Knowall Публикувано: 24 септември, 2015 Сподели Публикувано: 24 септември, 2015 Nine, не разбрах - Вие нали сте ползвали вече нощувките в хотела? Кой Ви изпрати мейл - хотелът (написа в свободен текст, че сте си тръгнали по-рано и т.н.) или booking.com (внимавайте, защото редовно има спам мейли от името на booking.com и те редовно правят някакви промени за по-голяма сигурност). И, има ли или няма двойно таксуване? Не чакайте, а действайте бързо с хотела, когато сте сигурно какво точно е станало - спокойно можете да копирате цялата комуникация и към booking.com (особено, ако виждате, че нещата не отиват на добре). А това с промяната на броя нощувки, вече ползвани - възможно е хотелът да иска да спести комисионната за тази нощувка към booking.com, затова я прави тази промяна, но това не би трябвало да Ви интересува, а още повече - да Ви ощетява финансово. Оспорването на транзакцията от банката е тромава процедура, според мен по-лесно и по-бързо можете да си решите казуса директно с хотела. За коя държава става въпрос? 1 Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 24 септември, 2015 Сподели Публикувано: 24 септември, 2015 Гърция е държавата. За момента няма двойно таксуване. То и хотелът не е точно хотел, а къща, т.е. няма рецепция и управител и т.н. Мейлът е от booking, не от хотела, но си е истински - линкът води до страница там с моите резервации. И аз се сетих, че искат да спестят комисионната, но така ми изяждат магеланските мили, което не е честно. Още повече, че сме платили И този ден. Тръгвайки си ден по-рано знаехме, че няма как да ни върнат парите за едната нощувка, но според мен е неправилно да променят вече изпълнена резервация с цел собствена облага. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2015 (редактирано) Утре трябваше да се настаним в хотел в Мирамаре, но бил затворен. Местят ни в друг на съседната улица. Това нормална практика ли е, ще е валидна ли резервацията? Редактирано 2 октомври, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 2 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2015 Да, случва се, на теория би трябвало да е същото ниво, но може и да е по-добре или по-зле. За резервацията няма проблем, те си се оправят. 1 Връзка към коментар
Karik Публикувано: 2 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2015 Утре трябваше да се настаним в хотел в Мирамаре, но бил затворен. Местят ни в друг на съседната улица. Това нормална практика ли е, ще е валидна ли резервацията? Случва се, има го в договорите на Booking като клауза и единственото изискване е да те пренастанят в хотел със същите условия или по-добри. Реално ако не го направят тогава е възможно човек да се заяжда през Букинг, но е необходимо поне снимки на "аналогичния хотел". 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 2 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2015 При мен се е случвало веднъж да ме пренасочват. Беше ми второ ходене в същия хотел, но този път беше пълен. Понеже не ми се беше случвало се опитах да протестирам в началото. Преместиха ни в съседен хотел на 1км, като искаха да платят таксито, но ние бяхме с кола под наем. Освен това, бяхме платили за полупансион, а те ни прехвърлиха на пълен. Хотела беше дори по-хубав от предния, с две думи бях много доволен от размяната и предложеното от тях 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 2 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2015 Пренасочването само при платени хотели ли се прави? Или когато времето до настаняване е кратко? Аз имах една безплатна резервация с Букинг /резервация без кредитна карта/, но ме информираха, че това B&B преустановява работа с Букинг и ми анулират резервацията. Ни дума за пренасочване, но имах 2 месеца до настаняването. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 2 октомври, 2015 (редактирано) Да, случва се, на теория би трябвало да е същото ниво, но може и да е по-добре или по-зле. За резервацията няма проблем, те си се оправят. Разбира се ,че е по-зле. На мен ми мирише, че е резервиран напълно от отбори, но са решили нас да местят. Ден преди настаняването ще ми променят хотел. Човек не може да реагира. Утре ще има разправия с жабарите. Редактирано 2 октомври, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 3 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 3 октомври, 2015 При мен се е случвало веднъж да ме пренасочват. Беше ми второ ходене в същия хотел, но този път беше пълен. Понеже не ми се беше случвало се опитах да протестирам в началото. Преместиха ни в съседен хотел на 1км, като искаха да платят таксито, но ние бяхме с кола под наем. Освен това, бяхме платили за полупансион, а те ни прехвърлиха на пълен. Хотела беше дори по-хубав от предния, с две думи бях много доволен от размяната и предложеното от тях Точно същото ми се случи и на мен, само че от полупансион отидохме на ол инклузив (който не ползвахме, защото по цял ден бяхме на обучение). Връзка към коментар
traveler Публикувано: 6 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2015 (редактирано) Въпроса ми е следния - след като резервацията ми е направена без изискване на кредитна карта необходимо ли е да правя някакво допълнително потвърждение на резервацията по телефона или е майл? Редактирано 6 октомври, 2015 от traveler Връзка към коментар
maybe Публикувано: 6 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2015 Не е необходимо. Аз не съм имала проблем при такива случаи досега. Връзка към коментар
traveler Публикувано: 6 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 6 октомври, 2015 Не е необходимо. Аз не съм имала проблем при такива случаи досега. Благодаря!Резервацията ми е от април за 12-14 октомври и сега сетих,че е без кредитна карта и се почувствах някак си несигурен Връзка към коментар
Kaio Публикувано: 14 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2015 Имам въпрос относно 5% cash back, които получавате ако резервирате хотел в booking.com, чрез сайта на Wizzair. Имате ли идеч кога ви превеждат тези 5% по Wizz сметката. Тоест колко време след престоя? Връзка към коментар
Mary Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Имам въпрос относно 5% cash back, които получавате ако резервирате хотел в booking.com, чрез сайта на Wizzair. Имате ли идеч кога ви превеждат тези 5% по Wizz сметката. Тоест колко време след престоя? Прочетох някъде, че го правели в началото на следващия месец, след престоя. 1 Връзка към коментар
Нели Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 Има ли сайт, където мога да резервирам по-евтино от букинг (от типа на opodo, но за стаи, а не за полети)? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 Поясни, моля - търсиш сайт, който да ти смъкне цената на резервацията в букинг, или търсиш алтернатива на букинг? Връзка към коментар
Нели Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 Сайт, който да смъкне цената на букинг. Гледах и за кодове, но не виждам къде може да се въведе на сайта. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 Нямат кодове. Само през кешбек портали се смъква, можеш да прочетеш няколкото теми по въпроса Връзка към коментар
Нели Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 Ще прочета за тях. Никога не съм ползвала кешбек сайт. Видях, че с Уиз има 5% отстъпка, но нямам идея къде се въвежда този членски номер... Дава ми: Възползвайте се от Wizz Air кредит Резервирайте днес, за да получите обратно 5% от сумата.Посочете членския си номер в Wizz Air Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 21 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 21 октомври, 2015 През Уиз получаваш 5те% в кредити на Уиз, не в пари. През кешбек сайт ги получаваш по Пейпал. Трябва да влезеш в букинг от сайта на Уиз май. Връзка към коментар
Нели Публикувано: 25 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2015 Merci. Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 27 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2015 Имам безплатна резервация в Букинг за 05.11, без кредитна карта. Условията за анулиране са: до 21.10 - безплатно, а след това - 70% от цената ще бъде изискана. Много се изкушавам да я анулирам, но какво да очаквам? При положение, че не са ми искани данни на кр. карта? 1 Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 3 декември, 2015 Сподели Публикувано: 3 декември, 2015 Имали ли сте случай да си направите резервация и след това хотелът да спре да работи с booking? При мен се случи и се чудя дали някой (booking, например) ще ми гарантира резервацията и цената или хотелът може просто да не ме приеме? Имам време, пътуването е през юни, но не ми е спокойно. Писах вече на booking, но и вас да попитам, като препатили? Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 3 декември, 2015 Сподели Публикувано: 3 декември, 2015 Аз имах наскоро два такива случая. Първият беше с безплатна анулация. Уведомиха ме, че ми е анулирана резервацията и нищо повече. Вторият беше без право на анулация, но парите ми не бяха изтеглени и беше за след 5 месеца. Предложиха ми много по-добра оферта /и по-скъпа/ с гарантиране на цената. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 9 декември, 2015 Сподели Публикувано: 9 декември, 2015 И аз получавам мейл, че сменят датата на полета за връщане от 29 на 27. Следващ възможен полет е на 31 .Сега си говорих с кол-центъра, те добре, че са много кротки и любезни, та не крещях. А аз съм платила хотел без право на отказване - на 21 и 28 на летището в Болоня. За другия във Виченца ще се плаща на място, та там сигурно ще мога да променя. Ако взема тази промяна. как да постъпя - да се обаждам на Букинга и да рИва да сменя датите - дали ще може? Моляяя, давайте акъл :blush: Понеже няма нужда да правиш промяната веднага, то първо се свържи с Букинг и им обясни ситуацията. Предполагам, че си Genius потребител и даже като им напишеш мейл, те ще се свържат с теб. Пробвай. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега