... Нали пише да се явиш 40 мин преди полета, че гейта затваря Е, аз закъснях 5 Мин, беше затворил и след още 10-15 мин беше излетял... Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 25 септември, 2019 Сподели Публикувано: 25 септември, 2019 Въздушните коридори все пак ги ползва и "транзитния" трафик, който минава над летището, та може на летището да няма никакви пътници, а в небето да е натоварено 🙂 Връзка към мнение
neuromancer 25120 Публикувано: 25 септември, 2019 Сподели Публикувано: 25 септември, 2019 Да де, ама все пак в небето не е като на Цариградско например (освен в подстъпите на Хийтроу 😀) 1 Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега