lyusi Публикувано: 9 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2016 (редактирано) Здравейте, Имам резервация за хотел в Бангког направена преди доста време през booking.com и съответно потвърдена от там. Резервацията е с безплатна анулация и се отнася за нощувки през февруари 2017. От вчера от хотела ми пишат сърцераздирателни мейли, обяснявайки, че заради проблем със ситемата на booking хотелът е овърбукнат и не могат да ни настанят, поради което настояват да си отменя резервацията и да търся друго място. Естествено, че не съм го направила за момента и няма да го направя преди да се свържа с booking, но нещо не откривам контакти - мейл или телефон, чрез които мога да го направя. Някой може ли да помогне с контакт с букинг и изобщо какво бихте ме посъветвали да направя в тази ситуация? Всъщност редактирам се, открих телефони, поствам ги за удобство на следващите с този проблем Genius потребителите могат да ни се обаждат по всяко време България {Local number:} 00800 119 4467 Международен номер за Genius потребители: +44 20 3684 7925 Обаждания в страната се таксуват според местната тарифа. За обаждания към международни номера е възможно да се начисляват допълнителни такси. Редактирано 9 ноември, 2016 от lyusi Връзка към коментар
Duke Публикувано: 9 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2016 Най-добре се свържи с booking и преди тяхното съдействие не комуникирай с хотела... Да, изпревари ме... 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 9 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2016 ... или директно на софийския офис 1 Връзка към коментар
Tim Публикувано: 9 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2016 Аз няколко пъти, включително и за подобни случаи съм писал на мейла по-долу, реакцията винаги е била до ден/два. Комуникацията е на български. Booking.com Customer Service (customer.service@booking.com) И най-вече, както и Duke е споменал по-горе, не анулирай/отговаряй нищо направо на хотела. Остави ги те да се разберат.Даже и да се наложи друг хотел, ще е по-хубав и повече звезди/рейтинг на същата цена, а буукинг ще вземе разликата/санкционира досегашният хотел. 1 Връзка към коментар
lyusi Публикувано: 9 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2016 Благодаря, свързах се с букинг. В момента изясняват случая и ще ми предложат алтернатива. Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Току щом имах много странна случка с booking-a. Поради фалита на един от нашите тур оператори ми се наложи спешно да спасявам почивката за нова година, която е подарък за баща ми. Тръгнах да търся място за спане в Прага. При първото си търсене обърках датите и вместо 29ти писах 28ми. Намерих някакъв апартамент, но видях, че съм объркал датите. Направих правилното търсене, но апартамента го нямаше. Викам си, язък, някой го взе, но в същото време апартамента се намираше при начална дата 28ми. Крайната дата и в двата случая беше една и съща. Доста странно, няма го за по-краткия период, но го има за по-дългия. Както и да е. Резервирах, защото цената ме устройваше. Реших да се пробвам да променя резервацията. И в този случай не ми дава. Накрая реших да им пиша, че ще пристигна на 29ти. Така или иначе цената заедно с допълнителната нощувка е същата като на други апартаменти за един ден по-малко престой. Рейтинга е висок и е от доста време в booking-a, и се надявам да нямам проблеми. На някой случвало ли му се е нещо подобно? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Напълно нормално е - много често по празниците има изискване за минимум брой нощувки. 3 Връзка към коментар
pamela Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Аз не съм имала подобен случай, но единственото логично обяснение е да има изискване за минимален брой нощувки. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 В този случай е изключително важно предварително да уточниш с хотела, че пристигаш с един ден закъснение. В противен случай е твърде вероятно след първата вечер да те пишат "no-show" и при положение, че имат нови клиенти да предоставят стаята на тях. Изискай писмено да потвърдят, че са уведомени и нямат нищо против резервацията да се ползва от следващия ден... П.С.: Упс, сега осъзнавам, че става дума за апартамент, а не за хотелска стая, но казаното от мен е валидно и в този случай... 1 Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Аз вече им писах по този въпрос. Надявам се да ми отговорят скоро. Не виждам какъв би бил проблемът за тях, че ще пристигна малко по-късно. Работен ден ще е, пък и дават доста апартаменти под наем (над 10), т.е. би трябвало да имат някаква организация, а не да е отделен човек, който сам прави всичко. Сега остава само да чакам отговор от тях. Да видим какво ще се случи. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Друг вариант е да букнеш от 29 пак за два дена и да си тръгнеш по-рано. 2 Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Друг вариант е да букнеш от 29 пак за два дена и да си тръгнеш по-рано. Бях забравил да пробвам това . Ще ги изчакам първо да ми отговорят, пък после ако е проблем това с датите ще се възползвам от това предложение . Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 2 януари, 2017 Сподели Публикувано: 2 януари, 2017 ЧНГ, Магеланци!И аз съм с въпрос относно booking. Харесах си един хотел, който е с безплатна анулация, обаче когато тръгна да го резервирам ми пише, че в момента на резервацията ще бъда таксувана в размер на една нощувка, а останалата сума, в посочен размер, ще платя на място. Да, обаче ако размисля и реша да анулирам резервацията си какво се случва с тази сума, която искат да ми вземат още сега? Връзка към коментар
maybe Публикувано: 2 януари, 2017 Сподели Публикувано: 2 януари, 2017 Ще ти я върнат на картата, с която си резервирал(а). Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 2 януари, 2017 Сподели Публикувано: 2 януари, 2017 Ще ми я върнат сами или ще трябва да си я искам? Не бях попадала до сега на такова условие при резервация в booking и ми изглежда леко неприемливо, предвид факта, че нощувките, евентуално, ще бъдат края на есента... Връзка към коментар
Dublin Публикувано: 2 януари, 2017 Сподели Публикувано: 2 януари, 2017 Аз си я исках директно от хотела и без проблем след седмица ми я върнаха. Все пак 30 % от сумата за хотел,чак през юни ми се видя много. Оказа се,че сумата е блокирана от хотела,но не е при тях. Нещо като гаранция,че ще отида. При отказ от моя страна-т.е. ако анулирам в срок резервацията,сумата ми се връща. Аз , както споменах , се свързах с хотела и ми бе върната. 1 Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 2 януари, 2017 Сподели Публикувано: 2 януари, 2017 Благодаря! Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 3 януари, 2017 Сподели Публикувано: 3 януари, 2017 Здравейте, малко помощ моля Направих две резервации през Букинг, за нас и едни приятели, получих потвърждение на резервацията (да кажа че бяха две отделни резервации), но вместо за двама възрастни съм резервирала за един, не знам къде съм гледала Какво да направя, да се свържа с хотела и да помоля да ми оправят резервацията или да звъня на букинг ? Връзка към коментар
iaia_mama Публикувано: 3 януари, 2017 Сподели Публикувано: 3 януари, 2017 (редактирано) Здравейте, малко помощ моля Направих две резервации през Букинг, за нас и едни приятели, получих потвърждение на резервацията (да кажа че бяха две отделни резервации), но вместо за двама възрастни съм резервирала за един, не знам къде съм гледала Какво да направя, да се свържа с хотела и да помоля да ми оправят резервацията или да звъня на букинг ? Влизаш си в профила в Booking.com, отиваш на въпросната резервация и я променяш. В случай, че няма свободна двойна стая, просто си потърси друг хотел. Eвентуално може да пишеш и направо на хотела да видиш те какво ще ти кажат, но първо пробвай сама да си промениш резервацията. п.п. Обаче, ако резервацията ти е nonrefundable, трябва да се свържеш направо с хотела и се надявай да проявят разбиране. Обикновено по е-мейл отговарят бързо. Редактирано 3 януари, 2017 от iaia_mama 1 Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 3 януари, 2017 Сподели Публикувано: 3 януари, 2017 Влизаш си в профила в Booking.com, отиваш на въпросната резервация и я променяш. В случай, че няма свободна двойна стая, просто си потърси друг хотел. Eвентуално може да пишеш и направо на хотела да видиш те какво ще ти кажат, но първо пробвай сама да си промениш резервацията. п.п. Обаче, ако резервацията ти е nonrefundable, трябва да се свържеш направо с хотела и се надявай да проявят разбиране. Обикновено по е-мейл отговарят бързо. Не мога така, да променя брой гости. Явно ще пиша до хотела за промяната. Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 8 януари, 2017 Сподели Публикувано: 8 януари, 2017 Резервирала съм стаи в Букинг с включена закуска. Ако поискам допълнително легло, това означава ли, че ще има закуска и към него, при положение, че хотелът не предлага легло без закуска? Връзка към коментар
iaia_mama Публикувано: 8 януари, 2017 Сподели Публикувано: 8 януари, 2017 Разбира се. Ако стаята е с включена закуска, всички легла в нея са със закуска. 2 Връзка към коментар
Georgie Публикувано: 13 януари, 2017 Сподели Публикувано: 13 януари, 2017 Влизаш си в профила в Booking.com, отиваш на въпросната резервация и я променяш. В случай, че няма свободна двойна стая, просто си потърси друг хотел. Eвентуално може да пишеш и направо на хотела да видиш те какво ще ти кажат, но първо пробвай сама да си промениш резервацията. п.п. Обаче, ако резервацията ти е nonrefundable, трябва да се свържеш направо с хотела и се надявай да проявят разбиране. Обикновено по е-мейл отговарят бързо. Забелязвам,че познавате правилата на Booking.com.Имам въпрос за нещо,на което обърнах внимание едва сега.Става въпрос за програмата GENIUS.Има ли смисъл да се регистрира човек?Дава ли ти някакво действително преимущество? Връзка към коментар
Duke Публикувано: 13 януари, 2017 Сподели Публикувано: 13 януари, 2017 10% намаление на определени места за настаняване ранен чекин (до 2 часа) и късен чекаут (до 2 часа) уелкъм дринк на определени места 1 Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 13 януари, 2017 Сподели Публикувано: 13 януари, 2017 Доколкото знам Genius не изисква специфична регистрация, а само да имаш поне 5 резервации на година. Не знам дали е календарна годината или гледа за година назад. Дали има смисъл сам си решаваш. Аз лично намирам хотелите, които дават отсъпка за Genius потребилите за скъпи. Мисля че само веднъж ми се е случвало да резервирам такъв. От друга страна доста хотели предлагат ранно/късно настаняване ако си Genius. Случвало ми се е няколко пъти да резервирам такъв, но ми се е налагало да се възползвам само веднъж и се наложи да покажа какво пише в резервацията, т.е. от хотела зависи дали ще ти признаят това право. Ако принципно не ползваш booking не мисля, че ще ти е изгодно да почнех да го ползваш само заради това. 4 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега