Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Много спешен въпрос:

 

Днес към 3ч. през нощта, получавам мейл от Букинг, че кредитната карта е отхвърлена и трябва да добавя нова, за да бъде резервацията гарантирана. Интересното е, че като влезна в профила в Букинг, не ми излиза нищо такова. Нощувката е тази вечер. На някой случвало ли му се е? Имейлът си изглежда доста достоверен...

Връзка към мнение

Много спешен въпрос:

 

Днес към 3ч. през нощта, получавам мейл от Букинг, че кредитната карта е отхвърлена и трябва да добавя нова, за да бъде резервацията гарантирана. Интересното е, че като влезна в профила в Букинг, не ми излиза нищо такова. Нощувката е тази вечер. На някой случвало ли му се е? Имейлът си изглежда доста достоверен...

 

Връзката от имейла към букинг ли води, сигурен ли си? Има ли зелено катинарче отгоре като я цъкнеш?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Връзката от имейла към букинг ли води, сигурен ли си? Има ли зелено катинарче отгоре като я цъкнеш?

 

Има катинарче. Води към линк secure.booking.com/...... И там ми изкарва с червени букви "Промяна на данните от кредитната карта" и като натисна мога да ги сменя. А картата която е добавена, дори не е кредитна.

Супер странно е в последния момент да ме карат да сменям картата. Ако не си видя имейла, какво ще стане? Ако нямам друга карта?

Редактирано от Христиан
Връзка към мнение

Най вероятно от хотела са се опитали да изтеглят парите по рано и не са успели, затова си получил това съобщение, всъщност не знам какви са условията на резервацията. Няма нищо нередно, ако ти я анулират ще получиш друг имейл, че е анулирана, ако не получиш такъв, не е. Обикновено дават 24 часа срок да вкараш друга карта, но ти дотогава ще пристигнеш. Може проблема да е в това, че картата не е кредитна. В резервацията какво пише за плащане, пише ли, че хотела може да изтегли парите по всяко време, или, че ще платиш на място?

Редактирано от slujitel
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Разбрах какъв е проблема. Резервацията е на баща ми и се оказа, че е оставил без пари картата която е добавена и ги е прехвърлил в друга. Явно наистина от хотела са се пробвали да изтеглят парите и не са успели. Сега добавих нова карта и се надявам всичко да е ок. Благодаря на всички!

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Въпрос: имам резервация със срок за анулиране още 10 дни. Днес получих фактурата, а сумата е блокирана по кратата ми, но не е изтеглена. Това ми се случва за сефте - обичайна практика ли е, щото се замислям да анулирам (по други причини).

 

Оказа се, че имотът се управлява от агенция, получавам и някаква фактура между апартамента и агенцията, която го управлява.

Редактирано от Zaro
Връзка към мнение

Въпрос: имам резервация със срок за анулиране още 10 дни. Днес получих фактурата, а сумата е блокирана по кратата ми, но не е изтеглена. Това ми се случва за сефте - обичайна практика ли е, щото се замислям да анулирам (по други причини).

 

Оказа се, че имотът се управлява от агенция, получавам и някаква фактура между апартамента и агенцията, която го управлява.

 

Депозита и предплащането не е задължително да са обвързани с условията по канселиране. Като си го запазвал, там в попъпа е трябвало да пише дали има предплата или не. Ето условията на подобен хотел, хем с безплатно канселиране, хем има предплата на първата нощувка най-малко 14 дни преди пристигане:

 

2016-06-09_22-48-42.png

Връзка към мнение

Депозита и предплащането не е задължително да са обвързани с условията по канселиране. Като си го запазвал, там в попъпа е трябвало да пише дали има предплата или не. Ето условията на подобен хотел, хем с безплатно канселиране, хем има предплата на първата нощувка най-малко 14 дни преди пристигане:

 

В условията пише:

 

 

 

При анулиране до 3 дни не се изисква такса. Общата цена ще бъде поискана най-малко три дни преди пристигане.

 

В момента на резервацията ми излиза това:

 

 

 

Ще ви струва € 0 да анулирате тази резервация още: 10 дена 1 час
Редактирано от Zaro
Връзка към мнение

Имала съм такъв случай. Трябва да отблокират парите.

При мен се бяха "объркали" и направо ги бяха изтеглили. Писах на Букинг и ми ги върнаха, но мина около месец

Връзка към мнение

Zaro, случвало ми се е да ми блокират пари при отменяема резервация. Веднъж анулирах такава резервация, че ме подразниха с това блокиране доста време преди пътуването...

Случвало се е и да ги изтеглят, като и тази резервация беше с право на отмяна.

Връзка към мнение

Още един въпрос. Възможно е да се наложи да променя датите на резервация буквално в последния момент, след датата, след която ако резервацията бъде анулирана, се дължи такса. Питането ми е дали ако променя датите, ще изгоря с тази сума или не.

Връзка към мнение

Още един въпрос. Възможно е да се наложи да променя датите на резервация буквално в последния момент, след датата, след която ако резервацията бъде анулирана, се дължи такса. Питането ми е дали ако променя датите, ще изгоря с тази сума или не.

 

Мисля, че промени и канселирания се третират по един и същи начин. Т.е, ако пробваш да промениш, вероятно ще ти вземе каквото взима и при канселиране. Не съм го изпитал директно обаче. 

 

Смятам, че в този случай може да си комуникираш директно с хотела и не вярвам да има проблеми. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Промяната на дата се счита за нова резервация  и анулиране на старата според моментната наличност и цени на новата за конкретните нови дати, и когато резервацията ти е влезнала в период на глоби при канселиране , то те ще бъдат удържани. На резервация с минал срок на безплатна канселация може да смениш само имена , и то зависи от условията на резервацията ти, като зависи къде е направена , но мисля , че  booking не уповестяват подобни неща.  

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

ЗДравейте,

имам следния проблем. От седмица-две не мога да направя никаква резервация в booking, защото ми показва, че мейлът ми е грешен. Т.е. избирам си хотел, тръгвам по реда си да потвърдя резервацията и дотам. Пробвах с различни мейли, от различни компютри. Смених си в данните мейла. Какво ли не пробвах. Някой имал ли е подобен проблем?

Връзка към мнение

ЗДравейте,

имам следния проблем. От седмица-две не мога да направя никаква резервация в booking, защото ми показва, че мейлът ми е грешен. Т.е. избирам си хотел, тръгвам по реда си да потвърдя резервацията и дотам. Пробвах с различни мейли, от различни компютри. Смених си в данните мейла. Какво ли не пробвах. Някой имал ли е подобен проблем?

 

Хм, пробва ли да правиш резервацията без да се логваш в профила? Преди това да пробваш с invisible, incognito или т.н. профил, в зависимост от браузера ти?

Връзка към мнение

Въпрос и от мен.

Имам резервация при следните условия: При анулиране или изменение на резервацията /в моя период/ 100 % от цената на първата нощ ще бъдат изискани за плащане. Депозит няма да бъде поискан.

Нямам намерение да променям тази резервация, но картата ми е блокирана. Необходимо ли е да прехвърлям резервацията на друга к.к? Имат ли право да проверят картата ми и като установят, че не е валидна да ми анулират резервацията?

Връзка към мнение

Здравей, аз имах подобна ситуация. Тогава един от хотелите ми написа писмо и ми даде 3 дневен срок да сменя картата в резервацията или щели да я анулират. За този хотел го направих, но другите резервации си останаха без да сменям картата.

Връзка към мнение

Въпрос и от мен.

Имам резервация при следните условия: При анулиране или изменение на резервацията /в моя период/ 100 % от цената на първата нощ ще бъдат изискани за плащане. Депозит няма да бъде поискан.

Нямам намерение да променям тази резервация, но картата ми е блокирана. Необходимо ли е да прехвърлям резервацията на друга к.к? Имат ли право да проверят картата ми и като установят, че не е валидна да ми анулират резервацията?

По принцип част от хотелите /висококатегориините и веригите го правят почти винаги/ авторизират сумата за първата нощувка, като гаранция. Поради факта, че авторизациите важат 30 дни, някой хотели го правят когато наближи периода на настаняване.

Голяма част от малките хотели не го правят, защото след това нямат права за безналично теглене /без картата физически да е там/. Така че ако е такъв случая дори няма да разберат.

Ако проверят и картата е невалидна, репортват на Booking, а те от своя страна ще ти пуснат мейл, че има 24 часа да им предоставиш друга карта. Този период е разтегливо понятие и обиновено я пазят 48ч. Ако не искаш да си променяш картата в такъв случай директно можеш да пишеш на хотела и да се пробваш с обяснения към тях. 

 

Така, че на този етап няма смисъл да променяш нищо. Ако ти изпратят мейл, т.е. са проверили картата тогава или предоставяш нова или се контактваш с хотела и се пробваш с тях.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Благодаря много, разбрах схемата. Все пак прехвърлих резервациите, за да нямам проблеми.

Всъщност ситуацията е доста абсурдна. Събудих се от СМС, че в Амстердам са теглили пари от к.к. и реагирах светкавично и сънено  :) След като блокирах к.к., разбрах, че просто един от хотелите си е дръпнал парите 2 дни по-рано, а съобщението вече не е "еди си кой хотел ", а просто Амстердам.

Та.... останах без к.к., но поне без резервации да не остана  :)

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Moля за съвет. Канселираха ми платена нощувка в Милано. Това се случи в 21 часа вечерта, когато претрепани от цял ден път, мечтаехме само за душ и легло и едва се довлякохме до хотела. Обяснението беше, че имали проблем с водата и част от хотела бил затворен. Естествено, че излъгаха. Видиш ли, щели безплатно да ми възстановят сумата по кредитната карта. :mad:  Оставиха ни ей така на улицата, а цените за другите хотели бяха умопомрачителни, но няма да ви занимавам с подробности какво преживяхме тази нощ. Дори се опитаха да ме накарат сама да си отменя резервацията. Не им се получи разбира се, но в мейла, който получих за отмяната, пише, че е поради неточни данни от кредитната ми карта. Има как да докажа, че парите са били изтеглени. Въпросът ми е какво мога да направя и имам ли право да претендирам за някакво обезщетение? 

Връзка към мнение

Натискай букинг да те компенсират с някоя нощувка (с пари едва ли), макар че са все голямата работа и над нещата. Все тежко  и провлачено се случват нещата. Отговарят надменно и сухарско с по 2-3 изречения. Откакто ги смених с дъщерната им фирма агода, направо се родих. Шерват една и съща база с хотели, но агода са много по мили и  отзивчиви, отговарят бързо и влизат в положение. Имах подобен случай и ме компенсираха веднага с нощувки в по-висок клас хотел. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И аз имам въпрос - резервирала съм две квартири за една и съща дата, ще ги ползваме и двете (много хора сме, аз се занимавам с намирането на място за спане)...Задължително ли е да спя на мястото , където съм резервирала, или може само да платя и да спят други хора? Или да анулирам и някой друг от групата да резервира, но вече на по - висока цена...?

Връзка към мнение

Никога досега не са ми искали личен документ да сравняват, че резервацията е моя и имената съвпадат с принтираното потвърждение. Тях ги интересува да си вземат парите.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.