wiliko Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 (редактирано) ЧеститоEloena,въпреки нервите,сипи си едно и почвай с хубавото...ако не е нахално за кои дати са билетите, да не се окажем на един полет... А за картите че можело само с кредитна ми го казаха от тур.агенцията и е факт че като тръгнах да плащам с кредитна Visa стана,и карта с 3D парола ползвах и т.н.много е заразително човек като си навие на пръста нещо...даже докато се опитвах платя успях резервирам билетите през някаква версия на сайта им която ми показваше по евтини полети за връщане 148 срещу 176..дори си помислих че това е причината да не мога платя...така крайна цена се върза под 300 двупосочен Редактирано 13 март, 2017 от wiliko 3 Връзка към коментар
eloena Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Така и не разбрах тези ваучери могат да се ползват за покупка само на Flydubai билети или ? Да. А аз така и не разбрах, за какви ваучери изобщо става дума ? Жалко за нервите и дано всичко се нареди супер натам и бъде едно запомнящо се пътуване Когато се налага да ти върнат пари, вместо това гадовете дават ваучери, с които да те задължат да летиш пак с мизерната им авиокомпания. ...ако не е нахално за кои дати са билетите, да не се окажем на един полет... 26.01.-03.02.2018 г. Още веднъж, благодаря за подкрепата и помоща ви! 3 Връзка към коментар
wiliko Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Няма да се засечем, ние сме от 7 до 15 февруари, но пък ще обменяме информация за организацията. 1 Връзка към коментар
aneta72 Публикувано: 25 март, 2017 Сподели Публикувано: 25 март, 2017 (редактирано) Не знам дали е за тук въпросът ми... Резервации направени февруари Дубай-Коломбо-Дубай - за 12-19 април. Какво ми щукна днес да погледна в акаунта си....в Дашборда - отиването е активно, срещу връщането стои CANCELLED. Направо онемях. 10 минути по-късно и след пуснато запитване до сайта отиването също излиза канселирано. Когато отида на My booking излиза само отиването.... Кажете ми, че е някакъв бъг. Нямам върнати пари по картите, нито мейл... Редактирам се. След още 10 мин. и отиването беше канселирано...Направо.... Дано утрото е по-мъдро от вечерта. Редактирано 25 март, 2017 от aneta72 Връзка към коментар
eloena Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 Не знам дали е за тук въпросът ми... Резервации направени февруари Дубай-Коломбо-Дубай - за 12-19 април. Какво ми щукна днес да погледна в акаунта си....в Дашборда - отиването е активно, срещу връщането стои CANCELLED. Направо онемях. 10 минути по-късно и след пуснато запитване до сайта отиването също излиза канселирано. Когато отида на My booking излиза само отиването.... Кажете ми, че е някакъв бъг. Нямам върнати пари по картите, нито мейл... Редактирам се. След още 10 мин. и отиването беше канселирано...Направо.... Дано утрото е по-мъдро от вечерта. Oх, кошмар са тия! Сега ще ти дадат ваучери, за да си пътуваш и друг път с тях! Кураж, търпение и успех! Дано ти предложат нещо подходящо като алтернатива! 1 Връзка към коментар
aneliya Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 Полет от 9.10, променен на 10.30 и сега за 13.00 , някакво обезщетение може ли да се иска и какви документи трябва да се представят Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 (редактирано) Така, като ви слушам, тази АК много проблемна.Какви са тия непрекъснати промени и канселиране на полети? Редактирано 26 март, 2017 от AlexandraKo 1 Връзка към коментар
Kris Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 След няколко промени и анулации мисля повече да не ги ползвам. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 Полет от 9.10, променен на 10.30 и сега за 13.00 , някакво обезщетение може ли да се иска и какви документи трябва да се представят Зависи колко време има до полета и дали говорим за изходящ или входящ в ЕС. Но е от най-тегавите компании за общуване. 1 Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 Да се оплача и аз от тази авиокомпания След като полета ми от София за Дубай закъсня с два часа и изпуснах връзката си за Коломбо, след 40 дни благоволиха да ми отговорят на искането ми за компенсация. Естествено ми отказват такава. Мотива е: Flight number FZ 758 SOF-DXB was delayed due to the knock on effect of earlier delays to the aircraft, caused by security issues and air traffic control restrictions. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 Пускай ги по пързалката на посредниците, направо. 2 Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 Такива са и моите намерения. Връзка към коментар
aneliya Публикувано: 26 март, 2017 Сподели Публикувано: 26 март, 2017 Пускай ги по пързалката на посредниците, направо.В моя случай към кои посредници да се обърна, полета е от Дубай до Букурещ, при резервацията първо беше отлита в 9.10, при чекиране беше сменен на 10.30 , реално излетяхме в 14.19 часа според справката на Flightradar24? Зависи колко време има до полета и дали говорим за изходящ или входящ в ЕС. Но е от най-тегавите компании за общуване. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 27 март, 2017 Сподели Публикувано: 27 март, 2017 В моя случай към кои посредници да се обърна, полета е от Дубай до Букурещ, при резервацията първо беше отлита в 9.10, при чекиране беше сменен на 10.30 , реално излетяхме в 14.19 часа според справката на Flightradar24? За съжаление твоят полет е входящ в ЕС, а в този случай регулацията покрива само полети оперирани от европейски превозвачи. 3 Връзка към коментар
vessey Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Здравейте, Предстои ми пътуване до Шри Ланка през Октомври месец с FlyDubai. За първи път ще летя с тях. Това, което ме притеснява е, че билетите са платени от на сестра ми картата, а те имат политика, която гласи, че трето лице не може да плати за пътуващия. Тук да поясна, че сестра ми ще пътува с мен. От кореспонденцията със служител, който се отнесе изключително непрофесионално, не получих никаква помощ. Обясних му, че сестра ми ще пътува с мен, че ще предоставя необходимите документи, а той ми говореше за някакъв верификейшън, който трябва да получа предварително и ако съм била извън UAE, то такъв не могло да се извърши и съответно резервацията щяла да се отмени. Във всеки един ймеил ми повтаряше като робот за тяхната политика до тези страни и нищо в отговор на моите въпроси. Моля да споделите някакво мнение 1 Връзка към коментар
ACM Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 След като картата е на един от пътуващите, не би следвало да има някакъв проблем. 2 Връзка към коментар
Nati Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Е, то винаги ще е на един от пътуващите. Аз бях купила билетите до Шри Ланка, през сайта на FlyDubai, с мойта карта, за мен и за приятеля ми (нямаме брак). Нямахме никакви проблеми 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Човека в Дубай сигурно е бил загубен в превода, те тогава няма как да продават на повече от един човек билет на една резервация Дай, ако искаш, текста от сайта им, който точно те притеснява. 2 Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Подозирам, че това което го притеснява е текста в резервацията: Credit card will be checked at the airport. При чекиране и качване на борда, за 2та ми полета с flydubai не са ми проверявали картата. Смятам обаче, а и мисля е дискутирано да се носи снимана картата, с която е направена резервацията. 1 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Помня го този текст Credit card will be checked at the airport и специално обърнах внимание как ще е на летището - и при 4-те ни полета въобще не ни проверяваха картите, с които са купувани билетите. Връзка към коментар
vessey Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Човека в Дубай сигурно е бил загубен в превода, те тогава няма как да продават на повече от един човек билет на една резервация Дай, ако искаш, текста от сайта им, който точно те притеснява. Точно. И аз така си помислих Credit/debit cards cannot be used to pay for someone else if the traveler is flying to or from Bangladesh, Ethiopia, Nepal, Pakistan, Sri Lanka or Sudan. Това е текста, може пък и аз да не съм разбрала нещо както трябва Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Интересно ми е ако е през някой от сайтовете и да ти поискат... реално няма как да представиш картата, с която е купен билета... Какъв им е проблемът на тези? Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 29 март, 2017 Сподели Публикувано: 29 март, 2017 Интересно ми е ако е през някой от сайтовете и да ти поискат... реално няма как да представиш картата, с която е купен билета... Какъв им е проблемът на тези? Условието за показване на карта по принцип важи, само ако билетът е закупен от сайта на съответната авиокомпания, в случая FlyDubai, т.е. не и през посреднически сайтове. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 30 март, 2017 Сподели Публикувано: 30 март, 2017 Проблема им е, ако се ползват крадени кредитни карти за покупка на билети, в последствие има chargeback, а полета е ползван и авиокомпанията трябва да плати от джоба си. Ако е платено от трети сайт тях това не ги вълнува, проблема си е на третия сайт, съответно няма такова изискване. Винаги ми е било странно това изискване, защото покупката на самолетните билети трябва да е най-лесно проследимата кражба от карта, ама е факт че доста авиокомпании го имат. 2 Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 30 март, 2017 Сподели Публикувано: 30 март, 2017 Проблема им е, ако се ползват крадени кредитни карти за покупка на билети, в последствие има chargeback, а полета е ползван и авиокомпанията трябва да плати от джоба си. Ако е платено от трети сайт тях това не ги вълнува, проблема си е на третия сайт, съответно няма такова изискване. Винаги ми е било странно това изискване, защото покупката на самолетните билети трябва да е най-лесно проследимата кражба от карта, ама е факт че доста авиокомпании го имат. Аз бях чел, че картовите застраховки го отнасят при кражба и големите са натиснали авиокомпаниите да въведат. изискването. Изглежда ми доста логично, предвид че са го сложили на видно място в условията, ама не си дават много зор да го проверяват, тъй като не са пряко заинтересовани. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Ivko,
4 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега